mal, ale vsetko je to o ponuke a dopyte, a kedze A4 a R8 nie su na tom s predajmi vobec zle, / ta R8 vdaka specialnym ediciam GT a pod.../, Facelift sa ukaze asi az trosku neskor ;-) Ale aj tak - tych noviniek je tam vcelku dost :yes:
ako dlho bola bez Faceliftu A3 ;-) ?myslim, ze tiez 4 roky, a potom dostala este 1 mini Fl - diody.
nebojte FL A4 bude, prototypy uz tez jazdia, RS4 uz tez jazdi, je sa na co tesit
>:D:yes:
Já mám takovou svou úvahu, že FL A4 přijde buď to stejně, nebo o malinko později než nová 3er. A to z toho důvodu, že se dá předpokládat dobrý prodej 3er už jen pro to že to bude novinka. Takže tím lehce strhnou pozornost od nové 3er.
Přední část bude shodná s B7 a zadní světla se také mají měnit.Měli by být shodná se sedanem B7.
Info od jednoho uživatele VW Clubu,má info přímo z Německa:
Maska je naproto stejna jako u klasickych novych pasatu, takze hnus... v podstate je rovna jak pravitko s rovnyma svetlama s ledkama... to same zadni svetla... kastle je taky jina - jak vzadu tak vpredu okna vetsi... neni tam linie jako spad zedadu dopredu a celkove to aboslutne stratilo nadech sportu a libiveho designu pro kterej bylo auto chvaleno... udelali z toho proste obludu jako z novych pasatu, ktere jsou nevyrazny, monotonni a je z toho videt klasicka spotrebni krabicova zalezitost... typu A4, O2, proste konecna, navic je ve vybave kontrola znacek, jinak je vse stejny a to vcetne vnitrku... jestli do toho jdes, bez do 3.6 nebudes litovat, ale ten vzhled...
Ne, byl jsem na IAA in Frankfurt am Main. A byl jsem hrozně zklamaný z toho, v jakém stavu výstaviště bylo. Čekal jsem prostředí na úrovni (byl jsem mladý a naivní) a přijel jsem do chlíva.
P.S. Z léčebny se znát nemůže, to jste si mě z někým spletla ;-\
Zrovna v roce 1998 jsi mohl být spíš v Paříži (případně i na nějakém tom léčení, nebo dovolené), než na autosalonu osobních! vozů IAA Frankfurt. Frankfurt se totiž pravidělně střídá s Paříží, kde je autosalon osobních vozů vždy v sudé roky, což byl i rok 1998. Takže buď sis popletl roky, města, nebo osobní automobily s užitkovými...
Beru, s chlívem jsem to trošku přehnal. Ale byl jsem tehdy zklamaný, od IAA jsem čekal kulturnější prostředí. Asi jsem měl přehnané očekávání. Ale mé chmury rozehnala nová Fábie (to byla v 99" opravdu mezi malými auty bomba) ;-)
S tou léčebnu jsem jen tak navázal na narážku Kylie. ;-)
Ve Frankfurtu na IAA jsem byl několikrát, shodou okolností i v tom roce 1999 (a taky dva roky předtím, kdy tam měl premiéru např. Golf IV), ale že by tam byl nějaký chlív rozhodně říct nemůžu.
Celkově bývá IAA Frankfurt na podstatě vyšší úrovni (včetně rozsahu), než třeba ta "sudá" Paříž, kde jsem byl hned o rok později (2000)..., o "Autosalonu" v Brně ani nemluvě, a to ani v dobách jeho největší "slávy"...
Jak vysvětluju výše Kylii, s obsahem jsem byl spokojený, jen ty pavilony a prostředí nám (3 natěšení hošíci) přišlo zanedbané. Ale asi jsem čekal ultramoderní sci-fi mega haly a dnes bych se na to díval jinak. Krom Brna nemám z jinými světovými výstavami zkušenost. Zprostředkovaně z médií vím, že v nejhorším stavu (výstaviště) je zřejmě Detroit.
Obe automobilky prídu len s malými vozmi. Na Ženevu sa pripravuje A-entry a Toledo, Seat až na budúci rok predstaví najprv 3 dv. verziu Leona. Ten ako jediný z pripravovanej trojky nebude mať nový podvozok ako Golf 7/Octavia 3/A 3/Leon (5 dv.-kombi)
Příští rok by měla být i nová Altea. Jediné co vím, je že má být jen jeden model. Avšak nevím jestli zůstane equisele nebo krátká verze.
Navíc náhrada Exea a facelift Ibizi.
Práveže Altea definitívne u Seatu končí... :-( (presnejšie, v polovici budúceho roka)
Náhradou má byť kombi od Leónu, ktorý sa má predstaviť do roka od 3 dv. verzie. Seat bude mať v ponuke Mii (mini voz, 2 verzie), Ibiza (3 verzie), Toledo (zatiaľ sedan, neskôr možno kombi), Leon (3 verzie), Tribu (2 verzie?), Exeo (2 verzie), Alhambra.
Neoficiálne sa hvorilo aj o aute podobnom A5. Kto vie...
Exeo sa zatiaľ nebude nahrádzať. Min. do roku 2013.