Novinka, která dostala výhradně dvoulitrové turbomotory, míří především do měst, má být nejsportovnějšíí ve třídě a příbuznost s levnějšími sourozenci z VW Group si nepřipouští.
kludne aj s motorom 2.0TDI s tym ze by bola aj dvojkolka aj stvorkolka a kto si priplati ten bude mat stvorkolku.
Zda sa mi to nelogicke mat dva benziny so stvorkolkou a najpredavanejsi diesel ponukat len s dvojkolkou pricom ten silnejsi diesel je az zbytocne silny a drahy a mnohym uz nebude ani treba taky extrem. No nic , kto chce rozumnu stvrokolku z tohto koncernu zvoli yeti alebo tiguan, audina ma nizky podvozok a najvydarenejsi diesel je len dvojkolka cize imidzovo by taketo audi asi vela rozruchu nenarobilo, to uz skor yetiho ten je stejne krajsi a namakanejsi v terene.
Čtyřkolku ve městě stejně nevyužiješ. Dnes už většina automobilek u těhle aut nabízí základní motorizaci jen s pohonem předních kol. Image je pochybná věc - nápis Quattro u čtyřkolek Q3 je stejně jen marketingový trik.
No nevim, ac nemam rad koncernovy nic nerikajici design, tak byly casy pred 10 lety kdy treba A8 bylo kus peknyho auta a otocil jsem se za nim jako snad za jedinym Audi. Tohle je takovy nemastny neslany jak byvavalo A80,A100. Design vypada jako kdyz uz to po silnicich lita 5 a vice let. pro me snad zatim nejvetsi ulet, nasledovan A1. Takze za me :no:
Ale dnešní Audi už mi přijdou všechna stejná, okoukaná a úprostě tvarově nudná a nezajímavá, byť vcelku elegantní a vyvážená. BMW, Mercedes (většinou) a zejména Jaguar a Cadillac mi tvarově vyhovují mnohem víc.
naskok vdaka nude... exterier klasicke nudne audi a neviem, ako to bude vyzerat na zivo, ale palubna doska mi pripada ako nejaky hyundai z pociatku tohto storocia...
Design je vždy otázkou vkusu jednotlivce... za sebe říkám, že to nemá s vyvážeností nic společného... a asi ani ne s designem... jak tu kdosi naznačoval... chtělo by to zaměstnat designéra... aspoň na letní brigádu... prosíííím....
Bude mať toto auto úspech? Ktovie... Pre moji oči, vydarený dizajn s výnimkou zadných partií, ktoré mi prostě nesadli, nepáči sa mi ten zadok, príde mi disproporčný - no jednoducho nepekný. Ale ako celok - zas tak zlé to nie je. ;-)
Přiznávám že mě se TAKÉ líbí ;-)
PS: 2.2 HDi který používá (byť v modifikaci Ford) je MOC povedený a zatím na mne Evoque působí opravdu DOBŘE (líbí se mi VZHLEDově, motory má dost slušné - Audi Q3 by mohla závidět a výborné má i tlumiče) - MOHLO by to být nejen atraktivní ale i POVEDENÉ auto :yes::-)
PPS: TAKOVÉ auto (Range Rover Evoque) bych neváhala nazvat (doopravdy) "prémiovým" ;-)
Dvoulitr v naftě by měl bejt i ve verzi 4krát4 a věřím, že postupem času bude. Design není úplně nuda, ale nic extra. V interieru mně to příjde dost prťavý, ale zas to má bejt do města, tak je to malý celkově. Trochu v rozporu s tím městem jsou ty benzínový dvoulitry, to bude žrát neskutečně. Za sebe :no: Jednoznačně bych volil X1 od BMW.
Trochu v rozporu s tím městem je celý to auto ;-) Už dneska nemůžeš ve městě pro samý auta prakticky nikde zaparkovat, poslední dobou celkem už ani nelze ve městě autem nikam dojet...
Ked si zakaznik kupuje vozidlo s naftovym motorom je jasne, ze nebude jazdit len po meste...
takze za tu kombinaciu 2,0 TDI 4x2 :no:
Dizajn auta je neatraktivny a tato fotka hovori za vsetko (to uz ten Tiguan vyzera lepsie) [odkaz]
A co je to to Audi multimedia??? v akom roku ziju, ze aplikuju citacky na SD karty??? asi nevedia, ze existuje USB a v dnesnej dobe asi to NAJ...pripojka na iPod...
absolutny suhlas, nie som anti audista ale tato audina je skutocne nudna a mne osobne nesympaticka
zober si ze ponukaju vsetky modely s turbom tak preco neponukaju ak je to SUV rovno vsetky modely aj s 4x4 pohonom? To ak chcem stvorkolku s dieslom musim siahat po 130KW oblude v 4,4 metrom dlhom aute? Somarina, benziny takisto premotorovane, ked uz tak dam slabsi beznin ako zaklad s dvojkolkou a nie najpredavanejsi a najziadanejsi diesel dam v dvojkolke. Absolutny audi nezmysel ktorym len odlakaju zakaznikov.
A podalsie ak to ma byt auto do mesta a okresne cesty nestaci 103 KW na pohon 4x4, to treba do mesta 200koni aby tam supli stvorkolku? Pokial viem tiguan ma 1.4 90 KW verziu 4x4 a ziadny problem, uplne idealna volba, sice benzin ale vykonovo slbasie ako dvojkola 103 kW audina.
Dizajn je uz subjektivna vec ale mne sa tiez moc nepaci a to audi uz od nova posobi nudne a je jedno ci je biele modre alebo nedaj boze strieborne.
Take yeti 2.0TDI 103 kW je ovela lespia volba ako tato nudna audina ktora potrebuje extra vykony aby si sa dozil stvorkolky, aj benziny z uuplne zbytocne silne. 1.4 90kW z tiguana by ak ozaklad v stvorkolke uplne stacilo. Neviem co si audi chce dokazovat ale silnymi motormi a ochudobnenim pohonu 4x4 v slabsich aj to uz dost silnych motoroch si teda u mna sympatie neziska.
tu je jasna volba tiguan alebo yeti obe v stvorkolke a aj ked uz starsie vyzeraju stejne lepsie a maju aj vacsi podvozok, do mesta mi netreba auto za melon so 130KW stvorkolkou a ked chcem vyjst mimo mesto tak so 17cm podvozkom ma znici dvojkolkova fabia scout.
;-) Audi je mezi motoristy pojem . Je v něm krása,velmi dobré jízdní vlastnosti ,pohodlí .Cena je sice vyšší ,ale pro nenáročné jsou tu auta mnohem levnější a někdy i se sedmiletou zárukou >:D
lutujem tych narocnych co za tu cenu ziskaju jeden a poltonovu premotorovanu bezpohlavnu nudu ;-) som rad ze medzni nich nepatrim a ani nikdy nebudem. Luxus mam rad ale viem si ho aj inak predstavit ako vrazeny a vyhodeny do auta ktore je vlastne k nicomu.
tak to si pis, moja felda na elektronoch je vacsi terenak a ma vyssi podvozok ako toto SUV ;-) a na poli alebo v blate by audi nemalo sancu, je to dobre tak pre slecinku ako darcek od otecka k narodkam alebo promociam, nic viac, auto uplne o nicom nevhodne na akykolvek ucel, ani do terenu ani na machrovanie ani na okrsky ani do mesta, nikde.
Člověk to pamalu ani nastačí sledovat, AUDI v posledních letech předvádí dokonalou modelovou smršť. Tohle ale neni nic překvapivého, píši to však proto, abychom si především uvědomili, kdo posouvá svět aut dále. A nyní nemám na mysli všelijaká ta hybridária a zásuvkové orgie, jde mi o to, abychom si uvědomili, že je to právě AUDI, který soustavně pracuje na rozšiřování svého modelového spektra, že je to AUDI, které významnou měrou spoluurčuje dějiny silnic po celé Evropě. Aktuálně právě zcela novým modelem kompaktního segmentu prémiových esuvéček.
A právě u toho modelu bychom mážná měli na sobě trochu názorově zapracovat, názorově pro budoucnost. Působí totiž už značně diskusně vyčpěle ta soustavná pohana aut, která byť na karoserii jaksi SUV, jedou na jedné poháněné nápravě. Zde je tedy na místě si napsat, že pohon 4x4 je pohonem možným, nikoliv prioritně potřebným.
Tedy pokus se přijmout závěr, že stejně jako "trapně" působí jezdec v Q3 na poháněné jedné nápravě působiš stejně "směšně" ty na svém subkompaktním draku, který snad nemá poháněnou nápravu ani jednu... Směješ se snad sám sobě?
Například u Volva můžeš mít na předku i XC60 a (podrž se) i XC70. Je to snad špatně? Není. Obě variace jsou stejně životné. A právě toto je potřeba pochopit. Q3 není žádný off speciál, je to jen trochu vyšší átrojka. Pohodlný, špičkový vůz na moderní karoserii. Chceš dvoukolku? Máš ji mít. Chceš čtyřkolku? Máš ji mít. A to je vše.
Závěrem krátká úvaha nad designem. Jak je to možné, že AUDI vypouští model za modelem a každý jeho produkt dopadá tak, že to bere dech - čistá genetická kotva, současně originalita každého modelu, styl, klasa na první i třeba jen letmý pohled. Věc je myslím pochopitelná - AUDI se prostě v designovém prémiovém nebi dokonale našlo, má svou nezaměnitelnou, stylovou a pro chlapa, pro jezdce co za to umí rád vzít, přitažlivou tvář.
Dnešní R8, A8, A7, A6, A5, A4, (stále) A3, jejich modelové deriváty, dále TT, Q5 a aktuální Q3, to jsou silniční klenoty jistě pro každého kdo si je může dovolit, ale samozřejmě i pro toho, kdo si je dovolit třeba zatím nemůže, ale o auta se i tak zajímá upřímně...
Na závěr skládám AUDI speciální hold za tyto modely:
R8, A6, A5 sportback, A5, A4 Allroad, Q5, Q3, TT. Doslovné silniční klenoty.
Ty bys chtěl mít všechno hned ze startu? Je zcela bežné, že automobilka přidává možnosti konfigurace časem. Koukni se ke svejm milovanejm korejcům, ti nemaj ani půlku možností této prémiovky ani v celým životním cyklu modelu. ;-)
Jo a koukni se, co za hrabačky jezdí v Číně, ten VW, sic je pro evropana ošklivý, tak v číně působí, světe div se, docela luxusně.
Nejaký ten deň som v Číne strávil, konkrétne v Pekingu. Světe div se, 90-tim percentám tunajších diskutérov by sánka padla ak by takú Čínu reálne mali možnosť navštíviť a zistili by, že ona to tak celkom už nie je tá stará zaostalá komunistická krajina, ale stáva sa z nej jedna z najvyspelejších ekonomík sveta. A ono sa to tam už prejavuje aj na cestách. Napríklad o kvalite ciest, ktoré tam za posledné roky vybudovali sa nám môže len snívať. A vozový park už dávno netvoria nejaké plechovky (alebo hrabačky, či čo si to napísal), ale jazdí tam bežne toľko luxusných áut, že ty si ich pokope nevidel ani na obrázku. Podľa toho čo píšeš si typický nešťastník, ktorý si honí ego virtuálnou identitou na internete. O realite nemáš ani páru...
nicméně ty taky ne.. a to jsi tam i byl jak píšeš.. já jsem v číně nebyl, ale znám pár lidí, kteří tam pracovali a taky cestovali (ne jen letadlem mezi největšími městy).. to co jsi napsal je pravda, ale jen jedna strana mince.. z velkých čínských měst by kdejakému evropanovi skutečně spadla brada, nicméně ta samá brada by mu spadla při pohledu na venkov, pracovní podmínky v mnoha odvětvích a zacházení s životním prostředím mimo oči turistů a objektivy jejich fotoaparátů.. čína je země obrovských rozdílů, které jí v budoucnu přinesou ještě spoustu problémů a není vůbec na místě ji tady vydávat za kdoví jak rozvinutou zemi nebo vzor, i když v mnoha oblastech dosahuje neuvěřitelných výsledků, které se zdají být hodné obdivu..
Lenže to o tom venkovu môžeš napísať prakticky o väčšine vyspelých krajín na tomto svete, bohužiaľ. Tie rozdiely aj keď síce nie až tak markantné sú napríklad aj u nás. Ale sú. Porovnávať mestá a vidiek/venkov sú dve strany mince všade na svete...
řekl bych, že regionální, strukturální a socioekonomické rozdíly "západu" a "východu" jsou stále naprosto neporovnatelné a nedají se odbýt jen tím, že dvě mince jsou všude na světě.. můžeme být rádi za to, kde žijeme.. v tomto ohledu musím dát za pravdu kolegovi výše, že pro průměrného číňana bude horní VW opravdu jako zjevení (nemluvě o takové oktávce či superbu), takže bych se téhle nabídce rozhodně nevysmíval..
Ale taká je realita... U nás vyrobí obyčajný robotník na strednom Slovensku cca 300 - 500 €. Na západnom Slovensku alebo v Bratislave vyrobí cca 750 - 1000 €. A to je len maličké Slovensko. Takže ono to nie je odbitie, že 2 strany mince sú všade na svete. S výnimkou snáď pár štátov (ako možno niektoré vyspelé štáty EÚ alebo USA) to je totiž realita na celom svete.
S jedinou vetou súhlasím a to: "můžeme být rádi za to, kde žijeme.." - mám naozaj veľa precestované a Slováci a Česi si môžu gratulovať že žijú, kde žijú...
Taktiez sa mi velmi nepaci, ani na zivo (Brno autosalon), ale musim povedat, ze interier to malo vyborny, ten ma pohltil.
V Brne som skusal vsetky "SUV" z tejto kategorie, nakolko je to potencionalna trieda pre dalsie auto domov - asi by som siahol po Tiguane ;-) facelift mu prospel