Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
boost.
Nemá faceliftovaná třída C již Comand Online? A jak funguje ten přístup na internet? Na webu MB mi toho moc neřekli, ale stejnak ta služba asi nebude zadarmo.
Připadá mi, že Céčko je mi hezčí bez AMG paketu, předtím to bylo naopak. Interiér je veliký posun dopředu. Holt Mercedes je Mercedes :-!
btw, jak by řekl klasik😒br /> BRAVO TEST :yes:
BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Připadá mi, že Céčko je mi hezčí bez AMG paketu, předtím to bylo naopak. Interiér je veliký posun dopředu. Holt Mercedes je Mercedes :-!
btw, jak by řekl klasik😒br /> BRAVO TEST :yes:
BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Souhlasím. A 250 CDI 4 matic bude pro třídu C asi tím nejleším co nabízí.
Tím nejlepším by bylo C350 4M v kombi, kdyby jej Mercedes ovšem nabízel.
Ano, součástí této generace Comandu je připojení k internetu. V praxi jsme ho ale nezkoušeli. Dobrý námět pro další test 😄
Command online mám a nevyužívám. Je to u nás, pokud vím, placené. Na takový test bych byl zvědavý!
Pokial by som sa mohol opytat. Zaujimalo by ma, ci mal testovany voz naozaj vzadu sirsie gumy? Je to uvedene v tabulke. Pri 4kolke je to nezvyk. Ma to pri 4kolke aj nejaky vyznam? Neboli by lepsie rovnako siroke pneu? Dakujem za odpoved
3_diamanty
tu nie je co riesit
dokonalost ma meno mercedes :yes:
dokonalost ma meno mercedes :yes:
nasua23
eeee, já to auto chci
eeee, ale je to šíleně drahý
eeee, ale já to auto fakt chci
Mno co dodat, MB udělali zatraceně dobrou generaci C a nechají si za to zatraceně zaplatit.
Ale i tak, po spolknutí hodně velké sedmimístné pilulky bych do tohoto auta šel bez váhání.
eeeee, ale ta cena😊 ( přesně jak výše, au😊 )
eeee, ale je to šíleně drahý
eeee, ale já to auto fakt chci
Mno co dodat, MB udělali zatraceně dobrou generaci C a nechají si za to zatraceně zaplatit.
Ale i tak, po spolknutí hodně velké sedmimístné pilulky bych do tohoto auta šel bez váhání.
eeeee, ale ta cena😊 ( přesně jak výše, au😊 )
- Motor je vynikající, jeden z nejlepších naftových čtyřválců, ač mi k Mercedesu pořád nějak líp pasuje V6.
- Zásadní pozitivum je sedmistupňový automat (rychlý a jemný), o světelné roky lepší než starý pětikvalt.
- O trakci netřeba pochybovat, zájemci o "hravost" by se jistě našli, ale asi by si stejně nekoupili čtyřválcovou naftu s automatem...
Kdo akceptuje cenu (au!) a logicky omezenější prostor vzadu (hlavně kvůli motoru podél a kardanu...), tak chybu neudělá.