Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Alfa Romeo Giulietta 1,6 JTD – Střídmá diva

Giulietta s nejslabším dieselem by měla nabídnout mix lákavé ceny a skvělé spotřeby. Podívali jsme se jí na zoubek.
Zpět na článek
21. 7. 2011 09:48
21. 7. 2011 09:56
21. 7. 2011 13:22
21. 7. 2011 10:03
21. 7. 2011 11:19
21. 7. 2011 12:09
21. 7. 2011 13:30
21. 7. 2011 13:48
21. 7. 2011 15:28
21. 7. 2011 15:32
21. 7. 2011 15:58
21. 7. 2011 16:37
21. 7. 2011 18:16
21. 7. 2011 19:47
21. 7. 2011 22:27
22. 7. 2011 11:33
27. 7. 2011 11:44
21. 7. 2011 13:40
21. 7. 2011 13:49
21. 7. 2011 15:59
21. 7. 2011 15:33
21. 7. 2011 18:18
21. 7. 2011 20:32
21. 7. 2011 22:17
22. 7. 2011 10:07
22. 7. 2011 10:18
21. 7. 2011 21:43
21. 7. 2011 22:39
23. 7. 2011 00:47
22. 7. 2011 07:53
23. 7. 2011 00:48
23. 7. 2011 08:46
22. 7. 2011 08:42
22. 7. 2011 11:29
22. 7. 2011 11:48
22. 7. 2011 12:38
22. 7. 2011 14:55
23. 7. 2011 00:46
22. 7. 2011 09:26
22. 7. 2011 09:59
22. 7. 2011 12:51
22. 7. 2011 16:56
22. 7. 2011 18:17
22. 7. 2011 18:34
22. 7. 2011 12:23
22. 7. 2011 12:39
22. 7. 2011 16:53
22. 7. 2011 12:40
27. 7. 2011 18:32
21. 10. 2011 13:47
Avatar - ReznikCZE
21. 7. 2011 09:04
základní cena
Nevím kdy jste Julču testovali nebo uzavírali test ovšem základní cena Jůlinky je již 399 tis. Kč (myslím tak 2 měsíce určitě). K testu nemám co vytknout je napsaný (nebo alespoň se mi tak zdá) nezaujatě :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
21. 7. 2011 09:45
Re: základní cena
Děkuji za upozornění, základní cenu jsem opravil.
Avatar - Bristol
22. 7. 2011 12:43
Re: základní cena
já tanm mám stále 54 tisíc...není to špatná cena no...to se může i logan jít bodnout
21. 7. 2011 09:29
Naftová Jůlinka....
.... s tímhle motorem je asi ta úplně poslední konfigurace, do které bych šel, ale budiž.... Určitě bych raději koupil levnější T-jet 120k a ušetřené peníze projezdil na benzínu ;-)

Realita je ovšem jiná a třeba v Itálii tvoří 75% prodejů Jůlinky diesely (z nichž samozřejmě ta 1.6 bude mít tak 90%)....

K testu jinak není co dodat, je nudný, jako to auto >:D (což ale samozřejmě platí pro všechny kompakty s 1.6TD....)

Jinak je ale tahle Alfa hodně povedená (a prodeje tomu odpovídají) a je to takový příjemný doplněk střední třídy, který není ani přeplácaný, ani sterilní, ani bachratý.... Prostě takové pohodové auto (které se silnějšími motory umí i pobavit) :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 7. 2011 09:48
Nelíbí
Mě se tohle auto zásadně nelíbí. :no: To už raději okoukanější Fiat Multipla >:D
Rozbalit vlákno
3
21. 7. 2011 09:56
Re: Nelíbí
To je ultrapřímý konkurent :yes:
Avatar - Dinar
21. 7. 2011 13:22
Re: Nelíbí
Hlavně ultrahustý argument. >:D :yes:
Avatar - curwasportiva
21. 7. 2011 22:50
Re: Nelíbí
Nic si z toho nedělej, někomu se taky líbí chlapi, ale dnes už je to docela normální. >:D
21. 7. 2011 10:03
K testu
Několik připomínek k testu:
- poměrně dobře a objektivně zpracováno, nicméně pořád cítím, že redaktor má poněkud odtažitý vztah k této značce.
K výtkám:
• Odskakování zadní nápravy na nerovnostech:
Doporučuji při převzetí vozu zkontrolovat tlak v pneumatikách na hodnotu doporučenou výrobcem. Pokud nebudou kola přehuštěna, zadní náprava nebude odskakovat. To mám vyzkoušeno. Kontroloval si redaktor tuto hodnotu tlaku při převzetí vozu?
• Ergonomie interiéru a ovládacích prvků:
Sám měřím 2 metry a s posazem nemám problém. V každém voze se musíte nejdříve "usadit" a pak hodnotit. Není problém s tímto vozem jet na zátah 750km. Záda vás nebudou bolet.
• Systém DNA si nepamatuje polohu při vypnutí motoru:
Dle evropských předpisů NESMÍ systém pro zvýšení výkonu motoru zůstat trvale zapnut! Představte si, že po vás si pak za volant sedne vaše paní, nebo někdo, kdo kdo neumí dobře jezdit. Doporučuji redaktorovi, aby se nejdříve seznámil s předpisy a pak zaujal postoj. Je to neprofesionální.
• Občas zmatečný systém start/stop:
Tento systém je určen pro normální klidnou jízdu. Pokud normálně (klidně) sešlápnete spojku a pak zařadíte rychlostní stupeň, motor VŽDY naskočí. Pokud chcete jezdit temperamentně, systém lze vypnout (opět předpis) a jezdit. Doporučení vypnout START/STOP je taky při jízdě v koloně. Pánové z redakce, četli jste návod k obsluze?.
Rozbalit vlákno
0
21. 7. 2011 11:19
Nelíbí
Giulietta se mi nelíbí ani zvenku (nevím proč, ale připomíná mi Seat), ani zevnitř (strohý, chudý interiér). Abych dal půl míče za něco takového se 77kW nafťákem 1.6? Možná po lobotomii...
Rozbalit vlákno
13
21. 7. 2011 11:43
Re: Nelíbí
Chyba, SEAT ti připomíná Alfu.
21. 7. 2011 12:09
Re: Nelíbí
... to je tím, že pan Da Silva (dnes SEAT) kdysi dělal design pro Alfu Romeo ... Zatím ho nic nového nanapadlo . . .
21. 7. 2011 13:30
Re: Nelíbí
de Silva by měl být hlavním designérem koncernu a především u Audi a Seatu už nějak nefiguruje.

Takže se naskýtá otázka, jestli jsou vůbec lidi v Alfě schopni vymyslet něco nového, když jim de Silva odešel.
21. 7. 2011 13:48
Re: Nelíbí
I kdyby ne, vždycky se můžou obrátit na některé nezávislé studio, třeba na Pininfarinu nebo Bertoneho... S oběma mají ty nejlepší zkušenosti.
21. 7. 2011 15:28
Re: Nelíbí
Tak asi jako každý...
21. 7. 2011 15:32
Re: Nelíbí
Právě že oni vymyslí, vždyť srovnej Alfu 147 s Julií, to je neba a dudy. Naopak podíbej se třeba na Audi nebo VW - už 20 let je to pořád to samé. Jen tu a tam něco zaoblí nebo přidají chromovanou lištu.
21. 7. 2011 15:58
Re: Nelíbí
A vidíš jak se prodávaj. ;-)
21. 7. 2011 16:37
Re: Nelíbí
No jo, takový je svět. Víc lidí taky pije rozpustné kafe nebo "turka" ( 8-s ) než dobré espresso...
21. 7. 2011 18:16
Re: Nelíbí
Je to ukázka určité uniformity a předsudku, není to tím, že by Audi nebo VW bylo něco extra. VW je docela průměrná značka, která je zaměřená čistě na prodej, nic víc. Alfa je temperamentní designová ikona, která se buď líbí, nebo nelíbí, je typická dokonalým zvukem benzíňáku a spolehlivost byla doposud výsledkem četnosti italských siest, což by měla Jůlinka změnit. Na Audi a VW musíte být fanda, aby se Vám líbily, jinak nejsou absolutně zajímavé, prostě spotřební zboží.
21. 7. 2011 19:47
Re: Nelíbí
Zase z alfy nedělej něco extra, je to stejný spotřebák jako VW. Jen se snaží dělat trochu jiný dojem.
21. 7. 2011 22:27
Re: Nelíbí
No, přesnější by bylo říct že Alfa míří na jiný, výrazně užší segment než 100% mainstreamový Golf. Jakkoliv je u Giulietty oproti 147 patrný posun k praktičnosti a pohodlí, Alfa je pořád výrazně sportovně laděná a navíc je to prémie. Takže spíš než s Golfem je logické srovnání s Audi A3 nebo BMW třídy 1, kde je ovšem zase zásadní rozdíl v poháněné nápravě.
22. 7. 2011 11:33
Re: Nelíbí
Až na to označení, že je Alfa prémie (což pro mne není), bych souhlasil. ;-)
Avatar - Uhlik
27. 7. 2011 11:44
Re: Nelíbí
Alfa nema byt preco premia. Ich portfolio ani motory ani vobec nic momentalne premiove nie je. Takze je to len take zbozne zelanie Alfistov...

A je to skoda, lebo tam potencial je.
21. 7. 2011 13:40
Kráska
Prostě nádhera, nejehzčí auto ve své třídě, jak si někdo může koupit golfa, když existuje tohle? Nebavím se o spolehlivosti, jak na tom Jůlinka bude ukáže čas, ale zatím se na ni pěje jen chvála, tak kéž by to tak zůstalo. Interiér je pro mne to nejhezčí co se v tomto segmentu dá vidět. Moderní retro prostě vypadá skvěle, trochu spartánsky, docela sportovně, ale pořád luxusně. v nejvyšší výbavě v kůži, je to paráda. Prostě ani konzervativní nuda ala VW, ale ani nevkusná přeplácanost. Prostě Alfa :-)
Rozbalit vlákno
2
21. 7. 2011 15:59
Re: Kráska
Bez mučení se přiznávám, že bych raději sáhnul po Golfu ;-) Ještě že platí 100 lidí, 100 názorů :-)
21. 7. 2011 13:46
VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
Tak jestli dnes něco ocením, je to autorská dokonalá práce. Nemyslím na autě, myslím na testu. Zcela profesionální text. Duch testu, rytmus vět, razance a kadence sdělení, z nichž u některých se udržet na uzdě jistě nebylo lehké, to vše je doslovný testový koncert. Test dokonale harmonizuje s autem. Mistrovství vět. Realita beze ztráty přenesená do dvědé v přímém monitorovém přenosu.

Za sebe snad jen dodám, že vibrující zpětná zrcátka :-) to si pamatuji naposledy někdy v době, kdy se jedno plastové černé ucho horko těžko sehnalo v Tuzexu. Ještě mám v sobě pocit, jak vrtám do dveří své škodovky dva otvory pro samovrtné šrouby.

P.S. Do týdne mi tehdy to "zápaďácké" zrcátko vytrhl i s kusem dveří nějakej festovní milovník aut...

BRAVO ALFA VIBRUETTA ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - DRBNUTY
21. 7. 2011 15:19
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
BRAVWO GTI STUPIDETTA ;-) :yes:
21. 7. 2011 21:36
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
Tvé stupidní příspěvky, kde koncern VW vznášíš do nebes a ostatní automobilovou produkci na opačnou stranu, opravdu stojí za to..... Zajímalo by mě, co by si říkal, kdyby Giulietta měla na kapotě znak VW....
Myslím, že test je vcelku objektivní a ostatně v něm Giulietta dopadla hodně dobře. A pokud jde o srovnání s VW Golf, tak je myslím příznačný test v německém AutoBildu, kde zmíněná Alfa Golf porazila a v testu byla první, kde porazila i BMW řady 1, což o něčem hovoří . :yes:
21. 7. 2011 22:00
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
Jemně tě upozorňuji, že nahoře není o VW ani slovíčko... 8-s ;-) Jinak ale s tebou velmi souhlasím. V AUTO Tipu jsem dokonce již četl informaci, že v továrně v Drážďanech se prý už rozebíhají práce na dalších modelech Alfa Romeo, pardon, ALVWA ROMEO.

Můj názor je v tomhle velmi přehledný - Jakmile VW koupí Alfu, do pěti sedmi let je to opět evropská ceněná sportovní značka. Ukaž mi fanouška alfy, který by si to nepřál...
Avatar - ryman
21. 7. 2011 23:48
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
a možná se pak vrátí i k designu, ve kterém byly přece jen nějaké emoce.. [odkaz] vs. [odkaz] a [odkaz]
22. 7. 2011 07:46
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
asi tak ako seat nie? >:D ktory musi teraz vyrabat staru A4 aby aspon nieco predal >:D chlapec ty uz nehul tolko.
27. 7. 2011 14:33
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
Jo tak s tim seatem je to na komoru (to jako aby tomu pán dobře rozuměl...). Ale s tím Exe-em si nejsem jistý... U nás je to propadák, jinde se to snad prodává lépe?
27. 7. 2011 16:50
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
Proslýchá se cosi o čtyřválcových boxerech od Porsche... Jo, tohle by Alfu mohlo postavit na nohy.
Avatar - miromen
22. 7. 2011 10:15
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
Maš snad na mysli ten kde skončila předposledni ?
[odkaz]

Nebo snad jine z jinych stranek kde opět Golf zvitězil ?
22. 7. 2011 11:36
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
Spíš asi myslel tenhle:
[odkaz]
Kde Giulietta 1.4 TB Multiair porazila BMW 120i
Avatar - miromen
22. 7. 2011 11:47
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
Jenže on psal že porazila Golf. No ale když už tu davaš tenhle test tak Golf porazil v jinych testech jak A3 tak BMW 1. Mě je to docela jedno protože mě se Julie libi a jako alternativu ke Golfu si ji určitě dokažu představit ale když už něco piše tak ať to doloži.
22. 7. 2011 12:40
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
Aha, tak to mě napadá jen test Autocaru, kde u benzínových verzí bylo pořadí:
1. Focus (samozřejmě ten nový)
2. Giulietta
3. Golf
Ale ten asi není na webu, já ho viděl v tištěném časopise (českém vydání).
22. 7. 2011 07:44
Re: VIBRUJÍCÍ SRDÉČKO
ty chlapec nemozes byt cisty. A skodovku staru si asi tazko mohol vlastnit ked mas 13 rokov.
Avatar - petr164
21. 7. 2011 15:33
Autor spí
Probuďte autora textu, palfik mu celkem gentlemansky sdělil, že by se měl dovzdělat než něco napíše, což musím též doporučit. Dále k odskakování zadní nápravy - záleží nejen na nahuštění pneu, ale současně i na rozložení zatížení. Nejen do zadohrabů se někdy vyplatí přidat dobře uloženou "fofrzátěž". K motoru jen tolik, že nudnost není atributem zde auta, ale atributem pozorovatele či uživatele (že GTI?). Nudí se jen ten, kdo má nedostek vnímavosti a fantazie... ;-)
Rozbalit vlákno
1
21. 7. 2011 15:56
Re: Autor spí
Nespí, nebojte. Pokusím se odpovědět vám i palfikovi: tlak v pneumatikách byl samozřejmě v pořádku, umístění ballastu připadá v úvahu možná u užitkových vozů (které jsou k testům často vybavovány např. dvousetkoligramovou zátěží), rozhodně ne u osobního vozu. Nudnost - tady nevím na co přesně narážíte. Systém DNA - nejedná se o navýšení výkonu, naopak, na "N" je projev motoru utlumen tak, aby posádka dosahovala co nejlepších výsledků co se týče spotřeby. Občasné zazmatkování systému start/stop se samozřejmě dělo v běžném provozu za stejných podmínek, za kterých testujeme všechna auta s tímto systémem.
Avatar - petr164
21. 7. 2011 15:44
Ještě ke znalcům designu a stylingu
Hledisko neměnnosti je pouze dílčí, neboť osvědčené se nemění (takto se dle svých majitelů nemá měnit Golf). De Silva, který začal na 145/146, nicméně s Giuliettou nemá nic společného a dobrý pozorovatel si nemůže nepovšimnout kombinace typického výrazu masky (od posledního facelitu GTV, nikoli od C8, jak se traduje) jako součásti stylingu přídě a zcela nových zadních svítilen, zadních i bočních prolisů a zejména interiéru. Kdo touží po změnách, ať se poohlédne u Hyundaie...
Rozbalit vlákno
0
21. 7. 2011 18:18
...
Tohle auto ztratilo tradiční "alfovitost", tedy točivé motory (Busso, TS), nekompromisní technická řešení (zavěšení 147), netradiční design (75, 156) i atmosféru, která se dá přirovnat snad jen k Bavorákům...však to znáte, člověk nikam nespěchá a stejně to žene jen kvůli tomu zvuku a řízení...
Paradoxně, ztráta těchto vlastností asi té značce pomůže, lidi už nechtějí hádat z diskotéky na Alfacontrolu, co vše zas nefunguje (nebo jestli se nepodělal sám kontrolní panel), nechtějí vynechávat dvojku, protože při studené převodovce nejde řadit, nechtějí to točit do omezovače a pak zase a zase...slečnám se Giulietta taky líbí daleko víc, než generace okolo 159 a pokud AR neudělá nějakou botu TwinSpark style, jedna z nejdůležitějších značek s námi zůstane...
Zrovna tahle motorizace mi ale přijde dost nedůstojná, když už Alfu, tak s benzínem anebo aspoň pořádnou naftou (2.4 R5 210 hp)...
Giulietta QV bude otci dodána na začátku srpna, no těším se víc, než on... >:D :*)
Rozbalit vlákno
4
21. 7. 2011 20:32
Re: ...
pan otec jde do QV? Velmi dobře.... ;-)
Jinak 1.6Jtd je tahoun prodejů, co naděláš.... ;-\
21. 7. 2011 22:17
Re: ...
To je velký omyl, že je 1,6 JTD tahoun prodejů - téměř 85 % připadá na benzíny (nejvíc na 1,4 120, pak na 1,4 MultiAir 170)... Takže pozor na špatné odhady ;-)
22. 7. 2011 10:07
Re: ...
já vycházím z italských dat. Za první půlrok celkem prodaných 21.600 Giuliett a z toho bylo 16.500 v naftě, čili 76%. Najdi si to na unrae.it

A vzhledem k tomu, že v IT se prodá tak 40% celkového prodeje Giuliett, tak je celkem jasné, že ty diesely budou mít na celkových evropských prodejích dost velký podíl....
22. 7. 2011 10:18
Re: ...
Ano určitě, v Itálii je to jasné, já jsem psal o ČR ;-)
Avatar - Bristol
21. 7. 2011 20:13
Golf vs. Giulietta
nechápu jak někdo tohle může srovnávat :-) ano je to sice stejný segment ale těžko se dá očekávat, že tato auta budou cílit na podobný okruh zákazníků...

julč se jistě neprodá miliony jako golfu...ještě aby...chran bůh...právě to by ji to osobité kouzlo sebralo kdyby jich bylo plná parkoviště u obchodních center

ten kdo si kupuje auta typu golf, octávia, A3, passat a podobně tak bude nad značkami jako alfa kroutit hlavou a bude plný předsudků o italské "spolehlivosti"

naopak ti z nás kdo auta vnímají srdcem se jen smějí těm co jsou ochotní vypálit necelých 750 tisíc za octávie v L&K nebo A3...a ještě se s tím chlubit v hospodě...tyto auta...a celá produkce koncernu VW i ostatních mainstremových značek je čistě spotřební zboží...které vzbuzují tolik emocí co žehlička nebo sporák(alespon pro mě), stačí se mrknout na golfa...od golfa III je to stále ta navlas stejná koncepce...žádná osobitost, žádné kouzlo...ještě že je tam to kvalitní zpracování a solidní motory a znáček na kapotě...jinak by to za tu cenu co za to chtějí nekoupil nikdo
naopak auto jako giulietta je čistě stylovka, luxusní zboží, nebo doplněk image chcete-li, toto auto si nikdy nekoupí člověk, který dobrovolně jezdí v golfu nebo fabii popřípadně octávíí...tohle auto si člověk nekoupí proto, že v tom bude vozit hnojivo na zahradu a krámy na chalupu...ale proto jak vypadá a jak jezdí...takovému bude jedno jestli má kufr 300 nebo 350 litrů...kufřík samsonite nebo kabelka D&G se tam vejde bez větších potíží...a na co místo na zadních sedadlech když tam bude trůnit čívava

přemyšlejme takto: za téměř stejnou cenu máme "stylovou" fabii monte carlo s identicky výkonným motorem...najednou se toto auto ve srovnání posouvá do uplně jiné dimenze...jistěže...za 420 tisíc dnes mám octávii prima 1.6TDI ale seděli ste v tom? já ano...dokonce sem v tom jel...a vedle tohoto auta to má šmrnc zrezlé konve na zalévání... ;-)
Rozbalit vlákno
10
21. 7. 2011 20:20
Re: Golf vs. Giulietta
Alfa už je taky pouhým spotřebákem...
Avatar - Bristol
21. 7. 2011 20:24
Re: Golf vs. Giulietta
je to taky koncernovka(fiat) ale pořád je to mnohem víc individualistické a stylové než většina ostatních hlavně německých produktů... :-)
21. 7. 2011 20:47
Re: Golf vs. Giulietta
To ano, ale přidaná hodnota, jakou nabízely 147, GTA, 75 a další už se nějak vytratila... :'-(
21. 7. 2011 21:19
Re: Golf vs. Giulietta
On je problém najít tu míru. V časech 147 / 156 zněly testy unisono: perfektní design, skvělé motory, řízení a jízdní vlastnosti, zábava, sport. ALE: málo místa vzadu, malý kufr, tvrdé pérování, náročnější údržba (u benzínů) a pochybnosti o spolehlivosti (byť většinou zbytečné).

Giulietta je v rámci třídy prostorná, pohodlná, bezpečná, má slušný kufr i místo vzadu, ale zcela logicky kvůli tomu musela poněkud ubrat ze sportovních vlastností. A kdekdo si zase stěžuje, že "už to není ta pravá Alfa". Já s tím sice nesouhlasím, ale je pravda že "sportovní srdce" je u Giulietty ukryté hlouběji.

Ale NEJDE mít oboje na 100%, i sporťák v karoserii hatchbacku (jako 147) i auto na každý den (Giu) zároveň, to neumí nikdo, ani Alfa, ani BMW, ovšem tyhle dvě značky se tomu umí nejvíc přiblížit...
21. 7. 2011 22:45
Re: Golf vs. Giulietta
Jasně Alfa byla fakt spolehlivá...... >:D
Jinak okecávačky typu ať udělá Alfa co udělá tak je to dobře...no fandíš, tak to dokáži pochopit, ne však kompletně akceptovat.Prostě je to jiná Alfa a zřejmě navždy,,,,,Fiat nemá imho od nižší střední šanci, tak tam poslal Alfu, nutný to tah.Tím pádem a defacto i před tím bylo jasné že Bravo končí.Asi navždy...to auto se tragicky prodává, takže nemá smysl ho vyrábět.Guilietta ho má zřejmě nahradit, možná i zajímavej tah, je ale otázka jak dlouho to vydrží, ale imho mohlo by.Rekordy to však trhat nebude.To však není důležíté....i když pak se stane Alfa jedním z mnoha a to by byla škoda ne?Udělat z Alfy tvrdej mainstream.....no Fiat asi nic víc nedokaže a ona i doba tomu tak nějak "nahrává".
Jinak jsem zvědav jak si Fiat povede až koncern vyrazí s miniauty....bude mazec. :-)
22. 7. 2011 07:49
Re: Golf vs. Giulietta
...bude mazec. Jako s Foxem. >:D
22. 7. 2011 11:43
Re: Golf vs. Giulietta
Fox se prodává na opačný straně zeměkoule a docela dobře. ;-)
22. 7. 2011 12:52
Re: Golf vs. Giulietta
tam se dobře prodává i Fiat, oni jsou tam fakt divní.... ;-)
22. 7. 2011 14:54
Re: Golf vs. Giulietta
Jo, asi tak jako v Číně. (Lavida) >:D
Avatar - Bristol
22. 7. 2011 12:42
Re: Golf vs. Giulietta
to bohužel ano...ale když chtěj prodávat tak se nedá nic jiného dělat...jen se mrkni jak dopadla lancia...bude prodáat licensované chryslery...a to ji degraduje na úroven protonu, saturnu nebo vauxhallu
21. 7. 2011 21:43
ÚSPĚCH
Abychom si tu nemazali po tvářích bazalkové pesto, vraťme to od diskuzních alfapohádek, které zde programově avšak trpce až kysele předvádí olivaklub, do reálu:

Giulietta je zcela konfekční vůz třídy kompakt. Aktuálním modelem se tak Alfa v této třídě vřadila do skupiny, reprezentované vozy mégan, 308, C4, Astra, GOLF, Focus... Designová, vizuální příbuznost právě například s Astrou je dokonalou odpovědí na to, jak horkovzdušný design dnes Alfa kouzlí.

Emoce, srdeční záležitosti a podobná infantilní garážová prohlášení jsou proto než z kategorie autorských bohnicoidních mutantních nedospělců, jímž emicionálně zabarvené hledání oddaného omotorovaného přítele supluje nějakou notorickou mentální nedostatečnost, či (v lepším případě) zatímní biologickou nedozrálost.

V této kvalitativní a velikostní třídě (kompaktní mainstream, supermainstream a subprémie) platí z hlediska úspěchu, z hlediska povedenosti modelu jen jedno - prodejní čísla. Argumentu, že Focusů se prodává více než Giuliett proto, že Giulietta je lepším vozem :-) může věřit opravdu jen prosťáček, který za svůj motoristický vrchol považuje koupi náhradního obrezlého výfuku na Bravo při nedělní burze za městem...

Malá vsuvka pro platonické plakátovce - nikdy v životě nebudeš o nějaké movité věci přemýšlet tak hluboce, jako o tom, jaké auto si máš koupit. Pokus se pochopit, že tak, jako to budeš jednou dělat ty, to dělají všichni kupci aut. No, a holt více je těch co dojdou k poměrně přehlednému závěru, že si nekoupí Giuliettu a rozhodnou se třeba pro tu Astru. Nebo pro Focus.

Tak a nyní to nejdůležitěší - auto si vybírej zásadně opačným způsobem než plakát. Emoce stranou, chladný kalkul. Je to jako když si vybíráš pistoli či revolver, také utlumíš vzpomínky na Vinnetoua a Čtyři z tanku a psa a jdeš na věc chladně, s rozvahou. Uvidíš, že když se toho budeš držet, že ti z toho vyjde nikoliv Beretta, nýbrž Sig Sauer, Smith Wesson a... GOLF, Gé Golf, Gé jako... Giulie... sakra, co to píšu >:D ;-)

P.S. BRAVO G...
Rozbalit vlákno
12
21. 7. 2011 22:39
Re: ÚSPĚCH
Tan tenhle prispevek je opravdu squelej!!! ;-) :yes: :yes: :yes:
A protoze opakovani je matka moudrosti tak jeste jednou "Bravo G!" :yes:
21. 7. 2011 22:49
Re: ÚSPĚCH
No je to jiná Alfa, už ne ta sportovní, henta jenom sportovně vypadá......holt Fiat se rozhodl, kam Alfu přesune...a je to tam kde on nema šanci.Zatím se mu to povedlo( i když otázka co znamená že se dobře prodává)...no uvidíme za dva roky.
Avatar - deolator
22. 7. 2011 07:53
Re: ÚSPĚCH
Poslední odstavec je opravdu to nejdůležitější: Život bez emocí jako chladný kalkul! Konečně se dá možná pochopit tvých zhruba 30.000 příspěvků... 8-s
23. 7. 2011 00:48
Re: ÚSPĚCH
Až se oklepeš z puberty, uvidíš, že to pochopíš.
Avatar - deolator
23. 7. 2011 08:46
Re: ÚSPĚCH
Až ti jednou dobrej psychiatr trochu srovná tvůj specificky pokřivenej náhled na svět, uvidíš, že pochopíš taky.
22. 7. 2011 08:42
Re: ÚSPĚCH
Já souhlasím, že Alfa se tímhle modelem dostala do vod pro ní neznámých, že jí už nebudou kupovat jen nadšenci, ale myslím, že tím se vylepší hlavně prodeje, které nebyly v minulosti zrovna růžový. Mě se to auto líbí, ale jsem odkojen fordem, takže mám focus 3. generace s ecoboostem a nemůžu si to vynachválit.
Jinak chladný kalkul je pro mě absolutní nesmysl, já chci, když přijdu k autu, aby se mi rozbušilo srdce, abych se těšil, až se do něj posadím, nastartuju a pěkně se svezu. Do toho mi ten kalkul nepasuje, maximálně tak pokud člověk hledá auto do rodiny.... Je ale pravda, že lidí, co takhle nepragmaticky uvažují, je méně a méně...
Avatar - Bristol
22. 7. 2011 11:29
Re: ÚSPĚCH
upřímně? kdyby všichni kupovali auta pragmaticky a s chladnou kalkulací jak ty říkáš tak by nikdy neexistovali značky jako alfa, lancia, saab, porsche, ferrari, lambo, jaguar, maybach atd atd...a všíchni by si vozili zadky v loganech a octáviích a korejcích...

jinak...kdybych měl volit "chladnou kalkulací" jak ty říkáš tak si nikdy nekoupím nic co má nalepku VW...ale auto rumunské nebo korejské produkce...protože ty peníze co za svá auta VW popřípadně audi chce je v případě mainstreamu a nudnosti jejich aut...k smíchu... ;-)

mluvím ze své vlastní zkušenosti...sám služebně v autech od VW jezdím...netvrdím že jsou špatná...naopak...jsou docela dobrá a praktická...chápu že čecháček=chalupář si tu octávku v kombajnu případně passat variant koupí...ale ne každej má chalupu a ne každej potřebuje nutně pod kapotou TDi a zavazadelník á la pick up...bohudík...to by byla na silnicích ještě větší nuda než ted je...dá se říct že jen evropa...případně čína je baštou tvé automobilky...stačí se mrknout do USA, Japonska, Afriky, Blízký Východ, Perský Záliv...tam koncern prodává za půl co tu...a nikdo to nechce...proč asi?
Avatar - miromen
22. 7. 2011 11:48
Re: ÚSPĚCH
Podobnych hlouposti jako jsi napsal ty se daji napsat mraky. :no:
Avatar - Bristol
22. 7. 2011 12:38
Re: ÚSPĚCH
co se ti na tom zdá jako hloupost...? ne každý vnímá auta stejně...
22. 7. 2011 14:55
Re: ÚSPĚCH
Jo, jsou tu takoví, kteří budou donekonečna tvrdit, že má jejich Alfa duši.

Ale leda tak tu v "pneumatikách". >:-[]
22. 7. 2011 09:26
šereda
Ošklivější auto se hledá těžko a ktomu to vyrábějí flinkové z Itálie.On to někdo kupuje?
Rozbalit vlákno
10
22. 7. 2011 09:59
Re: šereda
Dle mého jsou cílovkou ženy, kadeřníci a gayové. Nic proti nikomu..
22. 7. 2011 12:12
Re: šereda
Nic proti potuněné Octavii, ale...ty kadeřníku. Tvoje recenze je přehlídkou komplexů, jediný důvod, proč si připadáš v dvoulitrové naftě rychlý je ten, že s Tebou nikdo závodit nechce.
Tak tu prosím nevykřikuj nic o gayích a ženách, protože by Ti setkání s nějakým příslušníkem téhle skupiny mohlo trochu rozvrátit Tvoje stereotypy.
22. 7. 2011 12:51
Re: šereda
ta recenze.... :*)

PS: nevím, co má proti gayům, vždyť sám píše "ženy se mi po autě nadržené neplazý" >:D >:D >:D

A ta RS maska.... >:D
Avatar - ryman
22. 7. 2011 16:56
Re: šereda
pravda už jsem pár takových "cinknutých" octávek viděl, přední maska z RSka a zbytek obyč vypadá prostě divně a působí to jako "pěst na oko"..
22. 7. 2011 18:17
Re: šereda
:yes: jako by si mi bral slova z jazyka:D
22. 7. 2011 18:34
Re: šereda
Ale pochop přeci, octavia, to ja sakra auto!! pohodlné skor jako ten passat, taková prémie, chápeš, jak nemáš octavii, či koncern káru, tak nejsi člověk a jestli máš alfu, tak jsi gay....:D
Avatar - miromen
22. 7. 2011 12:23
Re: šereda
Na silnicich u nas neni snad nic horšiho než koko.i v Octavkach a jak jinak v metle na hlinach a s napisem TDI na zadi. Dle meho patřiš k nim podle popisu na MACZ.
Avatar - Bristol
22. 7. 2011 12:39
Re: šereda
ještě horší jsou ti s očouzenou * a ladákem... >:D >:D >:D
Avatar - Bristol
22. 7. 2011 12:40
Re: šereda
a které auto je podle tebe hezké? lada kalina? ;-) netvrdím, že se musí líbit každému...ale toto auto je zrovna dosti líbivé...
Avatar - zdravy rozum
23. 7. 2011 10:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
27. 7. 2011 18:32
Humáč
;-) Ten předek je to nejhorší co Alfa vyrobila. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1