Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche 911 (991): První fotografie nové generace

100 komentářů

chrudoš
Tak tomuto se rika vybrouseni vybrouseneho diamantu 😄 Je to sice zase to same, ale u Porsche se to proste ocekava a je to opet krasa. Hlavne ta profilova fotka v cervene, neskutecne drava! Az na ty diody...vzdyt to nema zadny jiny nez designersky prinos, proc to musi mit proste vsichni...

Jinak ale za jedna, proste krasa nad krasu!
jossalito
Omyl, diody mají také nižší energetickou náročnost a vyšší životnost. Další jejich vlastnosti někdo může považovat za plus, jiný za minus.

Tedy ve svém důsledku, diody v autě můžou dopomoci k nižším emisím. Sice jen o nějaké setiny či tisíciny, ale dnes už se počítá vše. 😉

Jinak samozřejmě 911 je nádherná, evoluce jak má být.
Anonym2811
Pokud se nepletu, tak se i rozsvítí rychleji oproti klasické žárovce, takže se může hovořit o o něco vyšší bezpečnosti...
jossalito
Ano, ale to už bych spíš zařadil mezi ty sporadické výhody/nevýhody. Někomu je třeba milejší plynulé rozsvěcování brzdovek, blinkrů apod. než zběsilé rozsvícení ledek.
Frantizsekk
Hlavni jejich vyhoda je, krome cca 1,5- 2 deci na 100km uspory, setreni hlavnich svetlometu. Ono lepsi pres den rozsvitit par diodek, nez xenon, ze. Designove se mi vetsina nelibi, ale zlepsuje se to. Hlavne, kdyz jsou integrovane ve svetlech.
chrudoš
Muzu se zeptat, jak muzou svetla, ktere si odebiraji el. energii z baterky, ktera se dobiji automaticky, sezrat 0,2 deci (coz je u uspornych dieselu napr 5% spotreby) kdyz pri rozsviceni nezmeni svou hmotnost? Potom kdyz nahradim jeste i zadni svetla a vypnu osvetleni interieru, jezdim o 0,6 l na 100 km usporneji?
Avatar - white label
white label
Tak velký rozdíl ve spotřebě to sice nebude, ale i to "automatické" dobití baterky je energie, která se od někud vzít musí... a v běžném voze "vyrábí"el. proud alternátor, který je poháněn hlavním spalovacím motorem, který je primárně určen k pohonu automobilu. A pokud toho proudu musí vyrobit víc, odebere i více energie z produkce toho spalovacího motoru, který tak spálí o něco více paliva..., podobné je to např. u klimatizace, ale tam je ten rozdíl markatnější
_MT_
Tak, tak. Baterie se nepoužívá za jízdy ke svícení. Čím víc elektronika na palubě spotřebovává elektrickou energii, tím víc je zatěžovaný motor a tím víc spotřebuje paliva. Za jízdy se baterie používá jen v případě, že auto spotřebuje více energie, než dokáže alternátor vygenerovat. To je rozhodně nežádoucí situace.

Hlavní světlomety nejsou zrovna malý odběratel. V případě denního svícení pak i šetří kapsu prodlužováním výdrže žárovek. V případě koncových svítilen není úspora tak markantní, ale dostaví se. A stejné je to v interiéru.
Avatar - PlugIN
PlugIN
po řadě 997 sem se zase zamiloval >😁
MariAchi
Stejne jako ses zamiloval do 997 po vsech radach pred tim, co? >😁 :yes:
Avatar - PlugIN
PlugIN
hh >😁 no víceméně 😁😁😁:
webpaja
Nečekal jsem, že výsledek bude natolik působivý. I broušenídiamantu nemusí pokaždé dopadnout dobře, v tomto případě, ale vzešel klenot! 😉
Avatar - Katikakus
Katikakus
Souhlas, nova 911 je opravdu dechberouci kraskou. Smekam, Porsche! 😉
Avatar - boost.
boost.
Taky se přidávám 😄
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
ano , kráskou..... je to takové nějaké poholčičené.... ;-\
Avatar - iudex
iudex
Nové Porsche 911 je... očakávané. Čo iného sa ostatne dá čakať u najtradičnejšieho modelu športovej ikony? Revolúcia á la medzigeneračne Renault? Asi nie, že. I keď väčšia odvaha dizajnérov by si našla iste priaznivcov (ja sa k nim radím), rovnako by hneď vyskočili obhajcovia "tradícií", tak v Porsche nič neriskovali a ladili roky vyladené. Predok sa dá s kľudom označiť ako facelift (aj to len mierny), predĺženie a zníženie siluety ale pomohlo, rovnako ako i užšie zadné svetlá á la Aston Martin. Zmenšenie základného motora je akceptovateľná daň dobe, 7st. manuál technická raritka, väčšie motory budú iste nekompromisné ako vždy. Záver: Nová 911 ako vždy zostáva jednoznačne deväťstojedenástkou. Rovnaká, a predsa lepšia.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Na [odkaz] najdeš designové studie- pár obrázků. A důkaz, že se ještě nenarodil designer, který by mohl 911 nějak dramaticky modernizovat... Nová 991 je prostě nádhera, přední rozchod konečně dohnal ten zadní. Venku se opravdu nemusí moc měnit, ale interiér, ten má ode mně 1 dvakrát podtrženou! Posuďte jen to polohu řadičky, kdo najde lepší řešení?! Je to sen, nádherný sen...
Avatar - gld
gld
mm, tá krikľavo zelená štúdia má niečo do seba. Pekné..
Avatar - boost.
boost.
:yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Proboha jen ne větší odvahu designerů, to by zase dopadlo. Toto je přesně ono, vycizelované do nejmenšího detailu, z každého úhlu pohledu prvotřídní stroj, nikde nelze najít chybičku (snad jen jednu jsem našel ale ta nesouvisí s designem, jak správně podotkl anonym, absence ručky není nic čemu bych fandil v této třídě). Auto a jeho správné tvary pro dané kategorie byly dávno vynalezeny a Porsche je vlastníkem toho správného tvaru pro sportovní stroj takže odvážní designeři hybaj od prahu Porsche.
MariAchi
:yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aj ked nova carrera vyzera nadherne paci sa mi viac stara , nuz som na hlavu 😉 co uz
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...tak to jsme dva 😉
Anonym2811
Kam probůh zmizela ruční brzda ? Vždycky jsem si říkal, že tahle elektrická potvornost do sportovních aut nevstoupí, už to tu máme. Dávám tomu tak 3 - 4 generace a přijdeme i o volant... ;-\
Avatar - boost.
boost.
taky jsem ji hledal... Ale přemýšlím nad tím, jak chtějí "oholit" ten interiér v budoucích hardcore verzích. Přeci jen interiér 991 je o poznání luxusnější a možná, že by se tam ta díra místo navigace snad ani nehodila >😁
Avatar - Stejsn
Stejsn
Na co chcete ruční brzdu, když na fotkách je automat?
Avatar - white label
white label
Použití "ručky" se snad s PDK nějak vylučuje? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Samozřejmě, že nevylučuje (by nevylučovalo). :yes:
Avatar - white label
white label
Mám osobní zkušenost, že taková dvouspojka s klasickou ručkou, může být v zimě ještě "zábavnější", než s manuálem... 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Ovšem předokolka, tady se brečí u zadokolky, popravdě, mechanická ručka je při rwd taková záloha pro každého, kdo je s ní a na ní zvyklý, v praxi max. na vytažení se z krizové situace, pominu-li její pomoc třeba při nějakém machrování na malém plácku, jenže úlohu vytahovače z krizovek převzalo ESP. Tady se navíc brečí nad chybějící ručkou u sporťáku, tedy má chybět při sportovní jízdě. Nevím ale jak. Docela rád bych viděl člověka, která jezdí s 911 tak, že u ní při "pile" využívá ručku. Carrera není auto, které potřebuje ručku k průjezdu vraceček na šotolině, nebo s ní v serii někdo jezdí rally? Má dostatek výkonu na zadku, aby jím pohnula na požádání plynem, mechanická ruční brzda je jí k ničemu, myšleno pro jízdu, pláč nad její ztrátou nemá racionální základ. 😉
Avatar - white label
white label
S tím souhlasím, ale to už píšeš o něčem úplně jiném, než bylo to, na co jsem (a jak) reagoval. Já měl výhradu k názoru, že ručku (obecně!) využiješ (např. v zimě) jen s manuálem, ale ne s dvojspojkou ("automatem"), což není pravda... 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....jdu se projet i za vás, kluci... 😉
No je to dílo. Interiér je krásný, ale mi sedí více ten z 997, je takový klasický, Poršácký. Tohle bych si dovedl představit do shootingbrake od Porsche.... ale jinak paráda a pozdrav do Stutt a už se těším na mistry z Leonbergu.... :yes:
MariAchi
Je to delo, jako ostane kazda 911 od nepameti a az na veky. :yes😒br />
Mam ale dotaz na ta 4% (jak priznacne) tech, co dali designu delo, tedy nejhorsi znamku: Muzete mi vysvetlit, co konkretne je na tom aute tak katastrofalniho, ze od vas dostalo delo? Nebo je ten problem spis ve vasich hlavach? :no:
Avatar - boost.
boost.
To byly asi děti Jeremyho Clarksona >😁 Ale je to nepochopitelný, auto je to krásný a myslím si, že JC to jen hraje... kdo by opovrhl 911kou?!
MariAchi
JC je sasek. Neco na zpusob Petra Novotneho a Cundrcountryshow, ale s auty. Tam se takove polodementni reakce daji ocekavat, nebot je tento porad urcen pro polodementni publikum.
Kdyz ale beru design jako takovy, tak na delo neni v soucasne dobe asi nikdo, natozpak 911...
_MT_
Když ho člověk vezme čistě z TG, tak má rád Ferrari, AMG a vůbec šílená auta. Vzhledem k tomuhle vkusu asi nemůžeš očekávat, že by byl milovník 911. Když testoval 997, tak řekl, že je to dobré auto. Ale 911 zkrátka nejsou jeho kafe.
Provocateur
Na takový pomatený výkřiky ve smyslu "Komu se nelíbí 911, tak je zákonitě 4% anebo pako" nemá cenu reagovat. Někteří fans to prostě nepoberou jako Mourinho prohru Realu 😄

Mně se taky nelíbila žádná 911 včetně této, protože mi s trochou nadsázky připadají jako připláclí brouci. Je celkem logický, že komu se líbí třeba Vantage, tomu se nemusí líbit 911. To ale méně chapaví jedinci těžko pochopí.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Můžu jeden dotaz? Ty patříš mezi více chápavé jedince? Dík.
Provocateur
Můžeš. Ano. Nemáš zač.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Dík! 😉
Provocateur
Byly to lehký otázky, tak nemusíš děkovat 2x 😉
_MT_
Já třeba 911 beru velmi pragmaticky. Nejsem do ní blázen, ale je to opravdu dobré auto.
Avatar - stene
stene
Přestože 911 mám rád, naopak JC chápu. 911 má dost specifický jízdní vlastnosti, kvůli kterým se dá lehce milovat, ale stejně lehce i nenávidět. Co aspoň můžu lehce soudit podle PC simulátorů >😁
_MT_
Jestli si jeho výroky dobře pamatuji, vadí mu spíš vzhled. O jízdních vlastnostech se v nich nezmiňuje. GT2 je jediná výjimka, tu považuje za šílený stroj (i na jeho poměry). Při pohledu do historie o 911 říká, že byly nebezpečné, nevyvážené atd. Ale viděl jsem dva testy 911 Turbo a v obou si ho pochvaloval. Při testu 997 Turbo řekl, že se cítí, jako by porušoval fyzikální zákony, pochvaloval si motor, množství trakce, jízdu městem, zkrátka vypadal spokojeně. A ve starším testu řekl, že Turbo má pravděpodobně nejvyzrálejší šasi mezi silničními vozy a že před pár lety prohlásil, že je lepší než Ferrari 355, a pořád si za tím stojí.

(Beru to z hlavy, tak mě nechytejte za slovo 😉 )
Avatar - white label
white label
Souhlas, a to se zřejmě ještě nevyjádřil k 997 Turbu S, to porušuje fyzikální zákony ještě o kousek víc... 😄
_MT_
V tom starším testu pozitivně hodnotil i Carreru 4S, jen vyjádřil svůj názor, že S je fake a nevidí důvod si za něj připlácet, když klasická Carrera 4 zvládne to samé. A předvedl pěknou analogii na ženách 😉

A když Clarkson řekne, že Porsche je použitelnější, praktičtější a na silnicích podle něj rychlejší než Ferrari, tak to je celkem poklona.

Tu GT2 porovnával s Gallardem LP560-4. A výsledek? "So it's your choice, really. You can have a dog (GT2). Or a car that could be driven by one (LP560-4)."
Avatar - stene
stene
Výroky si moc nepamatuju, spíš mi v paměti uvíznul pocit, že má Clarkson hlavně rád supersporty relativně nenáročné na řízení (SLR, Veyron, Gallardo...), což 911...no řekněme podle testů, že Turbo je nejmíň 911 a nejvíc z kategorie "jedu rychle ani nevím jak", takže vlastně patří taky do jeho kategorie. Ale třeba se pletu, fakt mu vadí jen vzhled a zbytek je jen špičkování s Hammondem 😄
_MT_
Při testování C 63 AMG řekl, že ho má rád, protože se ho snaží neustále zabít. To je na tom ta zábava - nevědět, jestli cestu přežiješ. To se zase nelíbilo Hammondovi, který preferoval preciznost M3. A třeba 430 má radši než Gallardo. Na Gallardu se mu líbí okázalost a design. A i snadnost řízení má své místo, třeba při každodenním ježdění.
Avatar - stene
stene
Já jejich řeči beru celkem s rezervou. Zvlášť při srovnávacích testech si často stojí za "svým" autem za každou cenu, jen aby nemuseli sklonit hlavu před tím druhým. Zrovna v testu s C63 si vzpomínám, že stál celou dobu Clarkson zuřivě za Mercedesem, aby skoro v posledním záběru přiznal, že z těch tří aut je podle něj nejlepší BMW M3. Každopádně dokážu pochopit člověka, co nemá rád 911 pro její specifický jízdní projev.
Avatar - Brandon Walsh
Brandon Walsh
pri profilovej fotke po zapnuti auto.cz mi spadla sanka :yes: :yes:
MariAchi
To dnes jiste nejsi sam :yes:
cjoctavian
Zboku Cayman, spredu VW Beetle >😒]
Frantizsekk
Nejdriv se podivej do zrcadla, pak na to auto. Tak co?
cjoctavian
Misia splnena. Zistene fakty: som dokonale krasny, ale to auto je neskutocny hnus >😒]
Avatar - white label
white label
Tak to při tvém vkusu musíš vypadat fakt hrozně..., ale máš štěstí, že když se člověku nedostává "krásy", bývá mu obvykle přiměřeně přidáno na sebevědomí (viz tvá reakce)... :😉 >😒]
len další facelift 997...je to na smiech...
czvlkoun
Tak jsem rád, že nejsem jediný, kdo nepoznal rozdíl.
Přijde mi, že jednotlivé verze 911ky se dají celkem v klidu použít do dětského časopisu na stránce najdi deset rozdílů 😄
Ale tím samozřejmě netvrdím, že se mi to auto nezdá pěkné! Líbí se mi.
Ale ten interiér mi k němu musím přiznat nesedí. Spíš je to jako nějaká luxusní limuzína, než sportovní auto.
frk
Jo jo,je to,jak ty foto kvízy v časopisech-najdi pět rozdílů >😁,ale i tak uznávám,že je porš 911 ikona,len ta trůba zcházá 😉 aneb nějaká,jen drobná inovace,kdyby byla,ale což :-!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
nebud hlupák...tady se mluví o nineeleveen a ne o hjundajce.... legenda Porsche 911 je právě v tom, že se nemění ale jen zdokonaluje....
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Krása. Jsem příjemně překvapený, jak si poradili s designem zadních světel a okolí, předek je zas o kus dál a "víc". Jen ten interiér v téhle barvě, aspoň lépe nafotit, vždyť ten volant vypadá, jak když je očalouněný lidskou kůží... >😒] a to je proti dobrým mravům nejen v kraji zdejším. 8-s
Avatar - white label
white label
Jj, design zadních světel (lehce "astonovských") se na první pohled docela povedl, naopak ta podlouhlá světla vpředu, pro denní svícení, možná mohla být o něco menší...
Avatar - sargis
sargis
Pevne verim, ze pre ltrafanusikov bude v priplatkovej vybave cerveny pas naskrz zadkom...aj ked na tento dizajn by sa asi moc nehodil...uvidime, s cim pridu ultra-verzie...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
oops smazat
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
smazat
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - boost.
boost.
Ano, Carrera je pro starší lidi. V Monaku, odkud jsem se nedávno vrátil, jsem potkal mnoho devětsetjedenáctek a 95% z nich řídil postarší bohatý pán 😄
Avatar - stene
stene
Jestli to nebude tím, že chvíli trvá (vím, je plno výjimek), než člověk dosáhne takové finanční úrovně, aby si mohl 911 koupit 😉 Ale těch několik zbohatlých mladíků pravda asi jde spíš do větší extravagance.
a kde sa vytratili tie nadherne zadky čo mavali 911tky ??? toto ma byť čo?...hnus co s tym autom porobili...a to nechcem spomenut interier...
Avatar - stene
stene
Bohužel souhlas. Zadek ala Aston nebo Maserati s hranou přes celý zaoblený zadek, už nevypadá moc jedinečně a sexy jako dříve. Přední světla vyčpulená jak když šlápneš ropuše na hlavu a interiér ala Panamera mi do 911 taky moc nesedí. Chtělo by to ale vidět naživo...
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - boost.
boost.
Vydrž Prťka, vydrž... 😉
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Vem si prasek! Vem si prasek!
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
,,,,měl by si s ním někdo promluvit >😁 >😁 >😁
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Moc bych to auto chtel. Jsem rad, ze je to Porsche, ktere nestresuje majitele exmodelu.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....už su klidný.... 😉 no stress
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Ja vim, moc bys ho chtel, ale spatne jsi se ucil a mas v hlave nasrano, tak to proste nejde. A mazej do klece nebo zavolam tete, vychazky ti skoncily!
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
vrkuboy
No jsem šokován asi tak jako by John Deere vypustil do světa nový traktor a byl nečekaně zelený. >😁 Ale opět to vypadá sakra dobře! Vypadá to prostě jako Porsche to by poznala i moje bába, která auta rozlišuje podle barev. :yes:
frk
Napsal jsi to moc dobře,ale na druhou stranu,je to pro (oba dva) zmíněné výrobce dost svazující a stresující šmudlat dokola pořád to samé :-!
Avatar - Ham.
Ham.
Stresující? Být na špičce výroby sportovních aut nebo výroby traktorů? No já bych to až na takový stres neviděl.
vrkuboy
stresující je dřít celej život jak mezek a nemít na tuhle šmudlu >😁
Avatar - eLzyx
eLzyx
nádhera, další dream car pro mnohé z nás. Už jen doufat, že je nenapadne do toho nacpat diesel. Bylo by opět po krásných snech.
Avatar - gld
gld
Načo sa vôbec v porsche trápia s vývojom nejakých "nových generácií". 911-ka by prežila ďalších 50 rokov len s faceliftmi a priebežne nasadzovanou technikou.

Pretože😒br />
dizajn- tam nič nové nevymyslíš (novinka mi príde akurát o čosi rozplácnutejšia a zadok menej "porscheovitý")

jazdné vlastnosti- tam toho tiež o moc viac ako doteraz nevykúmajú. Koncepcia alá 30. roky dotiahnutá do dokonalosti.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
O Tvých názorech o hořící nádrži se mi už zdá >😁
Jinak vlastním Boxstra, což je stejnej průšvih jako 911 s nádrží >😁
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Martine, hodne jsem nad prispevky nezdraveho rozuma premyslel, mozna nam chce neco rict, mozna uz pristali mimozemstani a on je jednim z nich!
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
A ty tenhle dopis pošli Dr. Chocholouškovi, třeba ti nějak pomůže... >😁
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
No já mám v Boxsteru kufry dva, přední hluboký ideální na nákup nebo vožení bas s pivem, zde ony basy by dobře sloužili na to hašení nádrže při nárazu 😉 a zadní kufr, je na tašky, mega kabelku přítelkyně, atd. 😄
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
by si slintal kdyby tě někdo svezl....... tak si tu ale jen mastíš kládičku nad svým miniegem >😒]
blowiik
na čtyřech kolech i v nové generaci stále nádhernej... nemůžu než :yes: :yes: :yes:
Avatar - Martin911Turbo
Martin911Turbo
Tak musím říci, že v prvé řadě gratuluji Porsche že po tolika letech rozšířili rozvor u takového kultu jako je 911, čekal jsem že budou nejdříve e😜erimentovat u "menšího" brášky Boxster/Cayman. Posunutí o 10 cm udělá opravdu hodně pro lepší jízdu :yes:
Design, přední část se mi zamlouvá, zadní ovšem ne. Moc malá zadní světla a výklopné křídlo z mřížkou má divný tvar. Interiér ok až na středový tunel, zde jsem čekal více "Panamera designu"
Trochu mě zaráží, že zde většina brečí že se zrušila klasická ručka. Ptám se proč? Jezdíte několikrát deně bokem? Pro mě by byla el. ručka výhoda, navíc neruší ten klacek interiér...
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Trochu sa podobá na nového Beetla... 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Raději se mrkni sám na sebe aby jsi se nepodobal na novýho trotla...
Konecne novy interier po tolkej dobe i ked ten sedy budik v strede "ach jo" ale to sa bude dat urcite vymenit. Predne hmlovky sa my nepacia, hlavne ze zachadzaju aj kusok pod uroven prieduchov, hodili by sa skor inemu autu, take co nad nimi nema okruhle porsche svetla. Zadne svetla tiez neberem ako velke plus, hlavne ta lista a to ake su uzke. Bocna silueta je naopak uzasna 😉 .Samozrejme ide len o moj nazor a ty co s nim suhlasia HIGH FIVE! Raz ked budu obe auta stare veterany tak by som bral starsiu verziu ak sa mi nezmeni vkus. Teraz pravdepodobne nove.