Som rad, ze aspon X5 si zachovala svetla v style starsej... tie nove v 5GT, 7er ci X1, ktore su vaic vysoke a menej siroke mi nerezu... tie v X5/X6 su ina kava :yes:
Ahoj, co říkáte na motor? Na boku je patrné označení xdrive 30 nebo 35d, ale koncovky výfuku jsou jasné V8. Že by byl pod kapotou motor V8 z X6 a 750? Tedy 50i, 300 Kw. Jinak si ten rozpor vysvětlit neumím. :-)
Vůbec nechápete, co jsem myslel. Vím, že od dob různých filtrů nemusí nutně auto na naftu mít vzadu zahnutou trubku. Ale u BMW to je přece tak, že kulatý ( nezahnutý ) výfuk je nafta a benzín ovál. To je prostě odlišení kvůli egu, pocitu něčeho víc. Něco jako " Já mám V8 a kdo je víc" :-) A hlavně všichni se na to vzadu podívejte!Přiznám se, že mít V8, tak jsem taky rád, že kromě zvuku, výkonu a vůbec pocitu, že mám top motorizaci, ukazuju světu, "hele, já jsem znalec, jen s benzínem je ta X5 ono, nafta je pro "obyčejný lidi" :-) Pochopitelně je to blbost, ale ukažte mi někoho, kdo si rád nepřihřeje svoje ego. Já si to přiznám. :-) Nějak mi nejde do hlavy, že by to BMW opustilo. Myslím to jasné vizuelní rozlišení nafty a benzínu. Toť vše.
Ale chápem, jenže se pleteš, žádné takové rozlišení nafty a benzínu BMW aktuálně nemá, u X5, X6 znamená kulatá koncovka výfuku šestiválec, jedno jestli nafta nebo benzín, hranatě-oválná větší je jen pro V8. U jiných modelů je v tom ještě větší guláš, většinou je to ale tak, že jedna oválná koncovka znamená čtyřválec (opět jedno jestli dýzl nebo benzin) dvojitá (dvě kulaté vedle sebe) šestiválec nebo osmiválec. Vymykají se tomu modely s 35i motorem kde jsou dvě kulaté na každé straně a emka se čtyřmi laufy. ;-)
Zapomněl jsem, zítra nebo pozítří budu v Mnichově, třeba budu mít štěstí a někde tu testovací X5 potkám, jako už u řady modelů od BMW Group v minulosti( jsem tam docela často). Když to půjde, otevřu okno a poslechnu si, co má pod kapotou! Normálně si těch zamaskovaných aut moc nevšímám, v podstatě je jen beru na vědomí a přemýšlím, nijak intenzivně, co by to asi mohlo být. Ale tentokrát se budu vážně snažit! :-!:-!:-!
Jo, myslel jsem V8 benzín, 48i a případně 50i. O 6tiválci 30i jsem vůbec nemluvil. Tam je to rozlišení patrné, ovál je prostě V8 benzín a proto mi nějak nejde do hlavy, že by BMW tenhle rozpoznávací znak opustilo. Jinak vím, že 30i má také kulaté koncovky, stejně jako 30d nebo 35d teba v X5, X6 a pod..