Technika
Shr3k
0
Milý chlapec Ada zapomněl, že ten motor je jaksi přeplňovaný dvěma turbodmychadly.
Přejít do diskuze
Fyziku neohnes, mily chlapce. Je to proste tak, jak jsem napsal. Snizeni kompresniho pomeru muze mit primy pozitivni vliv na emise a sekundarni na hmotnost motoru, ale ma rozhodne negativni vliv na pomer spotreba/vykonana prace, tedy na ucinnost motoru.
Pokud by tomu tak nebylo a technici z Mazdy by tak v praxi popreli termodynamicke zakony, budou uz jen krucek od vyroby perpetua mobile. :-! :no:
Pokud by tomu tak nebylo a technici z Mazdy by tak v praxi popreli termodynamicke zakony, budou uz jen krucek od vyroby perpetua mobile. :-! :no:
Mimo realitu, pardon v Tvem pripade spis mimo misu jses akorat Ty a dle Tvych vyplodu tady na forech jiz sakra hodne dlouho... :no: >😒]
Špecialisti na púšťanie "polotovarov" do predaja sú skôr európske automobilky. Opäť, nebudem menovať 😉
Tak sa to má robiť..nie dať na xy rokov starý liatinový motor nové vstrekovače a do výfukového systému zapriahnuť chemickú továreň..menovať nebudem
A proto jako vždy platí, že čím větší kompresní poměr, tím je větší energetická účinnost. Pohádky o snížení spotřeby cestou snížení kompresního poměru jsou mimo realitu. :-!
Nu, ono to tak vypada, ze ve vede clovek nikdy nevi, kdo a kdy bude urcovat krok v technologiich.
Ale na lamani chleba je tu preci jeste brzo, ale je videt, ze se bude prepisovat vseobecna nauka o motorech na Benzin vs Nafta a jejich klasicke pojeti jak zname.
Ale na lamani chleba je tu preci jeste brzo, ale je videt, ze se bude prepisovat vseobecna nauka o motorech na Benzin vs Nafta a jejich klasicke pojeti jak zname.
Klobouk dolu pred Mazdou, splnit Euro 6 s holym motorem. Uvidime, kam se bude ubirat vyvoj dal. Kdo vi, mozna se leckde ted chytaji za nos s EGR, LNT, SCR.
Trochu nesouhlasim s tim, ze nizky kompresni pomer zpusobuje tvrdy chod. Mozna jen pri nizke teplote. Ja naopak ocekavam diky kompresnimu pomeru sametovy "benzinovy" chod u techto motoru.
Cela technologie SkyActiv vubec naznacuje, ze zazehove motory postupne dohaneji naskok vznetovych, ktere naopak museji (a jeste budou muset) ustoupit kvuli emisim. To, ze maji obe verze, benzinova a naftova, stejny kompresni pomer, je opravdu zvlastni obrat. Mozna, ze brzy nebude mezi benzinem a dieselem podstatny rozdil,
Trochu nesouhlasim s tim, ze nizky kompresni pomer zpusobuje tvrdy chod. Mozna jen pri nizke teplote. Ja naopak ocekavam diky kompresnimu pomeru sametovy "benzinovy" chod u techto motoru.
Cela technologie SkyActiv vubec naznacuje, ze zazehove motory postupne dohaneji naskok vznetovych, ktere naopak museji (a jeste budou muset) ustoupit kvuli emisim. To, ze maji obe verze, benzinova a naftova, stejny kompresni pomer, je opravdu zvlastni obrat. Mozna, ze brzy nebude mezi benzinem a dieselem podstatny rozdil,
To neni evropska produkce, aby se vychytavaly mouchy pri vyrobe prvni 2 roky. Ty motory musi slapat jak hodiny, pac spatne jmeno v americe znamena pomale ukonceni prodeju znacky. Je to o tom ze by to tady stalo penize a vetsina zdejsich odborniku by stejne tvrdila ze TSI jsou motory budoucnosti >😁
tak presne takto nato pozeram aj ja. Japonci a americania vychytaju muchy, a europan si uz kupi overenu techniku 😄 Ked pride nova Mazda 6 do EU niekedy v 2013, tak moja bude mat nabehanych cca 200t km a mozem ju vymenit 😄
Nu jak jiz bylo zmineno, Mazda je mala automobilka a takovy razantni prechod motoru je postupny drive ve vlastni zemi a pote tam kde je "pocitam" nejvetsi trh pro Mazdu.
Pokud se opravdu ukaze, ze tento novy princip je nad miru spolehlivy tak ma Mazda moc dobre know-how, a hlavne co prodavat dalsim automobilkam v budoucnosti pod jejich licenci.
Pokud se opravdu ukaze, ze tento novy princip je nad miru spolehlivy tak ma Mazda moc dobre know-how, a hlavne co prodavat dalsim automobilkam v budoucnosti pod jejich licenci.
O kompresním poměru, nových převodovkách, platformách jsme toho načetli už spousty. Mě spíš zajímá, proč v Japonsku a USA už jezdí na SKY technoligiích a proč u nás nic.....
A ted to porovnejte s evropskou prumernosti: [odkaz]
To ze ma mazda naskok diky technice je jasne >😁 Je treba zajimave porovnat usetrene kg >😁
To ze ma mazda naskok diky technice je jasne >😁 Je treba zajimave porovnat usetrene kg >😁
To vypadá skoro jak zázrak, diesel splňující euro6, přitom žádné DPF, žádné AdBlue... Klobouk dolů před konstruktéry Mazdy :yes:
Paci sa mi na Mazde, ze aj ked je relativne mala automobilka, neboji sa vyvijat veci po svojom a ist proti prudu. Druha vec je, ze ju to dlhsie trva. Ale rozpocet najskor nepusti ;-\
V kazdom pripade sa tesim na novu Mazdu 6 s tymto motorom. O par rokov ked budem menit auto to bude velmi horuci kandidat :yes:
V kazdom pripade sa tesim na novu Mazdu 6 s tymto motorom. O par rokov ked budem menit auto to bude velmi horuci kandidat :yes: