Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Opel Astra GTC: Nový podvozek pro třídveřovou verzi

7 komentářů

_MT_
Hmotnost můžeš snížit třeba větším využitím vysokopevnostních ocelí.
Avatar - Nerez
Nerez
Tak ho Opel teď přivede i do nižších cenových sfér. Přece jen Focus S je auto za mega, GTC by mohlo stát polovic 😄
nitrion
´´ale zdá se, že pouze Opel pochopil´´ no tak neviem ale ford tento styl napravy pouziva v
focuse rs !!!!
No tak vona ta vlečená kliková náprava je v pohodě na běžný ježdění, kdy tolik nevadí nekonstantní odklon kola v závislosti na zatížení. U sporťáku je to ale taky celkem fuk, ten naloženej stejně nezávodí.
Jinoch123
No, ona ta hmotnost akorát koresponduje s tím, že jsou ty auta stavěný na pomezí segmentů a chtít po Opelu, aby používali ve své cenové kategorii hliník, karbon nebo jiné materiály je asi blbost, takže za hlavní problém považuji to, že onu vnější velikost nedokáží vůbec přetavit do vnitřku, spíš naopak...
martin_MPS
Opel by měl zapracovat hlavně na hmotnosti, tam je pořádná slabina ....
kuny
Jojo, VW nebo Ford blbnou s víceprvkovou nápravou vzadu (a musím tedy uznat, že vypatlaná novinářská veřejnost jim díky tomu dělá dobrou reklamu a jako marketingový tah je to dobré), ale zdá se, že pouze Opel pochopil, že Hatchbacky s předním pohonem mají principiálně nedostatečnou právě přední nápravu (nejčastěji McPherson). A pokud chci zlepšit jízdní vlastnosti (při zachování systému pohonu), musím u těchto aut primárně začít na přední nápravě. Já totiž jednu Astru mám (konkrétně G) a moc dobře vím, že její slabiny jsou právě na tom předku. Jednoduchá zadní vlečená náprava tomu hnanému McPhersonu vpředu bohatě postačuje 😃.