Audi představuje další model, který nemá přímého předchůdce. Jedná se o R8 Spyder, který se pustí do přímé konfrontace s Lamborghini Gallardo a spiderem od Ferrari. Standardem na rozdíl od kupé R8 je motor V10 FSI.
Pokud vím, tak Ricardo nepsal nic přímo ve smyslu "držet hubu".
Psal: "...pak jsou nějaké odsudky typu "VW za cenu 911" úplně irelevantní"
A s tím souhlasím. Pokud na něco nejen "nemám" ale navíc s tím ani nemám žádnou "osobní" zkušenost, potom jsou takovéto jednostranně odsuzující závěry spíš "trapné"... V takovém případě bych se raději omezil pouze na hodnocení líbí/nelíbí, případně stručné a "výstižné": "Nemám rád Audi..."
Pokud by Ricardo napsal: "Nemáš na to, tak drž hubu" byl by "mimo" naopak on, ale nic podobného se přece nestalo...
Něco si "jen" vyzkoušet má přidanou hodnotu mé vlastní zkušenosti...na základě které se pak mohu vyjadřovat mnohem konkrétněji, než jen např. líbí/nelíbí, nebo jen nemám rád...
A co někoho donutí jít si koupit cokoli na světě?
Např. přihazovat (na aukci) za "obnošené kalhotky od Madonny"?
Koupit si proti tomu např. R8 mi přijde podstatně racionálnější...
Navíc zákazníci R8 určitě netrpí tvými "dětinskými" předsudky ohledně Audi...a většina z nich si R8 určitě nejdřív pořádně vyzkoušela... - chápeš? ;-)
S tim vlastnenim to byla reakce na kluka nade mnou - jako ze bud si to muzes dovolit nebo ne a pak mas drzet hubu. Coz je blbost.
Prave nechapu co je za pridanou hodnotu si neco jen vyzkouset a sednout do neceho - co se tyce cteni postrehu tak souhlas a i po precteni postrehu (a v tomto pripade i po projeti se - samozrejme ze ne s hadrem ale plechovou strechou na sedadle vpravo) tvrdim ano auto samozrejme technicky na vysi, ale co by potencialniho kupce donuntio jit si koupit tohle VW a ne Turbo (coz uz je taky VW ... bueee), tomu nerozumim - chapes ?
3 alebo 4 mega mi pride beztak uz tak vysoka cena, ze ak sa nejedna o AUDI-maniaka tak nejaky multimilionar tuziaci po supersporte si jednoducho kupi Ferrari tak ci tak. I ked naozaj kvalitu tohto auto by som mozno postavil nad Ferrari, ale znacka je znacka.
Proč bys ho musel vlastnít, nebo na něj mít peníze...?
Auto si přece můžeš "jen" vyzkoušet, nebo si do něj aspoň "sednout"..., i to je lepší, než vůbec žádná osobní zkušenost, můžeš si přečíst různé testy, postřehy a na základě toho si udělat nějaký, aspoň přibližný, vlastní závěr, který bude určitě hodnotnější a konkrétnější, než jen "VW za cenu 911". :-!
R8 nemá stejnou cenovku jako Ferrari.
Klasická R8 začíná někde na 2.8 mega, za což nové Ferrari potažmo Lambo nekoupíš. Tento Spyder sice slibuje jakési "srovnání" cen, čemuž osobně nevěřím. Pořád tam bude rozdíl.
Musim do velkej miery suhlasit s Vasut74. I ked je Audi moja velmi oblubena (ak nie najoblubenejsia) znacka, tak mi pride troska zvlastne si kupit supersport tejto znacky, ked si mozem vybrat za tu istu cenu Ferrari alebo Lambo.
Je to jednoduché - komu se to Audi nelíbí nebo mu jiným způsobem vadí, tak si připlatí a počká na Ferrari. A nebo si nemůže dovolit ani jedno a pak jsou nějaké odsudky typu "VW za cenu 911" úplně irelevantní
Ono se to špatně vysvětluje všem, kdo to nemají "potřebu" ani důvod to aspoň vyzkoušet, ale mají "potřebu" tu o tom "negativně" psát...(ale možná jen "ze srandy") ;-)
K Audi: Ono to zas tak směšné není. Audi udělalo prvotinu supersportu a - světe div se - ono se jim to docela povedlo. Auto má minimum kompromisů, je velmi povedené a získalo několik ocenění.
Takže, i když pro tebe je to jen Audi, tak pro ty, kteří nemají předsudky a holou perdel, tak toto Audi klidně koupí. (a je jich dost, na R8 se čeká skoro rok)
Odsoudil jsem to ? Akorat me udivuje statecnost pri tvorbe cenovky. Rekl bych, ze v techhle vodach uz je image automobilky a modelu nezanedbatelnou polozkou pri vyberu.
Ale jak rikas pri 150k E to me fakt nemusi trapit a bez sebemensi litosti to musim priznat :-)