Jenže u ASR nejde o výkon, je to skrátka pomoc při náledí atd (prokluzovat bude i 0.8 v Matizu). Když bych nevěděl co tyhle systémy dělají, tak by mi asi v autě nechyběly. >:D
Že prošla jedním testem na výbornou, to je opravdu důkaz.. ;-) Je tu i jedno HTP co jezdí bez poruch. Napiš to všem těm, kteří s tím motorem měli problém.
Navíc jsem to nemyslel jen přímo na tenhle motor, ale obecně na všechny od všech automobilek. Prostě souhrn častých poruch na daných motorech u daných značek vozů.
Tvoje HTP mě nezajímá. Myslíš, že když se tobě nesype, tak se nesype nikomu? Zjisti si problémy s tímhle motorem a uvidíš, že pokud je v provozu pořád, tak se nedolévá pouze kapalina do ostřikovačů a olej.
To okienko nie je dôsledkom rastu karosérií, iba dôsledkom posunutia spodnej hrany čelného skla dopredu a jeho väčším sklonom.
V čom akože je to horšie na údržbu? Že dáš ruku s utierkou pred zrkadlo a nie za zrkadlo? Kefa v umyvárke miesta okolo späťáku umyje rovnako mizerne pred zrkadlom aj za zrkadlom - prípadne pred zrkadlom lepšie, ak ich sklápaš, alebo ich sklopí svojim tlakom samotná rotačná kefa.
To malé trojúhelníkové (sub)A okénko je daní růstu karoserií. Elegenci to nepřidá, a na údržbu to je o řád horší, než když máš pouze klasické "A" okénko (POLO).
Při čtení testů stále narážím na popisy motoru s ohledem na jízdní vlastnosti, což je logické. Kupříkladu tento motor. Neříkám, že jsou jeho jízdní vlastnosti špatné, naopak - pro dva mladé lidi do malého auta postačí. Co se týká závad, tento motor není zrovna etalonem kvality.
Nebylo by možné proto udělat sekci, kde by se postupem času objevovaly závady a problémy s danýmim motory? Myslím si, že je to podstatná informace pro lidi, kteří nemají zájem o koupi nového vozu.
ASR je podle mě méně důležitý systém než ESP. ASR pouze zabraňuje prokluzu hnané nápravy při akceleraci, což u předokolky není nic dramatického, zejména s relativně slabým motorem. ESP brání (snaží se bránit) smyku auta, což je mnohem důležitější...
Přidám se s troškou do mlýna. Mám taky jednu takovou a spokojenost veliká. Interiér doznal úprav už u prodejce - nemohl jsem vydejchat postříbřené plasty na kapličce přístrojů - nahrazeno černými z verze Reference, vršek polepen imitací karbonu, a ejhle, interiér verze Style značně prokoukl. Ergonomicky je pro mě (179cm) naprosto perfektní, uznávám, že festovní chasníci se tam mohou cítit stísněně. Určitá "šedivost" interiéru mi nevadí, naopak v tomto autě se člověk soustředí plně na jízdu, která je s tímto motorem při nízké hmotnosti auta a strmém řízení opravdu zábavná, tudíž není čas a důvod rozvášňovat se nad jemnými nuancemi polymerů. Nic nevrže, (skoro) všechno je tam kde má být, sedačky OK, výhled všemi směry velmi dobrý, atd, atd.
Toto auto mi dalo vzpomenout na první hranatou Ibizu cca kolem roku ´93 s motorem 1,5 od Porsche engineering, neskutečně zábavné auto, byť také již tehdy neskutečně nespolehlivé...
Uvažoval jsem nad většími a tzv. luxusnějšími auty za podobné peníze, ale vrátil jsem se k Ibize. Ano, není dvakrát levná (i když dá se ledacos ukecat), ale už dlouho mi žádné auto nesedlo takhle pěkně do ruky (a pod zadek). A o tom to je, těšit se i na jízdu do práce, čert vem desetiny sekundy, kilowatty, newtonmetry a měkčené plasty. Když vám auto roztáhne koutky do úsměvu, je to ono :yes:
Při real je to tušim 3050. Jinak redakce AUTO.CZ ma ve svych testech dost přehmatu. Např. šiřka interieru vzadu je uvedena stejna jako u Golfa u ktereho uvaději pořad shodnou hodnotu a to 1430mm. Ve skutečnosti je však šiřka v Golfu samozřejmě větši a stači se jen posadit.
Rád přispěju mou troškou do "mlejna". Přesně tuhle IBIZU v bílé mám (s drobnými úpravami) a jsem nad míru spokojen! Oproti LEONu mě mrzí jediná věc a tou je absence ESP ba co víc i ASR!!! Což mi příjde u auta za 350 tis docela smutné! Přecijen se píše rok 2011 a tuhle bezpečnostní pomůcku bych u takového auta čekal. Nekoupil jsem si LOGANA, kde bych tenhle nedostatek omluvil. Auto je praktické, hezké a pro dva mladé, sportovně založené lidi takřka DREAM CAR! Jen teda při 130km/h točím 3000ot/min a ne 3200 jak uvádí redakce... :yes: BRAVO SEAT - konečně rozumný směr!
Na základě prvních fotek jsem byl nadšen, v reálu už méně... takže u mě to nakonec na první místo není, extravagantní 207SW hodnotím lépe (ale je to jiný styl a beru i Ibizu). Clio ani Fabia nejsou rovnocennými soupeři.
Třistapade je celkem dost, i v rámci koncernu... taková Octavia TSI drive ve výbavě Advantage je s 1.4TSI za 400k, v základní výbavě o něco méně, a nabízí o hodně více prostoru, výbavy i výkonu. Ale budiž, pokud tvé srdce tluče pro Ibizu, chybu asi neuděláš.
Za stejnou cenu, ve stejne vybave a se sportovnim podvozkem. Sice "pouze" 63KW motor, ale ten je vyvazen jinymi prednostmi. Jinak k ibize, hezka je, ale potrebuje nejakou kriklavou metalizu, ktera da vyniknout tem ostre rezanym rysum. Narozdil od fabie, u ktere neni takovy rozdil mezi vrcholnou vybavovou verzi a chudinkou v classicu s uknouranym HTPckem. Protoze je porad stejne hnusna, hehe. Ne tak jsem to nemyslel. Fabie jednoznacne vede co se tyce interieru, i kdyz po pohledove strance je ten seatacky taky prijatelny, pouze ty tvrde plasty... Ale to lze odpustit.
Nedá sa nič iné len plne súhlasiť. V segmente B niet krajšieho kombi, plus daná konfigurácia je schopná uspokojiť všetkých záujemcov o malé rodinné auto bez rezignácie na dynamiku. Malá peha krásy je ten tvrdoplastový interiér, dá sa to ale (na rozdiel od väčších súrodencov) prekúsnuť.
Tedy mě osobně se interiér Ibizy moc líbí. Je dynamický a myslím si, že odpovídá sportovnímu zaměření značky a co je chvályhodné nesnaží se kopírovat interiéry koncernových vozů - je originální, ale pohled na interiér je zcela individuální.
Jinak s tím Leonem bych asi také váhal.
Pokud v jiné třídě ano, pak mezi subkompaktními kombíky není v podstatě co řešit. Jde-li ti v životě i o to, aby ses moh´s autem i takzvaně blejsknout, pak tahle Ibiza je přesně tím, co si máš koupit. Neuvěřitelné, asi jediný subkompakt v kombi, který má švih, designovou čistotu, pohledovou vyváženost a harmonii. Je to tak podařený vůz, že v přitažlivosti atakuje i modely krátké.
Tak co motorizace? No, zde může majitel jenom jásat, tichý, kultivovaný motor s výkonovou rezervou pod kopytem. Copak asi tak máš pod tím kopytem ty?.. A spotřeba? Určuješ si ji sám, může být něco příjemnějšího? Tak jízda. Jak to s ní je? Špička, tvrdší odladění, žádnej rodinnej ušák po babičce dědy, pěkné sportovní svezeníčko. A co kabina? Máš výhradu? Jako že je tam méně měkčených plastů než v Bentley. Klid, nehledej mouchy tam, kde to vypadá jako by sis nedělní oběd vyrejpával párátkem ze slonoviny. Nechce se mi věřit, že bys šel v této třídě zrovna po měkčených plastech.
Velmi upřímně píšu - pravděpodobně není jiný subkompaktní kombík s takovou mírou stylu. Tak se ještě podívejme na cenu. V dokonalé výbavě za třipade? Je to málo nebo moc? Nebo tak akorát? No, jako všechno je cena z pozice potenciálního kupce veličinou vždy relativní. Obecně vycházej z toho, že ať máš na auto jakoukoliv sumu, vždy ti na hotovosti schází patnáct procent. Jde tedy o to, zda jsi obecně schopen připustit poměrně deprimující skutečnost, totiž, že tance kolem ceny jsou než fatálním odhalením tvých majetkových horizontů.
Z tohoto pohledu lze doporučit jen jedno - vykašli se na to, jestli stojí konkurenční model o deset táců méně a zabývej se jen a výhradně tím, co a ke kterému modelu tě poutá. Považuješ-li Ibizu za krásnou, líbí-li se ti, přitahuje-li tě, pak to ber jako vztah ke krásné ženě - ať to stojí co to stojí, dostat ji prostě musíš. Auto má naštěstí tu výhodu, že tě finančně ruinuje jen na počátku. Koneckonců, až se obou jednou budeš chtít zbavit, Ibiza bude právě ta, která ti bude i na tom závěru činit radost. Prachy, co za ní dostaneš můžeš vrazit do rozvodového právníka. A všechno to pak zase začne nanovo...
Tohle autíčko s tímto motorem je můj tajný sen a odpustil bych mu i ten nepříliš vzhledný interier. I když při dnešním pohledu do ceníku Seatu je možná lepší koupit Leona Copa, nabízí za stejné peníze víc muziky.
Interier je oproti Fabii kombi trosku stiesnenejsi ale to je dan za vonkajsi dizajn ktory je podla mna o triedu lepsi ako ma fabia. Ale o tom to je. fabia je praktickejsia a ibiza sportovejsia.
vzhľad, jazdné vlastnosti, motor :yes: a všetko za dobrú cenu, čo si viac môže človek priať? interiér typický seat ale tak nik nieje dokonalý. zato exteriér - asi najkrajšie kombi vo svojom segmente. a ak niekomu prekáža menší kufor (čo je u kombi asi dosť podstatné) môže si predsa kúpiť národného hrdinu - zmutovaného swifta so zvláštnymi genetickými deformáciami... bŕŕŕ 8-s