Novinky
Asi by to nebyl motor, který by jsem si pro to auto vybral, ale určitě se najde někdo, kdo diesel nechce. Každopádně nějaký větší diesel, například 3,0 TDI, by tomu autu hodně seděl. A nějaká benzinová alternativa 3,2 nebo 3,6 FSI by taky nebyl od věci.
napr ja, soft turbo je OK. viac tu v tomto pripade pojde o tu plochsiu krivku tociveho momentu ako o max vykon v 6500rpm. ved si len pozri tradicne pickup motory napr od nissanu. 2.5DI a max vykon len 85kW, ale krivka o dost plochsia ako pri 'civilnych' motoroch.
a co sa tyka V6 benzinov, to tu asi nikto nebude chciet. mimo europy ale urcite. VW uvidi podla predajov.
a co sa tyka V6 benzinov, to tu asi nikto nebude chciet. mimo europy ale urcite. VW uvidi podla predajov.
3.0 by mi do tohoto auta přišel jako příliš těžký. Taková pětiválcová 2.5 TDI to by byl ideální motůrek.
300Nm pri 3850 otackach dava 120 kW...
inu, marketing. belsi a belejsi.
A aby to mělo 118kW při 3500rpm, musel by být moment 322Nm. Takže ta hranice, kdy přechází konst. moment do konst. výkonu bude někde mezi.
Ale fajn charakteristika, i když je daná uškrcením motoru na úkor max. výkonu.
My narazime na to, ze vykon a moment jsou dve na sobe zavisly veliciny. Kdyz je jedna dana, tak ta druha jde pres otacky dopocitat. A tady jim to nesedi, tzn. ze tam nekde je chyba