Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 316d (85 kW): Nejlevnější turbodiesel v řadě 3 stojí 803.400,-Kč

Nový modelový rok přivede do portfolia BMW několik velmi úsporných modelů. Zatím je vše postaveno na poctivé motorářské technice doplněné o jednodušší systémy snižující kombinovanou spotřebu. Složitým hybridním soustavám se zatím v Mnichově vyhýbají.
Zpět na článek
25. 9. 2009 18:24
neregistrovaný "meni"
27. 9. 2009 12:49
neregistrovaný "Bench"
26. 9. 2009 09:57
neregistrovaný "Bench"
26. 9. 2009 15:47
neregistrovaný "Bench"
25. 9. 2009 13:37
25. 9. 2009 14:09
25. 9. 2009 22:04
27. 9. 2009 01:21
neregistrovaný "f4o"
27. 9. 2009 12:51
neregistrovaný "Bench"
26. 9. 2009 11:42
27. 9. 2009 00:55
neregistrovaný "f4o"
Avatar - positivemind
25. 9. 2009 09:59
Výbava: holobyt
316d za 800tisíc korun? Jsem jediný, komu to přijde trošku moc? Vždyť je to skoro milion za auto s 85KW, bez mlhovek, multifunkce, navigace ve standardu? Za 800tisíc?

BMW mám rád, nad touhle cenovou politikou mi ale trošku zůstává rozum stát :-(

A nebo mě opravíte, že se jedná o prémii ve výbavě Octavie?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "meni"
25. 9. 2009 18:24
Re: Výbava: holobyt
No když vemu cenovy rozdíl tak bych asi šel do 318d, jelikož ten cenový rozdíl je zanedbatelný. A proto mi model 316d moc nedává smysl (mluvím o čekém trhu, jinde třeba smysl dává).
Kdyby byl za necelých 700k Kč, tak to asi bude trochu zajímavější.
Stejně si myslím, že většina prodaných BMW3 v ČR jsou 320d.

Jinak k té Octavii. Taková Octavia Scout jsem od někoho zaslechl, že v nějaké solidnější výbavě prý dle ceníku stojí taky nějakých 800k Kč, což mi taky přijde trošku mimo.

Ale myslím, že každá automobilka má v nabídce variantu, kterou vlastně taky nikdo normální ani snad nekupuje.

Příkladem může být Octavia Classic, v té výbavě si ji snad nikdo krom Policie ČR nekoupí:-)
Avatar - Katikakus
25. 9. 2009 19:22
Re: Výbava: holobyt
To by jsi se divil. Nemluvim o firemnich vozech, ale o tech par Octavkach, ktere si koupi fyzicke osoby.
Avatar - positivemind
25. 9. 2009 19:59
Re: Výbava: holobyt
Přesně, tenhle model mi za tuhle cenu postrádá smyslu :-( očividně to tak ale nebude u dalších zákazníků a u vedení společnosti
Avatar - KANKUNEN
25. 9. 2009 11:04
Co je větší paráda?
Máš možnost výběru vrtulový základ nebo Octu v plné polní na OZtech. Celkem těžká volba.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - positivemind
25. 9. 2009 11:09
Re: Co je větší paráda?
Je to možnost volby každého, jen mne zaráží, že auto za 800tisíc nemá tyhle základní věci, nic jiného.

Nesrovnávám kvalitu toho auta s Octávií, každá je někde jinde :-)
25. 9. 2009 11:45
Re: Co je větší paráda?
To mas pravdu 125kW Oktavka je niekde inde ako 85kW Bawo. :-!
Avatar - Katikakus
25. 9. 2009 19:24
Re: Co je větší paráda?
Srovnavate nesrovnatelne panove. Prosim, nepokousejte se stavet low-end odnoz VW na uroven mnichovske premie. BMW nejen ze je jina liga, to je uplne jiny sport. Dekuji.
25. 9. 2009 19:32
Re: Co je větší paráda?
Len sa snazim povedat, ze z lowendu sa sadou dobre cielenych pripravkov da spravit highend. A naopak, ked z highendu zoberieme urcite zalezitost, tak dostaneme lowend s mensim kufrom, ale s lepsim podvozkom, ktoreho rozdiel oproti oktavke spozoruje 10% motoristov, prevazne Poliakov >:-[]
Ospravedlnujem sa, ale cestov z prace som zazil jedneho, sice bez vysielackovej anteny, ale zato s 15rocnym 5kovym tds a betonom na plyne
Avatar - woody-alien
25. 9. 2009 21:39
Re: Co je větší paráda?
Není zač. Máš pravdu, tady se kouká pouze na nějakou výbavu a vzhled interiéru. Lišta sem, lišta tam, mlhovky v základu, na to kašlu.

Co systém pohonu, podvozek, vyvážení auta, technologie k šetření paliva o kterých ani nevíš a fungujou a celková technická vyspělost. Pardon, pánové, nic proti Oktávce ale tohle srovnání je úplně mimo.

Že si BMW přiráží za svoje jméno, může být, ale v zásadě platí Love it or Leave it.
Avatar - Katikakus
25. 9. 2009 21:56
Re: Co je větší paráda?
:yes:
26. 9. 2009 09:16
Re: Co je větší paráda?
To nestačí napsat jednou, nemusíš to furt jako trotl kopírovat... :no: A proč by to nemohli srovnávat, auto jak auto u bmw platíš za značku kdežto u škodovky za auto.Já opravdu nevím co je na bmw tak drahého, když je kvalita aut v dnešní době srovnatelná.To samé platí i pro audi...

Jinak mých ty prachy tak jdu do superbu, v plné palbě s motorem 3,6 FSI stojí okolo 1. mil 100 tisíc.Počítáno dle jejich internetového konfigurátoru.
Avatar - Katikakus
26. 9. 2009 21:51
Re: Co je větší paráda?
Kdyz nevidis rozdil mezi BMW (nebo obecne premiovymi znackami) a Skodou, tak je mi te lito. Pro takove jako jsi ty, Skodovka ty auta prave vyrabi. Stejne je to s vinem - nekomu staci krabicovy riesling, nekdo si holt priplati za neco lepsiho.
Na zbytek nema cenu reagovat :no:
27. 9. 2009 10:22
Re: Co je větší paráda?
Omlouvám se pánovi, že nedokážu rozeznat auto od auta s velkým B .Tiše zalézám za popelnici a otevírám si ricling z tetrapaku.

A jak třeba nezveš C6 v porovnání se řadou 7, taky jako lowend pro chudé neznaB(MW)ohy?
neregistrovaný "Bench"
27. 9. 2009 12:49
Re: Co je větší paráda?
Zbytečně to hrotíš. Ve slušné restauraci taky dostaneš akorát polévku za to, za co si v hospodě koupíš hlavní jídlo. Věřím, že rozdíl v úrovni těch dvou podniků poznáš. Kdybych měl málo peněz a potřeboval se najíst, jdu raději do té hospody, ale z mnoha různých důvodů jdou lidi raději do restaurace. Hlavně je to volba každého, co komu vyhovuje. A mimochodem, co je špatného na tom, že platíš za značku? To je docela normální. Tričko Nike taky většinou nedosahuje větší kvality, než triko od Vietnamců, ale bývá o dost dražší...
Avatar - Katikakus
27. 9. 2009 15:15
Re: Co je větší paráda?
Jeste jednou si precti muj prispevek. Nikde netvrdim, ze BMW je jedine a nej, prave naopak. Ale pokud nepoznas rozdil mezi premiovym vozem a low-cost odnozi mainstreamu, tak neni o cem diskutovat. Jezdi si cim chces, pij si co chces, je mi to ukradeny.
28. 9. 2009 21:41
Re: Co je větší paráda?
Pánovy jsem urazil bmw, to je škody >:D .
Avatar - white label
29. 9. 2009 11:37
Re: Co je větší paráda?
Škoda je spíš, že píšeš: "PánovY jsem ...." :*) 8-s
29. 9. 2009 17:01
Re: Co je větší paráda?
Stane se, aby jste se z toho intelektuálové jedni nepo... :-!
Avatar - white label
29. 9. 2009 18:38
Re: Co je větší paráda?
Máš pravdu v tom, že se v podstatě nic nestalo..., jen jaksi nechápu, proč tě ten "smích" tak najednou přešel...to mi neříkej, že se umíš smát jen druhým a u sebe s tím máš takový problém... ;-)
27. 9. 2009 13:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Bench"
26. 9. 2009 09:57
Re: Co je větší paráda?
Vtipný je, že u silných aut tady někteří říkají, k čemu to je, když máme limity 50/90/130 (např. diskuse u Golf R) a u auta s dostačujícím výkonem 85kW si zase jiný stěžujou, že je to málo ;-)
26. 9. 2009 13:13
Re: Co je větší paráda?
A ty dodrziavas limity? Ja ano. Ked idem v nedelu do Tesca.
Ked ale idem piatok vecer 450km domov...
neregistrovaný "Bench"
26. 9. 2009 15:47
Re: Co je větší paráda?
Nemluvím o dodržování limitů - i s tímhle BMW můžeš bez problémů překročit rychlost na dálnici o víc než 50km/h. Svižně s tím jezdit jde a evidentně se najdou lidi, kterým větší výkon připadá zbytečný, tak proč to řešit.
Avatar - KANKUNEN
25. 9. 2009 12:04
Re: Co je větší paráda?
No právěm že není, v současnosti jde jen o krůčky a palubku má lepší Octa.
Avatar - skejpa
25. 9. 2009 14:01
Re: Co je větší paráda?
ale notak.. :no:
Avatar - Katikakus
25. 9. 2009 19:24
Re: Co je větší paráda?
Srovnavate nesrovnatelne panove. Prosim, nepokousejte se stavet low-end odnoz VW na uroven mnichovske premie. BMW nejen ze je jina liga, to je uplne jiny sport. Dekuji
26. 9. 2009 16:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
25. 9. 2009 12:24
Re: Co je větší paráda?
Základní? Vestavěná navigace je dneska pořád zbytečný luxus, jinak je ta výbava dostatečná. Volant a mlhovky třeba dostaneš i zdarma...
Navíc je to úplně nejzákladnější model, tak jako u oktávky 1,6 TDI Classic. Nehledě k tomu, že OII je o třídu níž a nen to prémie.
Avatar - salamoon
25. 9. 2009 14:13
Re: Co je větší paráda?
s tou build in navigaciou suhlasim.

kolkokrat ju clovek za rok vyuzije?
2-3x za rok pri dovolenke ci obcasnom pripade ked ide niekam,kde sa nevyzna.... a este su na hroznych miestach...... najlepsie ich ma volvo umiestnene
Avatar - positivemind
25. 9. 2009 20:01
Re: Co je větší paráda?
Ok, navigaci bych nechal, ale jak jsi správně napsal "Dostaneš i zdarma" - prostě mi to k autu v téhle ceně nesedí :-(

Je jasné, že je to úplně základní model, ale je to prémie, prémie by měla mít i něco navíc ve výbavě
Avatar - Ricardo
25. 9. 2009 20:16
Re: Co je větší paráda?
No prémie je o všem možným jen ne o bohaté základní výbavy. To ani u toho Lexusu neplatí...
Takovej Hyundai Grandeur má v základu všechno, jen couvací kamera je za příplatek :-)
Avatar - Katikakus
25. 9. 2009 21:08
Re: Co je větší paráda?
No, tak konkretne Lexus na tom se zakladni vybavou rozhodne spatne neni. Ano, je tam par vychytavek, ktere je potreba dokoupit, ale i zakladni vybava nejmensiho IS je velice slusna.
Avatar - Ricardo
25. 9. 2009 21:34
Re: Co je větší paráda?
No je na tom líp, ale taky neprodává verzi podobnou 16d u BMW. Jo, má mlhovky a asi i "multifunkci", ale ta "navigace ve standardu" tam taky chybí >:D za tu příplácíš a pořádně...
Avatar - Pierro
25. 9. 2009 13:10
pláče teplákových kovbojů
Tady by to chtělo odborníka. Nejlépe nějakého doktora se speializací na shrnovačky. Ten už by Vám ty vaše pláče nad cenou a výbavou vysvětlil. >:-[]
Rozbalit vlákno
11
25. 9. 2009 13:55
Re: pláče teplákových kovbojů
..a taky IWC stojej stokrát tolik co casia a přitom maj jenom dvě ručičky a žádný funkce,barák 10+3 s bazénem v horní dolní je levnější než garsonka na Vinohradech atd,napadá mě asi padesát dalších věcí.Jo,svět je krutej. ;-)
Avatar - skejpa
25. 9. 2009 14:02
Re: pláče teplákových kovbojů
:yes:
Avatar - Katikakus
25. 9. 2009 19:25
Re: pláče teplákových kovbojů
Velmi trefne :yes:
Avatar - positivemind
26. 9. 2009 14:35
Re: pláče teplákových kovbojů
Pokud srovnáváš byt, je to mimo ;-) hodinky srovnávat taky nemůžeš. Obojí dělá to samé.

Líbilo by se ti, kdybys měl hodinky za 100k a nebyly na nich ručičky, protože sis za ně nepřiplatil? Nebo byt 5kk na staromáku, ale neměl okna, protože ty byly za příplatek?
26. 9. 2009 15:53
Re: pláče teplákových kovbojů
Nevšiml jsem si že by v článku stálo že bmw v základu je nepojízdné.A pokud jsi někdy viděl prémii mezi chronografy,i slepej ví,za co platí.Pro ty ostatní jsou tu tržnice v Bangkoku.Byt bez oken jsem taky ještě neviděl,ta argumentace je fakt mimo,sorry.
Avatar - white label
26. 9. 2009 17:02
Re: pláče teplákových kovbojů
Tohle auto snad nemá v základu okna, volant, nebo pedály...? 8-s
Avatar - Ricardo
26. 9. 2009 20:49
Re: pláče teplákových kovbojů
Tendlec tamten volant to prej vůbec nemá! >:D
Avatar - white label
26. 9. 2009 21:11
Re: pláče teplákových kovbojů
Tak to asi nebude mít nic společného s BMW individual, ale spíš BMW social..., vlastně ani to ne..., to může být jedině BMW "ASOCIAL"! :*) 8-s >:-[]
Avatar - Johnny_P
26. 9. 2009 21:16
Re: pláče teplákových kovbojů
a co BMW 716d, nedělá se? :-| >:-[]
Avatar - Ricardo
26. 9. 2009 21:23
Re: pláče teplákových kovbojů
Nesměj se a počkej si :-) viz S 250 CDI...
Avatar - white label
26. 9. 2009 21:27
Re: pláče teplákových kovbojů
Všechno bude, jen to chce trochu trpělivosti... ;-)
25. 9. 2009 13:37
BMW
no 800tisíc za holobyt. to si radši fakt pořídím tu oktávku v plné výbavě a ještě 150t ušetřím.. co se týče velikosti vnitřního prostoru, je to skoro stejné..

ale holt bmw je bmw..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ricardo
25. 9. 2009 14:09
Re: BMW
No a Toyotu [ájkjů] máš v tý samý palbě za 400 a do města poslouží možná i líp naž ta kokta. A navíc je to chic, cool, trendy a eco-friendly >:-[]
25. 9. 2009 22:04
Re: BMW
mě prostě za trojkovýho baworáka v základní výbavě a s 85kw, přijde 800tis strašně hodně.
neregistrovaný "f4o"
27. 9. 2009 01:21
Re: nie len k tvojmu ale aj ostatnym prispevkom..
to ze si kupis radsej octavku v plne palbe ako 316d v zaklade je sice fajn, a je tvoja vec kde das svoje peniaze, ale to este neznamena, ze je to lepsie auto a ze kazdy musi uvazovat rovnako.

a) luxusna vybava dojem z auta vyrazne vylepsuje, ale auto nerobi. viem si predstavit fabiu "v plnke" s kozou a podobne; f 19tdicku a povedzme "social" 316d a napriek tomu, ze auta maju podobne zrychlenie z 0-100 a fabia ma luxusnejiu vybavu si nemyslim, ze si niekto moze mysliet, ze je lepsie to auto ako 3er... to len ako ukazkovy priklad co sa tyka vybavy.
b) ani vykon nemusi znacit, ze auto (konkretne napr. ze octavia 2.0tdi je lepsie auto ako napr. spominane bmw) dalo by sa dlho pisat o dojmoch z riadenia..., pre tych co nechapu o com sa toci vrele odporucam test 318d touring na konkurencom (auto) webe. je to tam uplne brilantne vystihnute. a celkovo ten test sa to hodi k tejto diskusii.
c) ked sme uz pri tom vykone. nemyslim si, ze by octavia 2.0tdi "v plnke" bola nejak velmi rychlejsia na trosku klukatejsej ceste ako spominane 316d...
d) predpoklad, ze niekto velky vykon skratka nepotrebuje. a navyse 316d je rozhodne rychlejsie ako vacsina aut na ceskych (a slovenskych ;) cestach... a ako darcek pre dobre situovanu dceru/milenku/manzelku, ktora potrebuje prevazat aj dalsie tri kamaratky a chce bmw to moze byt najrozumnejsia motorizacia ;-) aj ked osobne mi do bmw tiez nejak tak pasuje vykonejsi motor...
e) pri predpoklade, ze niekto robi dlhe jazdy, soferovanie nebere len ako presun z miesta "a" na miesto "b" ale obcas aj prejde trosku rychlejsie zakrutu :-) je dost mozne, ze casom pride na to, ze vacsina prvkou luxusnej vybavy mu je defacto zbytocna, preto sa uspokoji aj s napohlad slabsou, ale pre dennodeny zivot s autom uplne dostacujucu. (pre zmenu pre zaujemcov je to velmi dobre vysvetlene v teste 520d na tomto serveri) a osobne keby mi dal zamestnavatel ako sluzobne auto na vyber octaviu 2.0tdi (alfu, passat ...) a 316d v zaklade, bral by som radsej to bmw... aj ked osobne by som dufal, ze to casom vymeni aspon za 325i ;)

a nakoniec taka prizemna vec ako image... pekne disky, cierna farba, strieborne listy okolo, "v pripatkoch" zaznacit bez oznacenia motora a razom mam namiesto mainstreamovej nizsej strednej triedy premiovu strednu triedu:))

nevraviac o tom, ze porovnavat skodu (pri vsetkej ucte..) a bmw nie je z viacerych dovodou na mieste...a nic na tom nezmeni ani "susedov superb V6 v plnke" ktory je navyse lacnejsi, priestranejsi, lepsie vybaveny a vykonejsi ako to 5kove bmw "na ktorom sa vyvaza sef" :))
neregistrovaný "Bench"
27. 9. 2009 12:51
Re: nie len k tvojmu ale aj ostatnym prispevkom..
:yes: :yes:
Avatar - Ricardo
27. 9. 2009 17:46
Re: nie len k tvojmu ale aj ostatnym prispevkom..
:yes:
Avatar - Katikakus
27. 9. 2009 19:07
Re: nie len k tvojmu ale aj ostatnym prispevkom..
:yes:
26. 9. 2009 11:42
BAVORSKEJ ZÁKLAD
Trojkovej bavoráček, střední prémiovka za... za osm stovek. Dokonalé. Ráj trvá. Tedy ovšem... jen pro toho, kdo si může dovolit koupit auto za osm set tisíc. Jak tak pročítám diskuzi, srovnává se tu Octavia s BMW... no, koukám, že to tu upadá až někam k mateřský školce.

Jeden svět je svět platonický. Tihle jezdci, ti ví přesně co by si koupili, ostatně plakát nad jejich pelestí je tomu důkazem, ovšem zatím si nekoupili jaksi... nic. Pak je svět reálnej, tedy svět těch, kdo kupují a jezdí auta. Z nich nejnižší kasta, tedy než klaka, jsou frontoví bazaroví kovbojové. Ti potvrzují především to, že touha po autě nezná hranic... No, a pak jsou ti, co jsou na tom nejlépe, nemusí obžebrávat bazary, prostě kupují auta nová. Ti kupují právě třeba to horní BMW.

Je vidět, že ty emise jsou velmi těsnou oprátkou. Oceňuji přístup BMW. Ano, "poctivá motorařina" to je aktuální cesta. Tedy u těch co ví, jak se dělají auta, která se dají milovat. Výbornej, pružnej, úspornej motor, jízdní vlastnosti z kategorie absolutní, ergonomie referenční, image nadpozemská. Trochu hodně lepší než se houpat na tyči v metru, co hoši?

A co je (klasicky) fantastické? Dodaj ti ho v bavoráckém umírněném základu a ty si ho doladíš jak ho chceš. Tedy pro toho, kdo vyžaduje stopro jízdní vlastnosti, prémii, image avšak nevyžaduje velký výkon, ideální vůz... Za tři roky se o něj povedou v bazarech pouliční bitky. Tak bacha na voko.

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
26. 9. 2009 17:09
Re: BAVORSKEJ ZÁKLAD
:yes: :-!

P.S. Na úroveň "mateřské školky" to tady (v diskusích na webu) bohužel padá až příliš často... :*) 8-s
27. 9. 2009 16:07
Re: BAVORSKEJ ZÁKLAD
Tak tohle už není na nějakej ventilek, ale zlatej de.bílek. "Oktávka a spol. vs. BMW a ještě mi zbydou prachy na machrování..." to je neskutečný.
27. 9. 2009 21:46
Re: BAVORSKEJ ZÁKLAD
Jo, zoufalství koncentrované do nízkých možností a nízkých znalostí.
Avatar - woody-alien
28. 9. 2009 00:19
Re: BAVORSKEJ ZÁKLAD
To je přece starý příběh o lišce a hroznech. Když na ně nedosáhneš, stačí si namluvit, že jsou určitě kyselý.
Avatar - Pjenkava
29. 9. 2009 01:31
Re: BAVORSKEJ ZÁKLAD
Tvůj text je dost mimo. Ty si nikdy neodpustíš to kastování řidičů podle jejich majetnejch poměrů... Na úvod jen řeknu, že jsem milovník BMW. Jasně, že tohle auto nebude špatný, ale to je tak jediný s čim s tebou souhlasim. "Poctivá motorařina" že je aktuální cesta? Aktuální cesta by měla být v invecích absolutně nových pohonů! Prodat auto na fosilní palivo za každou cenu do doby, než dojde ropa není dobrá cesta. Jasně, že je dobře, že BMW nabídne auto s nízkou spotřebou, ale není to ideální aktuální cesta. Tvoje komentáře mají vždycky stejnej, otřepanej styl. Vždycky to zbytečně poeticky načančáš a vyznívá z toho určitá sebestřednost, jakoby jinej názor nebyl správnej. Nevím, kde bereš potřebu sem tyhle "umělecký" pojednání psát. Už to neni zajímavý, si myslim.
Avatar - white label
29. 9. 2009 11:56
Re: BAVORSKEJ ZÁKLAD
Ona je taky asi potřeba to číst aspoň s přibližně podobným nadhledem, jakým to bylo napsáno...
S přísně "doslovnovným překladem" se člověk často nikam nedostane ani v mateřském jazyce...
Navíc mnohem více (nejen) "nezajímavých" příspěvků, je tu naopak naprosto převážná většina...

A ohledně BMW a jejich vývoje, co se alternativních paliv týká...
BMW je přece naopak dlouhodobě jednou z předních automobilek na světě, co se právě toho týká, viz. např. jejich dlouhodobý vývoj motorů na bázi vodíku jako paliva..., takže minimálně snahu mu upřít rozhodně nelze...
26. 9. 2009 15:19
Konkurence kolem 800 tis. Kč
Je opravdu nutno srovnávat srovnatelné. Zapomeňme na Octavii, na Passat, na Mondeo... Ale co se za 800 tis. Kč dá koupit u reálných konkurentů BMW?

Alfa 159 s novým motorem 2.0 JTD s výkonem 125 kW (170 koní) stojí ceníkových 740 tis. Kč. Zrychlení 0-100 za 8,8 sek., max. 218 km/h. V ceně samozřejmě kožený multifunkční volant, 17" litá kola, tempomat, mlhovky, senzory světel a stěračů... A do 800 tis. ještě zbývá 60 tis. na další výbavu, třeba navigaci, kůži...

Mercedes C - Klasse 200 CDI s výkonem 100 kW (136 koní) vyjde na relativně rozumných 824 tis. Kč, zrychlení 0-100 km/h mu už ovšem trvá 10,4 sek a za mlhovky a kůži na volantu taky nutno připlatit...

U Lexusu dostanete za 794 tis. Kč typ IS 220d (130 kW / 177 koní, 8,9 sek., 220 km/h). V ceně např. kožený multifunkční volant, litá kola (ovšem "jen" 16") a mlhovky.

Čili se zdá, že to BMW s cenou svého eko-modelu opravdu "trochu" přestřelilo...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "f4o"
27. 9. 2009 00:55
Re: Konkurence kolem 800 tis. Kč
nuz... alfa 159 je sice velmi pekne a slusne auto, ale keby som chcel najazdit vela km, bral by som asi radsej bmw, myslim, ze po 100-150tkm bude vyzerat lepsie... (vela km preto, ze predpokladam, ze niekto kto si kupi usporny a menej vykonny diesel asi vela najazdi)
k mercedesu c - bmw ma za 834.600,- 318d, 143ps, zrychlenie uz ovsem za 9.3. ale btw aj tak si nemylsim, ze by par tisic hralo dolezitu ulohu a navyse 3er a C su vyrovnany superi...
ten lexus je cenovo vyhodnejsi, len problem je ten, ze si to bude kupovat asi kus ina klientela.
je mozno pravda, ze cena 316d je o nejakych plus minus 10tisic oproti 318d prestrelena, ale to je dan za dobry ekologicky pocit a navyse nemusi byt konecna ;-)
Avatar - Pjenkava
29. 9. 2009 01:36
Re: Konkurence kolem 800 tis. Kč
Tam stejně jde o tu extrémně nízkou spotřebu... Žádný z uvedéných konkurentů jí nepřekoná.

Alfa - co sem slyšel tak žere 7-8 na sto
Mercedes - kolem šesti
Lexus - 6-7

Když má tenhle bavorák psáno 4,5 - bude žrát do 5,5 litrů...