Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

VW Crafter s novými motory: Jízdní dojmy

16 komentářů

alambert
záruka 2+1 mi připadá fakt jako výsměch... >😁
sem dostal k televizi a i tam mi přišlo, že mohli dát aspoň 2+2... >😁
Xawier
Nejlíp celoživotní,že? >😁 A auto zadarmo a ještě bys nadával,že ti ho nedovezli až domů... >😁 >😁 >😁
alambert
no, když ti to připadá vtipný... 😉
Smurfik
Dodávka není televize, že...
Nevím jak je to u konkurence, ale mě přijdou 3 roky nebo 250000 km jako dobrá nabídka.
Nemůžeš přece čekat, že dostaneš na dodávku, která najede ročně třeba 100000 km 7 letou záruku jako na nějakou osobní Kiu, která ročně najede 10000 km.
alambert
no to já nečekám...ale vw chce demonstrovat, že jeho auto vydrží víc...a v tom případě mi prostě připadá, že přidat rok na auto je málo...i když je to dodávka...
Smurfik
A kolik by podle tebe bylo dost?
alambert
říkám, prodloužení záruky má být demonstrace sebedůvěry...čili buď minimálně zdvojnásobit, nebo se na to vys**t uplně... >😁

no jako jinak obecně si myslim, že by na auto měla být záruka (min.) 5 let...abych ti podal komplexní odpověď... >😁
Smurfik
Není dávno doba, kdy byla záruka 6 měsíců, teď je 24 měsíců a některým je to pořád málo. Chceme aspoň 60 měsíců!
alambert
pokud se neživíš výrobou šmejdů, tak nevím, co s tím máš za problém...
" V nižších otáčkách (do cca 3000 min-1) využívá řídicí jednotka motoru pouze menší turbodmychadlo, zatímco po překročení hranice 3000 min-1má plnění motoru na starosti velké turbodmychadlo. "

Není to už pozdě ? Běžne se jezdí v otáčkách nad 3000/min ?
Xawier
....No tak to máš pravdu,to je samozřejmě nesmysl... 😄
Frantizsekk
Vyhodu to ma tu, ze nebudes menit obe turba najednou 😊)
Avatar - palokalo
palokalo
alebo skor ze to mensie turbo vymenis za tu dobu uz 2x 😄
jmurjr (H22A7)
ako som dnes siel na mojom crafteri 2.5 tdi (160), tak som tocil aj viac ako 3000, dokonca viac ako 4000, konkretne 4200.
jmurjr (H22A7)
Doteraz bola situacia v crafteri nasledovna😒br /> strieborne "T", strieborne "D" a strieborne "I" znamenali 65 kW,
strieborne "T", strieborne "D" a cervene "I" znamenali 80 kW,
strieborne "T", cervene "D" a cervene "I" znamenali 100 kW,
cervene "T", cervene "D" a cervene "I" znamenali 120 kW.

Podla clanku bola na jazdu 100kW verzia a 65kW sa ani neuvadza, takze teraz to je nasledovne
strieborne "T", strieborne "D" a strieborne "I" znamena 80 kW,
strieborne "T", strieborne "D" a cervene "I" znamena 100 kW,
strieborne "T", cervene "D" a cervene "I" znamena 120 kW,
co vsak bude cervene "T", cervene "D" a cervene "I" sa treba nechat prekvapit. Ale 150 kW dodavka by nebola na zahodenie a asi by som siel objednat L2H2 v cervenom TDI.
Frantizsekk
Dovolim si citovat: *Pro použití v Crafteru byly čtyřválcové motory TDI důkladně přepracovány s ohledem na odolnost a životnost.*
Rad bych tyhle slova slysel u nejakeho osobaku a nemyslim tim jen vw/koncern.
Urcite by mi nevadil motor, kterej by jel o chlup hur a o chlup vic zral. Hral by me pocit, ze jezdi bez poruch.