Dokud to nenatankujete do monopostu ze stáje, kterou nesponzorujete, nebude v tom sedět řidič, kterého (zprostředkovaně) neplatíte a neprovedete třetí test s benzínem třeba z OMV, tak si můžete plácat játra, jak chcete!
A pro redakci: Ve se nestydíte to dát do sekce technika?! :no:
Súhlas! :yes: Presne toto isté ihneď napadlo aj mňa. Navyše nech mám Ferrari stajnu rád, tak toto je až nechutne umelý článok... No ale čo, z reklamy sú predsa najväčšie peniaze, takže čudovať sa tomu určite nebudem... :-)
Celé je to pakárna, téměř vteřinu na kratičkém okruhu...je dle mého nebetyčný rozdíl a kolik by asi stálo zrychlit formuli o jednu vteřinu... Dost pochybuji, že byla použita naprosto identická formule, bez změny mapování motoru a vzorový benzín byl načerpán někde jinde než v laboratoři...Za chvíli začne BP předvádět, jak mají ryby rádi ropu:-DDDD :no:
by stačilo, kdyby slavný "želví paur", který lze u zdejších benzinek Shell zakoupit za cenu v Evropě nejvyšší, alespoň odpovídal svým složením normě pro obyčejný benzin N95. Zatím je to tak na úrovni ukrajinského benzinu za poloviční cenu. :no:
Pro zajímavost, loni v zimě jsme měli na servisu za jednu noc přes dvacet aut se zamrzlou naftou...všechna auta tankovala shell....nebo dále...nedávno někde byl test Shell V-Power...výsledek? Nebyl zjištěn rozdíl mezi obyčejným benzínem a tímto... :no:
99,9% lidí neví, kdy se jednotlivé třídy naft zaváží na čerpačky, jaké mají třídy filtrovatelnosti, neví jak je ona filtrovatelnost definována, před tankováním si nevyžádají od obsluhy dodací list, kde by si mohli jednotlivé parametry ověřit. A pak se diví, že jim v zimě auto nejede.
sorry, ako zakaznik normalnej "cerpaciej stanice" ocakavam, ze za svoje peniaze dostanem nejaku kvalitu. To co pises neoveruje nikto koho poznam. Vacsine (tvojich 99,9% zakaznikov), tebou napisane parametre nic nehovoria
Copak kuří oko, děláš pro Shell?
Zkus si najít první zveřejněné výsledky kontroly ČOI z loňska, kde byl V power hodnocen jako jeden z nejhorších, horší než obyčejný natural od Benziny. Že už původní přehled se všemi benzinkami, i těmi známých značek, na netu nenajdeš?...no, to je překvapení, pročpak nám tam zbyly jen ty "LOJZA a spol." benzinky :-O
Podobně s naftou V power dýzl, tam snad proběhlo srovnání přímo s německou naftou téhož označení a výsledek, naprosto jiný produkt, samo, že ten v Česku prodávaný byl horší.
Tak jestli kopeš za Shell, raději stáhni mušli. :-!
Máš to popletené. ČOI nezjišťuje, které palivo je horší a které lepší. ČOI zajímá pouze, zda jsou normy splněny, nebo ne. Nic víc. A Shell u nás plní stejné normy jako kdekoli v EU.
Bohužel nevím o žádném veřejně přístupném testu, ve kterém by byly akreditovanou laboratoří paliva komplexně otestovány. Co se týká aditivace paliv. Vzhledem k tomu, že Shell je držitelem Pečeti kvality, tak musí SGS, mimojiné, dokládat jaká aditiva používá. Nemám nic společného s Shellem. Jen vím, že výkřiky, „.. alespoň odpovídal svým složením normě pro obyčejný benzin N95. Zatím je to tak na úrovni ukrajinského benzinu za poloviční cenu“, nemáš ničím racionálně podložené.
Před nedávnem nás oblažovali s tou jejich zázračnou přísadou, Periodikum Autodiesel však ve spolupráci s ústavem paliv maziv doložil její jen zanedbatelný obsah, jelikož tušili zas fintu tak s testem počkali až reklamní masáž utichne. Ted nás krmí s úsporným palivem, což nejde potvrdit ani vyvrátit a nebo s tou formulí >:D
Co jsem slyšel od člověka z branže, tak celý V-power je jen marketing, protože jsou prý určitý omezení, který vpodstatě neumožňují vyrobit takový benzín, za a) nejsem odborník za b) už si to příliš dobře nepamatuji, ale mělo to co dělat s oktanovými čísly.