Ekonomika
Tak to tady máme hošani - diamantové kladivo pro diamantové kovboje. Momentálně asi to nejlepší nářadí ve své třídě co dostaneš pod kopyto. Nebudu tady doktorovat - myslím, že skuteční znalci si již dávno udělali jasno ve své volbě a poučovat ostatní by vyznělo poněkud dětinsky. Takže chvalme BMW za jeho vlajkovou loď, vzpomeňme mnichovské při pohledu na RR Ducha a nenechme se dráždit články o tom, co kterému z nás stojí v garáži či před domem a kam chodit onanovat či zpytovat svědomí...
Tedy v rychlosti a šmahem - velké BRAVO BMW - zdá se že dvanáctiválcům doposud ještě neodzvonilo.... 😉 :yes:
Tedy v rychlosti a šmahem - velké BRAVO BMW - zdá se že dvanáctiválcům doposud ještě neodzvonilo.... 😉 :yes:
😲 Pierro žije!!!Bravwo >😒]
Bravwo i za mně! :yes😒br />
Určitě si vyjel někam do Ibérie pro pořádnej Audi Emoción a spojil to s příjemnou dovolenou že jo? >😒]
Určitě si vyjel někam do Ibérie pro pořádnej Audi Emoción a spojil to s příjemnou dovolenou že jo? >😒]
To víš, společný euroweekend v Bibione, Paříž ve čtyřech, Pierro si jistojistě užíval jako správný platinový kauboj. :yes: >😒]
Počkejte klucííí..., na Pierra se přece volá Bravoooo a ne Bravwo...!
>😁
>😁
nechapu proc k tak vykonnym motorum nedavaj automaticky xdrive? 8-s kdo sakra cce zadokolku se 750 Nm ???
Protože to vzhledem k charakteru a zaměření auta není potřeba. Má snad Rolls 4x4? Nebo Maybach? A ty mají motory ještě silnější
Má snad S600 pohon čtyř kol?
No právě, že nemá..., a proto se ho taky tak málo prodá... >😁
To jo, ani na hory se s tím nedá jet. No to by z toho jeden zvracel že to nemaj ve čtyřkolce >😁
Co hory..., dyť s tím se nerozjedeš ani za prudšího deště... >😒]
To nemá lunč kontról a ty další vyfikundace? >😁
Za ty háky ti nedajú ani ten "fyrmatyk", bo aspoň "iksdrajf", ale ani ten "lančmit" na cestu nedostaneš, natož nejakú "lančkontrolu"..., a gdyž tak bude stáť věc, jak tažné, bez kerého nechcu doma žádné auto ani viděť... 8-s >😒]
Tak jsou ale auta (a 7er by k nim dost dobře mohla patřit) co vzadu nemají oko na lano... a vracíme se k tématu hory, potažmo tahání ze závějí >😁
Na co ti bude u 7er (se zadkem) při tahání ze závěje zadni oko?
Tam budeš určitě potřebovat (a často) přece jen to přední! >😒]
A navíc na takovém autě už se nešetří a tažné se snad zaškrtává automaticky, nebo jinak je pak u nás takové auto neprodejné! >😁
Tam budeš určitě potřebovat (a často) přece jen to přední! >😒]
A navíc na takovém autě už se nešetří a tažné se snad zaškrtává automaticky, nebo jinak je pak u nás takové auto neprodejné! >😁
Mně se to tedy ještě nestalo (v našem městě sněží 3x za rok a to ještě vždycky přes noc), ale čekal bych, že do závějě zahučím po předku. Pak se IMO hodí oko vzadu, aby bylo za co mě vytáhnout bez destrukce 760Li za 3,5 míče.
Teda 3,5 míče + takových 30 tisíc tažný (taky se musí ale zaškrtnout gumový koberečky, když to má jezdit v zimě!)
Teda 3,5 míče + takových 30 tisíc tažný (taky se musí ale zaškrtnout gumový koberečky, když to má jezdit v zimě!)
Tak bez gumových koberečků si takové auto neumím doma představit už vůbec... 8-s >😁
Doufám, že dělají i zadní zástěrky, když to má 750 Nm!
To není nutné, těch mám doma z Polska plno, ještě z minulých aut... >😒]
Cože? 760 nemá ve výbavě zástěrky? >😁
keby len zasterky, vidis niekde drziak parkovacieho listka na celnom skle?? 😲 >😁
Sedmičkový báwo může parkovat kde chce, protože se mu každej bojí dát pokutu, to tady na mě zase nezkoušej zbytečnosti. Stačí mít značku třeba 7B60760 >😁
staci ak sa najde nejaky iniciativny "blbec" v radach mestakov a ta 760 dopadne ako bratislavsky Veyron - pekne s papucou >😁
Ta "papuca" se ale dává k tomu "Veyronu" (za příplatek) jako zabezpečovací zařízení, místo zamykání volantu a zpátečky... >😒]
No jo závist nezná mezí >😁
Dal jen měšťákům dýško, ať mu to pořádně pohlídají...to dělám běžně...znám to od Ronaulta... 😉
to by mu tie disky obalili plachtou.. inak sluzby nic moc 😄 [odkaz]
Pánové, dobrý auto je nový CL. Viděl jsem na vlatní oči, jak se ho MP kvůli velkýmu rozvoru a rozchodu kol nepovedlo naložit na odtahovku :-! >😒]
dve tony su problem.. H2 tiez nic moc uspech s odtahom [odkaz]
Jen jestli to byli fakt měšťáci, takhle se kradou lepší kousky čím dál častěji... 8-s
Bylo jich na to 4 nebo 5, zloději jsou tipuju lepší profíci. Jednak by se jim to asi povedlo naložit a jednak by nezatěžovali tolik lidských zdrojů >😁
prave ze nema a to je kamen urazu... nejprodavanejsi mercedesy S jsou S320 cdi 4 matic a S500 4matic, taky se nabizi srovnani: kolik se prodalo mercu s600 a kolik audin A8 W12? tu audi vidis na kazdym rohu
To bude mít (HODNĚ) jiný důvod 😄
PS: NENí "náhoda", že Mercedes dělá 4kolku u mého oblíbeného CL naopka JEN u té nejslabší verze (problémy s trakcí rozhodně NEjsou a 4kolka vás VŽDY do určité míry "limituje" při jízdě/ovládání vozu - ostatně přečtěte si něco o nové verzi Lamborghini Gallardo se zadním pohonem ... dle testů JEDNOZNAČNĚ LEPŠí než verze 4x4 - což je ale "logické" a ODPOVíDÁ to i teorii..
PROČ se "nabajkaří" tolik o tom jaký je "problém" se zadním pohonem NEchápu (mám pocit, že to říkají spíše lidé kteří s tím NEmají vlastní praxi/zkušenosti)
Pěkný den (s nějakou povedenou SILNOU ZADOkolkou - já bych doporučila třeba SL 6.3 AMG :yes: 😄
PS: NENí "náhoda", že Mercedes dělá 4kolku u mého oblíbeného CL naopka JEN u té nejslabší verze (problémy s trakcí rozhodně NEjsou a 4kolka vás VŽDY do určité míry "limituje" při jízdě/ovládání vozu - ostatně přečtěte si něco o nové verzi Lamborghini Gallardo se zadním pohonem ... dle testů JEDNOZNAČNĚ LEPŠí než verze 4x4 - což je ale "logické" a ODPOVíDÁ to i teorii..
PROČ se "nabajkaří" tolik o tom jaký je "problém" se zadním pohonem NEchápu (mám pocit, že to říkají spíše lidé kteří s tím NEmají vlastní praxi/zkušenosti)
Pěkný den (s nějakou povedenou SILNOU ZADOkolkou - já bych doporučila třeba SL 6.3 AMG :yes: 😄
Taky Audi je levnější než V12 od BMW a M-B a je to u nás nejoblíbenější prémiová značka... Navíc i tak A8 W12 nevidím na každým rohu. Mimochodem, jakej pohon by měla A8 bez quattra? Přední! 😄
Zadokolka, V12 a 750 Nm? Sem s ní! 😉
PS: Opravdu VELMi povedený motor - MOC bych ho chtěla :yes: 😄
PS: Opravdu VELMi povedený motor - MOC bych ho chtěla :yes: 😄
Zdar, kde ses toulala, v Monacu nešel internet, nebo si jen tak "pracně" čekala na novou C5? 😉
Byla jsem i jinde 😄
PS: Na Ž(l)alok(a) stále ještě "čokám"
PPS: A "testovala" jsem 630 Nm na zadní nápravě (takže bych přešla na "další level" - třeba na těch 750 😉
PS: Na Ž(l)alok(a) stále ještě "čokám"
PPS: A "testovala" jsem 630 Nm na zadní nápravě (takže bych přešla na "další level" - třeba na těch 750 😉
A copato bylo? Pochlub se 😉
6.3 AMG - (moc) "příjemný" motor :yes: 😄
PS: A (moc) "příjemně" a bez problémů a snadno se s ním jede i za toho deště 😉
PS: A (moc) "příjemně" a bez problémů a snadno se s ním jede i za toho deště 😉
Nový E?
"Staré" SL 😉
Chtěl jsem být realista a zároveň ti trochu dopřát >😁
A dojmy jsou?
A dojmy jsou?
(Veskrze) kladné 😄
PS: Tedy krom toho když se sklopenou střechou na předjetí podřadíte a přišlápnete plyn - to pak máte pocit že vám ten zvuk UTRHNE hlavu a je TAK "hrozný/hrozivý", že se chviličku obáváte, že se TRHÁ zadní část auta..
.. jinak opravdu PRIMA - příjemné "normální" auto s fajn motorem - vážně :yes: 😄
PPS: Také jsem kdysi (před 15-20ti lety?) jezdívala Sovereign(em) - konkrétně 4litrem - "pohodové" auto, že? 😄
PS: Tedy krom toho když se sklopenou střechou na předjetí podřadíte a přišlápnete plyn - to pak máte pocit že vám ten zvuk UTRHNE hlavu a je TAK "hrozný/hrozivý", že se chviličku obáváte, že se TRHÁ zadní část auta..
.. jinak opravdu PRIMA - příjemné "normální" auto s fajn motorem - vážně :yes: 😄
PPS: Také jsem kdysi (před 15-20ti lety?) jezdívala Sovereign(em) - konkrétně 4litrem - "pohodové" auto, že? 😄
Upřímně 3.6 je mi bližší, ať už jde o digitální přístrojovou desku, design detailů, točivější charakter motoru (byť s nižším momentem), nebo drobnosti jako mechanický kickdown, digitální páčky pod volantem a další věci, co zpříjemňují život. Na druhou stranu novějíš verze měly spoustu věcí doaženějších.
Nicméně XJ generace XJ40 je fantastické auto (ano musí fungovat, ale to je daň za značnou komplikovanost, u dnešních 5m sedanů to až zestárnou nebude lepší). Ve své době to musel být přízrak z budoucnosti, tak jako dnes nové XJ :yes:
Jinak svezení závidím, 63 AMG jsou asi jediné současné Mercedesy (vedle nějakých těch naprosto zvrhlých V12), co mě oslovují. A SL v AMG je velmi vkusné a schopné přibližovadlo, přesně mně sedí na rým kolegy GTI "po RIu v kabriu"
Nicméně XJ generace XJ40 je fantastické auto (ano musí fungovat, ale to je daň za značnou komplikovanost, u dnešních 5m sedanů to až zestárnou nebude lepší). Ve své době to musel být přízrak z budoucnosti, tak jako dnes nové XJ :yes:
Jinak svezení závidím, 63 AMG jsou asi jediné současné Mercedesy (vedle nějakých těch naprosto zvrhlých V12), co mě oslovují. A SL v AMG je velmi vkusné a schopné přibližovadlo, přesně mně sedí na rým kolegy GTI "po RIu v kabriu"
Já tedy NEJradě v cabriu spíše tak po (jiho)francouzském pobřeží, ale proti gustu .. 😄
6.3 AMG považuji momentálně za sice NE nejsilnější/nejrychlejší atd. ale asi NEJ-LEPŠí motor vůbec - tedy co do kombinace "normálnosti" a když je nutno SÍLY a "stylu" jejího podání.
V12 AMG je sice vskutku NEuvěřitelné - ale mne osobně (také) až tak NEoslovuje.
Přiznávám že od toho Sovereignu jsem jezdila už MNOHA auty, takže "detaily" už jaksi "vyšumněly", nicméně ve své době to bylo (pamatuji-li si, tak i tehdy maličko "poruchovější") MIMOŘÁDNÉ auto, mající "charisma" - ten 4litr mi z dnešního pohledu (nepletu-li se, byl to řadový 6ti válec?) příjde relativně "slabý" (co do výkonu), ale co do JÍZDY byl a asi i je "pohodový/dostatečný" i dnes (asi už jsem také ovlivněna tím NEsmyslným "honěním se za číslíčky" - přitom u motoru jde z .... řekněme více jak z 90ti% o něco jiného - něco jako "charakter/charisma" je v praxi DALEKO důležitější, nežli "lepší číslíčka" = pár PS/Nm navíc)
Prostě staré Jaguary byly "bezva" vozy na jízdu a myslím že už faceliftovaný S-Type se k tomu vracel a docela povedený mi přijde i současný XF a XJ vypadá také MOC "zajímavě" (diesel má velmi slušný, snad ještě nějaký nový benzín - ty V8 5.0 nejsou určitě špatné, ale nevím jak obstojí v opravdu "DRSNÉ" konkurenci..
Dobrou noc 😉
6.3 AMG považuji momentálně za sice NE nejsilnější/nejrychlejší atd. ale asi NEJ-LEPŠí motor vůbec - tedy co do kombinace "normálnosti" a když je nutno SÍLY a "stylu" jejího podání.
V12 AMG je sice vskutku NEuvěřitelné - ale mne osobně (také) až tak NEoslovuje.
Přiznávám že od toho Sovereignu jsem jezdila už MNOHA auty, takže "detaily" už jaksi "vyšumněly", nicméně ve své době to bylo (pamatuji-li si, tak i tehdy maličko "poruchovější") MIMOŘÁDNÉ auto, mající "charisma" - ten 4litr mi z dnešního pohledu (nepletu-li se, byl to řadový 6ti válec?) příjde relativně "slabý" (co do výkonu), ale co do JÍZDY byl a asi i je "pohodový/dostatečný" i dnes (asi už jsem také ovlivněna tím NEsmyslným "honěním se za číslíčky" - přitom u motoru jde z .... řekněme více jak z 90ti% o něco jiného - něco jako "charakter/charisma" je v praxi DALEKO důležitější, nežli "lepší číslíčka" = pár PS/Nm navíc)
Prostě staré Jaguary byly "bezva" vozy na jízdu a myslím že už faceliftovaný S-Type se k tomu vracel a docela povedený mi přijde i současný XF a XJ vypadá také MOC "zajímavě" (diesel má velmi slušný, snad ještě nějaký nový benzín - ty V8 5.0 nejsou určitě špatné, ale nevím jak obstojí v opravdu "DRSNÉ" konkurenci..
Dobrou noc 😉
Ano výkon je "jen" dostatečný. Ale když jsme u těch Mercedesů - nedávno tady byl test nového benzinového E 350. Při srovnání z XJ40 mně vyšlo hmotnost skoro stejná (to je ten generační růst a bezpečnost), M-B o tři převody víc, ovšem spotřeba benzinu naprosto stejná! Ano S-Type musel vyzrát a nakonec se mu to v rámci možností povedlo.
To francouzské pobřeží bych osobně taky preferoval víc. Motor 65 AMG poněkud deklasuje především cenový rozdíl...
To francouzské pobřeží bych osobně taky preferoval víc. Motor 65 AMG poněkud deklasuje především cenový rozdíl...
630Nm na zadku? Že ty si zkoušela couvat s čiplou předváděčkou C5ky...? >😒]
Já couvám MOC ráda - ale mám to ZAKÁZANÉ od té doby co jsem Buřtíka povozila pár minut po parkovišti 😄
PS: A C5ka (3.0 Biturbo) má kvůli převodovce "jen" 450 Nm (alespoň že "od nevidím do nevidím" :yes: 😄
PPS: A zrovna vy VÍTE v jakém to je autě - nebo myslíte že ty fotky byly z Photoshop(u)? 😉
PS: A C5ka (3.0 Biturbo) má kvůli převodovce "jen" 450 Nm (alespoň že "od nevidím do nevidím" :yes: 😄
PPS: A zrovna vy VÍTE v jakém to je autě - nebo myslíte že ty fotky byly z Photoshop(u)? 😉
Já bych řek že čipnout to pude, nebo ne? >😁
Určitě! Kopnout tam těch +300Nm nemůže přece být zas takový problém...! :yes: >😁
A na "převodofku" sa klidně vys.er, šak je to v záruce nééé...! >😒]
A na "převodofku" sa klidně vys.er, šak je to v záruce nééé...! >😒]
Já se raději "uskrovním" (ono ta C5ka má v praxi "agilitu/elasticitu" asi jako současný Golf GTi - což je dle některých docela POVEDENÝ hot hatch, tak já zkusím "vydržet" s tím co Citroën nabízí "v originálu" 😉
Zdravim Kylie! Tieto auta sa ale moc do porovnavania agility a elasticity nehodia!A myslim, ze vy to viete, len ste hodili smec labelovi. 😉
😄 - já vím, ale docela ffftipné je, že v elasticitě i brzdé dráze jsou si OPRAVDU (pro někoho možná NEčekaně) "podobné" 😉
PS: No a samozřejmě C5 má lepší trakci (včetně "v nouzi" elektronického přeroznělení vlev👋vpravo) - a ehm ta dynamika/elasticita je navíc "přibržďována" sice POVEDENOU, ale stále jen "normální" AUTOMATickou převodovkou .. a asi tak půlTUNOU NADváhy 😄
PS: No a samozřejmě C5 má lepší trakci (včetně "v nouzi" elektronického přeroznělení vlev👋vpravo) - a ehm ta dynamika/elasticita je navíc "přibržďována" sice POVEDENOU, ale stále jen "normální" AUTOMATickou převodovkou .. a asi tak půlTUNOU NADváhy 😄
Tak v té elasticitě je to "NEčekané" spíš ve prospěch GTI, vzhledem k výk. par. motoru tohoto C5, především těch 450Nm...
Tak s elasticitou nemůže mít C5 s tímto motorem vůbec žádný problém, ale srovnávat "agilitu" C5 s GGTI mi přijde, mírně řečeno, nepatřičné... 😉
To by možná ŠLO, ale já takové věci NEdělám (no Brumlu mám malinko maličko "čipnutého" - "natékalo" to /myslím software/ do něj /do řízení motoru a pak do převodovky/ pár hodin, ale byť mu přibylo jen pár kw a 5 Nm, tak to docela JE poznat - to byl ale "ofic" CITROËNní software - takové ty úpravy "made in doma po večerech, na to já NEjsem ... ale "plnou" verzi tohoto motoru s 202 kW/600 Nm bych MOHLA mít - třeba nějaká "silnější" bude v DS5 😄
no ja mam nedobrou zkusenost a to s bmw zadokolkou a myslim ze ten kroutak mohl bejt kolem 500 (byla to 650i) a kdyz sem s tim vyjel do ulic mesta s lehounce (fakt minimalne) namrzlou rosou na cestach tak sem si pripadal jak jeliman, elektronika se mohla zblaznit a i tak to hrabalo a smykovalo tam kde si mne predokolky typu HyperTurboPlechovka davaly jak nic
Co vás to taky napadlo, jezdit na slickách po namrzlých silnicích 😄
PS: Nevím jaké je 6kové bmw, ale příjde mi to HODNĚ přehnané, na "normálních" pneu to prostě NENí (a to VŮBEC žádný!) problém (a když to nedělá problém MNĚ, při mých váhorozměrech/síle, tak ... 😄
PPS: To MNOHEM větší "legrace" to bývala se sportovními auty ještě v dobách kdy vás permanentně NE"ochraňovala" elektronika - zkuste nějaké starší Porsche/Ferrari apod. z let 80tých :yes: 😄
PS: Nevím jaké je 6kové bmw, ale příjde mi to HODNĚ přehnané, na "normálních" pneu to prostě NENí (a to VŮBEC žádný!) problém (a když to nedělá problém MNĚ, při mých váhorozměrech/síle, tak ... 😄
PPS: To MNOHEM větší "legrace" to bývala se sportovními auty ještě v dobách kdy vás permanentně NE"ochraňovala" elektronika - zkuste nějaké starší Porsche/Ferrari apod. z let 80tých :yes: 😄
no trochu prehanim, mel sem totiz letni pneu. ale i tak mne to zarazilo jak to bylo nestabilni, ten samej den jsem jel se svym scénikem a bez problemů
Tak to MUSELO mít nějakou "příčinu" (špatné pneu, tlumiče ...)
Mám naježděno "pár" km s předokolkou s "příkladnou" trakcí Citroën C5 (úplně nejlepší trakci ze všech předokolek má C6) a zadokolkou s POŘÁDNOU porcí výkonu a točivého momentu (řekněme "variantou" právě BMW 6) a krom nějakých ZCELA extrémních situací je řízení ovládání trakce JASNĚ lepší u pohonu zadního (zadní kola mají "z principu" LEPŠÍ trakci a nezanedbatelné je i to že se u zadokolky jeden pár kol "v klidu" věnuje JEN pohonu a jeden JEN řízení/směrování vozu ... u předokolky je naopak stejně "z principu" vždy maličko "problém", když se přední kola musí SOUČASNĚ věnovat pohonu vpřed a současně i směrování vozu)
PS: Určitý vliv může mít i zkušenost, přeci jen projíždění, resp. průjezd nebo ještě lépe vyjezd ze zatáčky u předo- a zado-kolky je ... řekněme "jiný" (mně osobně nejdéle trvalo "naučit se" 4kolku)
PPS: Vrátím se na začátek - pokud se ono bmw 650 chovalo jak popisujete, opravdu bych řekla že MUSELO být něco "v nepořádku", mám zkušenost i s levným bmw 1 (kdysi jsem na ní psala do jednoho časopisu "testík") a ani tam NEbyl nejmenší problém, naopak její chování i ve "spirálovitém" stoupání na úzké horské silničce pokryté vlhkým/"slizkým" listím bylo PŘÍKLADNÉ a zcela BEZproblémové.
Myslím že jistý PROBLÉM s přenosem kW/Nm na vozovku pomocí zadní nápravy se týkal naposled (super)sportů v dobách "předelektronických" - což už je přeci jen "dávno" - včera tu padla zmínka o 20 let starém Jaguar(u) Sovereign se 4litrovým motorem s kterým jsem kdysi také jezdila a už s tím "nebyl nejmenší problém".
Mne "těší" každá ZADOkolka a já (velmi!) OCEŇUJi přístup firem bmw a LEXUS které "přinesly" celkově náročnější/dražší ale "z principu" (opravdu JEN krom nějakých zcela EXTRÉMních podmínek) lepší/sofistikovanější systém pohonu zadních kol i kompaktních vozů
Tak a tím jsem se "vymluvila"...
Pěkný den (s nějakou povedenou ZADOkolkou 😉
Mám naježděno "pár" km s předokolkou s "příkladnou" trakcí Citroën C5 (úplně nejlepší trakci ze všech předokolek má C6) a zadokolkou s POŘÁDNOU porcí výkonu a točivého momentu (řekněme "variantou" právě BMW 6) a krom nějakých ZCELA extrémních situací je řízení ovládání trakce JASNĚ lepší u pohonu zadního (zadní kola mají "z principu" LEPŠÍ trakci a nezanedbatelné je i to že se u zadokolky jeden pár kol "v klidu" věnuje JEN pohonu a jeden JEN řízení/směrování vozu ... u předokolky je naopak stejně "z principu" vždy maličko "problém", když se přední kola musí SOUČASNĚ věnovat pohonu vpřed a současně i směrování vozu)
PS: Určitý vliv může mít i zkušenost, přeci jen projíždění, resp. průjezd nebo ještě lépe vyjezd ze zatáčky u předo- a zado-kolky je ... řekněme "jiný" (mně osobně nejdéle trvalo "naučit se" 4kolku)
PPS: Vrátím se na začátek - pokud se ono bmw 650 chovalo jak popisujete, opravdu bych řekla že MUSELO být něco "v nepořádku", mám zkušenost i s levným bmw 1 (kdysi jsem na ní psala do jednoho časopisu "testík") a ani tam NEbyl nejmenší problém, naopak její chování i ve "spirálovitém" stoupání na úzké horské silničce pokryté vlhkým/"slizkým" listím bylo PŘÍKLADNÉ a zcela BEZproblémové.
Myslím že jistý PROBLÉM s přenosem kW/Nm na vozovku pomocí zadní nápravy se týkal naposled (super)sportů v dobách "předelektronických" - což už je přeci jen "dávno" - včera tu padla zmínka o 20 let starém Jaguar(u) Sovereign se 4litrovým motorem s kterým jsem kdysi také jezdila a už s tím "nebyl nejmenší problém".
Mne "těší" každá ZADOkolka a já (velmi!) OCEŇUJi přístup firem bmw a LEXUS které "přinesly" celkově náročnější/dražší ale "z principu" (opravdu JEN krom nějakých zcela EXTRÉMních podmínek) lepší/sofistikovanější systém pohonu zadních kol i kompaktních vozů
Tak a tím jsem se "vymluvila"...
Pěkný den (s nějakou povedenou ZADOkolkou 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přátelé před cca. 14 dny jsem se ocitl na nejzápadnější výspě evropského kontinentu, na mysu Cabo da Rocca. Počasí sice stálo za hovnňajz a zpočátku i poprchávalo, ale krom majáku a útesů semi poštěstilo potkat švýcarské novináře testující BMW 5-er GT (pro neználky ten zvláštní krosouvr). Hoši od presse byli v pohodě, fotil jsem jak o salonu a nakonec - dostalo se mi cti se v novém baworáku se i projet... 😉 Ač se mi celkově nelíbí, ač jsem s tím autem najel jakožto řidič cca. 15 kilometrů, společnost mi dělal redaktor švýcarské odnože Auto Tipu a za možnost řízení mu mnohokrát děkuju. Fantasticky mi to vynahrailo jinak ošklivé počasí a nemožnost focení. Takže hošani, jestli bude budoucí pětka vypadat zepředu jako 5-er GT a sdílet i krásný interiér, bude nová pětka opět tím nejlepším ve své třídě. Dočkejme času, jak ty husy klasu a nebudeme litovat. 😉
hoď to na blog 😉 a co jinak v Portugalsku?Pivo tam mají dobré? 😄
V Portugalsku bylo dobře, až na nic moc počasí a studený Atlantik to byla paráda. Sveezní s bawem byla souhra náhod - nicméně potěšující. A pivo?? Nejlepší portugalské je Super Bock... 😉
a suvenýr pro Marečka dovezls? >😒]
možná by se nějaký i našel... 😉
😲 vážně tak to jsem nečekal.Hodní lidé ještě nevymřeli :yes: pánbů ti to oplatí na dětech >😁
Že by flaška od Super Bock... >😒]
Pětka bude zepředu vypadat velmi podobně a interier resp. palubní deska bude zcela stejná. O to, že by opět nebyla nejlepším autem své třídy, se vůbec nebojím. 😉 Jinak, zajímavý zážitek. 😄 :yes:
Tak ty valíš do Portugalska a ani se nepochválíš. Hned bych tě oškubal o jednu pohlednici z rohu Evropy.
Příště tedy ústřednímu výboru shrnovaček tyto rekreace hlásit, ať můžeme připravit personální opatření jakožto náhradu v době tvé podnikové nepřítomnosti >😒]
Jinak s tím 5 GT závidím, jde vidět, že jsi mrskal jazyky a makal na sobě z čehož sbíráš zasloužené ovoce v dorozumívání se Švýcary >😒] :yes: :-!
Příště tedy ústřednímu výboru shrnovaček tyto rekreace hlásit, ať můžeme připravit personální opatření jakožto náhradu v době tvé podnikové nepřítomnosti >😒]
Jinak s tím 5 GT závidím, jde vidět, že jsi mrskal jazyky a makal na sobě z čehož sbíráš zasloužené ovoce v dorozumívání se Švýcary >😒] :yes: :-!
Tak, já už se můžu pochlubit, že jsem měl možnost 760ku poškádlit. Motor je prostě zážitek, ostatně jako každý dvanáctiválec, i když z těch pár setkání, která jsem s podobnými motorizacemi měl, jsem asi nejvíc ucvrkával právě z tohohle. Jestli 750 zní pod plynem jak tlumený hotrod, tak tohle je zvuk tichounkého jumbo jetu, nádhera. Jiná věc je, že tu 760 jsem jel při srovnání s panamerou turbo, a musí říct, že jestli se někdo dokázal přiblížit mixu mixů, tj. velký lux. sedan se sportovními schopnostmi, pak je to Porsche, bohužel musím říct, že o kolik lépe působí v tomto směru sedmička oproti ostatní konkurenci, o tolik ji panamera zašlape do země, dělá prostě všechno o kousek líp. 😉
urcite je tento motor vyuzitelny......
tak na 1% >😒]
nechapem potrebu takychto pojazdnych spalovni.....
aj o polovicu slabsi motor poskytuje dostatok pruznosti a vykonu na bezpecne predbiehanie,sviznu jazdu atd.....
:no: :no: :no:
tak na 1% >😒]
nechapem potrebu takychto pojazdnych spalovni.....
aj o polovicu slabsi motor poskytuje dostatok pruznosti a vykonu na bezpecne predbiehanie,sviznu jazdu atd.....
:no: :no: :no:
salamoone, přeji ti to štěstí, aby tě v podobném autě někdo alespoň svezl. Pochybuji, že bys našel odvahu si sednout za volant. Až poznáš o čem je dvanáct hrnků v luxusním županu, pochopíš co je to mnou již zmiňované diamantové kladivo. Z tvého příspěvku mluví závist a zaprdlost. Promiň. Pokud budu svět vidět z tvého pohledu (pojazdné spalovne) nebude trvat dlouho a budem všichni jezdit s Tatou Nano. Asi jako za komoušů, kdys měl výběr mezi škodylakem, žigulíkem anebo trábošem či warťasem. A pak bůh s námi... :-! Dám ti jednu dobrou radu - zkus si vydělat alespoň na deset, dvanáct roků jetou sedmu s vrtulí. Jezdi s ní alespoň 14 dní a pak napiš. Ta sranda tolik nestojí. 😉
no, svym zpusobe pravdu ma, 200 kW je opravdu solidni hodnota a da se s tim jezdit prakticky stejne jako s tema 400 kW (jako fakt), akorat je ten pisatel pri psani prispevku zelenej zavisti ze si to nekdo muze dovolit... s tou spalovnou nevim nevim... myslim ze to bude zrat plusminus stejne jako stara generace benzinovejch osmivalcu tzn 15-17 L (a ony ty stary mely tech 200 kW, tohle ma 2x tolik pri stejny spotrebe!)
Jezdím s 4.4 osmiválec. Tohle musí být proti tomu děsný dělo. Doufám že se v tom budu mít možnost svézt.
...teda až na vzácné a světlé vyjímky... 😄