Novinky
Tahle rally měla být jejich baštou. Jenže poté co Mikko chyboval, Jarri neměl správně nastavené auto a Petter měl jako obvykle smůlu se s tím již nic nedalo dělat 😒
To víte ... DS3 je prostě (příliš) MOCNÝ soupeř 😉
To bych neřekl. Spíš Loeb je mocný soupěř, auta jsou vyrovnaná
Je to tak, Loeb je prostě Bůh a Ogier mu zdatně sekunduje. Každopádně je pravdou, že to jejich auto je chlup lepší než Fiesta. Obrovským neštěstím ale je, že frantíci nejdřív s pažoutem posléze s citroušem zdevastovali rozpočty týmů a výsledkem je účast celých dvou značek... Takže se dá konstatovat, že má Citroen lepší soutěžní auto než Ford nic víc, nic míň. Zas to má výhodu v tom, že můžou být nejhůře druzí... >😁
Loeb je mocný soupeř, jedna věc je vyhrát, ale vyhrát a ještě k tomu s Citroenem, tak tomu říkám umění! :yes: >😒]
Seb sice JE opravdu "výjímečný", ale "co s tím" že bodují a FORDy porážejí i Ogier (a Solberg)? 😉
PS: A co "s historií" kdy vítězili i ZCELA JINÍ jezdci, za volanty vozů Citroën (třeba MISTR SVĚTA s Citroën(e)m C2 v JWRC Martin Prokop.. 😄
PS: A co "s historií" kdy vítězili i ZCELA JINÍ jezdci, za volanty vozů Citroën (třeba MISTR SVĚTA s Citroën(e)m C2 v JWRC Martin Prokop.. 😄
Tak to už na tom musí být Ford opravdu hodně špatně... 😉 >😒]
Zdá se že "hodně špatně" je z opakovaných vítězství vozů Citroën spíše některým přispivwatelům do diskuze.. 😉
Jj, dokonce už i já to nesu velmi nesnadno... >😁
Příští HH jedině od Citroenu, i Renault s MRS už by to měl začít pomalu balit... >😒]
Příští HH jedině od Citroenu, i Renault s MRS už by to měl začít pomalu balit... >😒]
😄 - nemyslím že byste s DS3 Racing udělal chybu, nebo...? 😉
Nevím jestli "chybu", ale neudělal bych to... 😄
Chápu, GTi je pvwostě GTi 😉
DS3 racing "nemá" na více HH, zmíněný MRS nevyjímaje... 😉
Nu, to je (trochu) problém "kategorií" DS3 je přece jen "o kategorii" NÍŽ - je to tedy spíš soupeř pro Polo GTi.. 😉
Ani CRS nevyjímaje... 😉
Ta malá třída je jeden z důvodů proč bych do DS3 racing nešel. 😄
Ta malá třída je jeden z důvodů proč bych do DS3 racing nešel. 😄
Chápu 😄
PS: Já se v autě "pod" C5 také cítím "nesvá" (nemyslím jen velikostí 😉 )
PPS: Proto jsem také (nedávno) psala, že "kdyby se POVEDLA ostrá verze DS4, tak "možná/snad" - to je/by bylo takové MINIMUM, které bych možná ještě "zvládla" 😄
(kruciš - nám už asi NEní 18, že..? 😉
PS: Já se v autě "pod" C5 také cítím "nesvá" (nemyslím jen velikostí 😉 )
PPS: Proto jsem také (nedávno) psala, že "kdyby se POVEDLA ostrá verze DS4, tak "možná/snad" - to je/by bylo takové MINIMUM, které bych možná ještě "zvládla" 😄
(kruciš - nám už asi NEní 18, že..? 😉
Na malou třídu má nejen hodně let, ale i centimetrů a kilogramů... 😉 >😒]
Nu, já měřím stále STEJNĚ 😉
PS: váhu NEkomentuji (kdybych vám prozradila ... musela bych vás nechat ZABÍT, to chápete že? 😄
PS: váhu NEkomentuji (kdybych vám prozradila ... musela bych vás nechat ZABÍT, to chápete že? 😄
No, to já bych tě zabil jen v případě, že bych na tebe upadl... >😒]
:yes: 😄
Neboj, to by byla celkem rychlá smrt, moc bys netrpěla... >😒]
Jak tak znám Buřtíka, dtto (i když možná ... "právě naopak" 😄
To by ovšem nebyla rychlá smrt Buřtíka (jak si zřejmě zvyklá), ale tvá skutečná... >😁
Takhle jsem to NEmyslela 😄
PS: Že mu to(hle) dám přečíst... 😉
PS: Že mu to(hle) dám přečíst... 😉
Klidně mu to dej přečíst, pokud to není pravda, nemůže mu to logicky vůbec vadit... >😁
Že jsem stále STEJNĚ veliká tedy pravda je (160 cm) a co se týče Buřtíka, je to takový můj "drobek" (trochu mix Shaque O´NEALa a "pozdního" MARLONa BRANDO 😉
No, Solberg tovární Fordy opravdu neporáží, to se stavá opravdu vyjímečně.
To je FAKT, "pravidelně" je poráží "jen" Ogier s LOEBem.. 😄
PS: A dříve Sordo s LOEBem a ještě předtím ... 😉
PS: A dříve Sordo s LOEBem a ještě předtím ... 😉
Bohužel ano. Jediný kdo s nimi držel krok byl Marcus. Škoda ho 😒
... to ano, ale jak je vidět na příkladu SCHUMACHERa, "přetahovat" aktivní kariéru do vyššího věku NEní moc rozumné.. (naopak odejít "v nejlepším" je umění mistrů..
To sice ano, ale myslím, že tady by to nebylo stejné.
Schumacher skončil, auta se změnila a on se po x letech nedokázal vyrovnat se změnou aut, možná i se změnou značky, přece jen Ferrari bylo stavěné přímo pro něj.
Marcus kdyby neskončil, byl by pořád na špici. Po změně pravidel a nových WRC by však měl pořád možnost testování, takže by si dle mého postupně zvykl i na nové auto. Zkrátka nebyl by to takový skok jak v případě Schumachera.
Schumacher skončil, auta se změnila a on se po x letech nedokázal vyrovnat se změnou aut, možná i se změnou značky, přece jen Ferrari bylo stavěné přímo pro něj.
Marcus kdyby neskončil, byl by pořád na špici. Po změně pravidel a nových WRC by však měl pořád možnost testování, takže by si dle mého postupně zvykl i na nové auto. Zkrátka nebyl by to takový skok jak v případě Schumachera.
To možná ano - nicméně dokázal odejít "v pravý čas" na VRCHOLu :yes😒br />
Je možné že by na tom nebyl jako Schumacher dnes, ale zrovna tak je možné (a možná i pravděpodobné) že i tak by byl "o fous" NEúspěšnější než v dobách aktivní kariéry, myslím tím že by třeba soupeřil o umístění s Ogierem..
Ano, i to je možné. Na jednu stranu jsem rád, že odešel na vrcholu, myslím že jako jediný dokázal držet krok s Loebem, na druhou mi MS chybí. Mikko si myslím, že už rychlejší nebude, Jarri je ještě mladý, má šanci na zlepšení. Doufejme, že si Ford vychová nějakého střelce, který bude soupeřit s Oigerem, až Loeb pověsí kombinézu na hřebík 😉
Má LOEBa moc "ráda" (nejen jako řidiče, i přes jeho fenomenální úspěchy je stále celkem "normální" 😄 ), ale popravdě už jezdí dlouho a i jeho konec kariéry se (neodvratně) "blíží" (a doufám že odejde "stejně" jako Marcus, tzn. možná už za rok, maximálně řekněme tak za 3-4 roky 😐
Taky doufám, pokud ho bude Citroen odsouvat na vedlejší kolej na ukor Oigera tak by od něj bylo moudré odejít úplně. Ty zvěsti, že by mohl k VW, se mi moc nezamlouvají. Kdyby to udělal, to by teprv mohl dopadnout jak Schumacher :no:
A co kdyby šel třeba k Opelu? 😉 >😒]
Opel by se mi ve WRC líbil, což o to >😁 Ale kde by na to sakra vzal prachy >😁 ;-\ :no:
Myslím že firma se "z nejhoršího" už vzpamatovala - potřebuje kapitál NE na "základní fungování" jako Saab, myslím že se (cca počínaje INSIGNIí) i docela DOST zlepšil. Opravdu "ostrou" Astru připravují, myslím že účast v rally NEní (by nebyla) zas tak NEreálná... 😉
K tomu OPELu co s ním výše zmíněný Walter Röhrl získal titul mistra světa? (i když si spousta lidí myslí že to bylo s audi? 😉
Ale svůj první titul MS vyhrál s Fiatem. 😉
Ano já vím, a druhý s OPELem 😄
(a s audi - s kterým si ho VĚTŠINA lidí spojuje ŽÁDNÝ - i když NEjezdil špatně... 😉
(a s audi - s kterým si ho VĚTŠINA lidí spojuje ŽÁDNÝ - i když NEjezdil špatně... 😉
Tituly nejsou všechno, největší slávu, proslulost a punc dokonalosti/ "neporazitelnosti" získal stejně právě s Quattrem! 😉 :yes:
😄 ano TAKhle to na svwětě chodí .. 😉
PS: Že ho porážel (a porazil - byl mistrem světa) Timo Salonen s PEUGEOTem 205 si dnes už (skoro) nikdo NEpamatuje.. 😄
PS: Že ho porážel (a porazil - byl mistrem světa) Timo Salonen s PEUGEOTem 205 si dnes už (skoro) nikdo NEpamatuje.. 😄
Vidět Waltera live v akci s touhle dobovou bestií musel být určitě nezapomenutelný zážitek... 😄
To rozhodně ANO - já "narážela" na to, že ho (v audi) PORAZIL jak Salonen (s PEUGEOTem), poté Juha Kankkunen (opět Peugeot 205) a lidé si pamatují "SKVĚLÉ AUDI QUATTRO" z let 80tých (i když popravdě zas TAK úspěšné NEbylo 😉
(diskuzi "výše" s Tomm(em)II jste asi četl.. 😄
(diskuzi "výše" s Tomm(em)II jste asi četl.. 😄
Určitě víš, že Walter pro celkové! vítězství v Quattru nedělal zrovna maximum... 😉
Tak tady se shodneme. Myslím že ho (by ho) motivují NEskutečnou částkou, ale myslím že by to bylo ŠPATNÉ rozhodnutí.. (a opravdu by "dopadl" jak Schumacher.. ;-\
.. bylo by to o to horší rozhodnutí, že vítězství se od něj "očekávají" snad ještě více než od toho SCHUMACHERa..
PS: Nicméně myslím že jako "obvykle" NEJvětší změny udělají (zase změněná) pravidla.. :no:
Ale takhle "končit" NEchci - byl to pěkný závod a dopadl (pro DS3ky) až "fenomenálně" :yes: 😄
.. bylo by to o to horší rozhodnutí, že vítězství se od něj "očekávají" snad ještě více než od toho SCHUMACHERa..
PS: Nicméně myslím že jako "obvykle" NEJvětší změny udělají (zase změněná) pravidla.. :no:
Ale takhle "končit" NEchci - byl to pěkný závod a dopadl (pro DS3ky) až "fenomenálně" :yes: 😄
Škoda že WRC takhle dopadla a to jen dvě světové značky. Stejně dopadá i DTM, kde soutěží snad jen Audi a Mercedes. No prostě nuda. Zlatá 80tá léta.
2 a půl, zapomínáš na Mini. Příští rok budou 3, další už 4. Ikdyž VW tam bude max. na parádu do počtu >😁
V automobilovým světě se někdy vyskytují poměrně vtipné bizardnosti... Citroen vyhrava rally šampionáty, VW dálkový vytrvalostní soutěže a Renault F1.... prostě se nedokážu vžít do mysli zákazníka Citroenu, VW či Renaultu který se s touhle strategií dokáže identifikovat. Je to stejné jako kdyby Miele vyrobila ultimativní benzínovou motorovou pilu a pak na každou myčku na nádobí dávala slogan "Vítěz kanadského mistrovství světa v rychlotěžbě dřeva 2011". Neříkám že závodní Ferrari je stejný jako to co si odvezete domů z obchodu, ale přecejenom to aspon dává smysl... jinak je to jen bezduchá soutěž o to kdo je ochoten a schopen nasypat víc peněz.
To neberte jako kritiku systému... jen mě zaráží jak se tu někdo poplácává po rameni že Citroen je lepší než.... protože jejich auta válcují WRC...
To neberte jako kritiku systému... jen mě zaráží jak se tu někdo poplácává po rameni že Citroen je lepší než.... protože jejich auta válcují WRC...
PS: To je opravdu (snad i bez toho "skoro") SEN 😉
PPS: A kdyby se "mládě" Ogier nesnažil (hloupě) taktizovat (jako v Řecku), tak možná mohl být dokonce druhý... 😄
Mrzí mě ale to taktizování...nejen ze strany Ogiera, ale věřím že i ze strany Loeba...závodníci se perou o to, aby na konci dne nebyli první...co to je? Nechápu, že by letos někdo něco vyčítal například seriálu IRC oproti WRC.
Chápu že LOEBa věčné "vymetání" trati už NEbaví (a že to je docela výrazné ZNEvýhodnění, o tom "žádná" ... prostě je to jasná CHYBA/NEdostatek pravidel = MUSí se to změnit, je prostě logické že "vymetat" trať/jet pomaleji se nikomu NEchce..
PS: Dle předsezóních prohlášení FORDu to NEpůsobilo že investují "výrazně méně peněz"... 😉
(více automobilek by to opravdu chtělo, ale NEdivte se jim, ať ostatní dělají co dělají - Citroën/Peugeot už /docela drtivě/ vyhrávají ... 13? či kolik let, to věru "vezme motivaci" 😄
O těch "5 minut PŘED" fabií dojel s DS3 i "mladíček" Ogier (všiml jste si? 😉
Ty formulace o "hyper mega" (když tím argumentujete, máte alespoň "vzdálenou" představu co to znamená? >😒] ) je BEZVA :yes: 😄
(NEtušila jsem že vw je finančně "v krizi" a Citroën ho finančně "drtí" 😉
PS: VÍTE, že "koncernovwé" modely to v rally za poslední desetiletí zkoušely pod různými značkami (i "před LOEBem" 😄 ) a ono to ne a Ne a NEšl👋-jde, (celé ty roky)? I když za něj jezdili ŠPIČKOVí jezdci jako je Rovanperä, Auriol, Duval či čtvrtý nejlepší jezdec rally všech dob Colin McRae (který jezdil s vozy Citroën, Ford, Subaru a Škoda - se 3mi z těchto 4 značek byl (velmi) úspěšný 😉
Jinak bych s dovolením rád doplnil Vaše špičkové znalosti z oblasti rally, říká Vám něco "koncernovwé" Audi Quatro a za volantem třeba Walter Rohlr...??? Asi ne, že...??? Ale co, moje chyba, jak jsem uvedl výše, zjevně jsem Vás přecenil. Citroen... 8-s
PS: Walter byl a je SKVĚLÝ (asi víte co, resp. KDE dělá (do)dnes?) ale mistrovství světa- mám dojem - NEvyhrál s audi!!! 😉 U audi jezdil až poté - úspěšně, ale NEbyl s ním mistrem.. V té době s audi výborně jezdila také Michele Mouton - ale to už je opravdu dááááávno ....
... a HLAVNĚ: odvolávat se na 2 (slovy DVĚ) vítězství ve značkách a 2 (slovy DVĚ) v šampionátu jezdců staré bezmála 30 let - tomu říkám (čiré) ZOUFALSTVWí 😉
Pěkný den přeje (vámi) "přeCENĚNÁ" fanynka SEBa LOEBa 😉
PS: Nacionalismus opravdu "MILUJi" (je příčinou většiny válek a podobných NEsmyslů..) - když se týká zahraniční tovwárny na českém území (což je dnes na té "škodověnce" JEDINÉ české 😉 ) o to víc 😄
PPS: Chcete ode mne "pochválit" jak umíte "kličkovat"? - ok MÁTE POCHVWALU 😉
PS: Nic to ale nemění na tom že koncernovwá auta jsou (ať se vyrobí kde vyrobí) zase (vpodstatě) NĚMECKÁ 😉
Ale až se ten rozdíl obrátí ve prospěch WRC, tak klidně smeknu 😉