Novinky
Komu se při pohledu na tohle auto nerozšiřuje chřípí, komu to necuká pod kšandou, to je mrtvej muž. Samozřejmě, že v intencích většího brášky to bude dokonalá kláda. Ve výrazu ještě intenzivnější než pětka.
Pětka má dravost i impozantnost, trojka bude muset tu impozantnost nahradit sportovním šmrncem... tak uvidíme. Já dávám pětce slušné šance to ustát 😄.
No právě, toho sportovního šmrncu je na snímcích tolik, že si snad půjdu zejtra koupit tretry 😄 Sázím na tři. Pětku v kombi. I když uznávám, že pětka je nádherná i jako sedan.
Musím tě ovšem upozornit, že pokud v tretrách zašlápneš v dlouhém táhlém plyn do podlahy, můžeš pak mít problém s bržděním. Na druhou stranu, stačí se naučit brzdit levou nohou, kůži na sedačce a volantu ošetřit pryskyřicí a tvůj pocit spojení s autem ti bude závidět i Seb Loeb.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak na to jsem taky spoléhal, ale když mě teda na tom hatelistu máš, jak víš, že jsem tu napsal zrovna něco o tobě? 😲 :😉 >😒]
Hej moulo, že jsi přišel o ptáka je možná smutné, ale cpát to tady pořád nemusíš :no:
Nemůžu si pomoci, ale současná produkce BMW mi přijde designově absolutně nezajímavá, Banglovo design byl sice kontroverzní, ale měl koule.
Seš můj člověk😄 zrovna nedávno jsem mu psal, jestli by se nechtěl vys.rat na ty mobily a začít dělat zase něco pořádného. Když jsem viděl v roce 2001 poprvé naživo jeho sedmičku, absolutně jsem to nechápal. A když jsem později viděl E60, okamžitě jsem věděl, že to auto prostě musím mít.I když trojka jako taková se mu moc nepovedlo, tam se těžko něco může rovnat E36...
No, starý sedmě jsem taky nemoh dlouho přijít na chuť, ani tý pětce, ale dnes bych chtěl raděj banglovu pětku v M paketu než tu novou. Prostě se mi ta nová hned okoukala a je to všední kára, která nijak nevyčnívá ani neprovokuje, nic nedělá... A to pak už není BMW.
je fakt že ty dnešní BMWčka jsou moc nafouklé nebo v případě 7mičky roztáhlé ale to není jen u BMW. Jinak generace pod Banglem 3, 5, 7, byla apsolutní hrůza, hlavně ta trojka té sem do teď nepřišel na chuť nejvíc byla hnusná před faceliftem kdy mělarozděléné ledvinky. Tohle možná extra nenadchne ale nai tak neurazí. Jsem velký fanoušek BMW ale momentálně se mi vzhledově nejvíc zamlouvá Mercedes Benz. Audi vypadá jedna jak druhá i když tak tomu bylo vždycky.
Pevně doufám, že BMW nebude opakovat tu chybu, kdy E90ka v 35d nebyla v nabídce ve čtyřkolce (navíc byla s automatem), protože slušné svezení nabídnou právě jen šestiválce. Ty čtyřválce nemohu doporučit, na trojku nemají dost sil, a pokud jsou ta auta ještě v automatu, je to totální šnek, co pořádně nezrychlí.
Pokud by se ale nová 3er začala dělat v 35d ve čtyřkolce, bylo by to po pár úpravách přijatelné svezení. Nabídka čtyřkolek u nové pětky totiž napovídá, že BMW konečně pochopilo, že 700 Nm na zadní nápravě není to pravé ořechové. Moc sice nerozumím tomu, proč je ta 35d v nové F30 podladěná na 215 kW, když v pětce a jinde má 230 kW, ale to není nic, s čím by se nedalo něco udělat.
Pěkně poladěná 335d Touring ve čtyřkolce - úplný ideál rodinného auta. 😉
Pokud by se ale nová 3er začala dělat v 35d ve čtyřkolce, bylo by to po pár úpravách přijatelné svezení. Nabídka čtyřkolek u nové pětky totiž napovídá, že BMW konečně pochopilo, že 700 Nm na zadní nápravě není to pravé ořechové. Moc sice nerozumím tomu, proč je ta 35d v nové F30 podladěná na 215 kW, když v pětce a jinde má 230 kW, ale to není nic, s čím by se nedalo něco udělat.
Pěkně poladěná 335d Touring ve čtyřkolce - úplný ideál rodinného auta. 😉
Chceš tím snad říct, že třeba 30d je na 3er slabá motorizace, nedej bože jako rodinné auto? Ono vůbec 3er jako "úplný ideál! rodinného auta"? Pro "liliputány" určitě ano... 😉
Netvrdím, že 30d vůbec nejede, sám jednu mám (E91 ve čtyřkolce) a navíc trochu poladěnou, takže těch necelých 600 Nm, co by tam po úpravách mělo být, zabírá pěkně, ale upravená 35d zabírá ještě úplně jinak. Zažil jsem to v pětce a to je jiná káva. 😄 Jako třeba na silnicích mimo obec nebo na dálnicích se s tím upraveným šestiválcem v 30d taky předjíždí hezky, ale každých 100 Nm je znát. 😉
A k tomu rodinnému autu - máme čtyřměsíční dceru a je fakt, že z počátku jsme měli pochybnosti, jak to do toho kufru na dovolenou dostaneme a vyřešila to rakev na střeše a kufr je teď poloprázdný. Pro dva dospělý a jedno dítě to stačí. Jistě, pětka má mnohem větší kufr, ale ta už mi přišla jako stěhovák.
Od nové trojky si slibuju, že bude vevnitř větší, takže proto ten ideál. 😄
A k tomu rodinnému autu - máme čtyřměsíční dceru a je fakt, že z počátku jsme měli pochybnosti, jak to do toho kufru na dovolenou dostaneme a vyřešila to rakev na střeše a kufr je teď poloprázdný. Pro dva dospělý a jedno dítě to stačí. Jistě, pětka má mnohem větší kufr, ale ta už mi přišla jako stěhovák.
Od nové trojky si slibuju, že bude vevnitř větší, takže proto ten ideál. 😄
Tak jen pro dva lidi se čtyřměsíčním dítětem jistě 3er v pohodě stačí, ale pod pojmem "úplný ideál rodinného auta" si zřejmě naprostá většina lidí představí něco trochu jiného...
Rodinější, než 330xd, bude určitě 530xd, nikoli případné 335xd...
Rodinější, než 330xd, bude určitě 530xd, nikoli případné 335xd...
530xd už ale trochu ztrácí dech. Dalších 100 kilo navíc proti 330xd je znát.
Ale tak to je o tom, co si kdo pod rodinným autem představuje. Když jsme doma vybírali rodinné auto, primární údaj byl výkon motoru. >😁
Ale tak to je o tom, co si kdo pod rodinným autem představuje. Když jsme doma vybírali rodinné auto, primární údaj byl výkon motoru. >😁
Přesně chápu o čem mluvíš, když říkáš že nová (né ta stará motorizace) 35d by v 3er byla peckou v kombinaci s 😁rivem.... 😉 Sáhnul jsem podobně jako ty jen jinou karoserii, 180kW a 520Nm jede už dobře, ale občas by se hodilo více >😁 >😁 jediné v co doufám je, že BMW konečně pochopí, že když si někdo koupí 😁rive do 3er, tak nechce jezdit po poli, ale chce mít jistotu i v zime - hlavní slabinu současné E9X v 😁rive vidím v její vyměklosti a vysokém podvozku - přeci když chci Mpaket, tak ho chci i s podvozkem, né? A né že to nejde!!!
jinak na tech špionážních fotkách toho není až tolik vidět.. Škoda - jsem zvědav naživo a na kupé!! Možná budu příště muset do většího kupé 😉
jinak na tech špionážních fotkách toho není až tolik vidět.. Škoda - jsem zvědav naživo a na kupé!! Možná budu příště muset do většího kupé 😉
Moje řeč, úvahy konstruktérů v Mnichově o tom, že k 😁rivu do trojky nedávají M Sportfahrkwerk, jsem nepochopil. Standardní trojkový podvozek sice není úplně špatný, ale sportovní stabilizátory a pružiny M paketu by trojce výrazně prospěly. V rychlých dálničních obloucích je mírné pohupování znát. Když to srovnám se svým druhým autem 130i se sportovními stabilizátory od HaR, to je onačejší pevnost. 😉
O úspěšnosti konceptu 5GT by se dalo polemizovat...
5GT ač to vůbec nechápu, tak prodejně je poměrně úspěšný, nic méně pokud půjde stejnou cestou, tak nechápu proč by měl být konkurentem A5sb, který je naopak sportovnější variantou k A4.
Opravím tě, žádná nová 1er FWD nebude. Měla by být stávající 1er ve verzi MPV předohrab, ale rozhodně ne celá řada 😉
Pokud vím, příští generace 1er bude předokolka, celá řada. Poté, co se v průzkumu ukázalo, že 80% majitelů si myslí, že předokolka je už ta jejich...
Jo a jak je to s tou novu 1er? Já mám info, že FWD bude jen MPV verze, ne celá řada?!