Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Neúspěšné modely: Chrysler Sebring (2007-2010)

Príchod novej generácie Chrysleru Sebring v roku 2007 bol šokujúcou udalosťou. Nie však v pozitívnom zmysle ako tomu bolo u Chryslerov v prvej polovici 90. rokov.
Zpět na článek
12. 7. 2011 13:18
12. 7. 2011 14:59
12. 7. 2011 20:00
12. 7. 2011 20:29
18. 7. 2011 09:50
Avatar - R32
12. 7. 2011 13:18
Marko
Marko, super nápad písať o týchto neúspešných modeloch hlavne v čase tejto uhorkovej sezóny, tešil som sa no postupom času som dosť sklamaný z obsahu a množstva textu (popísať napr. ponúkané motorizácie, prevodovky, náhon atď.) a hlavne totálne chýbajúcich čísel predajnosti (po rokoch). Viem, že to nieje jednoduchá práce dohľadať všetky informácie no takto to vyzerá skôr ako tvoj osobný subjektívny zoznam modelov... Nápad :yes: Obsah :no: sorry... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - PlumJelinek
12. 7. 2011 14:59
Re: Marko
Naprostý souhlas, něco podobného jsem chtěl napsat také! Marko, napiš něco víc, tahle rubrika má super nápad, ale výsledek za moc nestojí, o těch autech se tu mnoho nedozvíme, jako základní fakt bych právě chtěl vidět teba prodejní čísla.... O tuctovejch úspěšnejch autech jsou napsaný gigabajty textu, ale o těch, které nejsou tolik vidět, toho moc není, naopak by se slušelo jim právě proto věnovat o něco víc pozornosti. Vem to v úvahu, prosím.
12. 7. 2011 20:00
Re: Marko
Ja uz som to pisal vcera. Toto, co teraz citate po jednotlivych autach, bol povodne jeden jediny clanok (aj s tym uvodom). Malo to asi 12-13 stran - kazdemu autu bol venovany viac-menej kratky "odstavec" - tak aby som zbytocne nenatahoval dlzku textu. Preto su tam neni statistiky, technicke parametre, ani hlbsie analyzovanie. Malo to byt take jednorazove odlahcenie vo forme "letneho" clanku. Preto je to pisane aj stylom, akym to je pisane.

Kvoli rozsahu textu (dlhe texty nie su prirodzene dobre na citanie) sme sa s redakciou dodatocne dohodli, ze to rozkuskujeme na jednotlive modely. Preto to ma teraz pre niektorych taku prapodivnu formu.

Inak, ten vyber je ovplyvneny nie mnou, ale tym, kde som sa dostal k cislam, kde je preukazatelny rozpor medzi predajmi ocakvanymi, a realnymi. (Mozno by tam mohli byt aj ine auta, ale neviem sa dostat k ich cislam.) Tieto, ktore su/budu na tomto zozname, su vsetky prepadaky - k tym mam cisla (sice nie vzdy rok po roku komplet, ale mam). ;-)

Mozno by som tam trebars mohol dat posledne Scorpio po facelifte - urcite kandidat na predajny prepadak - lenze neviem zhant cisla k autu ktore sa davno prestalo vyrabat. A tak ho tam nechcem dat - prave preto, aby to neboli moje/niekoho dojmy.
Avatar - R32
12. 7. 2011 20:29
Re: Marko
Dík za vyjadrenie, škoda, že sa nedá dostať k tým číslam, bolo by to čítanie dlhšie a zaujímavejšie plus určite by sa rozprúdila aj slušná (?) diskusia... takto je to také polovičné ale chápem, aj tak dík. Prajem veľa takto dobrých nápadov na zaujímavé články... ;-) Môj typ: čo tak rozobrať joint venture nekoncernových značiek, ich výrobky, v čom sa napr. líšia (niektoré teda iba znakom tie asi rozoberať netreba :-) ), čo viedlo firmy k takejto spolupráci hoc aj s úhlavným nepriateľom >:D (napr. VW-Ford, VW-Mercedes), prečo úspech jedného neúspech druhého (Suzuki SX4 vs Fiat Sedici) atď...
Avatar - Vencos
18. 7. 2011 09:50
Sebring
Přečetl jsem mnoho testů (včetně českých) a všude jsme se dočetl jen typicky "americké" resumé - že je to pohodlný a má to tvrdou palubní desku. Prodejní trhák to jistě nebyl, ale že to je špatný auto jsem pořád slyšel jen od lidí, nikde jsem však nenašel vysvětlení proč a nikdo mi to nebyl schopen vysvětlit. Mě to přijde jako výborné,pohodlné a velké auto. Se základním benzínem nejspíš tradičně trochu vydechlý,ale to je tak jediná výtka,co mě napadá... Povíte mi to?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
19. 7. 2011 10:31
Děsivý příklad toho, jak to vedl Mercedes
nástupce velmi úspěšné generace 2001-2006 (tato generace byla v USA neprodávnějším kabrioletem roku bez rozdílu zančky několik let po sobě) a i sedan se prodával dobře.

Pak přišel Mercedes s touto novou generací.

Designový paskvil s otřesným palstovým interiérem, proti kterému byl interiér generace 01-06 naprostý luxus.
Stará technika a výsldek byl příšerné recenze nejn amerických novinářů a mizerné prodeje.

naštěstí nová 200 už je zas někde jinde a všechny neduhy Sebringu se tam podařilo napravit (design, nový motor V6, nový interiér).

Tohle je jenden z mnoha příkladů, jak Mercedes Chrysleru spíš uškodil a proč nakonec automobilka, která v době fůze (v roce 1998) byla v ziska skončila v ochraně před věřiteli a skoro bez peněz.....
Rozbalit vlákno
0