Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Mégane Renaultsport 250: Nový Mégane RS jde do prodeje v prosinci

36 komentářů

Avatar - white label
white label
...tak tahle "konfigurace" vypadá opravdu velmi "slibně" a v té "bíločerné" ještě víc... :yes:
Avatar - miromen
miromen
Tohle se renaultu opravdu povedlo. :yes:
Avatar - Emel
Emel
Snad nebude mít ukončení výroby v Diepe nějaké negativní dopady.
Avatar - white label
white label
Minimálně na samotné "Diepe", svým způsobem určitě...
Srdcovka... důstojný pokračovatel, byť mladého, ale neobyčejně silného rodu sportovních Meganů :yes:
vrkuboy
Možná ne... je docela možné, že se v Dieppe budou dělat "Gordini" tedy civilnější RS modely. Je to jen spekulace, ale údajně by obnovené gordini mělo být zaměřené víc na personalizaci a různé doplňky na vozy Renault... uvidíme.
Megane RS vypadá velmi dobře, ale k definici Hot Hatch mě více sedí Clio RS které je levnější, kompaktnější a i bez turba jede dobře stejně jako CTR. Nemůžu si pomoct, ale není nad pořádný atmosférický motor. Jinak těším se na konfrontaci MRS s FRS a novým R Golfem... tohle bude ještě hodně napínavý souboj. :yes:
Avatar - theolli
theolli
>😁 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Plně s tebou souhlasím,turbo má své kouzlo ale osobně též upřednostním nějakou točivou potvoru :-!
Avatar - Emel
Emel
Pro mě zase turbo prosím... ono může být taky točivé, ale při normálním ježdění po silnici je nějaký výkon kolem 2500 k nezaplacení.
Avatar - white label
white label
Přesně tak... 😉

P.S. Opravdu točivé motory (10tis. a víc), patří na motorku, méně do auta určeného primárně do běžného provozu...
Avatar - woody-alien
woody-alien
A já si klidně přisadím. Pokud je to v autě hezky sladěný s převodama a turboefekt pokud možno mizivej, pak je "uživatelský komfort" dokonán. 😉
Klaudius
2500....to je fakt už solídne stádo. Keď zastane prvý kôň pri McDonalde, tak ty budeš mať k rýchlemu okienku ešte dobrých 250 metrov... >😁 😉
JirkaHKK
Četli jste ta porovnání v Anglii, kde je srovnávali s Focusem RS? Focus dostal asi na 5 okruzích napráskáno od tohoto megane!
Wick
Focus RS by se opravdu měl začít bát. Přichází 3 MPS, Golf R, Megane RS.....jojo nebude to mít lehký
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Tak tu 3 MPS bych asi vynechal, protoze pokud Japoncici nezapracovali na motoru a je tam ten samej 2.3 DISI co mam ted v CX-7, tak musim bohuzel konstatovat, ze do 2000 ot./min. to vubec netahne a na krizovatce te predjede i kdejake TDI. 😒 Pak sice kopanec jako krava, ale TDI uz je davno v cudu! Myslim si, ze na tuhle bilou bestii se stupnovitym preplnovanim Twin-Scroll bude mit asi jen maloco... :yes: :-!
Avatar - white label
white label
Nenapadá mě, čím by mohla zrovna Ma3MPS, FoRS "překvapit", myslím nějaký zásadnější rozdíl proti předchozí generaci...
Provocateur
Nečetli, tohoto Megana těžko už mohli porovnat 😉 Ale pokud zase vyhodí zadní sedadla, klimu a další zbytečnosti pro auto, tak toho Focuse jistě zase dá 😄
Avatar - white label
white label
To byly určitě zase ty starší testy s tím "vykastrovaným" (odlehčeným) "okruhovým" Méganem R26.R, co měl i plexi místo normálního skla...
Provocateur
To jsem měl na mysli, proto jsem psal, že test tohoto Megana jsme nečetli a ještě mějakou dobu ani nepřečtem. R26R taky nebyl žádnej HH a koupit si ho mohl jen ten, kdo vlastnil pernamentku na nějakej okruh 😄
Avatar - white label
white label
To víš to není auto, které se normálně kupuje, to je hlavně "legenda" a sen některých diskutujících, něco jako "Jánošík"...porazil na okruhu FoRS a o jeho "slabinách", na jejichž úkor se mu to (taky) podařilo, je skoro "neslušné" mluvit... 😉
Provocateur
Moc to tady nerozkřikuj nebo až se ráno klucí probudí, tak tě tu roznesou >😁
Avatar - white label
white label
Neboj, to byla řízeně-plánovaná provokace, přímo pod "Jánošíkovým" nástupcem...spolupracuji totiž na "předvolební kampani" nového Golfu R
😉 >😒]
Provocateur
V tom případě tady ráno očekávám nejmíň 100 příspěvků >😁
Avatar - white label
white label
Jenom?! Tak to zas budu bez prémií z Wolfsburgu... :😉 😉
Avatar - Thomasino
Thomasino
Parametry nového Meganu sice vypadají dobře, podvozek bude určitě zase super, ale trochu se bojím té kvality, když už se to nebude vyrábět v Dieppe... Stačí se podívat na ostatní Mégany... Design je hodně odvážný, na můj vkus už hodně "tunerský", to třeba ten Fo RS mi přijde hezčí 😉
Ale taky jsem zvědavý na GOLF R, jestli tou čtyřkolkou to trochu nezkazí. Mazda3 MPS má jen slušný motor, interiér je dost odfláklý, snad trochu spravili aspoň ten podvozek. Mě jde o celkové "vyvážení" auta, musí to být všechno v souladu, jak motor, tak podvozek (nejlépe nastavitelný), slušný sedadla a kvalitní interiér...
Mimochodem, o víkendu jsem jel s Alfou MiTo 1,4T 155k a taky zajímavý auto. Ale chyběla tomu kultivovanost podvozku Golfu GTI nebo Focusu ST, je poznat, že je to malé auto s krátkým rozvorem a hodně ten zadek odskakuje. Ale motor zajímavý 😄
Avatar - white label
white label
Tak u Golfu R máš přece předpoklad velmi podobného "výsledku" jako u S3, kde větší porce koní + haldex auto opravdu znatelně/měřitelně zrychlilo, např. proti GGTI, bohužel se zároveň trochuo vytratila i určitá část jeho zábavnosti (na "suchu")...
Ale to je známá věc, že ne vždy platí: větší "rychlost" = větší "zábava"..., ale možná nás GR (GuRu >😒] ) v tomto ohledu překvapí i ve srovnání s S3...
Avatar - Thomasino
Thomasino
No právě že o Audi S3 píší, že to není nic moc, sice rychlé, ale řízení moc citu nepobralo a zábavné prý také moc není. Ale v G6 GTI mají slušný základ, komunikativnější řízení se již evidentně naučili (Scirocco, S4, G6 GTI, R😄, tak snad ten Haldex to celé nezkazí. Ale pokud bude upřednostňovat zadní náhon před předkem, tak pokud by se to fakt povedlo a blížilo se to zadokolkám, bylo by to dost zajímavé!! Je pravda, že mít na nové auto mega a ne jen třičtvrtě mega, objednal bych si asi místo G6 GTI spíše 370Z, nebo BMW 330i kupé - ale to by chtělo asi ještě malinko přidat 😉
Každopádně by se mi líbila u VW možnost přiobjednat brzdy Brembo (nebo nějaké výkonnější), o něco vyšší výkon a ještě jednu možnost nastavení podvozku pro okruh. Rozhodně o něčem takovém pak budu časem uvažovat, ale začnu nejdříve pilovat svůj styl jízdy na okruhu, pak možná vyšší výkon (1.stupeň u ABTa na 260 koní) a lepší brzdy...
Avatar - white label
white label
Tak teď nechceš připlácet (skoro "symbolicky") za 18", ale už plánuješ "megainvestice" (proti tomu) u ABTu... 😉 >😒]
Avatar - Thomasino
Thomasino
Ono to plánování nebude tak horký, neboj. Počítám nejdříve tak za dva roky. To akorát tak ojedu ty 17-ky, možná pořídím 18-ky a třeba dojde i na ty "drobné" úpravy jako zvýšení výkonu (25-45 tisíc), případne lepší brzdy, ale to až dojde na výměnu původních, což vidím taky tak za 2-3 roky... Ale je to hodně výhledově, já vím... To si jen tak "sním", že až se vzpamatuji z toho finančního šoku nyní, že se dá GTI dobře "vylepšovat" - a nemíním tím mraky nesmyslných spoilerů 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
Když už jsme u toho kastrování, moc nechápu proč takovýhle auto má vzadu tři "jakobysedačky" a nedaj tam teda dvě trochu slušný místa. Sedět tam tak jako tak nebude nejspíš nikdo, ale když už by byla příležitost, proč to neudělat trochu stylově...
Avatar - white label
white label
Počkej, ale verze o které se tu "bavíme", vzadu žádné sedačky nemá, tam je jen rám a uchycení bezp. pásů...
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jo já vím. Špatně jsem se vyjádřil. Mluvím o tomhle novým Meganu a fotce zadních sedaček. Výhodou R26R je nepochybně možnost usušit si propocený spodky na tom rámu za tebou. 😉
Provocateur
Jo jo, třeba do Focuse si můžeš přiobjednat Recara i dozadu s tím, že bude 4 místný...
Avatar - white label
white label
Vozit vzadu ve Focusu RS můžeš stejně leda tak vlastní tchýni... >😒]
Avatar - white label
white label
Avatar - white label
white label
Tak to jo, ale ten rám není dobrý jen na sušení spodků, je to velmi praktické např. na odvoz "kartonového" nábytku IKEA!
Otevřeš kufr a aniž bys musel sklápět zadní sedadla (které tam nejsou), "regály" už dychtivě čekají a ty jen pohodlně "zasuneš"...
>😁
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Tak a mame tady tuhletu "bilou bestii", ktera jiste prekona sveho vynikajiciho predchudce a v HH jiste poradne zceri vody... :-! Mne osobne se napr. velmi zamlouva, ze tady zcela spravne upustili od digi tachace a ze jiz ve standardu jsou treba i ty predni diody, ktere do teto verze bezesporu patri. :yes: Na prvni pohled opravdu povedena kara a tesim se nekdy na svezeni... 😉