Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Formule 1: Rozdíl mezi závodním a klasickým palivem Shell V-Power

Zajímavý test Fernanda Alonsa na okruhu Ferrari ve Fioranu názorně ukázal, jak moc si jsou závodní a běžné palivo Shell V-Power podobné.
Zpět na článek
1. 8. 2011 11:43
1. 8. 2011 12:55
1. 8. 2011 13:00
1. 8. 2011 14:13
1. 8. 2011 14:23
1. 8. 2011 14:32
1. 8. 2011 14:42
1. 8. 2011 14:57
1. 8. 2011 15:42
1. 8. 2011 16:26
1. 8. 2011 21:47
1. 8. 2011 15:04
1. 8. 2011 16:21
1. 8. 2011 17:08
1. 8. 2011 21:49
1. 8. 2011 11:43
A co jako?
To je důkaz jako stehno! ;-\

Dokud to nenatankujete do monopostu ze stáje, kterou nesponzorujete, nebude v tom sedět řidič, kterého (zprostředkovaně) neplatíte a neprovedete třetí test s benzínem třeba z OMV, tak si můžete plácat játra, jak chcete!

A pro redakci: Ve se nestydíte to dát do sekce technika?! :no:
Rozbalit vlákno
3
1. 8. 2011 12:55
Re: A co jako?
Súhlas! :yes: Presne toto isté ihneď napadlo aj mňa. Navyše nech mám Ferrari stajnu rád, tak toto je až nechutne umelý článok... No ale čo, z reklamy sú predsa najväčšie peniaze, takže čudovať sa tomu určite nebudem... :-)
1. 8. 2011 13:46
Re: A co jako?
A pritom z toho mohla byť krásna reklama na jeden riadok - "V-Power a benzín do F1 majú podobné zloženie."
1. 8. 2011 14:22
Re: A co jako?
Celé je to pakárna, téměř vteřinu na kratičkém okruhu...je dle mého nebetyčný rozdíl a kolik by asi stálo zrychlit formuli o jednu vteřinu... Dost pochybuji, že byla použita naprosto identická formule, bez změny mapování motoru a vzorový benzín byl načerpán někde jinde než v laboratoři...Za chvíli začne BP předvádět, jak mají ryby rádi ropu:-DDDD :no:
1. 8. 2011 13:00
bullshit
Test jak noha.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
1. 8. 2011 14:13
Nám v ČR
by stačilo, kdyby slavný "želví paur", který lze u zdejších benzinek Shell zakoupit za cenu v Evropě nejvyšší, alespoň odpovídal svým složením normě pro obyčejný benzin N95. Zatím je to tak na úrovni ukrajinského benzinu za poloviční cenu. :no:
Rozbalit vlákno
13
1. 8. 2011 14:23
Re: Nám v ČR
Dej sem důkaz, že benzin od Shellu na zdejších čerpacích stanicích nesplňuje ČSN EN 228, ať nejsi, za internetového kecala.
1. 8. 2011 14:32
Re: Nám v ČR
Pro zajímavost, loni v zimě jsme měli na servisu za jednu noc přes dvacet aut se zamrzlou naftou...všechna auta tankovala shell....nebo dále...nedávno někde byl test Shell V-Power...výsledek? Nebyl zjištěn rozdíl mezi obyčejným benzínem a tímto... :no:
1. 8. 2011 14:42
Re: Nám v ČR
Vyplývá z toho, že paliva od Shellu nevyhovují normám? Nevyplývá. Plyne jen z toho, vaše laxnost k tomu, že se ani nezajímáte, co lejete do nádrže.
Avatar - saldy
1. 8. 2011 14:57
Re: Nám v ČR
Já Ti věřim

[odkaz]
1. 8. 2011 15:42
Re: Nám v ČR
v com prosim ta spociva laxnost kupujucich? Netankuje na jrd, tankuje na znackovej cs, tak ocakava nejaku kvalitu a nie problem
1. 8. 2011 16:26
Re: Nám v ČR
99,9% lidí neví, kdy se jednotlivé třídy naft zaváží na čerpačky, jaké mají třídy filtrovatelnosti, neví jak je ona filtrovatelnost definována, před tankováním si nevyžádají od obsluhy dodací list, kde by si mohli jednotlivé parametry ověřit. A pak se diví, že jim v zimě auto nejede.
1. 8. 2011 21:47
Re: Nám v ČR
sorry, ako zakaznik normalnej "cerpaciej stanice" ocakavam, ze za svoje peniaze dostanem nejaku kvalitu. To co pises neoveruje nikto koho poznam. Vacsine (tvojich 99,9% zakaznikov), tebou napisane parametre nic nehovoria
Avatar - Dinar
1. 8. 2011 15:04
Re: Nám v ČR
Copak kuří oko, děláš pro Shell?
Zkus si najít první zveřejněné výsledky kontroly ČOI z loňska, kde byl V power hodnocen jako jeden z nejhorších, horší než obyčejný natural od Benziny. Že už původní přehled se všemi benzinkami, i těmi známých značek, na netu nenajdeš?...no, to je překvapení, pročpak nám tam zbyly jen ty "LOJZA a spol." benzinky :-O
Podobně s naftou V power dýzl, tam snad proběhlo srovnání přímo s německou naftou téhož označení a výsledek, naprosto jiný produkt, samo, že ten v Česku prodávaný byl horší.
Tak jestli kopeš za Shell, raději stáhni mušli. :-!
1. 8. 2011 15:08
Re: Nám v ČR
To isté robí aj OMV a ktovie, koľkí ďalší. Žiaľ, pre mnohých "vyspelých" sme stále len smetiskom Európy...
1. 8. 2011 16:21
Re: Nám v ČR
Máš to popletené. ČOI nezjišťuje, které palivo je horší a které lepší. ČOI zajímá pouze, zda jsou normy splněny, nebo ne. Nic víc. A Shell u nás plní stejné normy jako kdekoli v EU.
Bohužel nevím o žádném veřejně přístupném testu, ve kterém by byly akreditovanou laboratoří paliva komplexně otestovány. Co se týká aditivace paliv. Vzhledem k tomu, že Shell je držitelem Pečeti kvality, tak musí SGS, mimojiné, dokládat jaká aditiva používá. Nemám nic společného s Shellem. Jen vím, že výkřiky, „.. alespoň odpovídal svým složením normě pro obyčejný benzin N95. Zatím je to tak na úrovni ukrajinského benzinu za poloviční cenu“, nemáš ničím racionálně podložené.
Avatar - saldy
1. 8. 2011 17:08
Re: Nám v ČR
Před nedávnem nás oblažovali s tou jejich zázračnou přísadou, Periodikum Autodiesel však ve spolupráci s ústavem paliv maziv doložil její jen zanedbatelný obsah, jelikož tušili zas fintu tak s testem počkali až reklamní masáž utichne. Ted nás krmí s úsporným palivem, což nejde potvrdit ani vyvrátit a nebo s tou formulí >:D
1. 8. 2011 18:09
Re: Nám v ČR
Mě dorazilo prohlášení samotného SHELLu. Do paliva to "německé" aditivum nepřidavají v takové míře, protože to čeští zákaznici nevyžadují...
1. 8. 2011 21:49
Re: Nám v ČR
podstatne je, ze za to zakaznici (pre shell) platia :*)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 8. 2011 18:26
Bad Intentions
Co jsem slyšel od člověka z branže, tak celý V-power je jen marketing, protože jsou prý určitý omezení, který vpodstatě neumožňují vyrobit takový benzín, za a) nejsem odborník za b) už si to příliš dobře nepamatuji, ale mělo to co dělat s oktanovými čísly.
Rozbalit vlákno
0