Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën C4 1,4 VTi (70 kW) – Pohodlí nade vše

Přestaly vás bavit tvrdé podvozky, tuhé sedačky a nízkoprofilové pneumatiky? Pak vás zveme na projížďku nejpohodlnějším hatchbackem nižší střední třídy.
Zpět na článek
28. 7. 2011 17:25
28. 7. 2011 18:09
30. 7. 2011 10:38
28. 7. 2011 17:34
28. 7. 2011 17:47
28. 7. 2011 18:07
28. 7. 2011 20:57
28. 7. 2011 17:30
28. 7. 2011 17:48
28. 7. 2011 17:59
29. 7. 2011 09:24
30. 7. 2011 10:39
30. 7. 2011 11:35
28. 9. 2011 22:33
28. 7. 2011 19:23
28. 7. 2011 19:46
29. 7. 2011 21:04
30. 7. 2011 03:31
28. 7. 2011 20:57
28. 7. 2011 21:02
28. 7. 2011 22:12
28. 7. 2011 22:21
28. 7. 2011 22:32
28. 7. 2011 22:34
28. 7. 2011 22:46
28. 7. 2011 22:47
29. 7. 2011 09:36
29. 7. 2011 09:48
29. 7. 2011 07:47
29. 7. 2011 15:11
28. 7. 2011 22:08
29. 7. 2011 08:23
29. 7. 2011 09:50
neregistrovaný "SR20"
29. 7. 2011 11:38
29. 7. 2011 12:04
29. 7. 2011 12:32
29. 7. 2011 11:32
29. 7. 2011 12:27
29. 7. 2011 21:21
29. 7. 2011 21:59
30. 7. 2011 20:10
29. 7. 2011 23:13
30. 7. 2011 01:06
30. 7. 2011 03:58
30. 7. 2011 06:20
30. 7. 2011 09:44
29. 7. 2011 14:48
29. 7. 2011 18:07
29. 7. 2011 23:17
29. 7. 2011 23:30
30. 7. 2011 23:49
29. 7. 2011 23:20
29. 7. 2011 23:25
31. 7. 2011 10:02
31. 7. 2011 12:43
30. 7. 2011 21:37
29. 7. 2011 13:02
30. 7. 2011 16:25
31. 7. 2011 12:13
2. 8. 2011 01:18
3. 8. 2011 21:06
3. 8. 2011 22:07
4. 8. 2011 02:05
4. 8. 2011 09:03
4. 8. 2011 23:34
29. 7. 2011 08:53
30. 7. 2011 13:42
30. 7. 2011 18:37
30. 7. 2011 22:56
31. 7. 2011 10:13
neregistrovaný "mPeto"
Avatar - Starfighter
28. 7. 2011 17:25
Display
Jen řečnická otázka, proč výrobci (a nejenom Citroen, abych byl spravedlivý) cpou do aut displaye, které grafikou jako by z oka vypadly Alcatelům z počátku tisíciletí?

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
28. 7. 2011 17:33
Re: Display
Na komponentach do auta se strasne setri. Jinak to nejde, aby vysledny soucet vysel kolem 300 tis, chce to kouzlit. Setri se i na drahych autech, na vecech, ktere nejsou tak na ocich a "neprodavaji".
28. 7. 2011 18:09
Re: Display
V Berlingu mám ten rozšířený display a na info plně dostačuje. Přeci jen je lepší koukat na cestu než na okamžitou spotřebu. V tomto případě jsem pro toto řešení, které je účelné a plně dostačující.
Avatar - Emel
30. 7. 2011 10:38
Re: Display
Takhle to úplně není. Rádio s MP3 není výrobně o nic dražší, než rádio bez něj, maximálně o desetikoruny. Výrobce tlačí dolů základní ceny a snaží se vydělat na příslušenství...
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2011 17:34
Re: Display
Je to mnohem lépe čitelné, než omalovánky na displejích současných mobilů. Na mobil většinou koukáš delší dobu, na displej v autě mrkneš pohledem a zase koukáš na cestu. Za to mrknutí musíš vstřebat všechny potřebné údaje.
Avatar - Emel
28. 7. 2011 17:47
Re: Display
Je to také tím, že komponenty v autě musí nějakou dobu vydržet, nějakou dobu trvá jejich otestování a zařazení do nabídky, musí správně spolupracovat se zbytkem auta. Zatímco cesta nového MP3 rádia z vývojového stolu na pult v čínské tržnici trvá pár týdnů až měsíců, do nabídky automobilky klidně i pár let.

Stejný efekt vidíš u všech "moderních" technologií - LED diody, USB/SD konektivita, xenony, podpora MP3 a bluetooth, navigace - autoprůmysl zaostává za obecným vývojem ve spotřební elektronice.
Avatar - Ham.
28. 7. 2011 18:07
Re: Display
Máš pravdu, ale autoprůmysl si nemůže dovolit montovat kdejakou novinku která není otestovaná a nemá ověřenu alespoň nějakou výdrž/stabilitu fungování, jen pro příklad, kdyby autoprůmysl dal před 20 lety wokna do řídících jednotek to by bylo upgradů, neočekávaných restartů (lepší příklad) nebo hotových průšvihů (třeba řízení ABS přes Gatesův vynález zkázy tak jsou tisíce mrtvých než ve skutečnosti bylo) takže nečekej, že když dneska uvidíš super amoled plus v korejským telefonu tak za měsíc bude v autě. Možná nikdy (třeba se ukáže, že v otřesech a prachu vydrží tak max. měsíc a pak jej neuvidíš v autě ani na svatýho dyndy) anebo se ukáže jako spolehlivý držák a za pět, šest let se uvidí. Obecně platí, že spolehlivost aut (i francouzských) musí být o dva řády výš než spotřební elektroniky (jediná vyjimka která mě napadá bude čínská produkce).
28. 7. 2011 20:57
Re: Display
to mas pravdu, s elektronikou to nerobia, ale so vsetkym ostatnym ano >:D
vid bezny pripad ked na jazdenych autach dostanes odporucanie ze kup ten a ten rocnik lebo to a to je na nom dobre/zle
28. 7. 2011 17:30
Pochvala
Zjevne idealni na ceske silnice.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
28. 7. 2011 17:48
Re: Pochvala
Jo, nemuselo by to být špatné auto na takové to domácí žvýkání. Škoda, že Citroën s C4 zanevřel na variantu kombi (Xsara byla i v kombíku docela chic). Pro někoho je náhradou Picasso, někdo se holt podívá jinde.
28. 7. 2011 17:59
Re: Pochvala
Ano je to škoda, když tady byly před 2 roky informace od Marka, bylo v nich, že Peugeot bude vyrábět v této třídě kombík a Citroen velkoprostory. A Peugeot už má svou 5008 a citroen v combi nic. Osobně na Xsaru taky vzpomínám a musel jsem sáhnout po Berlingu.
29. 7. 2011 09:24
Re: Pochvala
když se chystala aktuální generace tak prosakovali info i o chystané kombi variantě. Tak možná se nakonec ještě dočkáme.
Avatar - Emel
30. 7. 2011 10:39
Re: Pochvala
Já slyšel, že není a nebude.
Avatar - del42sa
30. 7. 2011 11:35
Re: Pochvala
to byla zakamuflovaná DS5, kterou novináři považovali za chystanou kombi verzi DS4....
Avatar - pallas
28. 9. 2011 22:33
Re: Pochvala
ale že by mu to pristalo?
[odkaz]
28. 7. 2011 18:05
Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
Citroen prekvapil. :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2011 18:28
Re: Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
I se základním motorem je to více než zajímavá nabídka.
28. 7. 2011 19:01
Re: Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
Občas ho vídam aj na ceste. Na autosalóne som si ho nenechal ujsť, a bol som dosť pozitívne prekvapený. Hlavne lepšie výbavy okrem iného veľmi dobre vyzerajú. A taká masážna funkcia sedadla je v tejto triede zatiaľ ešte skôr raritou.
Príjemný vzhľad, veľký a praktický priestor, podľa testov dobré motory a tiež dobré ceny - ak presvedčí aj o kvalite a spoľahlivosti, konkurencia sa zapotí.
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2011 19:21
Re: Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
Zapotí, možná na západ od nás. Tady i kdyby nevímcosestalo, bude pořád na prvním místě Octavia a Golf....
28. 7. 2011 22:12
Re: Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
Isteže, trhy ako sú naše, sú v globále len podružná záležitosť.
Avatar - dr.biker
28. 7. 2011 19:49
Re: Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
Musím souhlasit, Citroen poslední dobou mile překvapuje. Hlavně ty parádní interiéry, to je velký skok dopředu. C4 je teď taky můj favorit v této třídě, přesto že mám nejradši s francouzských vozů Renault.
Avatar - ryman
29. 7. 2011 01:23
Re: Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
je fakt, že ve světle horní "céčtyřky" megane docela nestíhá a spíše u něj, než u twinga, by bylo vhodné provést výraznější změny..
Avatar - ryman
29. 7. 2011 01:07
Re: Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
rozhodně je z francouzů momentálně nr. 1 v celkovém sladění exteriéru, který ctí klasické třídní proporce, za to :yes: nicméně předchozí generace se mi "páčila" o něco více.
29. 7. 2011 07:51
Re: Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
Souhlas, že předchozí generace exteriérově velmi mile vyčnívala z davu.
Avatar - Blue Sun
29. 7. 2011 08:24
Re: Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
No, spíš jen v 3D verzi, pětidvířko se mi zdálo relativně normální.
Avatar - sgt
29. 7. 2011 09:10
Re: Zatiaľ najsympatickejšie auto v triede.
jj, 3-dverová verzia bola nádherná.
Avatar - SEKYC
28. 7. 2011 19:23
Na vlastní oči
Toto auto je typickým příkladem toho že když ho uvidíte v časopise,na internetu atd.prostě na foto tak si řeknete no dobrý ale žeby něco extra.Potom jsem ji viděl na živo v salonu,sedl do ni a doslova mě vyrazila dech-jak mě očarovala,ten mohutný předek,krásný zadek a ta šíře,bohužel jsem koupil jinde před 2 rokama a ted mě to mrzí.
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2011 19:46
Nezaujem
auto ako take je fajn, ale tento motor je pre mna na caste dialnicne presuny nevhodny, 1,6 vti ma iba 5 stup. manual s ktorym sa tiez na dialnicu nehodi a robotizovana prevodovka v 1,6 thp je za trest. Dajte do 1,6 thp alebo aspon do 1,6vti seststupnovy manual, alebo kvalitny automat.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
29. 7. 2011 21:04
Re: Nezaujem
Ač jsem srdcí benzínový nadšenec, tak n mnoho dálničních přesunů přece můžeš volit za rozumnou cenu 1,6 HDI se šestikvaltem nebo rovnou perfektní, kultivovanou 2,0 HDI. 1,6 THP s manuálem nebude to je jisté, to by byla moc velká konkurence pro DS4
Avatar - ryman
30. 7. 2011 03:31
Re: Nezaujem
trochu skoda to je, nenabizet k nejvyssi vybave a nejsilnejsimu zazehovemu motoru 6° manual, i pres to, ze c4 na nejake emoce za volantem nehraje (precejen obcas se muzou vyskytnout choutky lehce pozlobit tridni konkurenci nebo jen prohnat podarene benzinove koniky i zde >:D ).. mimoto c4 a ds4 jsou i pres spriznenost dost odlisne vozy (c4 rozhodne o dost "klasictejsi") a je malo pravdepodobne, ze by se poptavajici po ds4 rekrutovali ze zajemcu o c4, takze tady bych konkurenci moc nevidel, ikdyz to neni vylouceno.. jinak na caste dalnice hdi to bez debat :yes: btw kombik od c4 nebude? v soucasnem designu a s dobrou cenou by mel urcite sanci na uspech (navic v soucasnem rozpolozeni na trhu - minimalne meganu by ukousnul)..
Avatar - Nerez
28. 7. 2011 19:51
Pohotovostní hmotnost
Tak který údaj je správný? V testu píší 1300 kg, v tabulce pak 1200 kg. Nebo v tabulce myslí pohotovostní, bez řidiče a v testu provozní s řidičem 75 kg?
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2011 20:41
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - brutus70
28. 7. 2011 21:46
Re: na citroen by som si dal dost pozor...
pokud se tato auta skutečně objevila na trhu tak rozhodně nebyla dovezena importérem.
29. 7. 2011 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 7. 2011 20:57
Mňo....
Citroenu určitě patří pochvala za to, že svým vozům zachovává čitelnou identitu. Čili žádný tvrdý trakař, ale i v základním provedení elegantní a plavné auto.... :yes:

Jako anachronismus už ale dnes působí pětikvalt (zvlášť u malého motůrku, kde se každá rychlost navíc hodí) a otazník taky zůsvává nad spolehlivostí atmosférických VTI..... Kámoš dělá u Peugeotu a prej je s tím dost problémů.... Zejména 1.6 prý nestartuje, když je chladno :-) (samozřejmě ne všechny, ale nadstandardní počet.....).

takže jako dobrý, ale ty benzínové motorizace s výjimkou THP nejsou nic moc....
Rozbalit vlákno
13
28. 7. 2011 21:02
Re: Mňo....
u benzinakov plati ze cim vacsi vykon, tym mensia kopia BMW a tym je to lepsi motor :-)
osobne by som sa benzinom od PSA vyhol, diesel od nich je istota
uvidime do prinesu nove benzinove trojvalce, zatial podla testov je to strasna bieda...
28. 7. 2011 21:39
Re: Mňo....
Mam rad taketo "informacie", zaujimalo by ma, kde a kto robil tie testy na ktore sa odvolavas? Pokial mam info, tak prve auta s tymi motormi sa este len v tychto casoch montuju. Radsej by som pockal s takymi silnymi slovami, ked budu skutocne prve seriove auta v obehu.
BTW mam tuto 1.4-ku v 308 a nemal som s nou ziadne problemy, ak je auto nalozene (napr. 4 dospeli na dovolenku do Chorvatska), tak do kopca na dialnici drzalo 130 bez problemov. Ale nie je to ziaden pretekar. Skor nech o nom rozmysla niekto, kto jazdi pohodovo.
Avatar - brutus70
28. 7. 2011 22:12
Re: Mňo....
recenze na C4 se mi líbí a rád s autorem souhlasím, protože je vůz povedený a proto jsem si ho taky pořídil :-)
S Vaším názorem na převodovku také souhlasím je pravda, že šestikvalt by nebyl na škodu, když ne u 1.4 tak aspoň u 1.6, ale co se týče názorů na VTi motory tak si dovolím nesouhlasit. Jsem prodejce Citroen a v žádném případě se nesetkávám s tím, že by motory VTi měli mít víc problémů než některé jiné. Co se týče startování tak když si vzpomenu na zimu na předváděcí vozy které stojí venku v mrazu i několik dní bez startu a pak bez problémů chytne tak moc nevím o čem je řeč. Z mého pohledu obrat "ale ty benzínové motorizace s výjimkou THP nejsou nic moc...." není zrovna dvakrát korektní. Já ještě zimu nemůžu hodnotit na svém voze mám ho teprve od dubna, ale zkušenosti s těmito motory nějaké mám a zatím určitě ne negativní. Pravdou je, že se často setkávám s tím, že jedna paní povídala a to je myslím v našich končinách dost běžné. Někdy se nestačím divit, co mi zákazníci vypráví, když si vybírají auto a mají informace od nějakého zaručeného odborníka ;-)
28. 7. 2011 22:21
Re: Mňo....
tak nevím, ten můj kámoš dělá na centrále Peugeotu a říkal mi to už dvakrát (o těch problémech VTi) :-) Já se ho na to ani nevyptávám, ale vždycky to do mě hustí.... ;-)

Jinak označením "nic moc" jsem nemyslel jen ty údajné problémy, ale taky fakt, že jediný turbomotor máte až s výkonem 160k, což je sice hezké, ale prostě chybí takový střed nabídky, jako má VW 1.2-1.4TSi (+Fiat 1.4T atd. atd.).

Čili Citroen má moderní přeplňovaný motor jako špičku nabídky, ale nenabízí jej jako nějakou rozumnou, relativně dostupnou možnost....

Ale jinak je to pěkný auto, to zas jo.... :yes:
Avatar - brutus70
28. 7. 2011 22:32
Re: Mňo....
jo tak s tím se dá souhlasit že by mohl být i cenově dostupnější přeplňovaný motor. No třeba se brzy dočkáme ;-)
Avatar - Nerez
28. 7. 2011 22:34
Re: Mňo....
No, pokud je 1.4 a 1.6 VTi tak kvalitní jak tu čtu, tak by mě osobně absence malého turbobenzínu tolik nebolela :-)
Avatar - brutus70
28. 7. 2011 22:46
Re: Mňo....
no já mám 1.4VTi a švára C3 Picasso 1.6VTi a oba jsme maximálně spokojeni. Musím přiznat, že mě celkem mile překvapil i projev 1.4VTi a to jsem přecházel z 1.9DCi takže zvyklý na turbo. Jasně, že jsou situace kdy poznám rozdíl, například akcelerace v kopci, ale přesto této volby v žádném případě nelituju. Poměr výkon cena :yes:
Avatar - brutus70
28. 7. 2011 22:47
Re: Mňo....
jo ještě jedna věc, mně osobně tolik taky nebolí, ale z prodejního hlediska by nebyl na škodu, protože trh si ho žádá :-)
29. 7. 2011 09:36
Re: Mňo....
nezda sa vam, ze by to bolo fatalne zle, keby nove auto po tyzdni statia nenastartovalo?
rozdiel je v tom ze sa bavime o jazdenych autach... ked tu niekto napise ze je s motorom spokojny a ze za 80tis menil len nejake teplotne cidlo - no mne to pride hodne smiesne kedze otec ma nissan 1.6 ktory ma najazdenych 320tis, auto ma 13rokov a po 2 tyzdnoch stania v zime naskoci tak ako keby bolo v leto a 30stupnov (a ako bonus ze je tam slaba baterka a dlhodobo sa tam tankuje najlacnejsi benzin aky na okoli najdeme)
servis - na aute je vsetko povodne, na motore nebolo nic menene (sviecky, filtre) rozvodova retaz aj vyfuk su povodne - tomuto hovorim spolahlivy motor...
mam vela ludi okolo seba ktory maju benzinove auta od PSA a spolahlivosti sa tu bavit nemozme
29. 7. 2011 09:48
Re: Mňo....
tá 1.4 VTi sa vyrába asi 4 roky. Daj nejaké konkrétne linky na údajnú nespoľahlivosť, lebo takto je to len JBP (jedna babka povedala)
Inak VTi-čka sa medzi sebou nijak zásadne nelíšia, používajú rovnaké riešenia, akurát niektoré majú turbo, iné nie.

A považovať za "stred nabídky" 1.2 TSI je trochu odveci. Stále je to základný motor. Čo sa týka spoľahlivosti tej 1.2 a hlavne turba mám vážne pochybnosti.

Ja budem jazdiť radšej "nespoľahlivou" atmosférou ako super-hyper turbom.
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2011 23:49
Re: Mňo....
"... s výjímkou THP"? Vždyť ten 1.6 je stále jeden motor, jen ve 3 výkonových variantách ;-)
PS: A jen mu NEchutná NEkvalitní palivo :-)
29. 7. 2011 07:47
Re: Mňo....
mám na 1.4 VTi v P207SW najazdených 80.000 km za tri roky. Čo sa týka spoľahlivosti tak bolo menené len teplotné čidlo chladiacej kvapaliny ( cena asi 30€ ).
- Štartovanie kedykoľvek nebol problém a vždy sa odohralo na prvýkrát (aj pri -27°C)
- prevodovka je veľmi dobre odstupňovaná pre charakteristiku daného motora, to že pri 130-tke točí 4000 ot vôbec nevadí a práve tam ten motor ožíva. 6° mi vôbec nechýba, na päťke to ide od 45 km/hod hore, čiže žiadne podraďovanie pri vjazde do dediny.

Spotrebu mám za posledných 15.000 km 6,3 l podľa tankovania
29. 7. 2011 15:11
Re: Mňo....
Ano, v článku je to dobře popsáno, proč právě pětistupňový manuál s tímto motorem.
Avatar - Atlis
28. 7. 2011 22:08
se-fir
c4 by si zasluzila podsatne viac pozornosti od potencionalnych zakaznikov ako sa jej dostava. :yes: pre citroen za nu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
28. 7. 2011 22:49
Francouzský přístup
Hezkým autem s hezkým interiérem se snaží zamaskovat snad už 20 let nemožné řazení. Jsou schopní vyrábět víc než 5 let za studena chcípající 1,4ky 55 kW. Prostě styl stejně nám to nějaký blb koupí, kdyby tyhle mouchy dotáhli nemuseli se na koncern dívat tak zespod.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
28. 7. 2011 23:51
Re: Francouzský přístup
Myslíte ten "historický" 1.4? Tady jsem (naštěstí) už o DOST jinde (a nejen kvůli 70 kW z téhož objemu ;-)
Avatar - Ronault.
29. 7. 2011 21:10
Re: Francouzský přístup
Ty jsi 20 let asi Citroenem nejel, viď? Koukej to napravit, přicházíš o hodně.
30. 7. 2011 23:37
Re: Francouzský přístup
Nesudil by som Citrona podla Xsary a 1.4 55kW s ktorou sa trapim v mojom obstaroznom sluzobnom aute. Je to katastrofa a spolocne s kviliacou unavenou prevodovkou, ktora dostava neuveritelne zabrat kvoli katastrofalnemu sprevodovaniu to robi Citroenu velmi zlu vizitku.
C4 prvej generacie boli podstatne lepsie (s vynimkou 1.4 ktora je na dialnici tiez dychavicna). Tato najnovsia C4 je uz dostojnou alternativou Golfu a Astre. Aspon sa to tak tvari.. Nie..neporovnavajte vlastnosti ktore su skor zalezitostou charakteru ako takeho.. Citroen bude vzdy maksi a komfortnejsi ako tvrdy a stabilny Golf. Je to vec osobnych preferencii. Navyse statistiky predajov nie su len CZ - SK - D... Slusne mnozstvo C4 vidat v celej Europe..
29. 7. 2011 05:29
Pohodlná alternativa
Potřebovali jsme domů nástupce příměstského vozidla a po vyzkoušení různých tříd a vozů zbylo ve finále uskupení čtyř.
C4, která je sice pohodlná a relativně tichá, ale i s motorem 1,6 motoricky nevýrazná
Golf Plus, ten vyhovoval po všech stránkách a přidal vyšší posaz, ocenitelný právě ve městě
Altea, navíc oproti G se silnější 1,2TSI a 6° převodovkou, ale příšerně tvrdým a do města nevhodným podvozkem
Auris Luna, ten nakonec sednul uživatelce nejlépe a už parkuje před domem. Kromě tichého a pohodlného podvozku boduje příjemnou jednotkou s 97kw a všeobsažnou výbavou, navíc prostorem na úrovni právě G Plus.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - T613
29. 7. 2011 07:31
Re: Pohodlná alternativa
Ibizu jsi sešrotoval nebo nechal dětem místo prolézečky? :-)
29. 7. 2011 07:34
Re: Pohodlná alternativa
Prodal ;-) Měla najeto 14tkm, takže vlastně nový vůz.
Avatar - T613
29. 7. 2011 07:41
Re: Pohodlná alternativa
a teď si nebudou mít děti s čím hrát :-(
šlapacího Moskviče nemají, šlapací Ibizu nemají.. >:-[]
29. 7. 2011 07:49
Re: Pohodlná alternativa
Mají jednoválcovou hondu s hliníkovou sečnou rotorovou lištou a 1500m2 pozemku ;-)
Avatar - T613
29. 7. 2011 08:10
Re: Pohodlná alternativa
sociálku na tebe! >:-[]
29. 7. 2011 10:38
Re: Pohodlná alternativa
Umí sekat zahradu? :-)
Avatar - T613
29. 7. 2011 10:57
Re: Pohodlná alternativa
jedna co znám umí hodně věcí ;-)
Avatar - iudex
29. 7. 2011 09:06
Re: Pohodlná alternativa
No Tvoje (resp. manželkine) vyberanie nástupcu si už spomínal v súvislosti s pár adeptmi a že to skončí pri Toyote, to som teda nečakal. Ale je pravda, že komfortom, vnútorným priestorom a výkonom v danej kategórii silne boduje.
29. 7. 2011 09:31
Re: Pohodlná alternativa
toto keď uvidí dottore keď sa vráti z Bibione, to bude tretia svetová >:-[]
29. 7. 2011 10:38
Re: Pohodlná alternativa
Ale prdlačky, dělíme auta podle kvalit, ne podle značek ;-)
29. 7. 2011 12:22
Re: Pohodlná alternativa
Z jakého Bibione, do Itálie by přece nikdy nejel! ;-) Určitě je na Rujáně >:D
30. 7. 2011 20:07
Re: Pohodlná alternativa
On si nevzal notebook a nepredplatil wifinu?
29. 7. 2011 10:37
Re: Pohodlná alternativa
Musím podotknout, že jsem jen pomáhal se seznamem, ostatní si paní vyřídila sama ;-) . Ale špatně nevybrala, sice zrovna Aurise jsem zkušebně nejel, až po tom co dorazil, ale je to příjemný auto. A sednul do ruky, spolu s Golfem úplně napoprvé.
Avatar - jurajos
29. 7. 2011 16:44
Re: Pohodlná alternativa
Prihrejem si tu oné....polievočku.
Výborná voľba! >:D
Avatar - miromen
29. 7. 2011 08:23
Pro Kylie
Jak je to možne Golf je komfortnějši,tišši a ma lepši zpracovani než DS4. Lepši uroven řizeni,řazeni je samozřejmosti stejně jako jizdni vlastnosti. Kde je ta premiovost DS4 ?

[odkaz]
Rozbalit vlákno
57
neregistrovaný "SR20"
29. 7. 2011 09:50
Re: Pro Kylie
DS4 malo v teste obute 225/45 R 18 V
DS4 nie je premiove, je to skor image auto, nieco ako v nizsej triede DS3, Juke, Mini.
V triede kompaktov asi konkurenciu nema, preto som ziadnu neuviedol.
A na okraj:
Videl si v AutoBilde test, v ktorom by domace auto nevyhralo?
Avatar - miromen
29. 7. 2011 11:38
Re: Pro Kylie
Takže ma DS4 dokonce ještě vyhodu oproti 225/45 R 17 W.
To viš Němci dělaji opravdu dobre auta takže jejich vitězstvi nejsou až tak překvapujici navic Golf poraži i A3 a BMW 1 a tam už se o zaujatosti da těžko hovořit.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 11:51
Re: Pro Kylie
Takže Golf je vlastně tak trochu "nejlepší na světě"? ;-)
Tak PROTO na jeho mechanice začali dělat i Passat a Superb a ... - TEĎ už to konečně CHÁPU :yes: :-)
PS: V čem přesně spatřujete výhodu v tom "obutí"? ;-)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 12:04
Re: Pro Kylie
No vyhodu vlastně žadnou protože jak šiřka tak vyška profilu gumy jsou stejne a DC4 je přecejen větši auto takže větši disk je na mistě.
No nejlepši na světě ? trochu skromnosti >:D. Když si ale člověk vezme že je Golf už nějaky patek na trhu tak se musi uznat že je to velmi povedeny vuz. Navic ja si vyběrem auta v tehle třidě prošel a jak Golf nebyl v mem hledačku tak po "ošahani" a par jizdach bylo rozhodnuto a s tim že Golf vyhrava testy se stotožňuji. Sice od te doby už par novych konkurentu přibilo včetně C4 ale jako největšiho konkurenta spatřuji v novem Focusu. Každy den jezdim kolem salonu Fordu a musim řict že se jim novy Focus designově opravdu povedl tak jak to neni patrne na fotkach. Holt novy Focus neni fotogenicky.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 12:18
Re: Pro Kylie
DC4 je opravdu větší, ale DS4 je víceméně stejně velké (o 16 kg lehčí) auto = shodneme se že vliv (těch vícemě STEJNÝCH) pneu je ... řekněme "zanedbatelný"
Nějaký pátek? Tahle generace se prodává 2 roky nemýlím-li se?
Ano - o prodejnosti často rozhodují (NE)"důležitosti" typu "fotogeničnosti" :-)
Spěchám, mám NUTNOU schůzku (jdu na botox ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 12:32
Re: Pro Kylie
Ještě par patku a už to budou 3 roky co tahle napul generace jezdi. Jinak ono těch par centimetru u DS4 už ten palec nahoru žada.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 10:14
Re: Pro Kylie
Milý MIROMENe!
JAK je možné, že napíšete "Golf je tišší", když i v (jak celkem SPRÁVNĚ píše kolecko.P11) provwladěném magazínu naměřili vw a CITROËNu STEJNÉ hodnoty? ;-)
Zjednodušeně řečeno - naměřené hodnoty obou vozů napříč tabulkou jsou (cca) STEJNÉ! Jestli DS4 zastaví o metr dříve - no to už maličko JE znát, nebo Golf na 130 km/h zrychlí o 0,4 s dříve, to už NEní moc "rozhodující" - prostě STEJNÉ hodnoty u dvou STEJNĚ drahých vozů. Stejné je to i s (všemi sledovaným, v praxi trochu NEsmyslným údajem) zrychlením (o generaci starší kdysi velmi chválený 1.6 HDi je ve spurtu 0-100 km/h o NULA celá 2 DESETINY sekundy pomalejší (než stále ještě celkem "novinka" 1.6 TDi :-)
Možná to bude podobné jak v případě Focus - Golf, kdy naftová verze byla "lepší" u GOLFu, benzínová NAOPAK. Jinak mi ale dáváte odkaz na srovnání 2 vozů které stojí STEJNĚ! a jeden má "prémiovější" materiály v kabině (a O TOM je "prémiový" automobil - jak ví KAŽDÝ kdo dlouhodoběji čte tyto stránky, nebo? ;-)
PS: OBA tyto vozy jsou "pod" úrovní mého zájmu - najděte srovnání C5 V6 HDi (stačilo by 2.2 HDi 150 kW/450 Nm - což je asi "optimální" motorizace pro Citroën C5) a vw Passat ... TO je "má" kategorie (a C5 ke srovnání prosím verzi s vrstvenými bezpečnostními protihlukovými skly jako mám já, děkuji ;-)
PPS: DS4 mne (případně) "zajímá" ve verzi s elektromotory v zadní nápravě, pohonem Hybrid4 a 295 koníky - ta bude ale až za rok "k Vánocům" :-)
ZÁVĚR: Označení "prémiový" vůz/značka, tu já spíše "zpochybňuji" a dočkala jsem se asi "milionu" odpovědí že ona "prémiovost" je "v palubce", v "použitých materiálech" v kabině - no tak teď tu máte Citroën s opravdu kvalitními materiály - za cenu "tuctového" GOLFu (a stejnými naměřenými hodnotami, jak spotřeby tak odhlučnění atp. ;-)
Pěkný den (možná s DS4 Racing, určitě s DS3 Racing a URČITĚ s C5 2.2 HDi :-)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 11:32
Re: Pro Kylie
Pokud si přelouskaš ten test tak zjistiš podrobnosti. Pokud si někdo mysli že se hlučnost měři jen podle decibelu tak je dost na omylu. A jak už bylo v některych testech psano odhlučněni podvozku u C4 neni zrovna ukazkove. Takže celkovy komfort a odhlučněni tzm. motor,podvozek,aerodynamika hovoři pro Golfa. Navic ten letity Golf ma lepe zpracovany interier o praktičnosti se ani nebavim. Takže když to shrnu tak Citroen dostal C4/DS4 z hnoje alespoň na slušnou uroveň a bylo na čase.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 12:08
Re: Pro Kylie
Ten text je nějakou "tatarštinou" - to já (asi) NEpřelouskat (ale tady na auto.cz i jinde psali, že DS4 je výborně odhlučněný - vy myslíte že oni kecat? :-)
Tak jsem se raději držela čistě FAKTografických údajů - tedy měření které emoce a názory NEovlivňují (tedy krom toho že ve 3 různých rychlostech naměřené STEJNÉ hodnoty odhlučnění znamenají že ty v GOLFu jsou lepčí ;-) - to "č" tam je schválně :-) )
V textech o DS4 (britských nebo i ZDE) bývá psáno že odhlučenění je velmi dobré - tak co s tím teď? (zůstaneme u toho že stejné hodnoty u vw a citroën znamenají že ty vw jsou "lepčí", že? ;-)
Čím to, že brzdná dráha (za "studena" i za "tepla") DS4 je lepší (žádné "č" ;-) ) než u GOLFu?
Čím to, že poloměr otáčení (to jsme tu včera docela "probírali" :-) ) je celkově lepší u DS4?
Všiml jste si té "levárničky" v měření elasticity?!? U 60-100 km/h při stejné zařazené rychlosti je letitý 1.6 HDi výrazně pružnější než "skoronovinka" 1.6 TDi (tohle mám "odpozorováno" i u jiných CITROËNních motorů - to na co všichni koukají, tedy trochu NEsmyslné 0-100 mívají NE"převratné", ale v elasticitě to více než dohánějí - prostě VĚDOMÉ "správné" zpřevodování - zatímco 0-100 v reálu nepoužijete za životnost vozu skoro NIKDY, dobrá elasticita se hodí "každý den ;-) )
Ale abych se vrátila k té "levárničce" - při stejné zařazené rychlosti je v elasticitě 60-100 km/h DS4 až výrazně lepší, zatímco při 80-120 při zařazené ("dlouhé") 6tce (narozdíl od 5ky v GOLFu) logicky "ztrácí" ;-)
V minulém příspěvku jsem "slušně" napsala, že dva STEJNĚ drahé vozy dopadly v naměřených hodnotách STEJNĚ (a to je prostě FAKT - jen ten Citroën DS4 má o palec větší - a "hezčí ;-) - kola a dražší materiály v interiéru ... což je TO po čem zde v diskuzích volali - když jsem jezdívala minulou C5 (má odpověď že já při jízdě po palubce NEsahám se moc NE"zdála" :-)
Tak teď má jak ta C5, tak DS4 palubku i sedačky a vůbec všechno/všechny materiály opravdu pěkné a kvalitní a ...
... a když příště bude Citroën třeba ve všech naměřených hlučnostech o "db" lepší, tak to bude "stále málo"? (já abych zase nebyla "dost na omylu" ;-)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 12:27
Re: Pro Kylie
Hele nějake věci jako brzdna draha +- autobus nebo zrychleni +- autobus neřešim. Prostě odlišne obuti jine motory te nelze scela objektivně posoudit. Tak jako třeba sedačky ktere ma každy rad trochu jinak ale napřiklad komfortni až houpavy podvozek a k tomu měkke sedačky to bych opravdu nechtěl. Tohle jsem zažil v par FR autech na delšich cestach a stačilo. Budu se opakovat ale měřeni hlučnosti neni jen o decibelech. Stači najet na jiny povrch např. hrubši asfalt a hned je hlučnost jinde a zde se ukaže např. kvalita odhlučněni podvozku. A tohle je pravě zminěno nejen v tomhle testě ktery jsem tu dal. Pokud se nepletu tak i na zdejšich strankach je o huře odhlučněnem podvozku zminka ale možna se pletu. Každopadně jsem to četl ne jednou.
Avatar - Ronault.
29. 7. 2011 21:21
Re: Pro Kylie
Ty neřešíš brzdnou dráhu? Tak to jsi šťastný člověk! Já neřeším zrychlení o 0,2 s, protože to je i o umění řadit a umění využít přesně nejlepší otáčky, zvlášť u těchto dieselových motorů, kdy se nejlepší zrychlení naučíš podávat tak po 3-5 000 km, kdy máš opravdu motor odcítěný... ale brzdový pedál umí každý mačkat stejně.
Avatar - miromen
29. 7. 2011 21:59
Re: Pro Kylie
Tak samozřejmě myslim pokuď je rozdil cca do 5m. Nějaky ten metr ti uděla i jine pneu. Pokud by byl rozdil větši tak by se měla hlavně zamyslet automobilka kde udělala chybu nebo snad to že neměla šetřt na nespravnem mistě. Ale přiznam se že při vyběru auta jsem ještě před koupi nezjišťoval brzdnou drahu.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 00:42
Re: Pro Kylie
DS4 má kratší brzdnou dráhu než Golf, C5 zase než Passat - a navíc mají "stejněkvalitní" ne-li kvalitnější materiály v kabině a na palubce - KAM ten svwět spěje.. ;-)
30. 7. 2011 20:10
Re: Pro Kylie
Rozdiel do 5 metrov... Kokso, veď ty nevieš čo melieš...
Avatar - Ronault.
5. 8. 2011 01:21
Re: Pro Kylie
No jo, ty jsi šel jen olizovat plasty a řezat zatáčky aby sis pak pořídil druhou nejslabší motorizaci, viď? ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 22:54
Re: Pro Kylie
Brzdná dráha (co má horší Golf) je "+/- autobus" a tři měření hlučnosti ve třech různých rychlostech které skončily ZCELA identicky jsou "důležitější" - protože přes stejné hodnoty je v tomto směru Golf vlastně spíš lepší? ;-)
NEzavwání to tak trošičku NEobjektivitou...? :-)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 23:13
Re: Pro Kylie
Je to marne je to marne je to marne. Ja už se neminim v tom dal pitvat a ber to tak že v tomhle knk. testu vyhral Golf na body značnym rozdilem.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 00:00
Re: Pro Kylie
Víte, já vás "trápím" - já (moc dobře) VÍM o čem mluvíte s tou hlučností (pohybuji se v kruzích kde této problematice maličko "rozumějí" - já jsem ta "až dole" ;-)

[odkaz]

Ve starších článcích tam najdete i materiály na toto téma (a mimochodem má vliv i sluch každého konkrétního člověka - jednotlivé frekvence nevnímáme zcela stejně - nicméně ta tři různá měření se zcela stejným výsledkem - napovídají že "dramatické rozdíly" (jak je asi VY "vidíte/vnímáte") mezi vozy v hluku prostě NEbudou.. ;-)
PS: Tak na body? (no na měřené údaje to je skoro NAOPAK, všiml jste si? :-)
PPS: Vrátím se "na začátek" kdy jsem napsala - dva (cca) STEJNĚ drahé vozy dopadly (cca) STEJNĚ (Golf vyhrál na "body" /subjektivně udělované/, DS4 na "měření" /ta moc subjektivní NEbudou ;-)
Pěkný den (k tomu řazení - DS4 používá patentovanou dvoukuličkovou 6tistupňovou převodovku, Golf 5ti stupňovou, to k vašemu "řazení je samozřejmostí" ... ach a ještě k té "prémiovosti" - prémiové jsou materiály a zpracování kabiny a hlavně SLUŽBY zákazníkovi vozu linie DS :yes: :-)
Avatar - miromen
30. 7. 2011 01:06
Re: Pro Kylie
Jak už jsem psal je to marne je to ..........prostě z pruměrneho auta letodlo nelze udělat. Zkušeni vědi vy jen kopete ale marně. Ono se jednou Citroenu možna podaři stvořit auto tak dokonale jako je Golf ale momentalně žadne takove nema.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 01:49
Re: Pro Kylie
No tak s tím "zkušení vwědí" jste mne opravdu "dostal" :yes: :-)
Má představa o dokonalém voze věru NEmá co dělat se znáčkem vw - a (bez urážky) existuje MOŽNOST, že se "zkušenostmi" to může být maličko JINAK, než si představujete.. ;-)
PS: Ale pojďme hrát že ZKUŠENĚJŠí jste třeba opravdu vy: Proč Golf (i Passat) brzdí (pomaleji a) hůře než Citroen(y)? A proč má Golf horší průměr otáčení (než DS4)? A proč má 5ti stupňovou převodovku (narozdíl od 6ti kvaltu v DS4)? A proč vy si myslíte, že 5ti stupňová je lepší než 6ti? A proč má Golf o tolik horší elasticitu (když má o "pětiletku" novější motor? A proč Golf TEORETICKY uvádí nižší emise i spotřebu a v REÁLu pak DS4 v německém testu naměřili téměř PŘESNĚ co uváděl teoreticky a GOLFu ...úplně PŘESNĚ to samé co DS4? A proč si u Golfu (1.6 TDi 77 kW) vymysleli tak nízkou spotřebu když mají úplně stejnou jako Citroen DS4 (1.6 HDi 82 kW)? A proč by vlastně Golf neměl být "o dýchnutí" lepší, když je v praxi také "o dýchnutí" DRAŽŠí? A proč si vlastně myslíte že je Golf lepší, když v naměřených hodnotách spíš "dostal na pudel(ku)"?
Sorry - ta auta jsou dle testu i měření cca STEJNÁ (což vwás asi trochu "bolí" - CHÁPU :-)
Avatar - ryman
30. 7. 2011 03:58
Re: Pro Kylie
to ze clovek rozumi hudbe neznamena, ze je odbornik na hlucnost nebo to spolu nejak souvisi, krom (nejspis) dobreho sluchu? ;-) jinak davam :yes: jen jestli se trochu neloudate s novymi clanky a (hudebnimi) objevy ;-) :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 09:00
Re: Pro Kylie
Popravdě VÍC než "loudám" - leží mi tam spousta alb, od poslední Norah Jones, přes Charlie HADENa a Quartet West kteří do studia pozvali "to nejlepší z dámského jazzu" po BRIANa WILSONa a jeho "Reimagines Gershwin".. (ale za "pochvalu" DĚKUJi ;-)
PS: To NE já jsem odborník na "hlučnost", nicméně na těch stránkách v "teoretické sekci" najdete pár materiálů věnující se problematice.. :-)
Avatar - miromen
30. 7. 2011 06:20
Re: Pro Kylie
Až začne Citroen dělat pořadna auta tak mi možna jeden bude stat před barakem. Zatim je tu dost konkurence ktera děla lepši vozy až vlastně na tu bidnou A6 ktera nema šanci proti letadlu tedy pardon C5. >:-[]
Jinak jakou ma ta nova C/DS 4 převodovku ? Kdejaka převodovka od koncernu VW ji strči do kapsy. Proč je 4 hlučnějši a při přejezdu nerovnosti nepřijemně mlati ? Jak je možne že C4 ktera je dokonce komfortnějši než DS 4 je co se tyče komfortu na tom huř než Golf ? Proč ma misto řizeni kormidlo z parniku ? Atd. atd. atd. Jo někdo auta umi a někdo si mysli že je umi. Holt Golf je vypiplane autičko na kterem se těžce hleda menši chybička. Zato NOVA 4 od citronu se snaži lowend zabalit do něčeho co ma zmast zakaznika. A jak je v odkazovem testu zavěrem psano ještě že ma C4 alespoň nižši cenu.

[odkaz]%3A%2F%2Fwww.… />[odkaz]%3A%2F%2Fwww.… />Original
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 09:20
Re: Pro Kylie
1) já tedy raději "pod barákem" (v garáži ;-)
2) co byste mi "před barák" doporučil místo Citroën C5 V6 HDi?
3) A6 nemá šanci proti C5? ZAJÍMAVÝ názor (vím že to platí v případě A4 2.0 TDi versus má C5, až TAKhle optimistická jsem nebyla ani já - nicméně "DÍKY ZA INFO" :-)
4) Já NEpsala C/DS4 (to jako byste napsal Golf/A3 - také NEmají vše stejné, nebo? ;-) )
5) DS4 má "normální" (tedy patentovanou "dvoukuličkovou") 6ti stupňovou převodovku - vaše formulace že "kdejaka konernoVWá převodovka jí strčí do kapsy" použitá jako argumentace PROČ je (v čem - proč VY jí považujete za ) lepší 5kvalt v GOLFu než 6ti v DS4 trošičku "zaVWání" (NEobjektivitou), NEmáte pocit? :-)
6) NEhledám na GOLFu "chybičky" - jen jsem se ptala proč v "domácím" německém testu je v tolika měřených údajích horší...? ;-)
7) Vaše ODKAZY nějak "zlobí"...
Pěkný den (klidně s vw - musí-li to být, a přeji BRZKÉ "prokouknutí" - že k vozům vw existují i "plnohodnotné" alternativy a ... a na to je možná ještě brzy ... existují dokonce i celkově LEPŠí auta než vyrábí vw :-)
Avatar - miromen
30. 7. 2011 09:44
Re: Pro Kylie
Samozřejmě jsem myslel tu "šunku" A4 tedy šunku oproti letadlu C5.
Ty odkazy jsou na googl překladač a navic je to Anglicky test. Nicmeně se nese v duchu toho německeho tzn. je to tak jak pišu. A to že C/DS4 jsou sotva pruměrnymi vozy třidy ktere vladne Golf a nově muj dojem Focus. To že ma Citroen prakticky nejhorši převodovky mezi automobilovou produkci a ty z koncernu VW patři mezi ty nejlepši vy snad každy. A ikdyž je to otřepana fraze tak v realu tomu tak prostě je. To že Citroen odrbava nebo je prostě neumi naladit či sladit ? auta na mistech ktere nejsou bohužel vidět (podvozek,řizeni,řazeni......) je škoda. Na druhou stranu jak bylo uvedeno v tom Anglickem testě je to vyvaženo cenou. A to že existuji lepši auta než VW ? To snad ne ja mylel že VW jsou ty uplně nejlepši. Ne nebojte ja nejsem VW fans ale Citroen určitě nepatři ke značkam ktera by měla ty lepši auta.
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 19:05
Re: Pro Kylie
Tak po "bídné A6" přichází "šunka A4"? Překvapivwé... :-)
A C5 opět jako "letadlo"? Nu, s jistou nadsázkou tak LZE popsat jízdu vysokými (naddvěstěkilometrovými) rychlostmi po kvalitních dálnicích..
Asi jsem to nenapsala dostatečně jasně: 2 ze 3 odkazů NEfungují - a tím "test" myslíte těch 10 (nebo kolik) řádek anglického textu? ;-)
Tak teď už "převodovKY"? :-) Že vy být takový ten "odborník", co náhodou jednou četl o staré 5ti stupňové převodovce v nějakém CITROËNu (používané k "nižším" motorům/modelům (viz text ZDE v článku - ta část s nadpisem PŘEVODOVKA ;-) ) a od té doby "vwíte" že VŠECHNY jsou špatné? (trefila jsem? >:-[]
Tak v čem/proč/jak (konkrétně PROSÍM :-) ) je dle VÁS 6ti kvalt (v DS4) horší než starší 5ti v Golfu? (mne učili že to bývá NAOPAK ;-)
Četl jste tu "hrůzu" dole na vláknu "C4" (ale ono i jinde v této diskuzi)? V přímém srovnání C4 (nikoli DS4, cenově "dostupná" C4) je v přímém porovnání "lepší" než třeba Astra apod.? (NE"narušuje" to vaše vwidění o PODprůměrnosti..? :-)
PS: Víte že na 2 vláknech kde jsme došli k ("fotograficko-textovým") "důkazům" o sedadlech v C5 ... "najednou" už nějak NEpokračujete v diskuzi? :-)
PPS: Takže také NEvíte co (lepšího) si koupit místo Citroën C5 V6 HDi? NEtrapte se, já také ne ;-)
29. 7. 2011 14:48
Re: Pro Kylie
sorry za OT
keby sa radsej namiesto tych vrstvenych skiel pani inzinieri z francuzska povenovali inym veciam: osobna skusenost z C5 V6 HDi - madlo dveri neuvritelne vrzgalo, cestou do zatacky som sa radsej nedrzal (stredova konzola to iste), co sa tyka motoru ano je silny ale co z toho ked je to tazka krava, sedacky tiez nestali za vela po 150km som sa musel zastavit natiahnut sa a ceresnicka na torte- pollitrovu flasku s vodou si mozete dat akurat tak do kufra, mobil mozno kdesi pichnete... porovnavat C5 s Passatom je uplne zcestne...

PEVNY STRED VOLANTU ?!?!?!?!?!?!?!?! (to je na rok basy na tvrdo)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 18:07
Re: Pro Kylie
S těmi sedadly souhlasim. Sice neznam knk.novou C5 znam pouze předchozi generaci ale to je proti ortopedickym zasadam. Měkky podvozek a k tomu až přehnaně poddajne sesle se musi logicky po delši jizdě projevit na bolestech zad.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 22:56
Re: Pro Kylie
Ok budu CITOVAT z nějakého testu (současné - od roku 2008 prodávané - C5) ... třeba-bababa z auto.cz ;-)
"... pokud začnete do detailu zkoumat použité materiály, zpracování a slícování, pokud vymetete každý kout, nenajdete snad jediný sebemenší nedostatek. Detaily které se tolik obdivují u interiérů Audi se propracovaly rovněž do nové C5. Kamkoli sáhnete, kamkoli se podíváte objevíte jen apouze měkčené plasty a to měkčené takovým způsobem, že do nich téměř zaboříte prsty. Spáry mezi plasty jsou rovnoběžky jak vystřižené z učebnice matematiky, navíc každé místečko které hrozilo kontaktem s chladnou ocelí nebo plastem, je vystálo látkou a pěnovým molitanem. Ozdobné dekory vypadají fantasticky a skutečně zdobí, chrom i kůže pochází rovněž z kategorie TOP QUALITY.. (ta velká písmena na konci to NEbyl můj CapsLock, to je "originál" :-)
Velkou pochvalu lze poslat do Francie za sedačky. Ty testované jsou ze sportovní líhně a bylo to jedny nejpohodln ějších sedadel které kdy mé půlky okusily (zdravím "bajkaře" SHELBYho ;-) ). Výrazné bočnice sedáku i opěradla vás na rozdíl od většiny sportovních sedače do ničeho nenutí, v zatáčkách podrží, přitom však neobtěžují na dlouhých trasách ...
KONEC - víc vás "trápit" NEbudu (ale "drbat" Citroën za NE moc kvalitní materiály v poslední době nějak "není úplně ono", nebo? ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 23:17
Re: Pro Kylie
Kde drbu Citroeny za materialy ? Za těmi sedadly si stojim u těch FR aut ve kterych jsem měl tu možnost a to Laguna,C5 předchozi verze a letitějši 405.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 23:25
Re: Pro Kylie
405 pamatuji že existovalo (co tehdy mohlo být za passat(a)? ;-)
Myslela jsem že se bavíme o SOUČASNÝCH autech - o DS4 a současné (od roku 2008 vyráběné) C5 :-)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 23:30
Re: Pro Kylie
Proč nevspomenout i starši kusy ? Ja ani jinou možnost nemam když novějši kousky nemam osobně zmaknuty. Ale už zminka v tom DE testu u DS4 měkky podvozek+měkke seslě=ee.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 23:43
Re: Pro Kylie
Ale JISTĚ že (klidně) vzpomenout 80tá léta minulého tisíciletí - ale pro porovnání vzít TEHDEJŠí modely i od konkurence

[odkaz]

Nevím jestli byl lepší Peugeot 405 nebo tohle, ale vím že sedadla v současné C5 jsou leší než v současné audi A4 (a dle výše uvedeného testu/textu i lepší než v PASSATu ;-)
Pěkný den (raději v něčem "současnějším" :-)
30. 7. 2011 23:49
Re: Pro Kylie
Ked v roku 1987 vysiel, tak radsej toho vtedajsieho Passata ani nechcite vidiet.. O porovnani podvozkov ani nehovorim.. Rok som jazdil so staruckym 405 a na jeho podvozok sa este dnes nehrabu niektori zastupcovia nizsej strednej.. ta stredna do ktorej patril ho uz hadam kompletne predbehla :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 23:12
Re: Pro Kylie
To muselo být doslova DĚSNÉ ...
... když jste se pak probudil a zjistil že v ruce žmouláte 25 let staré madlo své škody 105, že? :-)
Malý kousíček ZDEJŠÍHO testu C5 si můžete přečíst "kousek vedle", v mém příspěvku z 22:56 - budete-li "hudina" (to "r" tam není SCHVÁLNĚ ;-) ) mrkněte na..

[odkaz]

..nebo v případě VELKÉHO "hudinství" (stále SCHVÁLNĚ :-) ) si zkuste vůz nakonfigurovat a zvolte kůži Criollo (a kola Adriatique ;-)
Pěkný den (a do budoucna méně fantas(magor)ií a více reality přeji :-)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 23:20
Re: Pro Kylie
Piše osobni zkušenost zřejmě nove generace. Takže ony "skvěle" sedačky až tak skvěla asi nebudou.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 23:22
Re: Pro Kylie
Ne to JÁ (a autor testu) píšeme osobní zkušenost (Shelby - domnívám se - tak na 99,9% .... DOPLŇTE SI SÁM, ale "osobní zkušenost" to spíše NEbude.. :-)
Avatar - miromen
29. 7. 2011 23:25
Re: Pro Kylie
Ja opravdu nevim novou C5 vubec neznam takže raději nebudu soudit ale jak už jsem psal me zkušenosti z jinymi Fr auty mě rozhodně nenadchly. Vlastně nadchly po prvnim zasednuti ale po delši jizdě už tomu tak nebylo a to netrpim bolestmi zad.
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 23:38
Re: Pro Kylie
Nu, současný Citroën C5 se vyrábí o rok déle než ten "letitý Golf" (dovolila jsem si VÁS citovat ;-)
PS: V téhle C5 problém se zády mít spíš NEbudete, ona ta masážní sedadla jsou opravdu MIMOŘÁDNÁ :yes: :-)

[odkaz]

(já mám sice sedan a s trochu jiným motorem, ale jinak bych se pod text asi i podepsala... ;-)
31. 7. 2011 10:02
Re: Pro Kylie
nepotrebujem citat testy, porovnavacky, ja som si tuto NEkvalitu vyskusal osobne... stale je tu nezodpovedana otazka, kdeze odkladate tu flasku s vodou??? ;-\ (prajem vela stastia pri predaji C5 s vrstvenymi sklami)
31. 7. 2011 12:43
Re: Pro Kylie
nerad sa zapajam do zabomysich vojen o tom, ktore auto je pre koho lepsie...ale nemozem nezareagovat na nezmysel typu, ze sedacky v C5 su nepohodlne, a ze v nich po 150 km boli chrbat...zrejme Vam vypadla jedna nula na konci, ale j tam by som si dovolil oponovat...zopar tisic km jazd som v nej uz absolvoval, a chrbat ma v nej zarucene nebolel, a to asi nebude subjektivny pocit...a k odlozeniu pol litrovej flase...zaujimave, ze toto som pri vybere ziadneho mojho auta neriesil, a zrejme ani riesit nikdy nebudem...pri kratkych cestach to neriesim vobec, a pri dlhych...pri obcerstveni davam prednost benzinkam...a na dlhych cestach nikdy nie som v aute sam, takze vychladeny napoj z klimatizovanej schranky pred spolujazcom mi vzdy rad niekto poda...ale ked si raz vy budete kupovat auto strednej triedy, nic vam nebrani vybrat si auto, ktore vam bude sediet, a kam si tu flasu budete moct dat....ja som si vybral a nelutujem...
p.s. a pevny stred volantu...ja sa pri riadeni pozeram cez celne sklo na cestu pred sebou, a nie na to ci sa mi stred volantu toci, alebo nie...
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2011 13:32
Re: Pro Kylie
Fakt vás baví si takhle vymýšlet? :-)
Zrovna s těmi sedadly jste "stodolu netrefil" ;-)

[odkaz]

Tohle je "základní" verze (nepředpokládám že jste - ve svém ZLÉM snu - jel ve verzi Criollo Exclusive ;-) ) a na tom že jde o mimořádná sedadla se shodli novináři "napříč" Evropou (a o "spiknutí" (proti SHELBYmu) se spíš NEjedná :-)
PS: Vrstvená bezpečnostní protihluková skla jsou "velmi sympatická" drobnost - bylo by fajn kdyby se časem - tak jako třeba v případě "systému hlídání jízdního pruhu který se v C5 objevil v roce 2004 - inspirovali i další výrobci (zatím se pokud vím "připojil" jen vw s modelem Passat ;-)
PPS: Pamatujete v jaké verzi jste "tak šíleně trpěl" (a odkud kam vedla ta "cesta bolesti")? :-)
(a POPRAVDĚ: která sedadla vám "vyhovují"?)
Teď zcela BEZ ironie: Citroën C5 je (řekla bych že většinou lidí v česku spíše PODceňovaný) vůz stavěný právě na "pohodové" překonávání delších a dlouhých tras (je to takový Rolls Royce pro chudé ;-) ) - proto to "nadstandardní" odhlučení a novináři i majiteli velmi chválená sedadla..
Avatar - Emel
30. 7. 2011 21:37
Re: Pro Kylie
Celkově mě C5 zanechala v rozporuplném rozložení... ale s vědomím toho, že je to možná nejlepší mainstreamové auto pro komfortní přepravu z A do B, u kterého mi vadilo jen pár drobností (jako hliník na volantu). A to přesto, že jinak tíhnu spíše k řidičsky zajímavějším autům a naftový dvoulitr byl dynamicky maximálně průměrný.

Ovšem sedačky... ty příplatkové jsou naprostá bomba. Rozměry to jsou spíše křesla, kvůli kterým se cestující vzadu může cítit trošku klaustrofobicky, protože skoro nevidí dopředu. Masážní funkce je taky fajn, ale hlavně... opěradlo nastavitelné ve dvou osách! Konečně si narovnám sedačku tak, aby mi podpírala celá záda. Jednoznačně :yes: .
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 22:28
Re: Pro Kylie
Děkuji za "potvrzení". Ta sedadla jsou opravdu "zcela mimořádná/mimořádně skvělá" (a tohle rozhodně NEní žádné "fanouškovské šílení" - tak to prostě opravdu je, "křesla" v C5 jsou momentálně zřejmě nejlepšími sedačkami ve své kategorii! :-)
Současný Citroën C5 je už opravdu velké těžké auto (ještě nedávno by to byla "jasná" vyšší střední ..) = motor 2.0 je i přes zvýšený výkon spíše málo, resp. "jen tak tak" ;-)
JASNÝm "tipem" (a optimálním motorem) pro C5 je třetí evoluce motoru 2.2 HDi s výkonem 150 kW a 450 Nm :yes: :-)
(a pro "požitkáře" tu je samozřejmě ještě V6 3.0 HDi ;-)
Pěkný den :-)
29. 7. 2011 13:02
Re: Pro Kylie
Sice mam doma novú C5 (a to uz druhu generaciu po sebe), ale sem tam jazdim aj nejake koncernove auta (od ludovych az po premiove...) a musim paradoxne potvrdit, ze oni to s tym celkovym spracovanim u toho Golfa nejak vedia...a dokonca najlepsie z celeho koncernu

;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 23:48
Re: Pro Kylie
Také mám druhou generaci po sobě (a třetí kus ;-) ) - a do C5 III je zatím docela DALEKO, ne? ;-)
PS: Majitel firmy kde pracuji nedávno obchodníkům koupil audi A4 2.0 TDi (to si ještě "vypije" :-) ) tak celkem VÍM že "oni" to s celkovým zpracováním docela umí (ale za C5 bych to věru NEvyměnila - a po svezení OBĚMA vozy by "na rozpacích" bylo asi HODNĚ lidí ... vzít "lepší" auto nebo "lepčí" znáček na kapotě - TO JE ta OTÁZKA :-)
30. 7. 2011 16:25
Re: Pro Kylie
Ta premiovost asi spociva v nestahovatelnych zadnich oknech, to asi fakt nikdo jiny v dane tride nenabidne... :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 18:53
Re: Pro Kylie
To jste si "popletl" - prémiovost linie DS spočívá ve V.I.P. službách zákazníkům a samozřejmě "klasicky" v luxusních materiálech v interiéru.. :-)
PS: Ale tady jste v diskuzi pod článkem o "normálním" cenově dostupném C4 s povedeným malým motorem a příjemně naladěným odpružením.. prostě normální Citroën ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2011 22:35
Re: Pro Kylie
Asi byste si měl (DŮKLADNĚ) přečíst TENTO test(ík) vpodstatě "základního" CITROËNu.. ;-)
PS: A NE"trpte" - tak to prostě JE - zvykejte si.. :-)
2. 8. 2011 01:18
Re: Pro Kylie
Myslim ze ani dukladne precteni testu nedopomuze majiteli DS4 ke stazeni zadnich oken u auta >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2011 09:53
Re: Pro Kylie
To JISTĚ ne (a proč by mělo? ;-)
PS: A tady jsme u C (nikoli DS) 4 - a vy jste ten test stále NEčetl, že? :-)
3. 8. 2011 21:06
Re: Pro Kylie
Ja napsal ze nelze stahovat zadni okna a vy at si prectu test, takze jsem docela rad ze jste potvrdila ze vase reakce postradala logiku.

PS. No problem je v tom ze tady nejsme u C ale u DS 4, priste si lepe nastudujte na co prispevek reaguje at nepisete opet od veci...
3. 8. 2011 22:07
Re: Pro Kylie
Ale tady jsme opravdu u C4 a u té zadní okna stahovat jdou. Příště než něco napíšete tak napočítejte nejdříve do 10 ať to má hlavu a patu.
4. 8. 2011 02:05
Re: Pro Kylie
Ale tady opravdu u C4 nejsme - pro vás polopaticky - šlo o reakci na příspěvek

29.07. 08:23 miromen
Jak je to možne Golf je komfortnějši,tišši a ma lepši zpracovani než DS4. Lepši uroven řizeni,řazeni je samozřejmosti stejně jako jizdni vlastnosti. Kde je ta premiovost DS4 ?

Vidíte tam něco o C4? Ne, že... Příště si raději napočítejte do 10 (nebo raději rovnou 20) sám ať píšete k věci.
4. 8. 2011 09:03
Re: Pro Kylie
A vidíte pod jakým článkem je vedena tato diskuze. Pokud chcete psát o DS4 tak jděte zase o kus dále a nebo se držte tématu.
4. 8. 2011 23:34
Re: Pro Kylie
Vy rozhodne nejste ten kdo rozhoduje o tom kdo co kam psat smi nebo nesmi, pokud s tim mate problem, bezte jinam sam. Kdyz budete priste poradne cist na co vubec reagujete se pak nebudete muset komicky ohanet clankem abyste svou chybu zakryl.

A kdyz uz jsme u toho, je zajimave ze tak zurive nepoucujete v onech dalsich desitkach jinych prispevku, ktere se C4 netykaji. Ty jsou v poradku vy hrdino, ze... ? :-)
Avatar - Dinar
29. 7. 2011 08:53
Zase ta klišé
v souvislosti s citroenem to vždy znamená číst slova jako nejpohodlnější, nejkomfortnější atd. a je jedno, jaký je to typ a je jedno, že to neplatí. C4 je tiché auto, stejně jako cokoliv z evropské produkce v dané třídě, C4 je pohodlné auto, stejně jako špička evropské produkce v dané třídě, bohužel není stejně jízdně schopné jako ta evropská špička při naprosto srovnatelné kvalitě jízdy. Celkově max. průměr. Vypadá úhledně, má příjemný interier a dobrou cenu, jen bych ho nestavěl proti konkurenci ve smyslu ukodrcané trakaře proti komfortnímu citroenu, to prostě neplatí. ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
29. 7. 2011 09:11
Re: Zase ta klišé
Asi tak, je to komfortné a kultivované, ale v týchto parametroch nijak extrémne nevyniká. A najradšej mám, keď sa ako vzor opačného prístupu (t.j. tvrdý, nekomfortný športový podvozok) uvádza Focus. Kto sa v ňom potom zvezie, zistí, ako slušne tlmí nerovnosti (ale súčasne bez straty istoty) a trebárs taký Leon je oproti tomu kostitras. Skrátka vety vytrhnuté z testov začnú žiť svojím vlastným životom a stanú sa z nich klišé.
29. 7. 2011 09:42
Re: Zase ta klišé
pohodlné makké auto bola možno tak ešte Xsara, ale už prvá C4 prituhla, a keď táto nová ešte viac (nešiel som s ňou, tak len podla toho čo píšu), tak to bude skor skutočně na úrovni triednej konkurencie čo sa týka "makkosti"

Skor by som rozlišoval medzi "makkostou" z pohladu húpavosti alebo plavnosti a zároveň ako druhá disciplína filtrovanie nerovností. V tomto bol Focus 2 (mimochodom sestra si ho práve kúpila, s tvojím motorom, už sa teším na testovanie ;-) ) skutočne výborne zladený. Prvá C4 bola velmi pohodlná na kvalitnom povrchu, to ano, ale deravé tankodromy bežné v našich končinách jej dávali poriadne zabrať.
30. 7. 2011 20:17
Re: Zase ta klišé
Komfortné, kultivované ale nijak extrémne nevyniká - nie je to dosť dobrý recept na lídra segmentu? Presne toto isté - celková vyváženosť - sa považuje za to najlepšie, čo na trhu vôbec je.
29. 7. 2011 10:18
Re: Zase ta klišé
Tady bych se jako uživatel C4 II dovolil ohradit. Myslím si, že C4 je ve své třídě určitě nejpohodlnější. Vyzkoušel jsem samozřejmě v posledních letech více aut a v této disciplíně je na tom C4 momentálně určitě nejlépe. Samozřejmě má to i své odvrácené stránky (jízdní vlastnosti v extrému na rozbitém povrchu). Čili za komfort za volantem mi prvenství ve třídě neber ;-)

Jinak zřejmě souhlas - příjemně tichý interiér, jízdní vlastnosti, schopný motor (v mém případě 1.6VTi) - stejně jako většina evropské konkurence.

No možná ještě interiér, ten mi průměrný taky zrovna nepřipadá..... ;-)
Avatar - iudex
29. 7. 2011 11:30
Re: Zase ta klišé
Interiér nik nerozporuje, ten je spolu s 308 a Golfom špička triedy. :yes:
29. 7. 2011 13:48
Re: Zase ta klišé
Jóó tak to sorry, omluva, to jsem popletl ;-)
29. 7. 2011 10:44
1.4VTi vs 1.6VTi
Pro případné zájemce o auto, kteří dumají, jestli připlatit (30tis) za 1.6 místo 1.4....

Jelikož užívám cé čtyřku1.6VTi a jezdil jsem i 1.4VTi, tak nějak bych si dovolil srovnat.

V první řadě bych se 1.4 VTi vůbec nebál!!! Sice postrádá při plné náloži razanci svého většího bratra, ale co si budeme povídat, jednašestka není přeci taky žádný trhač.
Oba motory mají velmi příjemnou charakteristiku - prostě klasický benzín, jak má být - čím větší otáčky, tím lepší akcelerace až někam před omezovač, tz. u obou motorů je jasně čitelná gradace výkonu. 1.4 k tomu přidává nádherný, sportovní sound a trošku mě mrzí, že moje 1.6 je "zvukově naladěna" jinak...taky mi zní v uchu pěkně, ale když si vzpomenu na 1.4, tak se mi zasteskne. Ono při akceleraci nejde jen o desetinky, důležité je, jak vás celý proces umí vtáhnout do děje ;-)

Troufám si tvrdit, že spotřeba bude u obou aut při stejném stylu stejná. Vycházím z toho, co naměřili tady v testu a co mám naměřeno já...plus mínus stejný.

1.6 asi bude lepší volba pro časté cesty po dálnici. I když jí chybí šestka, tak oproti 1.4 má o něco delší pětku ( s digi otáčkoměru se nedá údaj přesně odečíst, ale při 130km/h mi ukazuje cca 3750ot/min)

Čili jestli neřešíte korunu, tak bych skočil do 1.6, ale jestli jste typický rodinný kupec bez sportovních ambicí, 1.4VTi určitě nezklame a 30 táců se může hodit na něco jiného ;-)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Hammunasakra
29. 7. 2011 12:12
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
"Rozumný/vhodný/pěkný" příspěvek :yes: :-)
29. 7. 2011 14:02
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
díky, chtěl jsem tady taky udělat po potenciální citroenáře trochu té osvěty, že ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 7. 2011 00:44
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
... a (myslím že) POVEDLO se ... ;-)
29. 7. 2011 13:23
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Té 1.6 by ale slušel a hodil se šestikvalt.Nad tím pro mě mírně scifi interiérem bych zamhouřil oko, ale za chybějící šestka dostávají frantíci velký mínus bod.
29. 7. 2011 14:00
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Tak jistě, chybějící šestka je jasné mínus. Ale zrovna u atmosférické 1.6 s 88 kilowaty a 160 newtonmetry při 4tis ot. nelze čekat nějaké velké snížení otáček, jak si můžou dovolit u konkurenční 1.2tsi. Tam točí OII při 130km/h cca 3tis ot (má mnohem více Nm v nižších otáčkách). U mě by to bylo při stejném převodu nepoužitelné v dálničním stoupání a zrychlování..Podle mého odhadu by se dalo vegetovat tak s 3400- 3500ot při 130km/h. To ale jen spekuluju, to by se muselo vyzkoušet, ale nevím jak >:D ;-)
Avatar - Blue Sun
29. 7. 2011 13:25
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Rozhodně dobré informace. Díky.
29. 7. 2011 17:47
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
3500 pri 130 kmh by to bylo fajn. Škoda, C4 jsem musel vyřadit z výběru. :-!
Avatar - Emel
29. 7. 2011 14:03
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Pro mě je silnější motor nejlepší možná investice u každého auta :-)
29. 7. 2011 14:11
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Mě by se samozřejmě taky víc líbilo v autě 1.6THP 147kw, ale on se stejně do C4 nemontuje a ve firmě by mi to neprošlo, tak jsem v klidu >:D

Spousta lidí tohle ale neocení, jezdí ťap ťap, do předjíždění se stejně nepouští...to je pak pro ně lepší těch 30tis projezdit v naturalu :-)
Avatar - Nerez
29. 7. 2011 20:36
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
A hlavně kdo má na nejsilnější motorizaci že?
Avatar - Emel
29. 7. 2011 22:33
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Někdo má, někdo nemá, někdo má ale nedá... :-)
Avatar - vojta66
30. 7. 2011 21:43
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Zdravím kolegu -bicak77- :-) a již tradičně mohu všechny jeho poznatky výše uvedené potvrdit.
Jsem též druhý měsíc majitel C4 II 1.6 VTi Tendance, najeto něco málo přes 3000 km a zatím jsem velmi spokojen. Mohu všem případným zájemcům o new C4 tuto volbu doporučit. :yes:
30. 7. 2011 22:39
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Zdravím kolego, pár týdnů jsme se "neviděli" :-) 3tis km je už tak akorát na recenzi na MACZ ;-)

Já už mám cca 8tis, takže jak bude chvilka, doplním tu svoji :-)
30. 7. 2011 21:37
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Akorát teď je už nějakou chvíli u Citroenu akce 1.6 za cenu 1.4
Takže není co řešit :-)
30. 7. 2011 22:34
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Ta akce pořád běží???? Já mám auto 2 měsíce a mnul jsem si ruce, že jsem to stihl do konce května >:D Tak to není momentálně opravdu co řešit......Leda by na 1.4 hodili něco dolů, ale 30tis to už stejně určitě nebude.
31. 7. 2011 14:02
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
akce dávno skončila, takže opravdu není co řešit

pokud člověk chce automatickou klimu, tak ty ceny jsou někde jinde
31. 7. 2011 15:04
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Jak dávno. Já tam byl před dvěma týdny a dostal jsem ten ceník. Platnost do dneška. Což není vůbec " dávno ". Já to objednal a i comfort packem (automatickou klimou), usb packem, alu koly a parkovacím senzorem mne vyšel v 1.6 VTi na cca 325 000,- metalíza Noble Black. Což je velice slušná cena.
31. 7. 2011 18:13
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
šmarjá, a kde????
31. 7. 2011 21:49
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Blbost, neverim akce 30.000,- plus auto na protiucet 15.000,- pri cene 359.000,- ses mohl dostat na cenu - 314.000,- + metaliza (14.500,-), comfort paket (11.900,- ), parkovaci sensor (jak kde ale minimum 5.000,- )takze suma sumarum pod castku 345.000,- jsi se dostal tezko...., pravedepodobnost, ze jsi dostal slevu dalsich 20.000,- je nula. Nemuzes mit ani predvadecku - protoze to neni skladovy vuz a zadne akce na predvadecku nemuze byt. Takze kecas.
31. 7. 2011 22:00
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Cena 1.6 byla za cenu 1.4 tudíž ne 359 000,- ale 329 000.-Kč. Platnost do dneška, pokud to ještě neprodlouží
31. 7. 2011 22:03
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
A kde jsi to kupoval? Ja obvolal "skoro vsechny" dealery a nikdo to auto v akci uz nemel, udajne vse vykoupeny.
31. 7. 2011 22:10
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Já to nekupoval teď, ale cca 14 dní zpátky.
31. 7. 2011 22:23
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Ja take nevolal "ted", ale je to cca mesic, nakonec to vypada, ze skoncim u Golfa kde mi nabidli zajimavou cenu a dobre financovani.
1. 8. 2011 15:24
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
to už by nebyla akce ale charita, nevěřím.
Takhle vybavenou mi před měsícem nabídli akorát zašpiněnou předváděčku za 356000,-
1. 8. 2011 19:30
Re: 1.4VTi vs 1.6VTi
Jasně, protože akce 1.6 za cenu 1.4 s letní slevou 30 000,- nebyla na předváděcí vozy. Jen na skladové zásoby.

Víceméně to rozepsal dobře iled. Akorát cena vozu byla 329 a né 359 000,- protože to bylo v akci 1.6 za cenu 1.4 a chybí mu tam hliníkáče za příplatek pár tisíc
30. 7. 2011 13:42
C4
Mám jiz v pořadí druhou generaci vozu Opel Astra. Nyní se poohlížím po dalším nástupci. Logicky jsem bral, že to bude opět Astra. Ke všemu je opravdu nádherná. Byl jsem si ovšem novou C4 vyzkoušet a opravdu mě velice překvapila. Teď uz mám jasno, další muj vůz bude nová C4. Když jsem do ní sedl a vyzkoušel, cítil jsem se v ní hned jako doma. To se o nové Astře říci nedalo, i když by tomu mělo být naopak. Bohuzel není. S řazením jsem neměl sebemenší problém a to jsem ve frantíkovi seděl poprvé. Jasně mělo to trochu delší dráhy, ale opravdu žádný extrém jak tady mnozí píší to nebyl. Za celou jízdu se mi nestalo, že bych měl problém se zařazením rychlosti. Mám dva známé kteří maji zde tolik opěvované VW Golf. Až takový komfort při jízdě u nich nepociťuji a problémů s Golfy měli podstatně mnohem více než já s Astrou. A nejsou to žádné staré kousky ale předposlední generace. To moje Astra byla jedna F a nynější G na obou najeto cca 180 000 km. Myslím, že v česku to bude pořád stejné. Když telefon, tak jedině Nokia. I kdyz ve vyspělé evropě ji již dávno drtí Samsung. Když auto, tak jedině VW a u nás Škodovka, když je to koncernovy druh. Pamatuji, že za mého mládí byl frajer ten co měl Žiguli, Fiat a pod. O japonských autech se říkalo " nebrat ", je to dělané tak na pět let a pak se to rozsype. A vida, japonské auta jsou jedny z nejspolehlivějšich na světě. A tak by se dalo pokračovat dále. Takže hanit jinou značku a vyzdvihovat jen ten svůj VW jen proto, že jste ho bohužel koupili , tak ať se spálí taky někdo druhej, je fakt ubohý. Pokud to druhé auto nemáte opravdu vyzkoušené tak nepište takové blbosti. Takové ty rádo řeči, jedna paní povídala, jsou ubohé
Měl jsem vždycky Opel ale teď to bude Citroen a neřeším to. Kdyby to byly tak špatná auta tak by je nikdo nekupoval a Citroen by byl někde úplně jinde než je
Rozbalit vlákno
3
Avatar - sgt
30. 7. 2011 18:37
Re: C4
Keďže jazdievam sem-tam s Astrou G a vyskúšal som aj novú C4, musím s tebou súhlasiť a dať Citroenu :yes:
30. 7. 2011 22:56
Re: C4
Ano, ano, při výběru aut ( i mobilů :-) ) nechat mysl otevřenou, zapomenout na předsudky a pěkně si všechno sám osahat ;-)
neregistrovaný "mPeto"
31. 7. 2011 10:13
Re: C4
No skončil som úplne rovnako ako ty. Astra bol absolútny favorit, ale pred objednaním som si dal "tour de autosálon". Nakoniec som vyberal medzi Astrou a C4, viac krát som sa vrátil do Oplu, vyhrala C4 1,6. Asi hlavne kvôli interiéru, v Astre som sa cítil nejako utopeno a stiesnene (napriek jej veľkosti ;-\ ), V letnej akcii Citroen C4, skladové vozidlo, dobrá výbava a zľava 3700 EUR. Nemal som co riešiť, pár rokov sa povozím a vymeníme :). Až mi potom ponúkne napr. Golf viac,tak si ho kúpim :-).