Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Magic Easy za 194.900,-Kč: Levnější než Junior

Škoda nabízí základní Fabii Easy v akčním provedení Magic s rozšířenou výbavou za cenu, která je nejnižší v historii druhé generace tohoto modelu.
Zpět na článek
8. 7. 2011 09:51
8. 7. 2011 10:06
8. 7. 2011 10:12
8. 7. 2011 11:11
8. 7. 2011 13:28
8. 7. 2011 14:46
8. 7. 2011 17:19
8. 7. 2011 13:40
8. 7. 2011 13:21
8. 7. 2011 12:12
8. 7. 2011 13:42
8. 7. 2011 17:31
8. 7. 2011 19:53
8. 7. 2011 20:22
8. 7. 2011 22:01
8. 7. 2011 22:05
8. 7. 2011 22:30
8. 7. 2011 22:40
9. 7. 2011 10:58
8. 7. 2011 14:10
8. 7. 2011 22:04
8. 7. 2011 22:20
8. 7. 2011 22:26
8. 7. 2011 22:31
8. 7. 2011 22:34
8. 7. 2011 22:42
8. 7. 2011 22:43
11. 7. 2011 10:23
neregistrovaný "Davep"
9. 7. 2011 13:04
8. 7. 2011 09:41
Ptám se, bude to stačit?
Popravdě, no nevím. Cena 194900,- je sice hezká, ale za tu dýchavičnou 1.2HTP 44kW bych to nedal. Stále je to holátko a příplatek 35tis Kč je zlodějna,
konkurenci dnes za manuální klimu chce kolem 10tis Kč, což mi přijde tak akorát.

Pokud bych kupoval Fabii, raději kouknu na skladovky Ambiente Family s 1.4l 63kw (včetně klimy) se dostanu kolem 250 tis nebo 1.2TSI 63kW Ambiente kolem 280tis... Stačí jen hledat ;-)
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Wolfsteen
8. 7. 2011 09:53
Re: Ptám se, bude to stačit?
No tak dát za fabii 280 tis je čiré zoufalství. Za tyhle prachy mám o třídu větší i30 nebo Megane
8. 7. 2011 10:11
Re: Ptám se, bude to stačit?
Myslím že za 280 tis je čiré zoufalství právě Megane nebo i30. Megane bych koupil jen s motorem 1.4Tce ve výbavě Dynamique kolem 380-400 tis a i30 s motorem 1.6CVVT Tricolor plus za cca 340tis, jinak tyhle 2 auta nemají smysl, za 280tis jsou to holátka... :no:
Avatar - Blue Sun
8. 7. 2011 13:04
Re: Ptám se, bude to stačit?
Holátka s výbavou, která se s přehledem vyrovná tvým skladovkám...
8. 7. 2011 14:15
Re: Ptám se, bude to stačit?
Už jsem si říkal, kde jsi... ;-)
8. 7. 2011 15:37
Re: Ptám se, bude to stačit?
Bud konkretni, Megane dostanes s motorem 1.6, ktery strci do kapsy vsechny udychane 44,66 kw...a vybava? bude lepsi nebo stejna. Jake holatko?
8. 7. 2011 17:11
Re: Ptám se, bude to stačit?
No hele nevim, v Meganu je 1,6l 74kW/151Nm a suchá hmotnost 1295kg a fabia 1.2TSI 63kW/160Nm s hmotností 1090Kg - větší krouťák, o 200kg nižší hmostnost, tipnu si že FII bude živější (už jsem se i svezl a jede pěkně).

Samozřejmě vělikost auta je někde jinde, přecejen nižší střední je o pár cm větší. Btw Fábii nijak nebráním, ale Megane bych nedal. Za podobný peníze cca 300-320tis Kč se dá třeba koupit skladovka Peugeot 308 s motorem 1.6VTI 88Nm/160Nm, což je výrazně lepší varianta než Rencek. .

Nechci a nebudu vás o ničem přesvědčovat, je to můj názor ;-)
Avatar - Wolfsteen
8. 7. 2011 14:31
Re: Ptám se, bude to stačit?
Hmm takže podle tebe je megane s ESP, Klimatizací, zrcátky a okny v elektrice, rádiem, dálkovým centrálem holátko jo!? Tak co jsou potom ty škodovky...
Avatar - kari.laz
8. 7. 2011 09:55
Re: Ptám se, bude to stačit?
Cena to není špatná. 194900 už je hodně přijatelné, ale ten příplatek 35000 za klimu je hodně přestřelený. Kdyby k tomu aspoň udělali někaý paktek včetně klimy za nějakých 10-15 tis, tak by si to hodn lidí k tomu dokoupilo, ale samotnou klimu za 35000 je hodně. Cena klimy je nějakých 18% ceny auta.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
8. 7. 2011 10:59
Re: Ptám se, bude to stačit?
Neviděl bych to tak tragicky, myslím, že se u této varianty moc nepočítá s tím, že zákazníci budou o klimu stát. Toto bude auto pro dědoušky a babičky na vesnici: na nákup, k doktorovi, do kostela... Navíc si vůbec neumím představit, co udělá puštění klimy s dynamikou HTP? 8-s
8. 7. 2011 11:10
Re: Ptám se, bude to stačit?
Hele já umím, měl jsem ho půjčené, když jsem měl svoji FI Combi 1.9TDi Elegance v servisu, červenec 2006 (až tak mi to zůstalo v paměti) - když jsem s ní jel po Praze a zapnul klimu, spotřeba rázem atakovala 9l a dynamika se odporoučela někam na úrověn Fiatu 126 >:D a to byla ta silnějši verze >:D >:D >:D
Avatar - Aspire
8. 7. 2011 14:59
Re: Ptám se, bude to stačit?
Máme 1.2HTP 51kW a nemohu říct že ten motor má velkou spotřebu, spíš je úsporný. Jezdí se s ním podle předpisů okresky okolo 90km/h dálnice 120km/h a průměr je s klimatizací [odkaz] bez klimatizace [odkaz] a dojezd podle PC přes 1000km ovšem v praxi se najíždí pouze 970km [odkaz] >:-[]
8. 7. 2011 16:59
Re: Ptám se, bude to stačit?
Věřím, věřím, jen popisuji svou zkušenost starou cca 5let a byla to FI HTP 47kW s klimou, cesta přes půl Prahy v odpoledním provozu cca 20km z Auto Jarov na Ruzyň, už bych to nechtěl opakovat s tímhle motorem :no:
Avatar - kari.laz
8. 7. 2011 11:43
Re: Ptám se, bude to stačit?
To bude asi pravda, že tento model bude cílit opravdu na lidi, co si nic doobjednávat nebudou. I tak by nebylo špatné mít tam zvýhodněný balíčk co by klimu obsahoval. Je pravda že pro starší lidi není klima příliš vhodné. "nakouří" si tam dvacet stupňů, pak vyleze ven do pětatřicítky a sekne to s ním.
8. 7. 2011 18:18
Re: Ptám se, bude to stačit?
Těch 35 000Kč je akorát do ceny Fabie Classic Magic. Tam jsou kromě toho boční airbagy, funkční paket (schránky pod sedadly, na brýle,...), litá kola a další věci.
Avatar - gld
8. 7. 2011 13:38
Re: Ptám se, bude to stačit?
Pravdu povediac, mne by to stačilo..teda s tým paketom magic (centrál, rádio..). Čo viac do malého lacného auta. Ten motor je bieda ale na posúvanie po meste bude stačiť.
Avatar - Wolfsteen
8. 7. 2011 09:51
No nevím
Standardní výbava výchozího provedení Easy obsahuje ABS, čelní airbagy, Isofix na zadním sedadle, posilovač řízení, volant stavitelný ve dvou osách, výškově stavitelné opěrky hlav, nedělené sklopné zadní sedadlo a nárazníky v barvě karoserie. Tak jestli tomuhle říká škodovka výbava, tak já tomu říkám výsměch. To už můžou rovnou napsat, že ve výbavě je volant a kliky ve dveřích.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - pario
8. 7. 2011 10:06
Re: No nevím
A v tej vyššej výbave za 229 900 máš aj tonované sklá a dokonca aj anténu! Ale na druhej strane je to posun, lebo pred pár rokmi v základe nebolo ani rádio.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
8. 7. 2011 11:02
Re: No nevím
A co bys chtěl u holátka, co myslíš, že píšou u holátek Dacie, Kie, Hiundaje a pod.???

A ukaž mi auto za tuto cenu, které má volant nastavitelný ve dvou osách!
Avatar - pario
8. 7. 2011 11:11
Re: No nevím
Už Ti posielam. Napr. [odkaz] [odkaz] A Kia Ceed tuším stojí od 199 900 Kč.Oni majú aj "holátka"???
Avatar - CHerokee
8. 7. 2011 11:46
Re: No nevím
Kia se kvalitou ani neblíží Škodovce. A daleko rychleji ztrácí cenu. Ta nabídka Fabie je pěkná, až na ten motor 1,2 HTP o výkonu 44 kW. Měl tam být TSI a šla by na dračku.
Avatar - pario
8. 7. 2011 13:28
Re: No nevím
To neviem,či nie je prisilné tvrdenie s tou kvalitou. S ostatným súhlasím.
Avatar - Aspire
8. 7. 2011 14:46
Re: No nevím
Když jsme měli Fabii II v servisu tak nám zapůjčili Kiu Ceed byla v plné palbě interiér nic moc a nehledě na ty odporné plasty na dveřích, špatné boční vedení sedaček, a na to že to byla plná výbava naprosté zklamání, co mě potěšilo byl motor 1.6 CRDi, na to že se říká jak je Fabie špatná tak je podle mě ve spracování interiéru jednoznačně lepší. ;-)
Avatar - pario
8. 7. 2011 17:19
Re: No nevím
Nehovorím, že Škoda je špatná, veď velká väčšina má s ňou skúsenosti včetne mňa, ale hovoriť, že sa kvalitou Kia ani nepribližuje, tak to ja si nemyslím. Mám skúsenosť aj s Kiou. Teraz sú tie auta vcelku vyrovnané a záleži na každom jednotlivcovi, čo si vyberie
Avatar - gld
8. 7. 2011 13:40
Re: No nevím
To by bolo na dlhšiu debatu ale kia momentálne nemá žiadny kvalitatívny handicap na škodovku. Obe automobilky majú nejakých kostlivcov v skrini ale aby škodovkári dvíhali nos oproti kiám? ;-)
Avatar - kari.laz
8. 7. 2011 11:50
Re: No nevím
Tak mi najdi rozdíl mezi tou fabií a tou hyundaí

[odkaz]

a jinak myslíš rio s cenou od 219900?
Avatar - pario
8. 7. 2011 13:21
Re: No nevím
Ja som nehladal rozdiel. Kolega písal "A ukaž mi auto za tuto cenu, které má volant nastavitelný ve dvou osách!" , tak som dal odkaz. A Rio súhlasí,aj keď to je už výbehový model.To nové bude cenou asi podobne. Ale vyslovene som reagoval na ten volant.
Avatar - jazva
8. 7. 2011 12:12
Re: No nevím
H i20 194 900 - volant výškove a podélne, za príplatok 5000 máš manuál klímu... ;-)
Avatar - gld
8. 7. 2011 13:42
Re: No nevím
Ja vôbec neviem čo sa tu dáva na zlatý piedestál nastaviteľný volant v 12 osiach. Asi som divný ale ja keď sadnem do auta tak si maximálne nastavím sedačku, aj to len pozdĺžne. :-|
Avatar - Typhoon
8. 7. 2011 17:31
Re: No nevím
Jsi skromný hoch a takových už je málo...
Avatar - jazva
8. 7. 2011 19:53
Re: No nevím
u auta do mesta(Fabia) by som to tiež neriešil. Sedíš v tom krátky čas na to aby si potreboval ultra mega pohodlnú polohu. :-)
Avatar - gld
8. 7. 2011 20:22
Re: No nevím
To nie je o uskromňovaní sa, len mi nikdy neprišlo potrebné premiestňovať volant niekam inde ako je od výroby ;-)
Avatar - petrumr
8. 7. 2011 22:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
8. 7. 2011 22:05
Re: No nevím
>:D Airbag u kulek... to je ako keď si napísal tú múdrosť o tom, že auto je na hauňo lebo sa doň nevlezie 200l sud. >:D tuším Mini. Chudák Mini... >:D
Avatar - petrumr
8. 7. 2011 22:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
8. 7. 2011 22:40
Re: No nevím
podľa seba súdim teba? >:D
Avatar - petrumr
9. 7. 2011 10:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 7. 2011 14:10
Počty
Umíš si představit, že si zejtra pořídíš jednu Fabii za necelou dvojku a za tejden zjistíš, že šla dolů o další pade?
To je na provaz, nemyslíš?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
8. 7. 2011 22:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 7. 2011 22:20
Re: Počty
Konečně si můžeš dovolit pořádnou káru i ty a ne se plahočit vyholenejn v tom puntu. Nebo renaultu, kde se druhej den vzbudíš a ten provaz je dražší, než laguna.
Avatar - jazva
8. 7. 2011 22:26
Re: Počty
"na provaz" bolo, keď si známy pred rokmi kúpil Ericsson GA 628 za cca 20tisíc SKK a za (ak sa dobre pamätám) dva týždne ho Globtel dal ako prvý mobil s viazanosťou na dva roky do akcie za 1SKK... >:D
8. 7. 2011 22:31
Re: Počty
To neznám. V tom jsem ještě nejel...
Avatar - jazva
8. 7. 2011 22:34
Re: Počty
treba skúsiť. Človek sa učí celý život... >:D
8. 7. 2011 22:42
Re: Počty
Koupil jsem si kolečkový brusle, takže se snažím...
Avatar - jazva
8. 7. 2011 22:43
Re: Počty
Aj snaha sa cení...
8. 7. 2011 14:30
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
8. 7. 2011 16:53
Re: co tu řešíte...
To znám. Známí, který je už v důchodu si koupil Fabii 1,2 HTP 44Kw a prý kdyby měli ještě slabší, tak by si jí klidně koupil, protože to prý nepotřebuje. A to nemá ani základní výbavu. Ale motor je mu holt na posunování dostatečný a má jiné preference.
Avatar - pario
8. 7. 2011 17:31
Re: co tu řešíte...
Veď tieto veci sú jasné aj to chápem, ale mne ide o to, že ako tú výbavu rozpisujú, len aby to vyzeralo, koľko toho má to auto za tie peniaze. Pamätám si, ako pred 20 -timi rokmi písali, že to má popolník, vyhrievané zadné sklo atď.... Veľmi mi to pripomína. :-)
8. 7. 2011 18:20
Re: co tu řešíte...
No a co? Snaží se prodat.
8. 7. 2011 19:00
PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Ohrnovat nos nad jedním z nejlepších mainstreamových aut subkompaktní třídy, nad autem, které brázdí evropské silnice ve statisícových sériích, nad autem, které posbíralo národní ceny za design napříč Evropou, k tomu všemu nad autem za necelé dvě stovky, to vyžaduje velkou garážovou slepotu.

Zde není co řešit - motoricky bez problému, výbavou uměřená ceně, a s espritem (zejména v nových zářivých barvách) je Fabia trefou opravdu pro každého, kdo nechce či v dané třídě chtít třeba zatím nemůže něco nekompromisního (A1, POLO, MINI...)

Zažíváme tvrdý konkurenční boj, na diskusích jsme opakovaně předpokládali, že ceny aut dosáhnou svého dna někdy v průběhu roku 2010. Jé léto 2011 a žár trvá. Asi to nemůže trvat donekonečna, ale pokud se tedy někdo rozhoduje , zda letos pořídit subkompaktní mainstreamové eso na naše silnice, myslím, že nastal čas k činu. Vůz je po modernizaci, takříkajíc na vrcholu svých sil, čas prokázal, že progresivní design Fabie je její vyspělou estetickou nadstavbou, k jízdním vlastnostem se budou negativa hledat opravdu velmi těžce, prostě... nelze než napsat - teď anebo nikdy...

Dnes velmi zřetelné - BRAVO, BRAVO, BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
51
Avatar - jazva
8. 7. 2011 19:57
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Máš pravdu, ja to tiež potvrdzujem - Fabia sa konečne s cenou dostala na úroveň i20. Alebo sa i20 dostalo na cenovú úroveň Fabie. Ono je to asi jedno... >:D
8. 7. 2011 21:46
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Joi, jo, za tohle vedle krizovému období "vděčíme" též až dumpingovým praktikám konkurence. Dobře akcentuješ tu vykloubenost doby z kloubů, když je možné, aby Fabia, evropské subkompaktní mainstreamové eso cenově spupeřilo s lowendovou i20. Ale je to realita a nezbývá, než se o to hlouběji orientovat v nabídce. Ta je dnes díky horní akci Škody opravdu úchvatná. Podle mého - událost celého roku :yes:
Avatar - jazva
8. 7. 2011 21:57
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Ja si len myslím, že v tomto cenovom boji vedie Hyundai na Škodou. Pretože podľa môjho skromného odhadu, musí mať vzhľadom na materiály a technológie použité v oboch autách, viac marže z jedného auta Hyundai. Toto už nech si preberie každý ako chce...
Avatar - Nerez
8. 7. 2011 20:55
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Můžeš mi prosím napsat, jaké ceny za design napříč Evropou Fábie dostala, opravdu by mě to zajímalo. I když bych se ani nedivil, kdyby to byla pravda, porotci nám již letos několikrát ukázali, že to nemají v hlavě úplně správně srovnané :no:
8. 7. 2011 21:42
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Nenosím to v hlavě, tak jen ocenění namátkou:

- [odkaz]

Vedle toho (- [odkaz] získala titul vozu roku tuším i na Ukrajině, v Litvě, Chorvatsku, Slovensku, Polsku... což je jistě vyznamenání i ve vztahu k designu, nikoliv jen ke špičkové technice.

Čas ukázal, že Fabia II je nejprogresivnější počin třídy subkompakt přelomu desetiletí. Zde na diskusi nelze čekat obecné přitakávání fabii, koneckonců to zde "prohrávají" i jiná esa, zde snad (také námatkou) je na místě připomenutí památné věty o "nudě tvarů devětsetjedenáctky" :-) Pravdou je, že Škoda svou Fabií posunula celou třídu designově dál, to ji musíme uznat, jakkoli tu může mít někto, ty, já... třeba úplně jiné představy o tom, jakým vozem by v subkompaktech jezdil.

Komplexně vzato je po Polu Fabia nejlepším autem třídy. Proto nahoře píši, že je čas na činy...
Avatar - jazva
8. 7. 2011 21:53
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Ono by som to s tou progresívnosťou Fabie zase až tak nepreháňal. Podobnú(ak nie rovnakú) ideu - vysoké malé auto, trochu zaoblené na rohoch vyznávala aj predchádzajúca gen. Mazdy 2. A moc sa to neujalo... ;-)
8. 7. 2011 22:03
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
No já nevím, 430tis ks za rok 2009 a 2011 mi nepřijde jako špatný výsledek, ba naopak, super čísla :yes: :yes: :yes:
Avatar - jazva
8. 7. 2011 22:08
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
a kto tu hovoril o špatných výsledkoch? Podľa môjho pohľadu na škodovku, je každé predané auto úspech, s ohľadom na nie moc dávnu históriu a "povesť" v Európe a vo svete... CZ a SK trh nemá zmysel riešiť. Jedine ak by si chcel len vyvolať flame... >:D
9. 7. 2011 10:03
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
ale ani ne, jen jsem kouknul do výsledovky Škodovky. Ber to jako info :yes:
8. 7. 2011 22:11
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Jsi jeden z mála lidí co Fábii otevřeně chválí, až vynáší do nebe. Já ti za to děkuji. Ať si kdo chce, co chce, říká, tak Fábie je podle mě jedno z nejlepších malých aut co znám. Ano je to i díky technice od VW, ale co je hlavní, je to, že je ve Fábii i kus české šikovnosti a díky tomu vybočuje z řady…
8. 7. 2011 23:40
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Fabia je jedno z mála aut, které se mezigeneračně výrazně zhoršilo... ;-)
Otevři si kapotu, projdi si interier, podívej se na konstrukční řešení a pak pochopíš, proč není o co stát.
9. 7. 2011 00:17
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Rozumím jak to myslíš :-) interiér o proti staré Fabii není, tak hezký a ergonomicky povedený, ale už jsem si na to zvykl a ani mi to už nepřijde (to neříkám, že je dobře). Podvozek je stejný jako měla 1. generace Fábie. Podobných věcí je víc... ale když se svezeš připadáš si jako kdybys řídil auto o třídu víš, na svojí třídu ve verzi kombi "obr kufr", a teď si vybereš i motor (dřív to moc nešlo) - pro 70 % všech lidí maximálně dostačující auto ...
9. 7. 2011 00:35
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Je to celkem fajn auto, přesně šité na míru "obyčejnému českému člověku". Ale některé věci zamrzí, třeba malá vnitřní šířka a podivný vzhled.
Pořád si pamatuju na prvotní šok, když jsem při předváděčce omylem trochu zadusil 1.4TDI a palubka se rozklepala tak, že z výdechu vypadla voňavka. Na druhou stranu asi před měsícem, když měla manželka Golfa na výměně převodovky, jsem si projel TSI 77 kW a docela se mi to auto líbilo (uživatelsky, zvenku pořád nic moc).
:-)
9. 7. 2011 10:27
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Fabia I měla hezký a ergonomicky povedený interiér? Sakra, já asi bydlím na jiný planetě :-| ...
9. 7. 2011 22:36
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
A ne? Máš pocit, že tam nešly najít tlačítka, nebo že by si na ně pohodlně nedosáhnul? O tom je ergonomie. ;-)
9. 7. 2011 00:28
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
První generace vznikala za z dnešního pohledu úchylných podmínek. Navíc se stále ještě budovala image Škody. Ale i tak pokud budeme konkrétní - pod kapotou TSI, interier pro většinu lidí atraktivnější a prostornější. Drtivá většina úspor se uživatele nijak nedotkla a je jenom dobře, že díky nim může zákazník dostat levnější nebo vybavěnější auto.
Avatar - Nerez
9. 7. 2011 00:41
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Takže, TSI pod kapotou nemusí být žádná výhra, hlavně dokud mu nevychytají všechny mouchy. K čemu motor, který pěkně jede když se mi po dvaceti tisích pos*re?
Interiér sice prostornější je, ale středová konzola s rádiem opravdu nepříjemně tlačí do nohy, to mi na interiéru vadí. Jinak je interiér oproti minulé generaci lepší ;-)
9. 7. 2011 00:45
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Těžko se mi porovnává, protože zatímco ve staré Fabii jsem najezdil asi patnáct tisíc (1.9 TDI a 2.0), v té aktuální jsem seděl jen párkrát. Ale příjemnější pro mě byla jízda v té staré.
Samozřejmě, uživatel nic nepozná, ale poučený člověk vidí, že náklady se snižovaly všude. Asi se budu opakovat, ale stejné postupy vidím i na Golfu a vlastně celé produkci mimo Renaultu, kteří začali "katovat" už dřív. Místo šroubování nacvaknout, místo plechu plast, díly jsou čím dál komplexnější, podivné potahy, horší očalounění...
9. 7. 2011 11:05
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
No je pravda, že těď u FII je větší výběr co se týká motorů. Když jsem kupoval FI combi, byl to masakr, nebylo z čeho vybírat. Měl jsem 2 a ta první byla holátko 1.4MPI 50kW Classic - jezdila slušně (až na tu prodlevu u plynovýho pedálu), ale počase přestala stačit, tak jsem vzal 1,9TDi Elegance - jezdila super (jen trošku těžší předek). Ve stovnání s FII byly bezinové motory pro FI k ničemu..

FII mám vyzkoušenou s 1.2HTP 51kw a s tou se dá jezdit jen po městě, jinak je to bída, zvlášť když máš na palubě 2-3 lidi :no: a pak jsem zkusil 1.2TSi 63kW combi - to je už celkem jiná, díky slušnému krouťáku to fakt pěkně jede (škoda, že nemá 6st) ;-)

Jinak porovnání interiéru je FII lepší, na šířku je to cca stejný, podelný směr je výrazně lepší a do výšky taky. Materiály jsou pořád dost dobrý, např v porovnání i s Kiou Ceed Cool tak o generaci lepší :yes:
9. 7. 2011 11:55
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Je snad nacvaknutí za jakýchkoli okolností horší než šroub a nebo to může být často úplně jedno? Je snad plast vždycky horší než plech?
9. 7. 2011 12:06
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Ta otázka sice na mě něbyla, ale za mě v tom nevidim problém.. např C4GP i P5008 mají přední blatníky plastové a po 4 letech zkušeností dobrý, žádný rozdíl :yes:
9. 7. 2011 17:58
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Pokud je nacvaknuti vyreseno tak, ze se samovolne neuvolnuje a pri servisu ho lze snadno rozmontovat, proc ne. Ale z vlastni zkusenosti vim, ze tomu tak casto neni.
Plast treba v blatnicich je neprijemny v tom, ze se misto ohnuti tristi.
Ale to sis zase vybral jen dva vyroky, o kterych se da do jiste miry polemizovat.
8. 7. 2011 23:49
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Ohledně výbavy: nedávno jsi tu vykřikoval něco o nedostatečnosti Méganu Generation, kdy vůz bez xenonů, turbomotoru, elektronů a koženého paketu v podstatě není autem.
A teď je auto s výbavou a motorizací na úrovni roku 1990 kaufem sezóny? Ale ale...

Nic proti, ale člověk, který si do města koupí auto bez klimy a bočních airbagů je zralý na prohlídku u psychiatra. A pokud s tím bude jezdit dálky, může se rozloučit s motorem. Ono tříválec, který na dálnici roztopí olej na 150°C je docela solidní počin.

Bravo Clio 1.2 16V...
9. 7. 2011 00:22
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
a to si si este nezvykol na miestneho osla ze tu bude vykrikovat toto? Keby bolo miesto fabie hocico z mimo koncernu tak by tu placal ake lacne srajdy to vsetci predavaju a ze za kvalitu si treba priplatit a podobne zvasty.. A zrazu ked skodovka uz nevie ako naplnit plany predajnosti na tento rok pride s dumpingom a vybavou na urovni 90 rokov tak je to kauf sezony. A nezalezi ze je tam naprava z roku 1999 ci laktova opierka ktoru mala este octavka v 98.. je to skoda tak je to naj. On nema ziadne argumenty, len keca a keca as usual...
9. 7. 2011 00:33
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Víš, že Fabia dávno nemá stejný podvozek jako první generace? Co konkrétně ti na loketní opěrce vadí, když se na úložný prostor v ní stále za těch 13 let spousta konkurentu nedohrabala?
9. 7. 2011 08:16
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
fabia II vzdy bude mat rovnaku podvozkovu platformu ako mala fabia I. Hadam si nemyslis ze zrazu postavia kasnu fabie na novu platformu. Jedine co spravili je ze ju mohli este pomenit vramci moznosti ale na nove Polo uz proste nebude mat nikdy fabia II. Jedien mozme s nadejou ocakavat fabiu III na novej platforme ktoru ma polo ci ibiza.

A co sa tyka laktovej, ani by som nepovedal, ze je nejaka priestranna. Ale nejde o priestrannost, mohli ju aspon prisposobit dobe a nie ze sadnes do noveho interieru, ktory zase ma svoje kvality a uznavam ze je aj pekny (ale to je subjektivny nazor) a vidis tam laktovku z 90 rokov tak je to slabe proste. Keby to spravila ina automobilka, tak je to pod palbou kritiky.

A o 1,2 HTP asi aj skoda reci...
9. 7. 2011 08:54
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Bojlér mluví o podvozku ty odborníku.
Možná bys už mohl umět rozeznat rozdíl mezi pojmem platforma a podvozek, když si tu hraješ na toho znalce. >:D
9. 7. 2011 09:29
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
a aky je to teda rozdiel ty mudrlant?
9. 7. 2011 10:26
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Ty si tady hraješ na odborníka, co se ve všem vyzná, tak bys to měl vědět.

>:D
9. 7. 2011 13:21
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
ahaa, cize ziadny protiargument, len si trepol a nevysvetlil... nech si kazdy urobi svoj nazor na teba. Lebo dristat tu vies ale protiargument a vysvetlit co si povedal to nevies uz.
9. 7. 2011 22:32
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Naco ti tady vykládat, jakej je rozdíl mezi platformoua podvozkem. Hraješ si tu na mistra světa, ale tradičně si mimo. Tak si ten pocit užij a blbě nekecej.

Příště to zkus s pokorou.
10. 7. 2011 08:49
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
nevies si ani stat za tym co trepnes a nemas ani na to aby si to vysvetlil? Takto lacno sa nechat nachytat na hruskach... Nema zmysel s tebou debatovat ked len napadnes cloveka a potom s nim nechces diskutovat.
10. 7. 2011 14:58
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Nesnaž se utéct, seš prostě mimo, houby vo tom víš, trapně se tu snažíš "zachránit" situaci a já se jen dobře bavím nad tím, jak jeden samozvanej odborník, není schopen pochopit základní pojmy.

Už jsem tu kdysi sáhodlouze vysvětloval rozdíly mezi pojmem platforma a podvozek, tak nebuď zdechlý a najdi si to.
10. 7. 2011 16:19
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
a zase, uz treti krat nic.. len kecy kecy kecy...tak pod, prezrad rozdiely medzi pojmami: podvozok, platforma a podvozkova platforma... stale nic? To si naozaj myslis ze budem hladat medzi tvojimi 6300 prispevkami? A citat vsetky tie tvoje kecy?
10. 7. 2011 16:45
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Jo, kecáš tady dobře, seš tu druhej nejsprostější diskutér a čekáš, že se z tebe někdo posadí na zadek. Když to nevíš, douč se to, a pak se tu opět pokus diskutovat. Zatím to máš za nula bodou. Ty tvoje "znalosti" jsou v pravdě ubohé. :no:
10. 7. 2011 17:23
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
na tvoj osobny nazor na mna nie som zvedavy. A necakam ze sa so mna niekto posadi na zadok. Cakal som len ze ci aj vies to co prehlasujes ale tymto neustalym urazanim a vyhybanim sa odpovedi si jasne ukazal, kde su tie tvoje "odborne" znalosti, takze zatial to mas za nula bodov ty. Dakujem za objasnenie tvojich znalosti. Problem je ze ja viem co tie pojmy znamenaju, ty si ma napadol ze neviem, ale uz akosi nevies zdovodnit svoje tvrdenie ;-)
Avatar - petrumr
9. 7. 2011 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 7. 2011 13:29
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Petrumr: samozrejme, nemohli pouzit podvozkove diely starej fabie. Ale ja tvrdim ze platforma ostala zachovala. VW nedovolil zdielat pripravenu novu platformu pre polo skodovke na fabiu. Tym vznikla fabia II, uzka a vysoka. Diely podvozku su nove, no rozchod, rozvor, sirka a technika je furt ta ista. To ze ma ine ramena alebo stabilizatory ci capy este neznamena ze ide o novu napravu. Novu napravu ma az polo a ibiza a ver ze tam ten rozdiel je citit. Minimalne na pole, na ibize som nesiel ale podla vyjadreni novinarov taktiez.
Avatar - petrumr
9. 7. 2011 14:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
9. 7. 2011 22:40
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
A to se ptáš jako údajný odborník přes auta, nebo jako někdo, kdo o autech neví víc, než "blodnýna"... ;-) >:-[]
10. 7. 2011 08:50
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
pytam sa ho aby vysvetlil to co si mysli ze neviem, lenze jasne ukazuje ze sam nevie co myslel a teraz len trepe.. (ako ty, nasiel si sa v nom, ze?) >:-[]
9. 7. 2011 12:04
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Loketní opěrka podle mého skromného názoru do interiéru padne velmi dobře jako do Fabie, tak do Pola. Je pohodlná a velmi praktická. Parodie na opěrku u jisté produkce z východu bych nechal raději stranou. Nechápu proč by se mělo měnit něco, co je dobré. Asi jenom proto, aby se to měnilo...

Přední náprava na Fabii je už několik let upravená a klidně si můžeš zjistit, kolik dílů je společných s "novou platformou". Jinak Polo je podle mého skromného názoru momentálně absolutní špička ve své třídě.
9. 7. 2011 12:21
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Taky si to myslím, že je Polo této generace na špičce!
9. 7. 2011 13:27
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
ano ale ako som pisal, podvozkova platforma ostava zachovana. Rozvor, technika, rozchod ostavaju stale tie iste. Pozri si nove polo aku ma platformu, je to uplne inde ako fabia ktora vychadza zo starej. Na podvozkovej platforme ide aj nova ibiza. Tiez vzdialena od fabie. Bohuzial fabia sa v zakrutach viac naklana a jazdne vlastnosti su vyslovene priemerne. Inak suhlas, Polo v tejto triede je uplne naj. No treba uznat ze fabia je zase dost dole.
Inak aj nova mazda 6 ma len upraveny podvozok zo starej, japonski ing si povedali ze nebudu menit nieco co je dobre a len miernymi upravami pozmenili pre novu M6. No v tomto pripade ide o jeden z tych najlepsich podvozkov v strednej triede a to netvrdim iba ja podla mojho skromneho nazoru ale zhoduju sa na tom aj novinari..
9. 7. 2011 00:57
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Nechceš si už konečně najít kluka a ukázat mu ten svůj bordeauxl v trenkách? Moc by se ti ulevilo, ty dumpingu.
9. 7. 2011 08:18
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
nie nechcem, mam manzelku a nemam homosexualne sklony ako ty. Dakujem nie, na gay paradach budes za auto.cz stale sam... >:-[] >:-[]
Avatar - petrumr
9. 7. 2011 11:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 7. 2011 17:54
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Provozni teplota se pohybuje mezi 105 a 115 stupni Celsia.
9. 7. 2011 10:45
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
>:D hlupak...
9. 7. 2011 10:50
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Pěkná sebereflexe. :yes:
neregistrovaný "Davep"
11. 7. 2011 10:23
Re: PRÉMIOVÁ NABÍDKA
Pořád se snažím přijít na to jak Tě napadly ty "až neuvěřitelné" přívlastky pro nabídku Fabia Magic easy a potažmo k celé Fabii,ale zatím marně.Ať se dívám jak se dívám,nevidím v holotě za dvěkila s HTP žádnou PREMIOVOU NABÍDKU.Jak se píše níže,nevím proč je podle některých lidí Fabia II takový zázrak na kolech a Hyundai i20 jen "low end".V čem je jako i20 horší?Za stejný peníze slušná výbava a 5 let záruka bez omezení km.
A když už bych v dnešní době šel do auta bez klimatizace,tak bych spíš volil např. Kia Cee´d. Ve výbavě FRESH stojí 219.980,-Kč motor 1.4 77kW,2xairbag,centrál,přední el. okna,stavitelný volant ve dvou osách a navíc je to o třídu větší auto,čemuž odpovídají i jízdní vlastnosti a hlavně PROSTOR,kterým Fabia II zrovna naoplývá (myslím tím hlavně uvnitř).
A o jízdním komfortu ani nemluvím - motor 1.4 CVVT 77kW a víceprvkové zavěšení zadní nápravy.
No a v neposlední řadě záruka 7let/150000 km..za takovou záruku by se zákazník škodovky nedoplatil.
Když si chce obyčejný český člověk koupit auto cca kolem 200000 Kč,myslím že pro něj stojí za úvahu i jiné (a kolikrát i zajímavější) vozy na našem trhu.?
Avatar - Guttalax
9. 7. 2011 13:04
Skoda skody
;-) Fabie je něco jako kdysi pro Italy Fiat Uno.Děvečka na všecko. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
9. 7. 2011 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 7. 2011 12:37
Ohľadom "výbav" vo Fabii ...
V práci mám dve (keďže patríme sčasti pod jednu českú veľkú firmu, tak Škoda bola povinná) a máme Fabiu 1,2 TSI Combi.

Má všetko čo potrebujeme - okrem diaľkového centrálu. Teraz ho ideme dorábať dodatočne a keď som sa spýtal prečo sa to nekúpilo rovno tak mi náš nákupca odpovedal .... "To nikoho ani nenapadlo, že tam nebude" ...

Jednoducho - "výbava" u Škody je taká bohatá, že sa medzi tými položkami ako kolesá, volant a sedačky také diaľkové úplne stratí ... ;-)

P.S. Ten 1,2 TSI ledva stačí na diaľnici na tú Fábiu .... s Octaviou človek môže na diaľničnú maximálku zabudnúť bez dlhého "rozbehu" ...
Rozbalit vlákno
0