Technika
To vypadá skoro jak zázrak, diesel splňující euro6, přitom žádné DPF, žádné AdBlue... Klobouk dolů před konstruktéry Mazdy :yes:
A ted to porovnejte s evropskou prumernosti: [odkaz]
To ze ma mazda naskok diky technice je jasne >😁 Je treba zajimave porovnat usetrene kg >😁
To ze ma mazda naskok diky technice je jasne >😁 Je treba zajimave porovnat usetrene kg >😁
O kompresním poměru, nových převodovkách, platformách jsme toho načetli už spousty. Mě spíš zajímá, proč v Japonsku a USA už jezdí na SKY technoligiích a proč u nás nic.....
Nu jak jiz bylo zmineno, Mazda je mala automobilka a takovy razantni prechod motoru je postupny drive ve vlastni zemi a pote tam kde je "pocitam" nejvetsi trh pro Mazdu.
Pokud se opravdu ukaze, ze tento novy princip je nad miru spolehlivy tak ma Mazda moc dobre know-how, a hlavne co prodavat dalsim automobilkam v budoucnosti pod jejich licenci.
Pokud se opravdu ukaze, ze tento novy princip je nad miru spolehlivy tak ma Mazda moc dobre know-how, a hlavne co prodavat dalsim automobilkam v budoucnosti pod jejich licenci.
Počkejte si, až to odladí a vychytají mouchy 😉
tak presne takto nato pozeram aj ja. Japonci a americania vychytaju muchy, a europan si uz kupi overenu techniku 😄 Ked pride nova Mazda 6 do EU niekedy v 2013, tak moja bude mat nabehanych cca 200t km a mozem ju vymenit 😄
To neni evropska produkce, aby se vychytavaly mouchy pri vyrobe prvni 2 roky. Ty motory musi slapat jak hodiny, pac spatne jmeno v americe znamena pomale ukonceni prodeju znacky. Je to o tom ze by to tady stalo penize a vetsina zdejsich odborniku by stejne tvrdila ze TSI jsou motory budoucnosti >😁
Klobouk dolu pred Mazdou, splnit Euro 6 s holym motorem. Uvidime, kam se bude ubirat vyvoj dal. Kdo vi, mozna se leckde ted chytaji za nos s EGR, LNT, SCR.
Trochu nesouhlasim s tim, ze nizky kompresni pomer zpusobuje tvrdy chod. Mozna jen pri nizke teplote. Ja naopak ocekavam diky kompresnimu pomeru sametovy "benzinovy" chod u techto motoru.
Cela technologie SkyActiv vubec naznacuje, ze zazehove motory postupne dohaneji naskok vznetovych, ktere naopak museji (a jeste budou muset) ustoupit kvuli emisim. To, ze maji obe verze, benzinova a naftova, stejny kompresni pomer, je opravdu zvlastni obrat. Mozna, ze brzy nebude mezi benzinem a dieselem podstatny rozdil,
Trochu nesouhlasim s tim, ze nizky kompresni pomer zpusobuje tvrdy chod. Mozna jen pri nizke teplote. Ja naopak ocekavam diky kompresnimu pomeru sametovy "benzinovy" chod u techto motoru.
Cela technologie SkyActiv vubec naznacuje, ze zazehove motory postupne dohaneji naskok vznetovych, ktere naopak museji (a jeste budou muset) ustoupit kvuli emisim. To, ze maji obe verze, benzinova a naftova, stejny kompresni pomer, je opravdu zvlastni obrat. Mozna, ze brzy nebude mezi benzinem a dieselem podstatny rozdil,
A proto jako vždy platí, že čím větší kompresní poměr, tím je větší energetická účinnost. Pohádky o snížení spotřeby cestou snížení kompresního poměru jsou mimo realitu. :-!
Mimo realitu, pardon v Tvem pripade spis mimo misu jses akorat Ty a dle Tvych vyplodu tady na forech jiz sakra hodne dlouho... :no: >😒]
Fyziku neohnes, mily chlapce. Je to proste tak, jak jsem napsal. Snizeni kompresniho pomeru muze mit primy pozitivni vliv na emise a sekundarni na hmotnost motoru, ale ma rozhodne negativni vliv na pomer spotreba/vykonana prace, tedy na ucinnost motoru.
Pokud by tomu tak nebylo a technici z Mazdy by tak v praxi popreli termodynamicke zakony, budou uz jen krucek od vyroby perpetua mobile. :-! :no:
Pokud by tomu tak nebylo a technici z Mazdy by tak v praxi popreli termodynamicke zakony, budou uz jen krucek od vyroby perpetua mobile. :-! :no:
V kazdom pripade sa tesim na novu Mazdu 6 s tymto motorom. O par rokov ked budem menit auto to bude velmi horuci kandidat :yes: