Známa si to nedávno doviezla z Rakúska a musím uznať že je to slušná imidžovka, teraz už ako tak prijateľnú sumu. (nové stálo 460tis, teraz za 135 v super stave). Čo čert (ne)chcel, asi po 3 mesiacoch odbočila pod idúcu električku a tie posuvné dvere ju samozrejme pri oprave stáli pekne draho.
tato imidzovkaa6 + jeho vyssia stavba vyhovovala aj Zuze Belohorcovej...az kym sa na dialnici neprevratila do priekopy...zle jazyky tvrdia, ze vraj chodil hore vsetkymi štyrmi rychlejsie ako ona >:D (zla bocna stabilita)
...aj ona tvdila, ze z nicoho nic...a bola som hore vsetkymi styrmi aj s nim... >:D
...mala plne auto letakou s vlastnou podbou "ucitelky lasky" (relacia Laskanie) , ktore asi podla neoverenych sprav blondyna podpisovala "do foroty" za jazdy a necumela na cestu...
Mi byl sympatický. Kolega ho měl a nedal na něj dopustit. Dokonce denně s ním jezdil do Prahy nebo Ostravy a nikdy si na jízdní vlastnosti nestěžoval. Bezproblémový, prostorný, spolehlivý a s 1.6 i živý. Podle mne to bylo ideální auto pro vozíčkáře, tady byl určitě potenciál, který výrobce nevyužil.
Design 1007 je celkem povedený, ale problém je podle mně už v koncepci celého automobilu - snažit se vytvořit stylovku zkřížením MPV a hatchbacku zatím zkrátka nikdy nevyšlo (viz Renault Avantime)... Pak už zde byla ona vysoká cena, za kterou už jste si mohli koupit auto minimálně o kategorii výš...
K 1007 bych dodal hlavne spatne marketingove zacileni na mlade aktivni lidi. Cekalo se, ze na tom budou mlady pary tahat surfy, kola atd na sportovni vikendy. V realu si to nakonec kupovali francouzsti duchodci do mesta. . Alespon tak se k tomu priznali v Peugeotu ve F.
Jak kde? Veď píše že keby sa mal rozhodnúť pre túto značku tak radšej 3008... Tak hádam keď ideš kupovať auto tak vieš akú kategóriu chceš, predsa keď chcem kupovať strednú triedu (3008) tak do toho nebudem pliesť trpaslíka 1007 nie?