Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Neúspěšné modely: Toyota Camry Solara (2004-2008)

Velké japonské kupé Američanom nesadlo.
Zpět na článek
16. 7. 2011 12:35
16. 7. 2011 14:13
neregistrovaný "SMRT2003"
16. 7. 2011 16:39
16. 7. 2011 17:10
16. 7. 2011 20:35
2. 8. 2011 09:44
16. 7. 2011 16:57
16. 7. 2011 20:05
16. 7. 2011 18:39
16. 7. 2011 20:07
17. 7. 2011 10:16
neregistrovaný "Stillborn"
Avatar - pumpkin
16. 7. 2011 12:35
eh
Zaujímavé že včera som tento model videl prvý krát naživo a dnes je tu o ňom článok :-)
Ten zadný previs je fakt príšerný, hlavne z profilu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SMRT2003"
16. 7. 2011 14:13
úvod
Toyota Camry Solara se samozřejmě vyráběla i před polovicou tohto desaťročia a dokonce byl i kabriolet.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
16. 7. 2011 16:39
Ikona
Pro mě je Camry ikonou hlavně mezi sedany. I když v poslední době je design Toyot nic moc... ;-\ Camry z první poloviny 90. let (nevim, kolikátá je to generace) považuji za jeden z nejlepších klasických sedanů. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pumpkin
16. 7. 2011 17:10
Re: Ikona
tak tak. obe generácie zo začiatku aj z druhej polovice 90. rokov sú po dizajnovej stránke veľmi podarené.
Avatar - euro89
16. 7. 2011 20:35
Re: Ikona
Já jsem několikrát řídil Camry 3.0 V6 b.j. 1991 a bylo to jedno z mých nejoblíbenějších aut,který jsem kdy řidil (a to i přesto, že měla automat, který nemusim). Docela se divim, že Toyota už Camry v Evropě nenabízí. Strejda bejval zarytej "toyoťák", ale když chtěl svojí Camry prodat, tak neměl co místo ní... Avensis byl moc malý a nenabízel žádný pořádný motor... Lexus GS je zase moc drahý... a dovážet současnou generaci z USA nechtěl, protože chtěl mít jistotu dobrýho servisu a záruku. Nakonec přešel k BMW 5er, ale myslím, že Toyota tímhle počinem ztratila nejednoho zákazníka. Jako malý jsem vídával jezdit nový Camry docela dost (hlavně v D) a proto pořádně nerozumim tomu, proč už na ně člověk v evropských showroomech nenarazí.
Avatar - Vencos
2. 8. 2011 09:44
Re: Ikona
Toyota tím ztratila jen "pár magorů" - ačkliv já bych taky dal kdykoliv přednost V6 a automatu před čímkoliv jiným, evropani se chtěj kodrcat v dýzlovejch sračkách s fofrklackem. Evropané jsou masochisti a Camry na ně byla moc příjmená a pohodlná,takže si jí stejně nikdo nekoupil... Proto se sem nevozí. Kdyby si jí přivezl z US, problém by s ní nebyl,však Toyoty jsou spolehlivé
Avatar - gld
16. 7. 2011 16:57
zaujímavé
..že väčšina "neúspešných modelov" v tejto rubrike sa mi páči >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - R32
16. 7. 2011 20:05
Re: zaujímavé
páčia sa ti možno preto, že sa jedná o "exotov" ktorých stretneš tak pár krát do roka no realita je taká, že kúpiť by si si (ako nového) asi ani jedného nechcel. :-)
Avatar - Vencos
2. 8. 2011 09:44
Re: zaujímavé
zrovna tuto bych si klidně koupil
16. 7. 2011 18:39
Patří sem?
Podle mně sem tento model až tak nepatří, protože se jedná pouze o karosářskou variantu... V tom případě by sem měla patřit určitě i Fabie sedan I...
PS: Ten zadek mě bude ve snech strašit ještě asi hodně dlouho... 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - R32
16. 7. 2011 20:07
Re: Patří sem?
Tiež si myslím, že karosárska verzia určitého modelu by tu nemala figurovať... :yes:
Avatar - Vencos
2. 8. 2011 09:45
Re: Patří sem?
no, já si myslím,že pravda je na půli cesty. I když šlo vlastně jen o Kupé-camry, je to v podstatě jiné auto
neregistrovaný "Stillborn"
17. 7. 2011 10:16
Jako...
...hlavní problém u tohohle kousku je podle mě design. Co se týče kvality, ceny apod. soudit nemůžu. Ale ten design je opravdu hodně podivný. Kdyby to bylo auto o třídu dvě menší, možná by i vypadalo hezky. Ale tohle se prostě nepovedlo :no:
Rozbalit vlákno
0