Novinky
Tak jsem mel tu cest uz 2x... pekne jsem si ten autak prohledl, jednou v oranzove, potom v cervene... v realu to vypada opravdu dobre :yes:
😉 Pro týnedžry ideální auto na rozflák. Než tátovi zmasírovat Audinu-tož raději toto Tamgoči-korejcostér :-! Počítám ,že víc jak 50 kusů ročně tady neprodají.
Už ten Gutalax nežer, padají z tebe hrozné sra*ky...
Díky redakci za přehledné shrnutí stávajících informací a za první porovnání s konkurencí. Jen by se ještě šiklo cenové srovnání, nebo jsem něco přehlédl? Debatu o rozpornosti Velosteru máme u testu, kde už někdo z kolegů připomněl staré pravidlo, že forma má odpovídat obsahu, čili funkci. Už jsem to psal, takže tady můžu jedině souhlasit s Jossalitem, že implantovat 155 kW motor do auta, které má podle všeho nesportovní a při zatížení navíc neklidný podvozek, prostě nedává smysl. Doporučuju pro srovnání test Hondy CR-Z: [odkaz]
..... Hyundai mi byla velmi sympatická značka. Měl jsem Ponyho, výborný spolehlivý čipera. Ale tohle je na mě už moc. Obšlehli Forda a teď to míchají a rozplizávají a já nevím co.
Osobní poznatek: zkusil jsem jinak celkem pohledný i40 v plné náloži, tzn. skurka a tak. Co mě totálně odradilo tak ten hnusný smrad z auta. Auto v kůži musí kůží vonět, ano vonět a ne smrdět jak kýbl od lepidla.
A pak, když už budu chtít Forda, tak si toho Forda koupím a nebudu podporovat kopíráky z rýžové zátoky. A dále motor: 1,7 na tak velké auto je to dost nebo ne? A řeči o kvalitě interiéru a podobně.... dokud budou evropské automobilky produkovat, tak nechápu důvod, proč bych měl kupovat tohle... :no: Vždyť všecko je lepší než, a je mi to líto, že to říkám, tohle. Elantra - to auto nemít dveře tak má světla kolem celého auta. Celkem stravitelný je ix20, to je pohoda...ale zase, proč tohle, když u Forda mi dají origo. Za mě celkově :no: 8-s :-!
Osobní poznatek: zkusil jsem jinak celkem pohledný i40 v plné náloži, tzn. skurka a tak. Co mě totálně odradilo tak ten hnusný smrad z auta. Auto v kůži musí kůží vonět, ano vonět a ne smrdět jak kýbl od lepidla.
A pak, když už budu chtít Forda, tak si toho Forda koupím a nebudu podporovat kopíráky z rýžové zátoky. A dále motor: 1,7 na tak velké auto je to dost nebo ne? A řeči o kvalitě interiéru a podobně.... dokud budou evropské automobilky produkovat, tak nechápu důvod, proč bych měl kupovat tohle... :no: Vždyť všecko je lepší než, a je mi to líto, že to říkám, tohle. Elantra - to auto nemít dveře tak má světla kolem celého auta. Celkem stravitelný je ix20, to je pohoda...ale zase, proč tohle, když u Forda mi dají origo. Za mě celkově :no: 8-s :-!
ten podvozek asi nebude to prave orechove, ale kdo by jsi kupoval Velostera kuli tomu, aby vymital apexy? na to bych si radsi poridil dieselovou imprezu nebo clio RS, mazdu mx-5 u kterych se to tak trochu ocekava, Veloster je fajn nakupni taska pro holky a lestenky, kterym jde o to se ukazat, nikoli trhnout rekort v Sosnove nebo cestou na Karlstejn....a to si myslim Veloster splni na 150%...je fakt, ze marketing je silny nastroj a paradox je, ze porad tem kecum naletime 😄
Dieslovou imprezu?
no po svezeni s benzinou 2.0 radsi tu dieselovu, jede fakt lepe...aby bylo jasne, bavime se o cene kolem 600k za nove/predvadeci auto...
WORLDFANS.COM😒/a> [odkaz]
New 1.6 liter direct-injection turbo will produce 208 bhp (155 kW / 211 PS) and 265 Nm (195 lb-ft) of torque.
Zřejmě již příští rok bude Veloster nabízen rovněž s novým motorem 1,6 Turbo GDI s přeplňováním a přímým vstřikováním. Hyundai na letošním šanghajském autosalonu uvedlo, že přeplňovaný čtyřválec bude poskytovat výkon 153 kW a maximální točivý moment 265 Nm. Německý Auto Bild však v minulosti psal také o plánovaném slabším provedení se 128 kW.
Udělat z něj neřiditelnou potvoru?
Dalsi test:Auf ersten Testkilometern wurde der Veloster durchaus den sportlichen Kernwerten eines Coupés gerecht. Das Fahrwerk ist bei weitem nicht zu hart abgestimmt. Die Lenkung könnte dagegen deutlich straffer sein, um mehr Rückmeldung von der Straße zu liefern. Der Veloster ist kein ausgeborener Racer, dazu fehlt ihm ein wenig der Leistungspunch, den zum Beispiel ein Turbomotor liefert. Der Fahrspaß kommt aber trotzdem nicht zu kurz. [odkaz]
Takze naozaj nevie, o co komu ide. V kazdom teste, ktory som cital, nasli aj nedostatky, ale to co citam tu u niektorych, nezodpoveda testom urobenych v DE a AT. Preco? Necham odpoved na kazdeho z vas 😄 .
Gratuluji, takhle se tu veřejně fackovat, to chce kus odvahy, nebo spíš blbosti. :-!
Shazuješ jen sám sebe, Péťo.
K i40 - v tej som viezol a ako vacsina novinarskych testov/recenzii som z toho auta velmi velmi prekvapeny. Porovanie s Fordom neobstoji, kedze Hyundai prisiel s konceptom Genus v roku 2006, na ktorom prvykrat ukazal tvary fluidic sculpture. Ford v tej dobe este len pripravoval koncept Kugy a Mondea. Takze v tom zase treba mat jasno. Thomas Burkle nie je medzi dizajnermi ziadna nula a jeho praca znacku pomaly posuva dopredu.
Pockajme 2-3 roky ako trh ohodnoti nove produkty - ja im za odvahu a tempo priblizovania sa konkurencii drzim palce.
Die erste Fahrt im Vorserienmodell mit neuem 1,6-Liter-Benzin-Direkteinspritzer weckt Vorfreude auf die Serienversion. Denn bereits jetzt gefällt das ausgewogene, sehr sportliche Verhalten des Fronttrieblers. Geringes Untersteuern, fein regelndes ESP – Hyundai hat seine Hausaufgaben gemacht.
Prekla😜 "Prva jazda s predseriovym modelom s novym 1,6 benzinovym motorom s priamym vstrekovanim vzbudzuje velku radost uz na seriovu verziu. Pretoze uz teraz sa nam paci vyvazene, velmi sportove chovanie auta. Prakticky minimalna nedotacavost, velmi jemne fungujuce ESP, Hyundai svoju domacu ulohu splnil.
Podobny vysledok maju i ine nemecke a ceske testy. Ja sa nehadam kto ma pravdu. ja sa skor pytam, ako je mozne, ze vyjdu tak naprosto odlisne vysledky??? :😉 :😉
"From rest, the steering is well-weighted and linear. The low-speed ride, however, is on the harsh side. There are big vertical movements around town, with none of the suppleness we’ve come to e😜ect in, say, Hyundai’s own i30.
It’s the same at higher speeds, too; failing ever to quite settle. That can make the Veloster feel dynamic and agile, but our e😜erience with, say, the Scirocco, Ford Fiesta Zetec S or Citroen DS3, is that decent handling doesn’t have to come at the e😜ense of a sophisticated ride.
Other cars, like the Mini Cooper, or Alfa Romeo’s Mito, do make the compromise, sacrificing comfort for a faux-agile feeling. With an ideal set-up the Veloster wouldn’t."
Stručně řečeno: Vyvážené a přímočaré řízení z klidové polohy, ale už v nižších i vyšších rychlostech se Veloster chová neklidně, což může budit dojem dynamičnosti a agility, ale jsou auta, která to dokáží řešit a zachovat zároveň sofistikované jízdní chování - Scirocco, Ford Fiesta Zetec S nebo Citroen DS3. Ano, jsou taky auta kompromisní, která komfortní chování obětují pocitu zdánlivé agility - Mini Cooper nebo Mito. Ale Veloster by při správném nastavení takový kompromis dělat nemusel. Zatím je tam i po městě tvrdý projev, výrazné nadhazování v kolmém směru, bez pohodové pružnosti, kterou jsme čekali.
A pak dělá Prior tenhle závěr: "There’s still a lot of work to do on the chassis, but the promise is there.
By my thinking, Hyundai ought to do everything it can to release the Veloster’s full driving potential.
There are a lot of competitive and desirable cars at this level, and if Hyundai can make its coupe one of the best cars around to drive, it’ll give itself a useful leg-up."
(tady odkaz: [odkaz] )
Čili: Zbývá spousta práce na šasi, ale je tam příslib. Podle Priora by měl Hyundai udělat maximum, aby naplno realizoval jízdní potenciál Velosteru. V této skupině je řada konkurenceschopných a atraktivních aut - a pokud Hyundai dokáže zapracovat na svém kupé tak, aby patřilo mezi auta, která se řídí nejlíp, pomůže si tím o pěkný krok vzhůru.
Matt Prior to říká velice decentně a povzbudivě, ale ve vzduchu visí i druhá půlka toho sdělení: a když Hyundai Veloster na takovou úroveň nedotáhne, bude z toho zase jen jedno plácnutí do vod automobilového průmyslu a Hyundai si tím k lepšímu postavení brandu nepomůže.
Ano, Augustine, je divné, že v německém testu to vidí jinak než 4 anglicky psané ziny z různých částí světa a než dva testy podle mě solidních českých redakcí. No tak ještě počkáme, uvidíme, jak se to vyvine. Díky za debatu a zdar :yes: