Novinky
Potíže s brzdama mají pouze řidiči, který neumí jezdit a nechápou, že pokud jedu z takovýho táhlýho kopce je nutný brzdit motorem a hlavně nenechat auto získat rychlost. Ti co brzdí jen brzdama bez pomoci motoru se pak diví, že se jim v půli kopce propadne brzdovej pedál. Není to o stáří aut ale o umění řídit.
Přesně tak.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To je pravda, ale pri dnešnom prístupe autoškôl sa ani nečudujem, že niektorí vodiči brzdenie motorom neovládajú. Kamarátke, čerstvej vodičke som to minule vysvetľoval ako veľkú novinku ;-\
:yes:
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale jinak krásné káry, 110L jsem se jako malý smrad něco najezdil.
Jinak Erko byl od mala můj sen, pro mě jedna z nejhezčích Škodovek. Ty dnešní Volksvágny mi už nic neříkaj, ale na tyhle kousky se vždy rád podívám :yes: Majitelé jsou frajeři, cesta fakt luxusní :yes:
Obecně u historických aut vnímám jakoukoli úpravu (designu) za jeho znehodnocení, co může být lepší než originál zachovalý vůz (dobrý tech stav, zachovalý interiér, originál faktura, historie auta, originalita dílů ... to jsou hlavní věci, který určují hodnotu vozu).
U současných vozů, mě osobně individuální úpravy tak nevadí, ale musí být provedeny na úrovni. To předpokládá přibližně podobnou (možná i vyšší) úroveň úpravce s úrovní lidí, kteří auto navrhli. A to asi uznáte, je pár ojedinělých případů.