Pro mě je Camry ikonou hlavně mezi sedany. I když v poslední době je design Toyot nic moc... ;-\ Camry z první poloviny 90. let (nevim, kolikátá je to generace) považuji za jeden z nejlepších klasických sedanů. :yes:
Já jsem několikrát řídil Camry 3.0 V6 b.j. 1991 a bylo to jedno z mých nejoblíbenějších aut,který jsem kdy řidil (a to i přesto, že měla automat, který nemusim). Docela se divim, že Toyota už Camry v Evropě nenabízí. Strejda bejval zarytej "toyoťák", ale když chtěl svojí Camry prodat, tak neměl co místo ní... Avensis byl moc malý a nenabízel žádný pořádný motor... Lexus GS je zase moc drahý... a dovážet současnou generaci z USA nechtěl, protože chtěl mít jistotu dobrýho servisu a záruku. Nakonec přešel k BMW 5er, ale myslím, že Toyota tímhle počinem ztratila nejednoho zákazníka. Jako malý jsem vídával jezdit nový Camry docela dost (hlavně v D) a proto pořádně nerozumim tomu, proč už na ně člověk v evropských showroomech nenarazí.
Toyota tím ztratila jen "pár magorů" - ačkliv já bych taky dal kdykoliv přednost V6 a automatu před čímkoliv jiným, evropani se chtěj kodrcat v dýzlovejch sračkách s fofrklackem. Evropané jsou masochisti a Camry na ně byla moc příjmená a pohodlná,takže si jí stejně nikdo nekoupil... Proto se sem nevozí. Kdyby si jí přivezl z US, problém by s ní nebyl,však Toyoty jsou spolehlivé
páčia sa ti možno preto, že sa jedná o "exotov" ktorých stretneš tak pár krát do roka no realita je taká, že kúpiť by si si (ako nového) asi ani jedného nechcel. :-)
Podle mně sem tento model až tak nepatří, protože se jedná pouze o karosářskou variantu... V tom případě by sem měla patřit určitě i Fabie sedan I...
PS: Ten zadek mě bude ve snech strašit ještě asi hodně dlouho... 8-s
...hlavní problém u tohohle kousku je podle mě design. Co se týče kvality, ceny apod. soudit nemůžu. Ale ten design je opravdu hodně podivný. Kdyby to bylo auto o třídu dvě menší, možná by i vypadalo hezky. Ale tohle se prostě nepovedlo :no: