Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AvtoVAZ propustí 27.600 zaměstnanců

Ruská automobilka AvtoVAZ propustí kvůli krizi 27.600 zaměstnanců, což představuje 27 procent celkové pracovní síly společnosti.
Zpět na článek
25. 9. 2009 00:32
25. 9. 2009 07:52
25. 9. 2009 13:24
neregistrovaný "rickyr"
26. 9. 2009 10:51
26. 9. 2009 20:36
25. 9. 2009 00:32
Nábor
Nevadí, potřebuju udělat 1000m2 zámkovky.
Rozbalit vlákno
2
25. 9. 2009 07:52
Re: Nábor
Nalej tam radšej vrstvu asfaltu... >:D a spočítaj si, koľko ušetríš, však je kríza, všade sa kričí, že treba byť skromný...... >:D
neregistrovaný "rickyr"
25. 9. 2009 13:24
Re: Nábor
beton je lepsi
25. 9. 2009 08:32
Produktivita práce
Takže AvtoVAZ má přes 100 tis. zaměstnanců a vyrábí mezi 600 tisíci až milionem aut. Malých a levných. Ta produktivita práce musí být zajímavá. V Mladé Boleslavi včetně vývoje a vedení dělá počet zaměstnanců kolem 20 tisíc lidí, ve Vrchlabí tak tři a v Kvasinách taky tolik. A rekordní produkce (včetně montoven v zahraničí přes 650 tis. aut). Ty montovny představují max. 10 tis lidí dohromady a je to spíš nadnesený údaj. 3 a půl tisíce lidí dělá v TPCA 300 lisíc malých aut (sice bez vývoje a předvýrobních složek), ale zato kompletně a totéž platí o Nošovicích. O tom si udělá obrázek každý sám....
Rozbalit vlákno
7
Avatar - R32
25. 9. 2009 09:21
Re: Produktivita práce
Socik proste fičí ďalej... veď tam aj zazneli hlasy o zoštátnení firmy.
25. 9. 2009 12:00
Re: Produktivita práce
Ešte pridaj obraz Škody pred príchodom Volkswagenu, vtedy by sedelo prorovnanie. Kde by dnes Škoda bez VW bola...? Našťastie pre ňu nastal ten šťastnejší scenár, horšia verzia príbehu prebieha na východe...
25. 9. 2009 12:12
Re: Produktivita práce
Přes 30 tisíc zaměstnanců (včetně BAZky) vyrobilo s velkou pompou v posledním "předrevolučním" roce 1988 celých 184 tisíc aut jednoho typu a jedné karoserie s jedním motorem a dvěma typy sedadel. Při hrubém přepočtu na auto to sedí s tím AvtoVAZem dnes.....
25. 9. 2009 16:49
Re: Produktivita práce
Asi tak som to myslel ;-) - VAZ sa proste ešte nezobudil, resp. nenašiel sa nikto, kto by ich naštartoval moderným know-how a povzbudil finančnou injekciou...
Nemali skrátka toľko šťastia. Držím im palce, značka Lada sa číta aj pamätá dobre, a je aj pomerne známa, bola by jej škoda...
Avatar - Ada je zase tady
27. 9. 2009 09:41
Re: Produktivita práce
Znacka LADA byla ukradena v jihoceske Sobeslavi.
Avatar - Ada je zase tady
27. 9. 2009 09:40
Re: Produktivita práce
Stejne by se vyvijela situace Skodovky, pokud by do ni (podobne jako do VAZu) vstoupila financne firma rendlik a syn... Pamatujete, jak u nas chtela pod jmenem rendliku vyrabet odporna Twinga? Dnes uz by Skodovka neexistovala.
29. 9. 2009 10:50
Re: Produktivita práce
Na to se nezapomíná - hlavně si taky pamatuji jejich mediální masáž - podle "bežných" Čechů a údajného průzkumu veřejného mínění, který si nechala udělat FRANCOUZSKÁ VLÁDA, byl tehdy R19 nejlepším autem a v Čechách nejvíc žádaným. No a pak ti minstři, co sem jezdili, to byla taky síla. A nejlepší bylo, když jejich tehdejší prezident (byl to myslím ještě Mitterand...) nás před Němci varoval, prý aby nás zase neobsadili a neovládli, a že jako bychom ten Renault měli upřednostnit, aby tady byla větší rovnováha. Mohli jsme dělat Logan i v kombíku a dokonce připravovat terénní verzi. A takhle....
Avatar - chetoos
26. 9. 2009 10:51
lada
Podle mě lada zkrachuje rusum by mělo dojít aby začali vyrábět moderní a hezká auta už v rusku klesá prodej aut . :no:
Rozbalit vlákno
1
26. 9. 2009 20:36
Re: lada
Tvuj problem ma jmeno: vetna skladba.