Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Focus Studio na britském trhu: Bude stačit základní verzi 63 kW?

19 komentářů

Avatar - Atlis
Atlis
Fuha, ma to pekne 16" disky. Tie doteraz v ponuke neboli. :yes:
Avatar - iudex
iudex
Klasické Focusovské 5Y disky, boli dlhodobo v ponuke FoFo II a sú dosť rozšírené (a treba povedať, že i najkrajšie z ponuky FoFo II): [odkaz]
Avatar - Atlis
Atlis
vsetko pekne, ale v ponuke FFIII neboli.
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Tuhle politiku stejného motoru s nižším výkonem, za nižší cenu opravdu nechápu. Ok ať klidně prodávají verzi s očesanou výbavou, ale to snížení výkonu mi hlava nebere. Vždyť jde přece o identický motor pouze s jinou palivovou mapou. Nevím jaký má tohle smysl...
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
Třeba výkonové omezení kvůli věku řidičů, pojistce atd. na různých trzích? 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Nemají ve Velké Británii i nějaké zdanění aut podle výkonu ?
Deadlift
Bingo 😉
Avatar - Atlis
Atlis
Dovod je ciste ekonomicky, nic viac. Je jednoduchsie sekat na linke 1.6Ti-VCT na statisice a potom len v predajni nahrat potrebny soft, ako robit 10 roznych motorov s roznymi vykonmi. Rovnako je to predsa aj v pripade 1.6 Ecoboost - 150 a 182k verzia sa od seba lisia iba mapami. Co mna osobne iba tesi, pretoze len cakam na frajera, ktory mi nahodi do auta soft zo 182 za zlomok ceny, ktoru by som zaplatil za ten motor v predajni...
jossalito
Já ti nechci brát iluze, ale ten motor bude mít odlišného i něco víc, než jen mapy v ŘJ.
Avatar - Atlis
Atlis
Zatial, zda sa, ze nema. A ak by sa aj nahodou ukazalo, ze ma, je mi to jedno, priesi sa individualnym ladenim.
jossalito
Většinou to chodí tak, že když má auto nižší výkon, automobilka ihned použije díly, které jsou levnější a ty tam taky napráská. Není potřeba mít v autě něco předimenzovaného (čti zbytečně dražšího). SW ladit jde samozřejmě každý moderní motor.
Avatar - Atlis
Atlis
vychadzam vylozene z toho, co som nasiel na nete (iny soft). a v tom ma utvrdzuje aj fakt, ze BSR ladi S60 T3 a T4 (150 a 182 Ecoboost) na rovnakych 199k, s rovnakym krutiacim momentom a veskerymi inymi parametrami uplne rovnakymi. naviac, vykonova krivka 150 je uplne rovnaka ako krivka 182k len pri vyssich ot je useknuta. oba motory maju rovnaky krutaci moment 250Nm (270Nm overboost)... bohuzial, v praxi to overene nemam a zatial neviem o nikom, kto by oficialne soft menil. aj ked uz sa naslo par garazovych e😜ertov, ktori mi to ponukali.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Xawier
Třeba u Škody Fábie 1,2 TSI/ 63kW dostáváš také naprosto stejný motor, jako ve Fábii 1,2 TSI/77 kW,jen má jinou řídící jednotku nastavenou na vyšší výkon... Ale je nutné to brát v širším kontextu. 77 kW verze má například i vzadu kotoučové brzdy,vpředu mají větší průměr atd... Prostě není to jen o motoru,ale bývá to spojeno i s další technikou...
Avatar - Atlis
Atlis
Brzdy maju tie dve verzie identicke. Ale ano, viem o co ti ide.
Přední brzdy jsou stejné, ale zadní jsou jiné. Jak píše Xawier víš 77 má kotouče, 63 nikoliv... Druhá věc, která je rozlišuje je spojka... Ale motory jsou identické až na SW
Avatar - Atlis
Atlis
hovorim o ff, nie o fabii 😉
Deadlift
Nemá. Je to jen jinou mapou v ŘJ.

Je to jen kvůli pojišťovací sazbě v UK, která je podle výkonu motoru a ne objemu motoru. 😉