Novinky
...ten VW na obrazku, to je teda RAKEV! Tohle je teda * pro VW 😄 Jinak gratulace Skode, na tak velkem trhu dobre umisteni, muze to znamenat dost pro budoucnost
JA bych toho golfa 2 huing mui chtel! Tady v evrope by se za tim kazdej otocil a muzes to vzit i na polnacku :yes:
je pravda, že vypadá zajímavě, takové "retro" 😄
aha, takze posunuti udrzeni zivotnosti modelu. Nejdriv je to "brand new" model, pak prijde facelift, pak modernizace, no a pak se to prejmenuje na retro 😄
A pak se vyrobni linka odstahuje do afriky.
Tam VW už podobné "vykopávky" prodává léta, třeba takový jedničkový Golf se tam prodával spousty let, dvojkový tam mlátí dodnes, to samé jižní amerika - v Brazílii dělali starej mirkbus (ten co měli v obliě hippies) taky snad sto let, původní Brouk dělali v Mexiku někdy do roku 2000 - prostě hodně velkou část produkce VW mimo evropský a merický trh tvoří skvosty techniky a hotový výkřiky moderních technologií...
V tom je VW špička, není moc dalších firem, které produkují podobné vykopávky s dobou vzniku před 30ti lety.....
Nevšml sem si, že by např. posmívaný Ford někde vyráběl Fiestu a Escort z roku 1985.....
Podobné vykopávky produkoval svého času pouze Renault, Peugeot a Toyota pro některé trhy...
V tom je VW špička, není moc dalších firem, které produkují podobné vykopávky s dobou vzniku před 30ti lety.....
Nevšml sem si, že by např. posmívaný Ford někde vyráběl Fiestu a Escort z roku 1985.....
Podobné vykopávky produkoval svého času pouze Renault, Peugeot a Toyota pro některé trhy...
A já se ptám, co je špatného na tom, dělat ty "vykopávky" a prodávat je? Chceš tam snad prodávat GVI a nevydělat si ani na slanou vodu? Spíš bych v tom viděl genialitu VW. Koneckonců VW mobilizoval tyhle země, o kterých mluvíš. ***m, staršíma Golfama nebo Broukem v Mexiku. Nevidím na tom nic špatného. Navíc až se i tyhle země někdy dostanou na úroveň Evropy, tak tam VW jako první přikluše s nabídkou svých moderních evropských modelů a tamní kupci to samozřejmě kupovat budou, jelikož tam má VW obrovské jméno. Co na tom, že si jej vytvořil prodejem veteránů. Já na tom vidím pouze brilantní marketing. Každý to ale asi vidíme jinak.
V poslední větě si de facto sám vše vysvětlil. Podobnou strategii jako VW neumí jen on, dělají to i jiné značky a asi ví proč. Pelička na konec, co říkáš na Chevrolet Corsa? Není to náhodou taky druhá Corsa stále vyráběná pro Brazílii? I V USA na to přišli, snad i ty na někdy budeš chtít přijít 😉
V poslední větě si de facto sám vše vysvětlil. Podobnou strategii jako VW neumí jen on, dělají to i jiné značky a asi ví proč. Pelička na konec, co říkáš na Chevrolet Corsa? Není to náhodou taky druhá Corsa stále vyráběná pro Brazílii? I V USA na to přišli, snad i ty na někdy budeš chtít přijít 😉
Chevrolet je korejská značka. 😄
Chevrolet Corsa z Brazílie je korejec? Není to náhodou dítě GM?
to je předělanej Opel....
Jinak Chevy v brazílii nabízí i starší modely Blazer a S10 z USA a aktuální Camaro, Volt a Malibu.
Zbytek sou starší Oply, ale jpřeci jen proti Jettě je většina těch modelů hypermoderna....
Jinak Chevy v brazílii nabízí i starší modely Blazer a S10 z USA a aktuální Camaro, Volt a Malibu.
Zbytek sou starší Oply, ale jpřeci jen proti Jettě je většina těch modelů hypermoderna....
Já vím, že to je předělaný Opel, ale jako součást GM to je "tvoje" amerika, takže to dělají i americké značky, i když ne v takové míře.
jedna americká značka, aktuálně.
Dřív akorát Chrysler prodal licence na nákládky do Turecka, pak ještě Beeing bouchal v číně starý Cherokee a kdysi dávno jeep spolupracoval s Indickou Mahindrou.
Ford bouchal trošku starší modely(evropský ovšem), ale ne tolik někde v jižní africe a tuším argentině...
Dřív akorát Chrysler prodal licence na nákládky do Turecka, pak ještě Beeing bouchal v číně starý Cherokee a kdysi dávno jeep spolupracoval s Indickou Mahindrou.
Ford bouchal trošku starší modely(evropský ovšem), ale ne tolik někde v jižní africe a tuším argentině...
Je hezký se tu radovat nad tím že někdo motorizoval třetí svět.
Zkusil si druhej úhel pohledu?
Čím víc vykopávek bude jezdit ve třetí světě, tím větší bude spotřeba surovin, ropy a potravin.
Takže když se dnes za svojí vejplatu koupíš plácnu 15550 housek, koupíš pak za stejný peníze 8 000 housek.
Tak jen houšt, auto pro každého z plechové boudy a všem k večeři lososa.
Aby si tu za 10 let nebrečel krokodýlky....
A chlubit se světovými prodeji, jejich 35% nebo i víc tvoří letité vykopávky - no já nevím co je na tom za úspěch. Odeči ta čísla a kde je koncern VW....hmmm. Tam kde ti, co ty vykopávky nedělaj nebo ještě hluboko za nimi....
To je jako kdyby se UAZ chlubil, jak pořád prodává inovovaný typ 469 a Lada že už vyrábí 150 let Nivu a 100 let krabici 21xx
To je taky úspěch ne, co říkáš??
Je to totiž samý, akorát VW krom vykopávek bouchá i nové modely a někdo bouchá jen vykopávky.....
To je jedinej rozdíl.
Zkusil si druhej úhel pohledu?
Čím víc vykopávek bude jezdit ve třetí světě, tím větší bude spotřeba surovin, ropy a potravin.
Takže když se dnes za svojí vejplatu koupíš plácnu 15550 housek, koupíš pak za stejný peníze 8 000 housek.
Tak jen houšt, auto pro každého z plechové boudy a všem k večeři lososa.
Aby si tu za 10 let nebrečel krokodýlky....
A chlubit se světovými prodeji, jejich 35% nebo i víc tvoří letité vykopávky - no já nevím co je na tom za úspěch. Odeči ta čísla a kde je koncern VW....hmmm. Tam kde ti, co ty vykopávky nedělaj nebo ještě hluboko za nimi....
To je jako kdyby se UAZ chlubil, jak pořád prodává inovovaný typ 469 a Lada že už vyrábí 150 let Nivu a 100 let krabici 21xx
To je taky úspěch ne, co říkáš??
Je to totiž samý, akorát VW krom vykopávek bouchá i nové modely a někdo bouchá jen vykopávky.....
To je jedinej rozdíl.
O nějakém druhém pohledu bys tady Ty, jako fanda US cars, neměl vůbec mluvit. To bych mohl zase já říct, že US značky nedomyšlejí už celá desetiletí. A to tak, že když je jejich průměrná spotřeba někde u 13 litrů a u evropských aut 7 litrů, tak že my, jako celý svět, budem jezdit na ropu o dost let méně, protože americe nestačí malé motory, ale musí jezdit v nenažraných V8. Úplně stejná logika 😉
U těch vykopávek pořád nevím, čemu se divíš. Ty bys snad jako třeba Brazilec chtěl pořád jezdit na kole? Oni nemají právo na auto? Mají stejně jako ty a VW a nejen VW jim ho nabízí. Je staré, ale je to auto. Nevidím v tom nic špatného, naopak. Je to spíš tebou. Jsi až moc zaslepen nenávistí k VW. Ale když je někdo, kdo jen cekne o US autech, tak první tasíš meče.
U těch vykopávek pořád nevím, čemu se divíš. Ty bys snad jako třeba Brazilec chtěl pořád jezdit na kole? Oni nemají právo na auto? Mají stejně jako ty a VW a nejen VW jim ho nabízí. Je staré, ale je to auto. Nevidím v tom nic špatného, naopak. Je to spíš tebou. Jsi až moc zaslepen nenávistí k VW. Ale když je někdo, kdo jen cekne o US autech, tak první tasíš meče.
Jo tyhle vykopávky jezdí za 7 litrů, hlavně v městkém provozu v číně, v takové Pekingu, viděl si někdy videa?
Nemotej sem ted evropu, zaměř se na srovnání když si každej druhej v rozjových zemích bude moci dovolit vykopávku s průměrem 8 litrů + pár boháčů z elity jezdící v luxusních kárách, jaká je průměrná spotřeba v rozovojých zemích a srovnej to v usa....
Ta vykopávka je ráda, že to jede za 10, což je tolik kolik žere na dálkové trasy po USA moderní V8ka.....
Takže rozdíl je v tom, že USA drandí zpola ve 300 HP V6 a 400-500 HP V8 za stejnou prům. spotřebu, kterou mají v rozvojových zemích letité motory 1,6 1,8 či 2,0 R4 benzín nebo prehistorické, mnohdy ještě atmosferické diesly které maj třetinový výkon....
Prostě mi přijde divné bít se v prsa, že někdo prodávám sto let staré vehikly. Jistě, je to marketingový úspěch, ale to je tak vše.
Nemotej sem ted evropu, zaměř se na srovnání když si každej druhej v rozjových zemích bude moci dovolit vykopávku s průměrem 8 litrů + pár boháčů z elity jezdící v luxusních kárách, jaká je průměrná spotřeba v rozovojých zemích a srovnej to v usa....
Ta vykopávka je ráda, že to jede za 10, což je tolik kolik žere na dálkové trasy po USA moderní V8ka.....
Takže rozdíl je v tom, že USA drandí zpola ve 300 HP V6 a 400-500 HP V8 za stejnou prům. spotřebu, kterou mají v rozvojových zemích letité motory 1,6 1,8 či 2,0 R4 benzín nebo prehistorické, mnohdy ještě atmosferické diesly které maj třetinový výkon....
Prostě mi přijde divné bít se v prsa, že někdo prodávám sto let staré vehikly. Jistě, je to marketingový úspěch, ale to je tak vše.
Jo tyhle vykopávky jezdí za 7 litrů, hlavně v městkém provozu v číně, v takové Pekingu, viděl si někdy videa?
Nemotej sem ted evropu, zaměř se na sorvání když si každej druhej v rozjovoých zemích bude moci dovolit vykopávku s úrůměrem 8 litrů + pár boháčů z leity jezdící v luxusních kárách, jaká je průměrná spotřeba v rozovojých zemích a srovnej to v usa....
Ta vykopávka je ráda, že to jede za 10, což je tolik kolik žere na dálkové trasy po USA moderní V8ka.....
Takže rozdíl je v tom, že USA drandí ve 300 HP V6 a 400-500 HP V8 za stejnou prům. spotřebu, kterou mají v rozvojových zemích letité motory 1,6 1,8 či 2,0 R4 benzín nebo prehistorické, mnohdy ještě atmosferické diesly které maj třetinový výkon....
Prostě mi přijde divné bít se v prsa, že někdo prodávám sto let staré vehikly. Jistě, je to marketingový úspěch, ale to je tak vše.
Nemotej sem ted evropu, zaměř se na sorvání když si každej druhej v rozjovoých zemích bude moci dovolit vykopávku s úrůměrem 8 litrů + pár boháčů z leity jezdící v luxusních kárách, jaká je průměrná spotřeba v rozovojých zemích a srovnej to v usa....
Ta vykopávka je ráda, že to jede za 10, což je tolik kolik žere na dálkové trasy po USA moderní V8ka.....
Takže rozdíl je v tom, že USA drandí ve 300 HP V6 a 400-500 HP V8 za stejnou prům. spotřebu, kterou mají v rozvojových zemích letité motory 1,6 1,8 či 2,0 R4 benzín nebo prehistorické, mnohdy ještě atmosferické diesly které maj třetinový výkon....
Prostě mi přijde divné bít se v prsa, že někdo prodávám sto let staré vehikly. Jistě, je to marketingový úspěch, ale to je tak vše.
Vždyť to je Jetta! Ale ta z osmdesátých let
Ano, ale právě to není ta aktuální Jetta
V článku je napsané: "...u nás známé Bory." U nás známá Bora byla podle mě jen tato: [odkaz]
Před tím bylo Vento a před ním tato Jetta. Možná se to v Americe či jinde jmenovalo jinak, ale myslím, že u nás si pod Borou představíme jen prodloužený Golf VI!
Před tím bylo Vento a před ním tato Jetta. Možná se to v Americe či jinde jmenovalo jinak, ale myslím, že u nás si pod Borou představíme jen prodloužený Golf VI!
Golf IV
Jj, jasně, čtverka tam měla být... 😉
je to tak...ale s jinymi přednímy světlomety...a spolu s golfem IV to bylo jediné auto VW v segmentu C které bylo opravdu pěkné...VW rejžuje v číně...ale s jakými modely? >😒] >😒] >😒] ale zase když to ti tamanové kupujou proč ne...
Myslím, že Číňané jsou asi tak trochu snobi, takže logo VW je důležitější než rok vzniku; ale možná je to pro tamní trh velice praktické autíčko s tzv. osvědčenou technikou?! Odolný podvozek, opravy u pana Wonga na dvorku a pravděpodobně vyšší kvalita než současná čínská produkce v dané kategorii...
dá se říct že stejně jako my...stačí se podívat na náš vozový park a mám někdy pocit, že kdyby začal koncern produkovat vzducholodě na kolech s motorem TSI tak by si to ten čecháček taky koupil jen kvůli tomu znáčku... 😄 když jsou schopni ve velkém vyhazovat přes půl mega za golfy a octávky v plný palbě tak bych se už nedivil snad ničemu...
tak toto je moc... ako moze taky "gigant" predavat taketo vozidlo? [odkaz]
ved je 21. storocie!!!
vw bazi po prvenstve__aj na ukor takehoto ponizenia...
vw :no: :no: :no:
ved je 21. storocie!!!
vw bazi po prvenstve__aj na ukor takehoto ponizenia...
vw :no: :no: :no:
Ponižuješ se tady akorát ty svou nevědomostí. Čína je rozvojový trh, který spolkne vše a to především levné vozy typu sedan, navíc se znakem VW, který tam je asi nejsilnější zahraniční značkou. Co ti z toho vychází? Že tam Jetta bude mít úspěch, tak proč to nenabízet. A když už mluvíš o ponížení... Co takhle RENAULT Logan na ruském trhu např.?
ale_ale... troska sa kludni...
Jo a ten Logan je urcite lepsi ako 20 rocna Jetta 😉
Sak sa pozri na tu Lavidu... a ten pokus o unifikaciu >😒] to je fakt na smiech...
Jo a ten Logan je urcite lepsi ako 20 rocna Jetta 😉
Sak sa pozri na tu Lavidu... a ten pokus o unifikaciu >😒] to je fakt na smiech...
Pořád nechápu čemu se divíš, Ono to taky někdy chce širší informační záběr. Stále se opakuji, pro smích jsi tady jen ty. Co bys chtěl v Číně nabízet? Moderní paletu modelů z Evropy, hatchbacky? Zjevně nejsi moc dobrý myslitel ani ekonom 😉
Já netvrdil co je lepší, jestli logan nebo Jetta, jde o princip.
Já netvrdil co je lepší, jestli logan nebo Jetta, jde o princip.
Souhlas, Chestre: stačí se kouknout na TOP10 a zjistíš, že jen 2 modely z nich jsou nabízené v Evropě (Focus, Cruze), tak proč by VW nabízelo za každou cenu moderní modely, když o ně v číně není kdoví jaký zájem... Ještě poznámka - zajímalo by mě, jakou má pozici Škodovka v Číně oproti VW, jestli se považuje za dražší a luxusnější značku koncernu atd... 😄
To chce klid čestře, pořád to není na tamním! trhu celkově taková "hrůza", jako třeba Thalia na trhu evropském... 😉
Vidíš to a mně se celkem dost líbí, prodávat to tady a ještě nejlíp jako hatchback tak už stojím ve frontě! 😄
čemu se divíš. A kde jinde bys chtěl plečky toho kalibru prodávat? Kde jinde asi tak můžeš nabízet konkurencí dvakrát předběhnutý Phaeton??
Ano - leda tak na trhu který to s vlastní produkcí dotáhl nejdál ke dvěma hvězdám Euroncapu... Tímto zdravím to čínské rakvo-MPV 😉
Ano - leda tak na trhu který to s vlastní produkcí dotáhl nejdál ke dvěma hvězdám Euroncapu... Tímto zdravím to čínské rakvo-MPV 😉
jako stejně nejlepší jen ten čumák ze současného transporteru....vypadá to fakt uchylně... 😄 na druhou stranu v brazílii a mexiku se donedávna stále prodával golf I....a je to tak aj s jinými značkami...prostě na každém trhu se prodává něco jiného...v indii donedávna stále morris oxford z padesátých let...a indové ho berou jako národní vůz...stejně jako američané ford T nebo frantíci kachnu od citroena
A Buick druhý, hehe - hlavně jak tu cintali lidi, že v číně nejsou buicky nikde vidět, tak kde sakra ty auta teda jezděj?
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁
Informace je jasná, přehledná a velmi, velmi... výmluvná - Jednička trhu. Nás mohou těšit dvě věci - že má Volkswagen omotanou Čínu kolem prstu, a že přesně ví, kde co má prodávat.
P.S. Světová jednička je za rohem...
P.S. Světová jednička je za rohem...
To budou teprva orgie pro marketing.. az se tak stane.
jistě ještě pár zemětřesení dokazujících oblíbenost u zákazníků a má to v kapse! >😁
Zemětřesení bys potřeboval ty. V hlavě... Kdybys byl trochu více vzdělán, pak bys věděl, proč nejsou japonské vozy v Číně příliš v... jaksi... národní oblibě. Kup si aspoň globus, ať tu zbytečně nerozšiřuješ řady diskusních prosťáčků, koneckonců, každý by se měl snaži psát alespoň na úrovni svého nicku... 😄 Jak tě čtu, nemáš šanci.
>😁 :yes: Asi tak...
R-class, zkus třeba prodávat americké auta ve Vietnamu, uvidíš, co ti tam na ně řeknou 😉
R-class, zkus třeba prodávat americké auta ve Vietnamu, uvidíš, co ti tam na ně řeknou 😉
Jak americká auta ve vietnamu souvisí s pozicí světové jedničky? Nejdřív si vylad chybu na příjmači a pak přispívej....
bohužel zatím pouze :no:
bohužel zatím pouze :no:
Protože to stejně jako s prodejem japonských aut v Číně souvisí s politikou a historií :😉 . Sám si tak trošku sedíš na vedení...
Hlupáčku, Toyota neztratila postavení světové jedničky kvůli malému obsazení v číně ani kvůli konfliktu Ameriky a Vietkongu, ale kvůli tomu zemětřesení.
Pokud nejsi schopen chytit psaný text a jedno vlákno diskuze/ myšlenky. Vrat se k tomu obrázkovému leporelu. Život housenky pro tebe bude možná méně komplikovaný...
Pokud nejsi schopen chytit psaný text a jedno vlákno diskuze/ myšlenky. Vrat se k tomu obrázkovému leporelu. Život housenky pro tebe bude možná méně komplikovaný...
Ach jo... Já tady o světové jedničce vůbec nepolemizoval, proč šla letos Toyota níž je jasné dokonce i tobě, o tom tady řeč není. Já pouze poukazoval na tvou nevědomost proč japonské auta neletí v Číně a k tomu jsem přidal další podobný příklad s Vietnamem. UŽ TO KONEČNĚ CHÁPEŠ? Tak si raději poposedni a přestaň kolem sebe plivat plky, jen se zesměšňuješ.
Psaný text tedy očividně dělá problémy tobě, když nejsi sto pochopit tak jednoduchou věc.
Psaný text tedy očividně dělá problémy tobě, když nejsi sto pochopit tak jednoduchou věc.
Projdi si to vlákno ještě jednou a ukaž mi kde jsem se podivoval nad tím že se Japonci v číně neprodávájí. Nic takového, podobného, či podobně vyznívajícího jsem tady nenapsal. Takže se akorát začerveněej a z ostudy se tady tak nejmín týden neukazuj.
O tom kdo se tady ztrapnil asi nyní není žadného sporu. Ach jo, ti prostacci.... 😄
O tom kdo se tady ztrapnil asi nyní není žadného sporu. Ach jo, ti prostacci.... 😄
Podle mně to propojení historie a prodejnosti modelů není až tak horký... Dám pár příkladů: Japonci způsobili vstup USA do 2.s😱álky. (dnes patří Japonci v USA k nejprodávanějším), rivalita mezi VB a Francii je tu odjakživa (přesto to na prodejích v obou zemích není nijak znát), Německo způsobilo 2 světové války a samo VW je "stvořeno" Hitlerem, přesto jsou Německé značky prodávané skvěle po celém světě... A nakonec - stačí se podívat do tabulky čínského trhu, kde se třeba Nissanu nedaří vůbec špatně...
zajímavý, že americký auta naopak v číně letí.....
A i ve vietnamu se ty ameriky prodávaj, už tom že je to pár kusů ročně netřeba mluvit, je jasné proč....
A i ve vietnamu se ty ameriky prodávaj, už tom že je to pár kusů ročně netřeba mluvit, je jasné proč....
S tou úrovní nicku jsi ted dal volkswágenům a peugeotům pořádnou ránu... Se světovou jedničkou má to zemětřesení společné mnohem více než tvůj glóbus a pubescentní snaha urážet.
:no:
:no:
Nechi tě urážet, jen reaguji na tvou snahu zaujmout tu nějakou delší větou. Zkus to zatím s holovětými pokřiky, tam toho méně pokaňháš a uvidíš, že nebudeš působit tak křečovitě jako dosud. Myslím to dobře, snaž se to pochopit, na diskusi se pozná po třech příspěvcích, kdo má hlavu a kdo na ní teprve čeká. Na můj vkus však čekáš už nějak dlouho...
Kdo má hlavu se pozná podle toho, zda je schopen pojmout proč Toyota ztratila SVĚTOVÉ prvenství.
Ubohost naopak poznáš podle toho, že místo držení se tématu vlákna se někdo začne ublíženě schylovat k pubescentním urážkam bez jakékoliv úrovně.
Tvé snaze odradit mě od zesměšnovaní nesmyslů, které z tebe nejméně v každém druhém příspěvku vypadnou, bohužel nemohu vyhovět...
Ubohost naopak poznáš podle toho, že místo držení se tématu vlákna se někdo začne ublíženě schylovat k pubescentním urážkam bez jakékoliv úrovně.
Tvé snaze odradit mě od zesměšnovaní nesmyslů, které z tebe nejméně v každém druhém příspěvku vypadnou, bohužel nemohu vyhovět...
Podle mně je tvoje argumentace zbytečná... Stačí se kouknout na stagnující prodeje Toyoty a stoupající prodeje GM, pak přihlédnout k minimálnímu rozdílu mezi oběma koncerny v prodejnosti za minulý rok a zjistíš, že by GM převzala pozici nejprodávanějšího koncertu se zemětřesením i bez něj ( viz příspěvek GM.rja níže >😁 )...
možná se z něj stane jednička světa a možná ne...popravdě nejsem si jistej co je na tom důvod k oslavám...donedávna to byla toyota, a pár let předtím dlouhou dobu GM...ale že by toto bylo měřítko kvality si nemyslím...přece jen kvantita není zárukou kvality...mimo jiné stačí se mrknout co VW na tom čínském trhu prodává 😄
A jedničkou tam byl podobný výkřik moderny, jako je ta popelnice od VW - stará hranatá krabice Lada 21xx, kterou tu známe z 80.let....
Prodeje Krazu v pakistánusou taky 3x větší než před 4 lety...
Co tím chtěl básník říct? Když někdo začíná, tak to jde vždycky pomalu, než se etabluje na trhu, získá nějaké zákazníky, zázemí atd...
Počítám že po skončení šrotovného ale objem prodaných vozů v rusku klesne a o docela dost a o to jde.
Nejdůežitější světové trhy jsou pořád čína, usa, jižní amerika, záp a stř. evropa......