Divize Volkswagen Užitkové vozy uvedla na český trh inovovaný Crafter. Hlavní změnu představují dvoulitrové čtyřválce TDI. Ty doplňují lehké úpravy designu a optimalizace interiéru.
Dodávka není televize, že...
Nevím jak je to u konkurence, ale mě přijdou 3 roky nebo 250000 km jako dobrá nabídka.
Nemůžeš přece čekat, že dostaneš na dodávku, která najede ročně třeba 100000 km 7 letou záruku jako na nějakou osobní Kiu, která ročně najede 10000 km.
" V nižších otáčkách (do cca 3000 min-1) využívá řídicí jednotka motoru pouze menší turbodmychadlo, zatímco po překročení hranice 3000 min-1má plnění motoru na starosti velké turbodmychadlo. "
Není to už pozdě ? Běžne se jezdí v otáčkách nad 3000/min ?
Doteraz bola situacia v crafteri nasledovna:
strieborne "T", strieborne "D" a strieborne "I" znamenali 65 kW,
strieborne "T", strieborne "D" a cervene "I" znamenali 80 kW,
strieborne "T", cervene "D" a cervene "I" znamenali 100 kW,
cervene "T", cervene "D" a cervene "I" znamenali 120 kW.
Podla clanku bola na jazdu 100kW verzia a 65kW sa ani neuvadza, takze teraz to je nasledovne
strieborne "T", strieborne "D" a strieborne "I" znamena 80 kW,
strieborne "T", strieborne "D" a cervene "I" znamena 100 kW,
strieborne "T", cervene "D" a cervene "I" znamena 120 kW,
co vsak bude cervene "T", cervene "D" a cervene "I" sa treba nechat prekvapit. Ale 150 kW dodavka by nebola na zahodenie a asi by som siel objednat L2H2 v cervenom TDI.
Dovolim si citovat: *Pro použití v Crafteru byly čtyřválcové motory TDI důkladně přepracovány s ohledem na odolnost a životnost.*
Rad bych tyhle slova slysel u nejakeho osobaku a nemyslim tim jen vw/koncern.
Urcite by mi nevadil motor, kterej by jel o chlup hur a o chlup vic zral. Hral by me pocit, ze jezdi bez poruch.