Ekonomika
Nazov prvej tabulky je: Třída malých terénních vozů, registrace na českém trhu v červnu 2011.
Preco sa do nej zaraduju aj auta ako: Captiva, Outlander, Sorento alebo SantaFe? Tie k zas tak malym podla mna nepatria.
Inak som celkom prekvapeny vysokym postavenim X1. Mama prave nad nou rozmysla a zatial sa mi nedari ju odhovorit od tohto...nepodarku.. 😄
Preco sa do nej zaraduju aj auta ako: Captiva, Outlander, Sorento alebo SantaFe? Tie k zas tak malym podla mna nepatria.
Inak som celkom prekvapeny vysokym postavenim X1. Mama prave nad nou rozmysla a zatial sa mi nedari ju odhovorit od tohto...nepodarku.. 😄
Už zde bylo v minulosti vysvětleno, je to z důvodu časové náročnosti výroby takového článku..., X1 je úžasné auto, máma má dobrý vkus 😉
na taketo, vemi cudne triedenie suv, som upozornoval uz pred nedavnom. dostalo sa mi skolenia od miestnych odbornikov nieco v tom zmysle, ze ja tomu nerozumiem a mal by som sa patricne dovzdelat. nech mi niekto laskavo zdôvodni pribuznost skody yeti a napr. audi q5. az sa mu to podari, vyzleciem sa do naha a trikrat obehnem nase namestie. >😁
Jak velký máte náměstí? (abych věděl, jestli se mi to vyplatí vysvětlovat) >😁 ... Ridlley: auta tipu Captiva, Sorento atd. patří skutečně o kategorii výš, ale stačí se kouknout na název článku (malá a střední SUV) a je vše vysvětleno. Osobně mi toto slučování nevadí a chápu jeho důvody... Víc už mi ale vadilo, když jsem třeba četl srovnávací test, ve kterém byla Captiva srovnávána s Kiou Sportage (a ještě s nějakým konkurentem stejné velikosti) a byla jí vyčítána mírně vyšší cena...
ti teda jedou.
Nevíte náhodou proč Dacia neuveřejňuje (nebo jsem nikde nenašel) oplastovaného Dustera nebo jestli ho i prodávají? viz:
[odkaz]
[odkaz]
Co se týče vzhledu, tak plasty mu teda přidávají na atraktivitě.
Nevíte náhodou proč Dacia neuveřejňuje (nebo jsem nikde nenašel) oplastovaného Dustera nebo jestli ho i prodávají? viz:
[odkaz]
[odkaz]
Co se týče vzhledu, tak plasty mu teda přidávají na atraktivitě.
zřejmě nějaká externí úprava kdo ví.. a na atraktivitě mu teda moc nepřidávají imho (leda tak na odolnosti)...
:yes😒br />
yeti to bdue mat coraz tazsie
aj ASXko sa slusne rozbehlo :yes:
yeti to bdue mat coraz tazsie
aj ASXko sa slusne rozbehlo :yes:
Duster a Yeti fakt mají hodně málo společného z cílových skupin...
a co tak sportage a ix35 vs yeti?
spominam tri znacky ak si si nevsimol
dacia je ine kafe
spominam tri znacky ak si si nevsimol
dacia je ine kafe
Zákazník Yetiho není masochista, aby se při každém pohledu na korejské zrůdičky ráno v garáži poblil. >😁 >😁 >😁
Duster převálcoval korejské Godzily- to je příjemná zpráva >😁
no ked si zoberies sucet huundai plus kia tak duster na nich nema a v podsate duster prevalcoval okem yeti kazdeho aj tiguana aj crv aj kaskaja a dalsich
nuz tak sa utesuj >😁 ved porazil vsetkych
tiguan je uz uplne pevalcovany koreou a dusterom :yes: parada, co chvila padne aj yeti a na dalsi rok bude mat co robit
nuz tak sa utesuj >😁 ved porazil vsetkych
tiguan je uz uplne pevalcovany koreou a dusterom :yes: parada, co chvila padne aj yeti a na dalsi rok bude mat co robit
kia a hyundai ale nevypadaji stejne >😁
jak se to veme, hnusný jsou podobně, ale přitom je každá hnusná jinak >😁
vcelku standardní čísla.. dominance škody není tak výrazná jako v "octavia klasse", "fabia klasse" a "superb klasse" >😒] , pokles o 10% však není tak výrazný jak například u octavie, yetimu holt dorostla silná (levnější) konkurence. duster slušně dotahuje, protože je novinkou za bezkonkurenční cenu, postupem času budou imho prodeje klesat rychleji.. dominance top5 je o něco menší než v ostatních kategoriích (i přesto nečekám do konce roku nějaké změny). top10 je bez výhrad, jen x3 bych tam viděl raději než x1 (líbí se mi víc).. stejně jak kolega výše ASX :yes:
u yetiho to není ani tak o konkurenci - kolega na něho čeká víc jak půl roku..
to nemůžu vědět 😄 zas na druhou stranu čím to může být? o žádné tsunami v česku nevím, tak jedině, že by nestíhali vyrábět nebo si kolega nakonfiguroval něco neobvyklého 😄
Tak sa caka aj na Sportage. Prave pred mesiacom som sa na to pytal a bolo povedane 5-7 mesiacov. A na Hyundai IX 35? Nasa sekretarka si ho objednala a cakala nan neuveritelnych 11 mesiacov :-! . Ale to jej bolo hned povedane, ze vyroba so stresnymi oknami a s kozenymi sedadlami a so zabudovanou navigaciou zacne v Ziline (vtedy este tam vyrabana) az za niekolko mesiacov. :-! . Ale uz ho ma a je vraj velmi, velmi spokojna (predtym mala Nissan Primera) a vraj je to iny svet, len je vraj Hyundai o cosi tvrdsi.
Aj na Dustera sa tak čaká.
V 2008 sme na Sedici čakali takmer 5 mesiacov, pritom je ho u nás ako šafranu. Bolo to spôsobené vraj tým, že po výrobe putovalo z maďarského závodu Suzuki do centrálneho skladu v Poľsku a potom až na Slovensko. 8-s
V 2008 sme na Sedici čakali takmer 5 mesiacov, pritom je ho u nás ako šafranu. Bolo to spôsobené vraj tým, že po výrobe putovalo z maďarského závodu Suzuki do centrálneho skladu v Poľsku a potom až na Slovensko. 8-s
Take si myslim, ze v tech cislech neni nic prekvapiveho. Po boomu levne Dacie, kterou kupuji prevazne firmy pro sve vohnouty, pohybujici se v terenu, protoze jim nejde o nic jineho, nez o cenu, se vrati dominance mnohem kvalitnejsi Skodovky. a prodejni vysledky vozidel ze zeme Romu zacnou opet klesat.
Tiguan si rozhodne nevede spatne, patri mu druhe misto mezi dovazenymi znackami, protoze cesko-slovensko-korejska dvojcata s osklivym asijskym designem se rychle okoukaji a Tiguan po faceliftu je teprve na zacatku sveho druheho zivota. Pokud by VW jeho karoserii o par cm prodlouzil a dala se v nem sklopit zadni sedadla do zcela rovne plochy, sel by na dracku.
Brutalni pokles Kvaskaje o celou jednu tretinu je pozitivni znamka toho, ze spotrebitele v Ceske republice nejsou ***i a uz pochopili, ze kupovat auto s francouzskymi strevy neni zadna vyhra...
Ford Kuga se svym bizarnim designem plati tezkou dan za sileny "kineticky" vzhled a svou neprakticnost. Temer tretinovy pokles tomu alespon zcela nasvedcuje.
Audi Q5 do tabulky nepatri.
Take sestup Outlanderu do druhe desitky je pomerne jasnym vysledkem toho, jak komercne dopadne vymena motoru TDI za francouzsky, ci sikmooky novy diesel s malym kompresnim pomerem, ktery vykazuji horsi spotrebu.
A tak asi jedinym prekvapenim je, ze rendlik Kolos si jeste nasel nejakeho kupce.
Tiguan si rozhodne nevede spatne, patri mu druhe misto mezi dovazenymi znackami, protoze cesko-slovensko-korejska dvojcata s osklivym asijskym designem se rychle okoukaji a Tiguan po faceliftu je teprve na zacatku sveho druheho zivota. Pokud by VW jeho karoserii o par cm prodlouzil a dala se v nem sklopit zadni sedadla do zcela rovne plochy, sel by na dracku.
Brutalni pokles Kvaskaje o celou jednu tretinu je pozitivni znamka toho, ze spotrebitele v Ceske republice nejsou ***i a uz pochopili, ze kupovat auto s francouzskymi strevy neni zadna vyhra...
Ford Kuga se svym bizarnim designem plati tezkou dan za sileny "kineticky" vzhled a svou neprakticnost. Temer tretinovy pokles tomu alespon zcela nasvedcuje.
Audi Q5 do tabulky nepatri.
Take sestup Outlanderu do druhe desitky je pomerne jasnym vysledkem toho, jak komercne dopadne vymena motoru TDI za francouzsky, ci sikmooky novy diesel s malym kompresnim pomerem, ktery vykazuji horsi spotrebu.
A tak asi jedinym prekvapenim je, ze rendlik Kolos si jeste nasel nejakeho kupce.
Tebe tí Francúzi museli veľmi ublížiť. :no😒br />
Celkom ma prekvapil počet predaných Nív. Ľudia sú proste extrémisti.
Celkom ma prekvapil počet predaných Nív. Ľudia sú proste extrémisti.
No tak to mi rekni, co ma QASHQAI francouzskeho, kdyz byl jeste vyvijen v Japonsku ? I ten motor 2.0 dci ac nazev je podobny ma koreny japonske ne francouzske...2.0 benzin taktez... Jinak nevim co mas proti francouzum, Skoda je tim padem stejny *...ono vlastne dnes uz je vsechno jen spotrebka, ze ?
tradičně velice svérázná "analýza" 😲 >😁 ovšem odstavec o outlanderu to zabil úplně, to je prostě perla >😁 :yes:
predpokladam, ze tvrdenie o spotrebe sikmookeho dizlu v outlanderovi mas cim dolozit :-! . Vacsine kupujucich je jedno, kto ten vyraba
Legrace je, že v Rumunsku moc Duster "nejede". Oni prostě domácí produkci (mimo potravin) moc nevěří a hlavně dačie nemá "imidž" a tady se točí všechno okolo image 😄
Jinak název Romania je od Roma - jejich jazyk je hodně blízko latině ... Rom je tady tigan (čti cigan) a moc jich tady nezbylo, neboť odemigrovali za sociálníma dávkama do západní Evropy ... 😄
Jinak název Romania je od Roma - jejich jazyk je hodně blízko latině ... Rom je tady tigan (čti cigan) a moc jich tady nezbylo, neboť odemigrovali za sociálníma dávkama do západní Evropy ... 😄
Kde jsi přišel na to, že Duster v Rumunsku "nejede", vždyť tam patří mezi nejprodávanější auta a i celkově má Dacia v Rumunsku jasné vedení před Škodou... Jinak jsem nikdy netušil, že má Rumunsko nějakou spojitost s Římem nebo latinou - zajímavý info... 😄
O dačii není spor ... 3 auta ze 4 jsou logany, jenom komentuju to, že Dusterů tady zase až tolik nejezdí .... prostě koukám okolo sebe 😉 Jinak oktávek tady jezdí opravdu hafo ... někde jsem zahledl, že je to nejprodávanější dovozové auto .....
Jojo ... oni si na to potrpí, že byli dlouho součástí římského impéria ... posledních pár století byli pod Turkama a na to moc nevzpomínají ....
Jojo ... oni si na to potrpí, že byli dlouho součástí římského impéria ... posledních pár století byli pod Turkama a na to moc nevzpomínají ....
Jenom pár postřehů, možná připomínek...
Důvod menší dominace Škody v tomto segmentu má několik důvodů: konkurence je zde o dost větší než třeba u Superbu (navíc nyní dost posílila) a na rozdíl od "Octavia klasse" a "Fabia klasse" se nejedná o tak masový segment, kde navíc tyto dané modely tvoří jakousi modlu českého zákazníka (a i firemní klientely.)... Dál...u Dusteru budou klesat prodeje, ale určitě ne třeba tolik jako u Loganu. Problém Loganu je ten, že ve své třídě už zkrátka nemůže jít s cenou níž, kdežto Duster bude mít (pravděpodobně) svou bezkonkurenční cenu po celou dobu své kariéry... Dominace Top 5 je podle mně v tomto segmentu naopak vyšší než jinde, vždyť rozdíl mezi 5 a 6 je téměř 300 kusů - skoro 50% prodejů Tiguanu... To v ostatních segmentech s výjimkou nižší střední, kde je těchto modelů 6 (možná 7) a střední třídy, kde jsou naopak 3, říct nelze... A ještě poslední věc, na které se asi neshodneme - mně osobně se víc líbí X1 než X3 😄 ...
Důvod menší dominace Škody v tomto segmentu má několik důvodů: konkurence je zde o dost větší než třeba u Superbu (navíc nyní dost posílila) a na rozdíl od "Octavia klasse" a "Fabia klasse" se nejedná o tak masový segment, kde navíc tyto dané modely tvoří jakousi modlu českého zákazníka (a i firemní klientely.)... Dál...u Dusteru budou klesat prodeje, ale určitě ne třeba tolik jako u Loganu. Problém Loganu je ten, že ve své třídě už zkrátka nemůže jít s cenou níž, kdežto Duster bude mít (pravděpodobně) svou bezkonkurenční cenu po celou dobu své kariéry... Dominace Top 5 je podle mně v tomto segmentu naopak vyšší než jinde, vždyť rozdíl mezi 5 a 6 je téměř 300 kusů - skoro 50% prodejů Tiguanu... To v ostatních segmentech s výjimkou nižší střední, kde je těchto modelů 6 (možná 7) a střední třídy, kde jsou naopak 3, říct nelze... A ještě poslední věc, na které se asi neshodneme - mně osobně se víc líbí X1 než X3 😄 ...
[odkaz]
Suprové je třeba chování servisů viz tento odkaz a arogance s problémy kolem DPF😒br /> [odkaz]
Na omluvu Mitsubishi-prostě laická veřejnost věří kecům o bezproblémovost DPF a miluje naftu,takže podobný problém mají všichni.Zde to majitelé jen víc prožívají, ale poučné...
😉