Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Amarok: Výroba pickupu s motorem 2,0 TSI (118 kW) zahájena

Nabídku turbodieselů pro pick-up Volkswagen Amarok nově doplní benzinové 2,0 TSI.
Zpět na článek
18. 8. 2011 09:08
18. 8. 2011 09:33
18. 8. 2011 09:36
18. 8. 2011 09:45
18. 8. 2011 15:32
18. 8. 2011 16:30
18. 8. 2011 17:10
18. 8. 2011 22:18
18. 8. 2011 09:11
18. 8. 2011 09:36
18. 8. 2011 09:49
18. 8. 2011 10:02
18. 8. 2011 13:38
18. 8. 2011 13:06
18. 8. 2011 09:08
Max vykon
Tak tu nieco nesedi..maximalny výkonu 118 kW (158 k) v 3500-5500 min-1, a maximální točivý moment 300 Nm mezi 1600-3850 min-1. to matematicky nemoze nikdy vychadzat. maximalny vykon nemoze byt nikdy pri nizsich otackach ako maximalny krutiaci moment Jedno, alebo druhe pasmo je zle.

300Nm pri 3850 otackach dava 120 kW...
Rozbalit vlákno
7
18. 8. 2011 09:33
Re: Max vykon
asi to bude tym, ze tych 300 dosahuje povedzme v 3000rpm a od 1600 do 3850 ma plochsiu krivku cca do -20% z tych 300...

inu, marketing. belsi a belejsi.
18. 8. 2011 09:36
Re: Max vykon
máš recht, dokonce skoro 121kW:-)

A aby to mělo 118kW při 3500rpm, musel by být moment 322Nm. Takže ta hranice, kdy přechází konst. moment do konst. výkonu bude někde mezi.

Ale fajn charakteristika, i když je daná uškrcením motoru na úkor max. výkonu.
18. 8. 2011 09:45
Re: Max vykon
Ano, predpokladam ze aj zivotnost motora bude o to vyssia. (dufam)
Avatar - Ham.
18. 8. 2011 15:32
Re: Max vykon
No on koncern je známý tím, že udávané hodnoty většinou překračuje a zvlášť výrazné je to u motorů ve slabší specifikaci odvozených od výkonějších takže bych se nedivil kdyby na brzdě někdo naměřil tomuto stroji reálných 120-130 kW. Původní motor 2.0TFSI co má mít 200hp má na brzdě 206hp, novější co má mít 211hp má na brzdě 215hp.
18. 8. 2011 16:30
Re: Max vykon
To je vec dalsi, ze kazdy auto co zmeris bude mit vykon trochu jinej. Proto aby se nestalo, ze prodas auto, co ma vykjon mensi nez deklarujes, tak jsou vyladeny na malinko vic. Bezna vec

My narazime na to, ze vykon a moment jsou dve na sobe zavisly veliciny. Kdyz je jedna dana, tak ta druha jde pres otacky dopocitat. A tady jim to nesedi, tzn. ze tam nekde je chyba
Avatar - Ham.
18. 8. 2011 17:10
Re: Max vykon
Máš pravdu ale takovéto chyby jsou u hodně modelů, žádná reálně naměřená křivka ať již výkonu nebo momentu není ve skutečnosti absolutně rovná (jak uvádí brožůry od do jedna hodnota) a zkoumáním bod po bodu je jasné, že výkon je od-do a moment taky od do. Na druhou stranu myslím, že do chyby cca 5kW se vejdou a pravidelně uvádí hodnoty nižší takže nikoho "neošidí".
18. 8. 2011 22:18
Re: Max vykon
jj, to je samozrejmy:-) Zrovna u koncernu ty krivky jsou ale vyzehleny extremne hodne. Ale tohle by sedet melo, pokud to je informace z ofic. tiskovy zpravy
Avatar - kari.laz
18. 8. 2011 09:11
.
Asi by to nebyl motor, který by jsem si pro to auto vybral, ale určitě se najde někdo, kdo diesel nechce. Každopádně nějaký větší diesel, například 3,0 TDI, by tomu autu hodně seděl. A nějaká benzinová alternativa 3,2 nebo 3,6 FSI by taky nebyl od věci.
Rozbalit vlákno
5
18. 8. 2011 09:36
Re: .
napr ja, soft turbo je OK. viac tu v tomto pripade pojde o tu plochsiu krivku tociveho momentu ako o max vykon v 6500rpm. ved si len pozri tradicne pickup motory napr od nissanu. 2.5DI a max vykon len 85kW, ale krivka o dost plochsia ako pri 'civilnych' motoroch.

a co sa tyka V6 benzinov, to tu asi nikto nebude chciet. mimo europy ale urcite. VW uvidi podla predajov.
Avatar - kari.laz
18. 8. 2011 09:49
Re: .
Já se nikde o výkonu nezmiňuju.
18. 8. 2011 10:02
Re: .
3.0 by mi do tohoto auta přišel jako příliš těžký. Taková pětiválcová 2.5 TDI to by byl ideální motůrek.
Avatar - kari.laz
18. 8. 2011 13:38
Re: .
Vycházel jsem z toho, co mají nyník dispozici. Taková upravená 3,0 TDi někde kolem 150 KW jako je základ v A6 popřípadě s lehce upraveným průběhem by tam mohla být dobrá.
18. 8. 2011 13:06
Re: .
Benzín bych bral a bylo to, co mi u Amaroku doposud chybělo.