Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Nehoda na dálnici, aneb další důvod proč instalovat do auta kameru

Jezdíte po dálnicích bezpečně? Ostatní nemusí. Stačí okamžik a skončíte ve svodidlech cizí vinou. A kamera ve vašem autě to ještě celé nahraje.
Zpět na článek
2. 8. 2011 11:53
neregistrovaný "Hooonza"
2. 8. 2011 12:12
neregistrovaný "Hooonza"
3. 8. 2011 09:47
neregistrovaný "Hooonza"
2. 8. 2011 12:35
neregistrovaný "Hooonza"
2. 8. 2011 13:50
neregistrovaný "Hooonza"
2. 8. 2011 14:49
neregistrovaný "Hooonza"
3. 8. 2011 09:44
neregistrovaný "Hooonza"
2. 8. 2011 14:36
3. 8. 2011 22:57
2. 8. 2011 22:07
2. 8. 2011 18:11
5. 8. 2011 16:18
neregistrovaný "3ngelchen"
2. 8. 2011 08:04
odstranit plebs ze silnice
Pěknej hajzlik v tom BMW. Přesně kvůli těmto lidem podporuju bodování a každé zvýšení pokut. Tihleti nesmí řidit.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Katikakus
2. 8. 2011 08:41
Re: odstranit plebs ze silnice
Pokud si myslis, ze bodovy system odstrani ze silnic lidskou blbost a netoleranci, tak jsi pekny naivni...
2. 8. 2011 10:04
Re: odstranit plebs ze silnice
No tak je asi lepší nebodovat a nepokutovat, že jo? To jsou stale dva nesmiřitelné tábory, jeden chce pořádek na silnici a druhý ne (proč asi?).

Čím větší hrozba pokuty při porušování předpisů, tím méně lidí je porušuje. Podivej se na západ a na východ.

Samozřejmě, že vždy se najde procento nepoučitelných. Tento systém ho má za úkol snižovat a statistiky ukazují, že se mu to daří.
Avatar - Katikakus
2. 8. 2011 13:41
Re: odstranit plebs ze silnice
Tohle je typicky kratkozraky pohled, jaky muzeme videt u vetsiny nasich politiku. Represe nikdy nic neresila a neresi, dulezita je prevence a vychova. Za zlociny taky hrozi vysoke tresty a podivej se kolem sebe. I na tom zapade to neni jenom o hrozicich trestech. Mimochodem - pokuty v CR patri k nejvyssim v Evrope.
To je ale tema, ktere by zrejme bylo s tebou zbytecne rozebirat.
2. 8. 2011 15:02
Re: odstranit plebs ze silnice
Katikakusi, s temi politiky je to hrozne trapne. Na co to sem vubec tahas? Nikoho to nezajima.

ad "prevence a vychova.." to je krasne... prevence...by me zajimalo, co si pod timto slovem v tomto kontextu predstavujes? Prevence je prave vysoka pokuta, nic jineho. Vetsina ridicu ridi slusne a ten zbytek je potreba preventivne zastrasit vysokou pokutou. Body jsou uplne skvela vec.

ad "pokuty v CR patri k nejvyssim v Evrope." Mozna ano, ale jak dlouho? kratkou chvili a prave ted se ukazuje jejich ucinek.
Avatar - Katikakus
2. 8. 2011 17:35
Re: odstranit plebs ze silnice
Politci o tom rozhoduji, proto je zminuji. Tobe to mozna pripada trapne, bohuzel je to ale spis smutne.
2. 8. 2011 11:02
Re: odstranit plebs ze silnice
Tak to mel jeste stesti, mne se neco podobneho stalo v UK kdy si jedu normalne 70mil v noci po dalnici a najednou se vedle mne mihne neco modreho co jede nejmin 140mil v hodine a jelikoz nebylo misto pro nej tak si to vybral po sikmych rovnobeznych carach kde se spojovaly dve dalnicni vetve o dvou pruzich. Nestesti mne minul jen a sirku snad krabicky cigaret. Byl jsem tak v soku, ze ani v te rychlosti jsem nemel cas si vsimnout SPZ, a cely vecer jsem premyslel jake jsem mel stesti, jelikoz jsem vezl 82 babicku.
2. 8. 2011 09:12
Bez úhony asi úplně ne
Nebo si trojky nadskakujou jen tak pro radost? ;-)

Idiot par excelence, jak by řek Petr Svěcený. ;-)
Rozbalit vlákno
1
2. 8. 2011 10:12
Re: Bez úhony asi úplně ne
Ospravedlnujem sa, ze hodim na inu temu. Len ma napadlo, ked som videl to video....pred 8 dnami som cestoval do Innsbrucku s novymi pneumatikami Pirelli Centuriato 202/55 R 16. Jazdim tam castejsie a mam skoro vzdy konstantnu rychlost (130-140), rovnaky naklad. Spotrebu som mal s novymi pneumatikami podla palubky (na Ceede 1,6 Crdi) 5,7 l, so starsimi Continental Premium Contact 2 vzdy za 6,5. Myslel som si, to musi byt blbost ale teraz som siel z Rakuska domov na Oravu a za 5,6 a predtym za tie tri roky vzdy medzi 6,5-6,7. Kupil som si ich podla testov v Rakusku, kde skoncili ako druhe najlepsie hned za hore uvedenymi Continental-kami. Tie Pirelli vychvalili skoro vsetky testy za vynikajuce drzanie stopy za vsetkych podmienok a navyse za extremne nizky valivy odpor a znizenie spotreby. Na to som sa az tak nepozeral, ale ten vysledok je pre mna neuveritelne prekvapivy, ze pneumatiky mozu urobit aj 0,7 litra na 100 km!!! Aspon si teda myslim, ze mi palubny pocitac zmenou pneumatik nezblbnul >:D . Chcel som to niekde napisat, ale este raz, ospravedlnenie za zmenu temy.
2. 8. 2011 10:31
Osol z cesty preč!
Za toto by mal nadobro prísť o vodičák, zvieratá na cestu nepatria.
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2011 11:09
ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Výše pokuty by měla být odvislá od příjmu řidiče jak je to v severských zemích a její výše pro řidiče v podstatě likvidační např. pokuta při vážném přestupku pro řidiče s příjmem 30.000 Kč klidně 60 tis., pro řidiče s příjmem 0,5 mil. klidně 1 mil. za ten samý přestupek. Ve zmíněných severských zemích toto není vyjímkou, chování tamních řidičů je dílem vlastní sebekázně, ale hlavně dílem strachu z vysokého postihu, který u nás chybí... A k tomu by každý policista měl mít u sebe kameru, aby se zamezilo korupci... Řešení je v podstatě jednoduché, jen chybí politická vůle toto nepopulární, ale vysoce účinné, opatření učinit...
Rozbalit vlákno
24
2. 8. 2011 11:44
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
nápad to sice není špatný, ale má své úskalí ... teď bych nerad aby to vypadalo, že pouze živnostníci a nebo společníci jezdí jako prasata ... jak dokázat příjem.
neregistrovaný "Hooonza"
2. 8. 2011 11:53
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Z finančního úřadu za minulý rok, to by celkem mohlo stačit.
2. 8. 2011 12:09
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
A ty si myslis ze kazdy zivnostnik priznava skutecnou castku kerou vydela?? :-)
neregistrovaný "Hooonza"
2. 8. 2011 12:12
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Vždycky najdeš případ, kdy to (jakýkoli kontrolní mechanismus) zhavaruje. Máš lepší nápad? Nemáš, tak nekibitzuj ;-)
2. 8. 2011 13:41
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Mám lepší nápad. Brát řidičáky. Sebrat řidičák bolí většinou stejně jako chudé, tak i bohaté. Samozřejmě že se najdou tak bohatí, že si budou moci najmout osobního řidiče, ale pokud takovou možnost mají, tak už jej mají i dnes. A nemusíme nechat šmírovat úředníky z magistrátu, kolik kdo přiznal v daňovém přiznání.
A pokud policajti chytí někoho za volantem, kdo má zákaz řízení, tak by si měl jít natvrdo sednout.
2. 8. 2011 23:08
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Ja nekibitzuju ja jen pouze rikam ze u nas by to bylo jen tezko pouzitelne se soucasnou praxi priznavani prijmu zivnostniku....
neregistrovaný "Hooonza"
3. 8. 2011 09:47
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
U nás je těžko použitelné všechno, protože v ČR žijou a vládnou Češi.
2. 8. 2011 12:27
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Pro český vychcánky, co by převáděli majetek na manželku apod., aby mohli jezdit jako prasata, by tu byl bodový systém, ale bez možnosti uplatit policistu, jak je tomu doteď...
2. 8. 2011 12:31
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
A toto by šlo řešit poměrně jednoduše taky, asice tak, když by někdo jel např. v Audi Q7 a na daňovým přiznání by měl podezřele nízký částky, tak by policista automaticky dal podnět k šetření takového řidiče kontrolou finančního úřadu - a to už si každý rozmyslí, jestli mu to zato stojí...
neregistrovaný "Hooonza"
2. 8. 2011 12:35
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Přésňé
2. 8. 2011 13:44
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Naivko. Takový člověk má daňaře a účetní záznamy bude mít jistě v pořádku. Největší zloději mají vše formálně v pořádku, víte?
Jinak já jsem v tuto chvíli nezaměstnaný (příjmy nula) a jezdím Lexusem. Takže teoreticky bych mohl prasit a prasit a platil dle vašich návrhů směšné pokuty? ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
2. 8. 2011 13:50
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Z budoucího návrhu:
"... bude udělena pokuta ve výši dvojnásobku jeho/jejího měsíčního příjmu, minimálně však (nějaká částka)" ;-)
2. 8. 2011 14:44
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Takže dostanu stejnou pokutu jako řidič stodvacítky, který se dře u pásu za minimální mzdu? Kde je tedy ten postih dle příjmů? Ač nemám oficiální příjmy, mám se rozhodně lépe než většina populace. A takhle na tom bude hodně lidí, však se podívejte do různých statistik, kolik odhadem peněz proteče šedou ekonomikou.
Braní řidičáků postihne všechny stejně, přece jen lidí s osobním řidičem je výrazně méně než lidí zapojených do šedé ekonomiky (a tímpádem zkreslující příjmy před úřady).
neregistrovaný "Hooonza"
2. 8. 2011 14:49
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Takže nepokutovat? Já jsem jednoznačně pro braní řidičáků A pokutování zároveň.
2. 8. 2011 17:25
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Neříkám nepokutovat. Říkám nepokutovat dle výše příjmů. Nemělo by to ten efekt jako braní řidičáků. A tvrdě trestat porušení zákazu řízení.
Avatar - Hammunasakra
2. 8. 2011 18:45
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Přiznávám že mně se "výše pokud dle výše příjmu (případně daňového přiznání)" LÍBÍ (i když v praxi bych "ta odvázaná" možná NEbyla, tak myslím že to je spravedlivé a správné :yes: :-)
2. 8. 2011 22:50
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Až začneš více vydělávat, tak zjistíš, že ač máš dle daňového přiznání více, tak jsi na tom stále stejně, ne-li hůře. Tím jak stoupáš výš po sociálním žebříčku, tak třeba školné na tvé děti stojí mnohem více, než když jsi vydělával málo, protože tam jsi nějaké školné pro tvé děti neřešil. Taktéž třeba auto si "musíš" kupovat od určité výše, protože pokud mezi pepíky z hospody ti stačla stodváca, tak ve vyšších kruzích s Octávkou nezapadneš. A tak je to s mnoha věcma. Prostě vyšší příjem v mnoha případech neznamená, že máš více peněz na utrácení. Ale to ti pepíci v hospodě nevidí.
neregistrovaný "Hooonza"
3. 8. 2011 09:44
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
No von tě nikdo nenutí dávat zásoby peněz svému okolí najevo ;-) Problém nastává, jakmile si zvykneš na luxus. Nejlepší je hmotně-majetkově zůstat plus mínus tam, kde jsi se narodil (tedy např. u třípokojového obydlí a vozu nižší střední třídy). Pak si můžeš dělat víceméně cokoli si zamaneš - zachce se ti jet na dovolenou do exotiky, tak se sebereš a jedeš. No a když bys o ty prachy náhodou přišel, tak se až tolik neděje, žiješ furt v +- normálních poměrech. Akorát tu dovolenou si odpustíš. Nikdo tě nenutí nosit superznačkové oblečení či se na veřejnosti ověšovat špičkovými mobilními telefony nebo drahými šperky. Můžeš něco z toho mít jako pracovní oblečení, to je pochopitelné, ale pak je to víceméně totéž jako kvalitní montérky či dobré nářadí pro instalatéra - prostředek pro práci (a u toho je dle mě nejlepší zůstat). Nemusíš to dávat na odiv všem sousedům.

Před cca 8 lety jsem chodíval doučovat do jednoho takového snobského satelitu. Byl to komplex luxusních vil obehnaných plotem. No a teda řeknu ti... Neni o co stát. Ti lidé tam žijí vedle sebe, a víceméně se ani neznají navzájem. Nehledě na to, že to dítě bylo fakt nemožné na spolupráci, takže jsem to ukončil a už tam nepáchnu. Tam akorát ze všeho byly cejtit prachy, jinak ale naprostá tragédie.
3. 8. 2011 10:53
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Pletete si vyšší kruhy a snoby. Resp. máte mezi nimi rovnítko. Ale to je jedno, tahle diskuze sem stejně nepatří. Bavme se o tom, proč nechat šmírovat úředníky/úřednice (co jsou obvykle největší drbny ve městě) ve vašich daňových přiznání, aby pak akorát roznášeli klepy.
2. 8. 2011 15:58
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Třeba si nevyplácí to, co vydělá. Nemusí nutně krátit daně, zkrátka může chtít zastřít svůj majetek. Tvůj dům, tvoje auto, ale i oblečení, hodinky, všechno může patřit tvé firmě. Pokud zaplatíš příslušné daně, je to naprosto legální. Struktura vlastnictví může být dokonce úředně nezjistitelná. Kromě tvých právníků pak nikdo nedokáže spojit tvé jméno s tvým majetkem. Jak takovému člověku spočítáš pokutu? A i kdyby vlastnictví bylo průhledné, pokud si nevyplácí dividendu, tak z vlastnictví firmy nemá zisk. To, že ti firma bezúplatně poskytne dům a auto je asi tak nelegální, jako že tě u sebe nechá kamarád přespat a půjčí ti svůj vůz.

A co třeba problém bohatých rodičů, milenců a jim podobných?

Pointa je, že zjištění velikosti majetku a reálné úrovně života je netriviální problém.

Znám jen dva důvody, proč více lidí nemá složitější strukturu svých majetků:
a) Ekonomická negramotnost.
b) Nedostatečný majetek. Ony jsou tyhle šachy při dodržení všech zákonů celkem nákladné.

Ale pokud na to máte a víte, co děláte, tak požíváte značné benefity.
Avatar - beibej
2. 8. 2011 22:42
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
tak X procent z odhadní ceny vozu se ktrerým byl spáchán přestupek. ;-)
2. 8. 2011 22:56
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Takže když spáchám přestupek s Ferrari z půjčovny, tak si mám brát hypotéku nebo rovnou vyhlásit osobní bankrot?
A kdo bude určovat odhadní cenu cenu vozu? To jako ke každému autu z přestupku bude pozván soudní znalec, který na základě typu vozu, stáří, stavu určí cenu? Dovede si to v praxi vůbec představit, co by to bylo za zmatek? Máme tolik soudních znalců? Vzhledem k počtu přestupků a počtu soudních znalců, tak by drtivá většina přestupků skončila na promlčení, protože by to auto nikdo nestihnul odhadnout do promlčecí doby...
Avatar - beibej
3. 8. 2011 00:12
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
Třeba cena v bazaru. A když si půjčíte Ferrari tak to prostě zaplatíte.
3. 8. 2011 07:49
Re: ŘEŠENÍ JE JEDNODUCHÉ
A dle jakého bazaru? Budou nějaké certifikace? A co když budu mít extra auto, které se v bazaru jen tak nenajde? Nebo se to bude průměrovat podle všech bazarů v ČR? A co když to půjčené Ferrari zrovna v žádném bazaru nebude? A co když nebudu souhlasit s cenou dle bazaru, protože třeba to moje auto bude přeceněné? Když strčím do bazaru Favorita s cenovkou milion Kč, zvednu tím pokuty majitelům Favoritů v ČR?
2. 8. 2011 14:36
Levy pruh
Ridic(ka) BMW by mel samozrejme prijit o ridicak, ale doufam, ze postihu se nevyhne i ridic havarovaneho vozu, ktery neumerne dlouho vyuzival levy pruh, ac mel vpravo volno.
Rozbalit vlákno
6
2. 8. 2011 15:28
Re: Levy pruh
Was ist das "neumerne dlouho"?
Avatar - Hammunasakra
2. 8. 2011 18:43
Re: Levy pruh
Takhle řidič-KY spíše NEjezdí... (mohu se samozřejmě plést, ale tohle byl na 99% CHLAP
PS: A "klasicky" - jemu (tomu kdo to zavinil) se "nic" NEstalo.. :-|
2. 8. 2011 19:10
Re: Levy pruh
vyhláška je jedna věc, zdravý rozum věc druhá. nevíš co se dělo za autem s kamerou. pokud se ten ko*ot s bmw přihnal tak rychle jak mezi ně vletěl, tak v době kdy auto s kamerou vyjelo do levého pruhu za ním mohlo být široko daleko volno, a není tedy důvod proč by v něm nemohl jet. nemáš na to údaje tak toho řidiče neodsuzuj. pokud jsi zvyklý že ti lidé neuhybají když jsi nasypaný v levém pruhu, chápu tvůj argument, ale sundat na chvíli nohu z plynu ještě nikoho moc nezdrželo. Navíc nevíš jak rychle se jelo, jaká byla aktuální povoelná rychlost... nezlob se na mě, ale trestat někoho za neúměrně dlouhé využívání levého pruhu je naprostá hovadina pokud prokazatelně významně a navíc zbytečně nezdržuje provoz. chce to trochu toho klidu za volantem, a ne jen spěchat a čekat že levý pruh je jen a jen pro rychlíky;-)
Avatar - skejpa
3. 8. 2011 22:57
Re: Levy pruh
To prosim ale vubec neni pravda. Ikdyby okolo Vas nebyl nikdo siroko daleko, Vy se musite drzet v pravem pruhu. A argumentovat tim, ze pustit plyn jeste nikoho moc nezdrzelo je sice pravda ale kdyz se to deje casto, tak mate sakra vetsi spotrebu. Ono zrochlovat ze 100 na 150 (dejme tomu) neni zrovna nejuspornejsi. A kdyz se vlevo plete nejaky louda a uhyba az po Vasem zpomaleni, tak to dost leze na nervy. Ja bych to tedy trestal tvrde.
Avatar - salamoon
2. 8. 2011 20:21
Re: Levy pruh
co to trepes? ake neumerne dlho? normalne predbiehal. ten f.a.s tam vletel,ked bol vedla auta,a podla tej rychlosti,ako sa tam zjavil musel poriadne letiet...
2. 8. 2011 22:07
Re: Levy pruh
Mas pravdu, nevim, co se delo za autem, ale ridic jel v levem pruhu podle videa minimalne 15s, tzn. i kdyby jel jen 100km/h (coz jel asi vic), jel v levem pruhu cca 420m aniz by predjel jedine auto - 400m mi jako vzdalenost nezbytne nutna pro tuto cast predjizdeciho manevru rozhodne neprijde. To BMW zas tak rychle neni, aby siroko daleko nebylo videt.
Se sundanim nohy z plynu problem nemam a pro chovani * v BMW pochopeni uz vubec ne.
Avatar - Guttalax
2. 8. 2011 18:11
BMW
;-) Řidič BMW je trotl a magor! :-!
Rozbalit vlákno
0
2. 8. 2011 20:06
Velmi, ale velmi špatný odhad
Když už jde do takového přestupku - a to se opravdu nemá - tak to, proboha, musí klapnout. Absolutně neomluvitelná chyba.
Délku jízdy v levém pruhu nekomentuji, ale i díky tomu a celkové situaci si to všechno mohl spočítat půl hodiny dopředu. Všichni konstantní rychlost, nikdo nemění směr, řídký provoz.

Prostě špatně.

P.S. Taky jsem býval mladý a neklidný. Ale takhle mladej jsem nikdy nebyl.
Rozbalit vlákno
2
2. 8. 2011 21:06
Re: Velmi, ale velmi špatný odhad
:yes:
Avatar - white label
3. 8. 2011 16:59
Re: Velmi, ale velmi špatný odhad
souhlas
neregistrovaný "3ngelchen"
5. 8. 2011 16:18
3 ?
K diskuzi to podstatne neni ,ale rekl bych ze jde o petkovou radu BMW.
Rozbalit vlákno
0