Novinky
Klaudius
0
Prvý bude dvojdverák a litrový trojvalec, to je už známe. Palubka je tu, do jednej z diskusií ho už dával white label [odkaz] , ale vyzerá to na najluxusnejšiu verziu.
Přejít do diskuze
A na to s tím Golfem si přišel jak? Proč by majitelé Touregů akceptovali jen auta Golf-klasse a výš, stačí se kouknout na Aston Martin, který nabízí své 3m mini Cynget (Toyota IQ) jen zákazníkům, kteří již vlastní nějaký Aston (všechno nad 4.7m myslím...) Podle mně je taktéž spousta majitelů Touregu, kteří si koupí třeba Polo jako druhé auto do rodiny... Ohledně kolínských trojčat to také vidím jinak. Osobně si myslím, že patří (aspoň momentálně) mezi jedny z nejhorších v A-segmentu - příšerná kvalita interieru, špatné řazení, pidikufr (139l), pouze vyklápěcí zadní okna i u 5dveřové verze, otáčkoměr jen za příplatek atd.. Navíc cena stále vyšší než u konkurence... Jestli bych měl vybrat stylová auto z téhle třídy, pak jsou to: Fiat 500, Toyota IQ, Mini, Smart Fortwo (poslední 2 jsou celkem dost na okraji tohoto segmentu)... Uvidíme, jak to všechno dopadne v reálu, jak bude nastavená cena a jak to zahýbe celkovými prodeji v segmentu...
Osobne si myslím, že auto bude zaujímavé tým, ako je riešený interiér...
Jeho problém ani nie je fakt, že ide o miniauto, ako skôr dopyt na trhu. CEE región možno v 5 dv. verzií, inde ako 3 voz do rodiny.
Jeho problém ani nie je fakt, že ide o miniauto, ako skôr dopyt na trhu. CEE región možno v 5 dv. verzií, inde ako 3 voz do rodiny.
Zrazu moralista? >😁
Foto interiéru už tu v nejakej diskusii bolo. Zvonka si vo veľkej miere vedľa. 😉
Foto interiéru už tu v nejakej diskusii bolo. Zvonka si vo veľkej miere vedľa. 😉
Nečakaj nástupcu Foxa - to bola síce problémová, síce škaredá, ale bublina, nakoniec vonkajšími rozmermi Fox súperil s Feliciou. Up! je typický mikroautomobil. Ako taký, možno prekvapí pozdĺžnym priestorom na predných sedadlách, na šírku aj výšku ale klasika.
MPV verzia so znackou Skoda a motorom 1.0 LPG....to by bolo nieco pre mna. Snad mi vsak Splash 1.0 LPG prezije este tuto generaciu... 😄
Ale som velmi zvedavy na toto auticko. Tato kategoria je skutocnym poharom konstrukterov 😄
Ale som velmi zvedavy na toto auticko. Tato kategoria je skutocnym poharom konstrukterov 😄
Jenomze tohle je mozna ten omyl ktery zabije prodeje tohoto vozu. Typicky zakaznik VW s Touregem v garazi si o tento typ vozu ani kolo neopre. Pro vetsinu VW Fahrer je minimalni akceptovatelna velikost .... Golf. 😉
Jinak nemusime srovnavat pouze s Pandou ci Picantem osobne jsme presvedcen ze Up a jeho sourozenci nejsou schopni se postavit vedle kolinskych trojcat, ketre maji vice stylu. Ovsem je to jen muj subjektivni nazor, i kdyz jsem si vedom ze VW nedela nic nadarmo a vse je tvrdy kalkul. Ovsem Shangajske tovarny na vyrobu dilu je potreba necim vytizit! >😁
Jinak nemusime srovnavat pouze s Pandou ci Picantem osobne jsme presvedcen ze Up a jeho sourozenci nejsou schopni se postavit vedle kolinskych trojcat, ketre maji vice stylu. Ovsem je to jen muj subjektivni nazor, i kdyz jsem si vedom ze VW nedela nic nadarmo a vse je tvrdy kalkul. Ovsem Shangajske tovarny na vyrobu dilu je potreba necim vytizit! >😁
Už jen to, že píše na nějaký server o autech, je špatně. Pokud se tu kasá mlčenlivostí.
Jinak já mlčenlivost vůči koncernu nemám, tak si tu klidně trošku zaspekuluju.
Auto bude mít boční profil prakticky identický. I ta klika na dveřích bude stejná.
Přední partie bude kapku jiná, klasický přední nárazník bez rohových prolisů, zato s větším otvorem pro nasávaný vzduch, světla jiná. Blíž k designu VW Polo.
Spětná zrcátka více podobná Polu, než této studii.
Zadní partie, světla úplně jiná, vertikálně orientovaná a sdružená, zadní nárazník normální, bez nějakých výdechů či prolisů ze studie.
Vnitřek velmi jednoduchý, tvrdé plasty, velké plochy, sedadla docela málo polstrovaná, hodně oplastovaná, interiér úplně jiný. Žádný velký displej, prostě naprosto jinak pojatý.
Jinak já mlčenlivost vůči koncernu nemám, tak si tu klidně trošku zaspekuluju.
Auto bude mít boční profil prakticky identický. I ta klika na dveřích bude stejná.
Přední partie bude kapku jiná, klasický přední nárazník bez rohových prolisů, zato s větším otvorem pro nasávaný vzduch, světla jiná. Blíž k designu VW Polo.
Spětná zrcátka více podobná Polu, než této studii.
Zadní partie, světla úplně jiná, vertikálně orientovaná a sdružená, zadní nárazník normální, bez nějakých výdechů či prolisů ze studie.
Vnitřek velmi jednoduchý, tvrdé plasty, velké plochy, sedadla docela málo polstrovaná, hodně oplastovaná, interiér úplně jiný. Žádný velký displej, prostě naprosto jinak pojatý.
Nápodobně. Dosud jsem tu od tebe totiž fakt nečetl nic objevného. Situace je tedy neměnná. 😉
Ano, já patřím mezi ty, co tu veřejně řeší zkazky z SZ. Mimo to, sem píše anonymně.
Klaudie, sorry, ale ty o tom autě nevíš víc, než já. 😉
Klaudie, sorry, ale ty o tom autě nevíš víc, než já. 😉
A aký je v tom rozdiel? Ľudí, ktorým rátam za priateľov a ktorým verím, spočítam na prstoch jednej ruky. A ty medzi nimi nie si, sorry.
Nie. Som viazaný mlčanlivosťou. Ty by si šiel sedieť alebo platil horibilné pokuty za pár riadkov pár dní pred premiérou? :-!
Tak UP nejspíš nemá být levnou variantou pro málo movité. Podle mě to má být doplněk pro bohaté 😄
Na hodnocení si počkám až na oficiáloní představení a nacenění. Pokud tomu nasadí rozumnou cenu, tak by to problém být nemusel, ale pokud chtějí udělat tohoto prcka s cenovkou kolem 220 000, tak nevidím moc důvodů na koupi.
Myslím, že toto auto rozdelí ľudí na dva tábory. Pre mňa je v určitých ohľadoch zaujímavé, v iných sklamaním. Realita je v mnohom iná ako štúdia na fotke, ale štylisticky veľmi podobná.
Ale o tom potom. 😉
Ale o tom potom. 😉
Len aby cenou nešplhal až niekam k Fabii, čo je docela možné, ak lacnejšou alternatívou bude aj Škoda.