Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
RS
0
Že by další Sigma, kterou nikdo nebude kupovat? 😉
LudaBaxa
0
To vytahuješ trochu jinou třídu 😉
RS
0
eee Signum samozřejmě 😄
euro89
0
Ale tohle je článek o Opelu a né o Mitsubishi. >😒] Navíc celosvětově byla Sigma úspěšným modelem.
jossalito
0
Bylo to moc krásný auto. Pamatuju, když po revoluci přišla, tak reklamy v časopisech se Sigmou měly v zápatí napsanou její cenu - milion korun.
pumpkin
0
Prečo nenapíšeš Galant?
kuko
0
žeby Galant a Sigma boli rozdielne modely? 😉
0
No ona Omega Caravan 3,0i 24V (srovnatelné se Sigmou) se prodávala v roce 1990 za 1.015.200,- Kčs... 😉
krultheking
ale musim rict, ze prvni signum (pred fl) se mi libi vic, skoda ze je tezke sehnat nejaky solidne zachovany, protoze jinak jsou za babku
gld
Keď už sme pri veľkých opeloch, čo tak oprášiť veľké mená z histórie. Z tej nedávnej možno omega, fanúšikov mala viac než dosť. Zrejme by to kupcov prilákalo. No a z histórie dávnejšej by sa mi páčil možno opel senator, commodore alebo kapitan.
A k veci technickej- mali radšej prebúchať toho buicka. Použiť platformu, možno tomu ušiť vlastnú karosériu a uviesť to na trh v dohľadnejšej dobe. Jednak sa oplu (podľa mňa) neoplatí vrážať do fungel nového auta vlastnej konštrukcie. Predsa len- 20 000 kusov ročne, takú pesničku už sme počuli. A tiež dátumy uvedenia na trh v štýle 2015-2016..moc futúro. Skončí to ako s veľkou alfou- zajtra zajtra len nie dnes.
A k veci technickej- mali radšej prebúchať toho buicka. Použiť platformu, možno tomu ušiť vlastnú karosériu a uviesť to na trh v dohľadnejšej dobe. Jednak sa oplu (podľa mňa) neoplatí vrážať do fungel nového auta vlastnej konštrukcie. Predsa len- 20 000 kusov ročne, takú pesničku už sme počuli. A tiež dátumy uvedenia na trh v štýle 2015-2016..moc futúro. Skončí to ako s veľkou alfou- zajtra zajtra len nie dnes.
Opel Omega byla hodně vydařená, stejně jako Vectra první generace. Skoro se mi zdá, že z toho, co pamatuju to byly pro Opel zlatý časy. Jen Oplu přeju, aby z té super Insignie nevylezlo další Signum. Navíc se slzou v oku vzpomínám i na Calibru, to bylo jediný auto, co bych si byl snad koupil i jako ojetý.
Omega byla tak úspěšná, že se jí pokusil Ford napodobit a vž´ýsledkem byl bohužel známý paskvil. Je otázka, jestli tyhle mainstreamové značky auto téhle velikosti uplatní a prodají. Vždyť i Honda z Evropy stáhla Legend a byl to hodně povedený manažerský sedan....
Uvidíme, já jsem spíš zvědav na třídveřovou sportovní Astru - na fotkách a ve spotech vypadá hodně dobře, marnej není ani kombík Astry a po pohledu naživo bych Astře dal přednost i v hatchi.....
Omega byla tak úspěšná, že se jí pokusil Ford napodobit a vž´ýsledkem byl bohužel známý paskvil. Je otázka, jestli tyhle mainstreamové značky auto téhle velikosti uplatní a prodají. Vždyť i Honda z Evropy stáhla Legend a byl to hodně povedený manažerský sedan....
Uvidíme, já jsem spíš zvědav na třídveřovou sportovní Astru - na fotkách a ve spotech vypadá hodně dobře, marnej není ani kombík Astry a po pohledu naživo bych Astře dal přednost i v hatchi.....
Jenze Legend je auto o tridu (no, pul tridy) vys nez Omega a jednak, pokud se nepletu, bylo jen s jednim motorem v jedine vybave. Omega mela motoru milion, navic i kombi.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Taky mě to zaujalo, asi měl na mysli Scorpio. Což je ale nesmysl jak Brno... Jediné co mají společné je zadní náhon, to je tak vše.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano ale Opel představil Omegu ve "skicách" už v roce 1981! Omega A byla autem roku ´87 a poté mnohem úspěšnější než Scorpio.
Souhlas, uvedl bych nejdřív Lacrosse pod Opelem. A ani bych ho moc neměnil... Design je povedený, dokonce i celkem zapadá do současného stylu Opelu, interier je minimálně dostačující a podvozek z Insignie taky nevěští nic až tak špatného. Vzhledem k tomu, jak jsou tyto 2 značky už dnes propojené, tak by se to ani nemuselo brát za jakýsi přeznačkovaný americký vůz (jako je tomu třeba u Lancie). Navíc, Opel by si tím vyzkoušel reakci trhu bez větších finančních ztrát... Takhle se bojím, že do toho Opel naskládá velký prachy a výsledek bude podobný jako v případě VW Phaetonu... Jinak krok GM jít do vyšších segmentů chápu - chce zkrátka využít mezery v portfóliu, která mu vznikla prodejem Saabu, ale jestli je správná cesta jít přes Opel, to ukáže až čas...
Mas rozhodne pravdu, Ja si nemyslim, ze Opel ma sanci vyhrat s modelem co bude stat okolo milionu a vice v segmentu kde kraluji jini desitky let.
Tak jak francouz vyhorel s luxusnima limuzinama nemyslim si, ze Opel ma sanci. To jiz verim vice, ze VW Phaetonu se bude vice darit protoze si muze dovolit palit penize dlouhou dobu, coz neni pripad Opelu. I to Volvo co se porad zdraha, ze neni jeste pripraveno na velkou limuzinu ma veci zvuk nez Opel.
Tak jak francouz vyhorel s luxusnima limuzinama nemyslim si, ze Opel ma sanci. To jiz verim vice, ze VW Phaetonu se bude vice darit protoze si muze dovolit palit penize dlouhou dobu, coz neni pripad Opelu. I to Volvo co se porad zdraha, ze neni jeste pripraveno na velkou limuzinu ma veci zvuk nez Opel.
Senator II chapi, to bylo auto... My měli doma tři po sobě! Na svou dobu to bylo parádní silný a vybavený vůz. Jenže už tehdy trpěl na konkurenci s RWD, tj. BMW a MB, proto asi nebyl nástupce.
euro89
Co takhle nový Diplomat? To byl a pořád je nejhezčí Opel všech dob! :yes: Vrátil bych celou značku do dob Kadettů, Kapitánů, Admirálů a Diplomatů... 😄
Mig_35
Zepředu to vypadá jak S-klasse zezadu😄
iudex
Ešte dať plánovanému príspevku do vymierajúcej a neperspektívnej mainstreamovej vyššej strednej triedy karosériu hatchback a "úspech" je zaručený. >😒]
Toto su obrazky este z pred Insignie, takze to ono asi bude vypadat uplne inak.
A keby si cital cely clanok, tak zistis ze ma ist o kombinaciu SUV a Kombi, cize asi nieco ako R od MB...
Zaruceny "uspech" vsak bude asi rovnaky 8-s
A keby si cital cely clanok, tak zistis ze ma ist o kombinaciu SUV a Kombi, cize asi nieco ako R od MB...
Zaruceny "uspech" vsak bude asi rovnaky 8-s
Ďalší, čo sa hrnie tam, kam nemá. Prečo sakriš nerobia dobré autá pre masy, ale špekulujú nad takýmito bludmi? Mamonári...
Nevravim ze uplne vsetko od Oplu je super, ale co mas proti ich autam ? V sucasnej modelovej rade su vsetky auta na urovni, naviac sa vsetky (skoro) pomerne dobre predavaju...
Neviem ci mozu nieco uhrat vo vyssej strednej, naviac ak vypustia do sveta nieco podivnych tvarov... Ale tak kazdy novy model znamena plus, cim viac modelov, tym lepsie pre nas, zakaznikov, takze ja sa na to tesim.
Neviem ci mozu nieco uhrat vo vyssej strednej, naviac ak vypustia do sveta nieco podivnych tvarov... Ale tak kazdy novy model znamena plus, cim viac modelov, tym lepsie pre nas, zakaznikov, takze ja sa na to tesim.
Souhlas, aktuální prodeje Opelu mají stoupající tendenci- v květnu měl na českém trhu nejlepší výsledek od roku 2004, na německém se taky daří zvyšovat podíl a ve výrobě nové Astry J se díky velkému zájmu zavádějí mimořádné směny.
Pokud se Opel vrátí do vyšší střední s dobře navrženým autem, může mít úspěch...
Pokud se Opel vrátí do vyšší střední s dobře navrženým autem, může mít úspěch...
Súčasným modelom čo-to k dokonalosti chýba, a vedome vyrábať fiasko a´la Signum...no ja neviem. Combo museli kúpiť od Fiatu, Corsa tiež už potrebuje generačnú obmenu a oni idú mrhať peniazmi na taký náročný a zďaleka nie istý projekt... Podľa mňa trochu zbytočné riziko - utrpieť môžu financie aj image. A to Opel potrebuje najmenej zo všetkého.
Auto pro masy je většinou záležitost low-endových značek, Opel je klasická mainstreamová značka s tradicí, takže pokud chce zkusit nový aktuálně oblíbený formát auta, tak v tom nevidím problém. :-!
Chce vlajkovú loď, ak som dobre čítal. Nepíšu o klasickej vyššej strednej, skôr o luxusnej vizitke. V tejto definícii som "aktuálne obľúbený formát", sorry, nenašiel.
ericn
... by se měl jmenovat nový velký Opel. Staré omegy byly kočáry a ta poslední byla v 90 letech hodně vidět, tj je kde navázat :yes:
Táto sa mi páčila viac [odkaz]
Rovno už Senátora 😉 Vždy sa mi tie autá plietli, ale Senator má väčší šmrnc
[odkaz]
[odkaz]
Chvíľu som jazdil s dvojlitrovým kombíkom s automatom, mal nalietaných hodne km, a stále to bolo na výsosť príjemné zvezenie.
O něm se zmiňuji výše. Měli jsme tři kousky po sobě, poslední byl 93 3,0 24V v bezmála plné výbavě, chyběla jen kůže a zadní elektrická roletka. Neskutečně rychlé a pohodlné auto. Ta jízda byla fakt zážitek. Vzpomínám na něj se slzo v oku.
Nynější modely Opel se mi moc, ale tohle je podle mě velký omyl. Jinak myslím, že pokud chtějí vlajkovou loď, tak nová Omega by byla super. Pokud to teda nebude podobnej průser jako z tohoto článku
Ale na fotkách je Opel Insignia Concept z roku 2003 a nemá nic společného s novou vlajkovou lodí Opelu.
Autor článku měl uvést, že se jedná pouze o ilustrační fotky. :no: :no: :no😒br />
[odkaz]
Autor článku měl uvést, že se jedná pouze o ilustrační fotky. :no: :no: :no😒br />
[odkaz]
sargis
Preco prekarosovane ine auto? Ako imidzovo a predajne dopadla Agila, Sintra, Captiva, Monterey...vsetko ine auta s bleskom na maske chladica? LaCrosse bude v r. 2016-17 uz dizajnvovo aj technicky zrely na vymenu.
Preco by Opel nemohol mat velke auto - ich luxusna ludovka Omega/Senator sla vzdy predajne dobre ako francuzske pokusy. Nechcel by som luxusnu Amperu, skor nejaky 4x4 hybrid s co najmenej hybridnou karoseriou.
Preco by Opel nemohol mat velke auto - ich luxusna ludovka Omega/Senator sla vzdy predajne dobre ako francuzske pokusy. Nechcel by som luxusnu Amperu, skor nejaky 4x4 hybrid s co najmenej hybridnou karoseriou.
Antara, nie Captiva 😉
Je iná doba, takéto "ľudovky" momentálne nie sú v kurze a v blízkej dobe zrejme ani nebudú.
Taký Peugeot to pochopil, 407 a 607 nahradil medzitriedou v podobe 508. Podobne vlastne postupuje aj Opel. Vectru nahradil Insigniou, ktorá je na tom rozmerovo podobne s poslednou Omegou. Ešte o triedu vyššie ísť je pre mainstreamovú značku už dosť veľké riziko. Tam to v dnešnej dobe nevzdáva snáď len VW a pár značiek, ktoré využívajú svoje kooperácie/aliancie. (Latitude, Exeo, Thema,...).
Je iná doba, takéto "ľudovky" momentálne nie sú v kurze a v blízkej dobe zrejme ani nebudú.
Taký Peugeot to pochopil, 407 a 607 nahradil medzitriedou v podobe 508. Podobne vlastne postupuje aj Opel. Vectru nahradil Insigniou, ktorá je na tom rozmerovo podobne s poslednou Omegou. Ešte o triedu vyššie ísť je pre mainstreamovú značku už dosť veľké riziko. Tam to v dnešnej dobe nevzdáva snáď len VW a pár značiek, ktoré využívajú svoje kooperácie/aliancie. (Latitude, Exeo, Thema,...).
Exeo snad nie ? 😄
btw. GM tiez moze jednoducho pouzit Lacrosse a supnut ho sem s prelepenym znakom, podobne ako to robi Renalut so Samsungom alebo Lancia s Chryslerom. Buick z toho podla mna vyjde najlepsie. Avsak zmysel to podla mna moc nema. Na to sa ale robi prieskum trhu, tak snad vedia co robia 😄
btw. GM tiez moze jednoducho pouzit Lacrosse a supnut ho sem s prelepenym znakom, podobne ako to robi Renalut so Samsungom alebo Lancia s Chryslerom. Buick z toho podla mna vyjde najlepsie. Avsak zmysel to podla mna moc nema. Na to sa ale robi prieskum trhu, tak snad vedia co robia 😄
No práve to je problém, či vedia čo robia. Signum bol prúser rovnako ako Avantime resp. Vel Satis, ak to má byť väčšie tak ako postrašujúci príklad by mohol byť MB R ktorý tiež nenapĺňa očakávania a je to Mercedes ktorý má navyše k dobru aj US trh kde Opel predávať určite nebude...