Tak ako su Polo a Ibiza krasne, co do exterieru, tak su otrasne co do interieru. Neviem pochopit, ze koncern nenajde niekoho, kto im tie mrtve interiery ozivi. Verim, ze tak Polo ako i Ibiza by s lepsim interierom dosiahli omnoho lepsi vysledok.
Tady pořád panuje nedůvěra k italským autům. Nevím proč. Měl jsem Pandu, najel jsem 112 tisíc za 5 let a neměl jsem jediný problém. Teď jsem koupil nové Grande Punto a doufám, že bude stejně spolehlivé. Zatím to tak vypadá. GP stálo 208 tisíc v hotovosti a má to klimatizaci, dálkový centrál, el. přední okna, atermická skla (u fábie jsou za příplatek), el. zrcátka, červená příplatková (stejná barva jako Ferrari F1), palubní počítač, 15 palcová kola, sadu na rychlou opravu pneumatik, autorádio s CD a MP3, zákl. motor 1,2 48 kW, nárazníky a zrcátka v brvě karosérie, kontrolka opotřebení brzdových destiček, pneumatiky 175/65/R15, tříramenný volant (fábie má v základu ten hrozný 4. ramenný), akustická kontrola nastavené max. rychlosti, kontrola zapnutí bez. pásů, kontrola zavřených dveří atd.
Zkuste za ty peníze koupit novou Fábii :-) Možná tak u zlodějů v AAA Auto
A ty jseš nějak zainteresovanej na tom, že se tady budou fiaty prodávat? Tvůj příspěvek je docela jednoduché promo a pokud ne, tak nezbývá, než aby sis denně blahopřál, jak jsi nakoupil dobře a chytře a maximálně se ještě utvrdil v tom, jak jsou všichni ostatní (zejména pak ti, co si koupili Fábii) hloupí. Nic víc s tim nenaděláš. Je zajímavé, že tady dnes a denně čteme podobné výlevy, ale pouze od "majitelů" vozů koncernu FIAT. Nikdy jsme tady nečetl, že by rady někdo pasl, že má třeba Clio atd.... Čímpak to asi je?
Čím to je? Clio je opravdu levné, dokonce více než Punto. Ale lze mít k tomuto autu z Francie nějaký citový vztah? Podle mně je Clio hnusné jako rypatý francouz po opici. S GP se nedá vůbec porovnávat.
No vidíš to, neměls být hloupý a koupit místo tý fábie punto, pak jste se mohli dohadovat s jeníkem mezi sebou a třeba by jste se nakonec skamarádili, v lepším případě i ožrali... ;-)
No jo, chyba, co se dá dělat....no, kdybych šel do auta v téhle kategorii, taky by to byla jedině Honda, Honda Jazz. Ale rozhodně bych tady pak hned opsal, co všechno má a nemá (pravda, cenou bych se moc nechlubil....) a rozhodně bych tady všechny nobviňoval, jak jsou hloupí, že si nekoupili jedinou sorávnou značku.
Fiat Panda z Polska patří mezi spolehlivé auta. Nejde přece jen o spolehlivost, ale jak to jezdí za pár let. Když měl otec Alfu tak po pěti letech jsem měl při jízdě dojem ze starého auta, všechno bylo takové uvolněné a rozvrzané. Má o pět let starší Corolla byla pořád ve formě.
Mám přesně opačnou zkušenost s Fiatem. Dobló 2007, 80 000 km, třikrát měněný termostat, neustálý únik oleje, chladící a brzdové kapaliny, v 60 000 nové kotouče, v 80 000 kompletní přetěsnění motoru, nová spojka a spojkový válec, zatuhující zadní stěrač, z výroby zapomenuto namazat zamykání kufru které přestalo po roce úplně fungovat... mám pokračovat?
Na Fabii jde sehnat 10.5% sleva. :-! A to je auto do výroby. :-) Navíc někteří prodejci Fiatu a AR mají jednání strašný a znalosti vůbec žádný-konkrétně Prostějov a Olomouc a sleva mimo akční ceník nejvíc 3 256 Kč,to je tam sleva na mobil a ne na auto.A když se řeknete,že chcete češtinu v autě,tak vám řeknou,že je to moc drahý.
To je... Já ho mám taky celkem rád, ale (i přes facelift) už stárne, navíc - Opel u nás nemá takové postavení, co ve zbytku Evropy... Těžko taky říct, jaký vliv má na to auto reklama tipu "hopla do Opela"... Každopádně se už těším na novou generaci s podvozkem z Avea, který se (alespoň podle testů) opravdu povedl...
Já mám naopak pocit, že facelift Corsu dost omladil, líbí se mi víc než dřív. Uvidíme jak bude vypadat nová Corsa, doufám, že nebude baček jak současná Astra :-)
Ale jinak jsou i20 a Fabia podvozkově a kvalitativně naprosto vyrovnaní soupeři viď? Někde se ta nízká cena projevit musí a nikdo mi v dnešní době zadarmo nic nedá, na takové pohadky už jsem starý ;-)
Stačí si pozrieť na cenníky inde a také "anomáliu" s cenami ako je v našich krajinách pri Škode ťažko nájsť inde ....
Mimochodom i tá Škoda bola drahšia ... pokým neprišla Kia ...
I Škoda išla s kvalitou dole ?
Cena nie je o výrobných nákladoch, ale hlavne o marketingu. Ak sú našinci ochotní vyhodiť za Škodu toľko peňazí, tak by v Škode boli padnutí na hlavu, keby to nevyužili ...
A úspech HTP určite nebol o technike, ale o cene ....
Nemám možnost nějakého podrobného srovnání obou aut, ale Fabia se mi zdá propracovanější. Motorově a podvozkově si myslím že to bude tak nastejno, ale nejvíc je to znát v interiéru. Tam je to znát hned na první pohled, materiály, chod ovladačů, prostě celkový dojem nic moc. Překvapilo mě že pod odkládacím místem na konci středové konzoly je vyjímatelné dno, kterým koukám na podvozek, tam snad ani nic seřizovat nejde říkám si, tak že by šetření? Taky seřizování sklonu opěradla pružinou se zajištěním pákou považuji za archaismus. Amožná by se toho našlo více mít ty 2 auta vedle sebe.
Nejaké úchytky či "zázračné" plasty ma nezaujímajú ak nemám bočné a hlavové airbagy ....
Moja priorita sú bezpečnosť, ekonomika, výkon a stále nechápem ako môže niekto preferovať "hodnotný" interiér pred svojím životom ....
Z pohľadu bezpečnostných výbav je na tom Fábia dosť bledo, ale je faktom, že sa Škoda prispôsobuje našim "zvykom", kde ochrana života je na poslednom mieste - po koberčekoch a odkladacích schránkach ...
;-) Přes 9 tis. prodaných kusů a pak díra jako kráva.Počkejte ,až se dostane na trh Ryjo. To prý nastartuje takový trhák ,že prvenství Fabie bude silně ohrožené. Povídali Kiabuci. >:D