Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Finská Rally 2011 – Loeb vyprášil kožich všem Skandinávcům (fotogalerie)

79 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
DS3 Racing (je docela fajn autíčko :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To URČITĚ NEní "braní iluzí" - že zrovna ve Francii rally(ové) vozy "umí" o to žádná (stačí se podívat na výsledky za posledních .. 30 let? 😄
PS: Nic to ale nemění na tom že koncernovwá auta jsou (ať se vyrobí kde vyrobí) zase (vpodstatě) NĚMECKÁ 😉
norday
V automobilovým světě se někdy vyskytují poměrně vtipné bizardnosti... Citroen vyhrava rally šampionáty, VW dálkový vytrvalostní soutěže a Renault F1.... prostě se nedokážu vžít do mysli zákazníka Citroenu, VW či Renaultu který se s touhle strategií dokáže identifikovat. Je to stejné jako kdyby Miele vyrobila ultimativní benzínovou motorovou pilu a pak na každou myčku na nádobí dávala slogan "Vítěz kanadského mistrovství světa v rychlotěžbě dřeva 2011". Neříkám že závodní Ferrari je stejný jako to co si odvezete domů z obchodu, ale přecejenom to aspon dává smysl... jinak je to jen bezduchá soutěž o to kdo je ochoten a schopen nasypat víc peněz.

To neberte jako kritiku systému... jen mě zaráží jak se tu někdo poplácává po rameni že Citroen je lepší než.... protože jejich auta válcují WRC...
Provocateur
Problém pro Fabii je, že nemáme možnost ji pořádně s někým porovnat. Peugeot už je starej a Frantíci se pořád na něco vymlouvají a Ford se stará o WRC a S2000 nechává na soukromnících.

Ale až se ten rozdíl obrátí ve prospěch WRC, tak klidně smeknu 😉
Frantizsekk
Taky dobry uhel pohledu. Primo provokativni >😁 Tak mi nekaz radost a smekni pred fabkou
Frantizsekk
No, ds3 by spravne melo vyhrat rozdilem tridy, coz se jaxi nestalo a dokazuje to pouze to, ze fabia s2000 je spickovy auto. Se serii to nema nic spolecnyho, ale technikou dost vzdalena wrc. Nemusim byti nacionalistou, aby me tesil uspech skody 😉
xpaja
Nechci vam brat iluze, ale fabia s2000 je daleko vic francouzske nez nemecke auto 😉 . Velkou merou se na vyvoji podilela Oreca. Dela i na 1,6t pro nove predpisy s2000 (pokud uz skoda vyvoj nezastavila). Takze by se dalo predpokladat, ze z tohoto motoru bude vychazet i motor pro VW.
Avatar - Nerez
Nerez
No, nebyl bych si tak jistý. Jako druhý největší výrobce aut tam nebude chtít být do počtu. Peněz do toho může vrazit víc než všichni ostatní, spoustu informací budou mít od Škodovky. Aby nas VW nepřekvapil :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Provocateur
Myslím, že těch 5 min. pořádně přeceňuješ, protože pořád má Fabie blíže k produkční upravené Impreze R4 (cca 4😁0) než k WRC 😉
Provocateur
2 a půl, zapomínáš na Mini. Příští rok budou 3, další už 4. Ikdyž VW tam bude max. na parádu do počtu >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vím - "zamiblovala" jsem se na první pohled (vešel do dveří kterými proudilo světlo a "najednou se (skoro) setmělo" 😄
Avatar - white label
white label
...docela "hustej" mix... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že jsem stále STEJNĚ veliká tedy pravda je (160 cm) a co se týče Buřtíka, je to takový můj "drobek" (trochu mix Shaque O´NEALa a "pozdního" MARLONa BRANDO 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Koukám, že vám odpověď trvala skoro dvakrát tak dlouho než mně (jsou holt chvíle kdy ani GOOGLE NEpomůže.. 😉
PS: Nacionalismus opravdu "MILUJi" (je příčinou většiny válek a podobných NEsmyslů..) - když se týká zahraniční tovwárny na českém území (což je dnes na té "škodověnce" JEDINÉ české 😉 ) o to víc 😄
PPS: Chcete ode mne "pochválit" jak umíte "kličkovat"? - ok MÁTE POCHVWALU 😉
Avatar - white label
white label
Klidně mu to dej přečíst, pokud to není pravda, nemůže mu to logicky vůbec vadit... >😁
TommII
No chvíli to trvalo, než jste to vygooglila... Byla to reakce na to Vaše "ne a ne a nešlo", ono to šlo... No a teď vwidíte, jak nám krásně ta naše Fabina jede, nejlepší kára v kategorii S2000. Současně uznávám, že Citrouš je nejlepší v kategorii WRC, ale původní téma bylo, že špičkové WRC turbo, dalo jen a pouze pět minut dvoulitrové atmosféře... Nic víc, nic míň... Není to tak dávno, co Honza Kopecký dostával ve Finsku devět deset minut a to jel s Fabkou WRC proti ostatním WRCům. Jo jo, škodověnka konečně našla ten správný recept, tak tu svoji stoletou historii v motorsportu oprášit. Jó škodověnka, je radost vídat český nářadí na bedně na světových soutěžích... Jsem Čech, tak mi jsou francouzký pekáče u zadele... Jinak n Sebovi se shodneme, jsem taky jeho fanoušek... O to víc mě netěší, jak se k němu citrouš nyní chová :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takhle jsem to NEmyslela 😄
PS: Že mu to(hle) dám přečíst... 😉
Avatar - white label
white label
To by ovšem nebyla rychlá smrt Buřtíka (jak si zřejmě zvyklá), ale tvá skutečná... >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale ano - "obecně" o něm vím, ale přiznávám že tady jsem (zcela) "vedle" 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak tak znám Buřtíka, dtto (i když možná ... "právě naopak" 😄
Avatar - white label
white label
Jestli si nikdy nečetla/neviděla něco životopisného o Walterovi, tak doporučuju... 😉
Avatar - white label
white label
Neboj, to by byla celkem rychlá smrt, moc bys netrpěla... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
? 8-s ?
Avatar - white label
white label
Určitě víš, že Walter pro celkové! vítězství v Quattru nedělal zrovna maximum... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To rozhodně ANO - já "narážela" na to, že ho (v audi) PORAZIL jak Salonen (s PEUGEOTem), poté Juha Kankkunen (opět Peugeot 205) a lidé si pamatují "SKVĚLÉ AUDI QUATTRO" z let 80tých (i když popravdě zas TAK úspěšné NEbylo 😉
(diskuzi "výše" s Tomm(em)II jste asi četl.. 😄
Avatar - white label
white label
Vidět Waltera live v akci s touhle dobovou bestií musel být určitě nezapomenutelný zážitek... 😄
Avatar - white label
white label
No, to já bych tě zabil jen v případě, že bych na tebe upadl... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄 ano TAKhle to na svwětě chodí .. 😉
PS: Že ho porážel (a porazil - byl mistrem světa) Timo Salonen s PEUGEOTem 205 si dnes už (skoro) nikdo NEpamatuje.. 😄
Avatar - white label
white label
Tituly nejsou všechno, největší slávu, proslulost a punc dokonalosti/ "neporazitelnosti" získal stejně právě s Quattrem! 😉 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu, já měřím stále STEJNĚ 😉
PS: váhu NEkomentuji (kdybych vám prozradila ... musela bych vás nechat ZABÍT, to chápete že? 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ano já vím, a druhý s OPELem 😄
(a s audi - s kterým si ho VĚTŠINA lidí spojuje ŽÁDNÝ - i když NEjezdil špatně... 😉
Avatar - white label
white label
Na malou třídu má nejen hodně let, ale i centimetrů a kilogramů... 😉 >😒]
Avatar - white label
white label
Ale svůj první titul MS vyhrál s Fiatem. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chápu 😄
PS: Já se v autě "pod" C5 také cítím "nesvá" (nemyslím jen velikostí 😉 )
PPS: Proto jsem také (nedávno) psala, že "kdyby se POVEDLA ostrá verze DS4, tak "možná/snad" - to je/by bylo takové MINIMUM, které bych možná ještě "zvládla" 😄
(kruciš - nám už asi NEní 18, že..? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No ano SAMOZŘEJMĚ, dnes by to byla Corsa (já tomu sice v praxi také NEvěřím, ale na druhou stranu tohle není F1, náklady jsou vysoké ale "normálně" fungující firma typu Opel by to měla "zvládnout" ...
Avatar - white label
white label
Ani CRS nevyjímaje... 😉
Ta malá třída je jeden z důvodů proč bych do DS3 racing nešel. 😄
Avatar - Nerez
Nerez
Tomu moc nevěřím. Ale spíš než s Astrou by do toho šli s Corsou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím že firma se "z nejhoršího" už vzpamatovala - potřebuje kapitál NE na "základní fungování" jako Saab, myslím že se (cca počínaje INSIGNIí) i docela DOST zlepšil. Opravdu "ostrou" Astru připravují, myslím že účast v rally NEní (by nebyla) zas tak NEreálná... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu, to je (trochu) problém "kategorií" DS3 je přece jen "o kategorii" NÍŽ - je to tedy spíš soupeř pro Polo GTi.. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
K tomu OPELu co s ním výše zmíněný Walter Röhrl získal titul mistra světa? (i když si spousta lidí myslí že to bylo s audi? 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Možná až překvapivě, hádal jsem, že Fiesty jim nedají šanci. Hirvonen, Latvala, Ostberg, to bylo mé zbožné přání >😁
Avatar - Nerez
Nerez
Opel by se mi ve WRC líbil, což o to >😁 Ale kde by na to sakra vzal prachy >😁 ;-\ :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak tady se shodneme. Myslím že ho (by ho) motivují NEskutečnou částkou, ale myslím že by to bylo ŠPATNÉ rozhodnutí.. (a opravdu by "dopadl" jak Schumacher.. ;-\
.. bylo by to o to horší rozhodnutí, že vítězství se od něj "očekávají" snad ještě více než od toho SCHUMACHERa..
PS: Nicméně myslím že jako "obvykle" NEJvětší změny udělají (zase změněná) pravidla.. :no:
Ale takhle "končit" NEchci - byl to pěkný závod a dopadl (pro DS3ky) až "fenomenálně" :yes: 😄
Avatar - white label
white label
A co kdyby šel třeba k Opelu? 😉 >😒]
Avatar - white label
white label
DS3 racing "nemá" na více HH, zmíněný MRS nevyjímaje... 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Taky doufám, pokud ho bude Citroen odsouvat na vedlejší kolej na ukor Oigera tak by od něj bylo moudré odejít úplně. Ty zvěsti, že by mohl k VW, se mi moc nezamlouvají. Kdyby to udělal, to by teprv mohl dopadnout jak Schumacher :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Má LOEBa moc "ráda" (nejen jako řidiče, i přes jeho fenomenální úspěchy je stále celkem "normální" 😄 ), ale popravdě už jezdí dlouho a i jeho konec kariéry se (neodvratně) "blíží" (a doufám že odejde "stejně" jako Marcus, tzn. možná už za rok, maximálně řekněme tak za 3-4 roky 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chápu, GTi je pvwostě GTi 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Ano, i to je možné. Na jednu stranu jsem rád, že odešel na vrcholu, myslím že jako jediný dokázal držet krok s Loebem, na druhou mi MS chybí. Mikko si myslím, že už rychlejší nebude, Jarri je ještě mladý, má šanci na zlepšení. Doufejme, že si Ford vychová nějakého střelce, který bude soupeřit s Oigerem, až Loeb pověsí kombinézu na hřebík 😉
Avatar - white label
white label
Nevím jestli "chybu", ale neudělal bych to... 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To možná ano - nicméně dokázal odejít "v pravý čas" na VRCHOLu :yes😒br /> Je možné že by na tom nebyl jako Schumacher dnes, ale zrovna tak je možné (a možná i pravděpodobné) že i tak by byl "o fous" NEúspěšnější než v dobách aktivní kariéry, myslím tím že by třeba soupeřil o umístění s Ogierem..
Avatar - Nerez
Nerez
To sice ano, ale myslím, že tady by to nebylo stejné.
Schumacher skončil, auta se změnila a on se po x letech nedokázal vyrovnat se změnou aut, možná i se změnou značky, přece jen Ferrari bylo stavěné přímo pro něj.
Marcus kdyby neskončil, byl by pořád na špici. Po změně pravidel a nových WRC by však měl pořád možnost testování, takže by si dle mého postupně zvykl i na nové auto. Zkrátka nebyl by to takový skok jak v případě Schumachera.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
😄 - nemyslím že byste s DS3 Racing udělal chybu, nebo...? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... to ano, ale jak je vidět na příkladu SCHUMACHERa, "přetahovat" aktivní kariéru do vyššího věku NEní moc rozumné.. (naopak odejít "v nejlepším" je umění mistrů..
Avatar - white label
white label
Jj, dokonce už i já to nesu velmi nesnadno... >😁
Příští HH jedině od Citroenu, i Renault s MRS už by to měl začít pomalu balit... >😒]
Avatar - Nerez
Nerez
Bohužel ano. Jediný kdo s nimi držel krok byl Marcus. Škoda ho 😒
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je FAKT, "pravidelně" je poráží "jen" Ogier s LOEBem.. 😄
PS: A dříve Sordo s LOEBem a ještě předtím ... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak proč vyhrávají/bodují i ostatní DS3 - řízené jinými řidiči? 😄
Avatar - Nerez
Nerez
No, Solberg tovární Fordy opravdu neporáží, to se stavá opravdu vyjímečně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zdá se že "hodně špatně" je z opakovaných vítězství vozů Citroën spíše některým přispivwatelům do diskuze.. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak TAKHLE z toho chcete "vwybruslit"? :yes: 😄
PS: Walter byl a je SKVĚLÝ (asi víte co, resp. KDE dělá (do)dnes?) ale mistrovství světa- mám dojem - NEvyhrál s audi!!! 😉 U audi jezdil až poté - úspěšně, ale NEbyl s ním mistrem.. V té době s audi výborně jezdila také Michele Mouton - ale to už je opravdu dááááávno ....
... a HLAVNĚ: odvolávat se na 2 (slovy DVĚ) vítězství ve značkách a 2 (slovy DVĚ) v šampionátu jezdců staré bezmála 30 let - tomu říkám (čiré) ZOUFALSTVWí 😉
Pěkný den přeje (vámi) "přeCENĚNÁ" fanynka SEBa LOEBa 😉
Avatar - white label
white label
Tak to už na tom musí být Ford opravdu hodně špatně... 😉 >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Seb sice JE opravdu "výjímečný", ale "co s tím" že bodují a FORDy porážejí i Ogier (a Solberg)? 😉
PS: A co "s historií" kdy vítězili i ZCELA JINÍ jezdci, za volanty vozů Citroën (třeba MISTR SVĚTA s Citroën(e)m C2 v JWRC Martin Prokop.. 😄
Avatar - white label
white label
Loeb je mocný soupeř, jedna věc je vyhrát, ale vyhrát a ještě k tomu s Citroenem, tak tomu říkám umění! :yes: >😒]
Kasprik
Škoda že WRC takhle dopadla a to jen dvě světové značky. Stejně dopadá i DTM, kde soutěží snad jen Audi a Mercedes. No prostě nuda. Zlatá 80tá léta.
TommII
Je to tak, Loeb je prostě Bůh a Ogier mu zdatně sekunduje. Každopádně je pravdou, že to jejich auto je chlup lepší než Fiesta. Obrovským neštěstím ale je, že frantíci nejdřív s pažoutem posléze s citroušem zdevastovali rozpočty týmů a výsledkem je účast celých dvou značek... Takže se dá konstatovat, že má Citroen lepší soutěžní auto než Ford nic víc, nic míň. Zas to má výhodu v tom, že můžou být nejhůře druzí... >😁
Avatar - Nerez
Nerez
To bych neřekl. Spíš Loeb je mocný soupěř, auta jsou vyrovnaná
TommII
Aha, tak myslím, že jsem se spletl. On to od Vás nebyl sarkazmus... No vidím, že jste znalec. Je pravdou, že mladíček (předpokládám, že budoucí hvězda rally) Ogier "dal" Fabce pět minut, ale zřejmě Vám uniká rozdíl mezi WRC a S2000... No nic, moje chyba, lehce jsem Vás přecenil. Každopádně byla řeč o soutěžních vozech, srovnávat tady vcelku zánovní DS3 s již poměrně obstarožní Fabkou (v civilních verzích), chce také kus odvahy, takže blahopřeji :yes:
Jinak bych s dovolením rád doplnil Vaše špičkové znalosti z oblasti rally, říká Vám něco "koncernovwé" Audi Quatro a za volantem třeba Walter Rohlr...??? Asi ne, že...??? Ale co, moje chyba, jak jsem uvedl výše, zjevně jsem Vás přecenil. Citroen... 8-s
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To víte ... DS3 je prostě (příliš) MOCNÝ soupeř 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak "stará úzká" FABiA na platformě minulé Ibizy a Polo je (dle VÁS) opravdu "před" DS3 (které v testech poráží i novinku audi A1? 😉 Tak to je vskutku "PERLA" :yes: 😄 :yes:
O těch "5 minut PŘED" fabií dojel s DS3 i "mladíček" Ogier (všiml jste si? 😉
Ty formulace o "hyper mega" (když tím argumentujete, máte alespoň "vzdálenou" představu co to znamená? >😒] ) je BEZVA :yes: 😄
(NEtušila jsem že vw je finančně "v krizi" a Citroën ho finančně "drtí" 😉
PS: VÍTE, že "koncernovwé" modely to v rally za poslední desetiletí zkoušely pod různými značkami (i "před LOEBem" 😄 ) a ono to ne a Ne a NEšl👋-jde, (celé ty roky)? I když za něj jezdili ŠPIČKOVí jezdci jako je Rovanperä, Auriol, Duval či čtvrtý nejlepší jezdec rally všech dob Colin McRae (který jezdil s vozy Citroën, Ford, Subaru a Škoda - se 3mi z těchto 4 značek byl (velmi) úspěšný 😉
Avatar - Nerez
Nerez
Tahle rally měla být jejich baštou. Jenže poté co Mikko chyboval, Jarri neměl správně nastavené auto a Petter měl jako obvykle smůlu se s tím již nic nedalo dělat 😒
TommII
😄 to sedí, s ohledem na Loeba za volantem a rozdílem mezi WRC a S2000 je Fabka daleko před tou francouzkou hrůzou. Ale to už vlastně ani dneska nikoho nepřekvapuje, když je každý závod viděť, kde škodovka nechává pažouty v IRC... Prostě velká gratulace Škodovce, jde vidět, že není potřeba hyper mega rozpočet jako mají frantíci. Teď už jen dostat Loeba k nějaké pořádné značce, protože PAN pilot jako Loeb by měl řídit něco jako Polo WRC a ne auto od žabožroutů...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslím že to celkem "odpovídá" ROZDÍLu mezi fabií a DS3 😉
Frantizsekk
Me prijde skoro jako sen, ze skoda fabia s2000 skoncila 5 minut za Loebem :yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jsou to prostě JEN "špatná pravidla" (chyba funkcionářů - skoro "klasika" 😉
Chápu že LOEBa věčné "vymetání" trati už NEbaví (a že to je docela výrazné ZNEvýhodnění, o tom "žádná" ... prostě je to jasná CHYBA/NEdostatek pravidel = MUSí se to změnit, je prostě logické že "vymetat" trať/jet pomaleji se nikomu NEchce..
PS: Dle předsezóních prohlášení FORDu to NEpůsobilo že investují "výrazně méně peněz"... 😉
(více automobilek by to opravdu chtělo, ale NEdivte se jim, ať ostatní dělají co dělají - Citroën/Peugeot už /docela drtivě/ vyhrávají ... 13? či kolik let, to věru "vezme motivaci" 😄
Otravná osoba
Na druhou stranu, v době kdy spolu bojují dvě automobilky, přičemž jedna vkládá výrazně více peněz do vývoje (Citroen), tak to zase tak až tak velké překvapení, jako spíš fakt, jak dopadl souboj francouzských a finských jezdců.

Mrzí mě ale to taktizování...nejen ze strany Ogiera, ale věřím že i ze strany Loeba...závodníci se perou o to, aby na konci dne nebyli první...co to je? Nechápu, že by letos někdo něco vyčítal například seriálu IRC oproti WRC.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dvě DS3ky na "medailových" postech? Ve FINSKÉ rally? :yes: 😄
PS: To je opravdu (snad i bez toho "skoro") SEN 😉
PPS: A kdyby se "mládě" Ogier nesnažil (hloupě) taktizovat (jako v Řecku), tak možná mohl být dokonce druhý... 😄