Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - H/K_svwet
podarene auto
H/K_svwet
| 22. 8. 2011 09:36
myslim ze toto auticko je odsudene na uspech ako kazdy iny novy hyundai alebo kia, jednoducho korejci to uz vedia :yes: a pacia sa mi cim dalej tym viac,

mat taku i40tku so sportage-om v garazi bral by som bez vahania ;-) su to dokonale auta na bezne jazdenie. Netreba mi vozit * v kozi a mat 12 reprakov aj pod zadkom. Kia Hyundai vedi aco normalny clovek potrebuje ;-) navyse maju perfektne zaruky a skvely servis, za to maju moje sympatie

podarene auto
webpaja
| 22. 8. 2011 09:54
Doplnil bych, že na průměrně svižné ježdění testovaný motor nestačí a bude odsouzen na uhýbání se běžných naftových verzí konkurence při dálničním provozu. Nejvíce se handicap projeví při zrychlení na běžných 130km/h po zařazení se předjíždějícího kamionu.
podarene auto
honzamo
| 22. 8. 2011 11:52
Jel jsem předváděčku cca 50km a byl jsem spokojený se vším kromě motoru. Bohužel. Chtělo by to možnost aspoň 2.0 okolo 130kw. 1.7 beru jako základní volbu.
Je pravda, že jsem jel poměrně syrovou verzi (na začátku mělo najeto 27km), takže jsem ho nechtěl moc trápit a po zajetí to taky potáhne lépe...
podarene auto
mozgog
| 23. 8. 2011 23:00
souhlas, jediná výtka je vysoká cena, odhaduji že stojí velmi podobně jako Avensis, a v tom případě není co řešit :-)
Gut
Mixo
| 22. 8. 2011 09:58
Vypadá to na dobrý kus techniky zabalený ve velmi hezkém obalu. O víkendu jsem ho viděl vystavený ve stříbrné a černé barvě u jedné benzinky a ta černá verze byla fakt krásná. Jen ten motor no...Záleží z čeho človek přesedne a na co je zvyklý.
Gut
h.onzyk
| 22. 8. 2011 12:03
U nás stojí nějaká šedá a černá, ta šedá vypadá dobře, černou moc nemusím a testovanou bílou už vůbec ne. Jinak souhlasím, se výše psaným, špatně to nevypadá ale po tom co jsem projel P 508, nevím nevím ten se mi zdá jako lepší volba.
Gut
Jinoch123
| 28. 8. 2011 13:50
Nj, i40 to nebude mít lehký, ve střední třídě je zkrátka nabito... Škoda Superb, Mazda 6, Ford Mondeo, VW Passat, Opel Insignia, Peugeot 508, Toyota Avensis atd... Povedených a silných konkurentů je zde zkrátka dost... Navíc, téměř všichni jsou na podobné cenové hladině... Jinak myslím, že v i40 se Hyundai trefil s tou správnou dávkou fluidního designu (to se mu občas nepodaří - i10 po fl., americká Sonata atd...).
PS: Trefné shrnutí testu :yes: : "Malý krok pro střední třídu, ale velký skok pro Hyundai"
Stísněný interiér?
Martin_22
| 22. 8. 2011 10:03
Mám Mondeo 2006 a zrovna v sobotu jsem seděl v i40. Interiér mi přišel poměrně stísněný a o dost menší, než mám v Mondeu. Nehledě na to, že je to dost divočina a přijde mi i trochu "pouťovina". I když musím uznat, že třeba nový Focus vypadá v interiéru podobně divoce jako i40, takže možná nové Mondeo bude podobné jako i40 uvnitř. Bohužel.
Stísněný interiér?
bordeaux
| 23. 8. 2011 07:35
Ono zase pokial si presadol z MK3 co je auto plne hran a obdlznikov a konzervativneho dizajnu , tak ti bude pripadat ako divocina asi vsetko. Druha vec je ze ta stiesnenost je tam, mondeo je proste priestorovy kral triedy.
Avatar - Ji/Ri
Inteligentní 40cátník
Ji/Ri
| 22. 8. 2011 11:16
Auto vypadá krásně. Viděl jsem ho na živo při jízdě a je to krasavec.
Mám tu ALE:
1. motor - nedostatečný
2. cena - přehulená
3. aby auto v plné kůži smrdělo jako kýbl lepidla....

Shrnovačka:
Pokud budou p508, c5, laguny, pasáty, atd. tak nechápu proč bych kupoval tohle. Ano, je to krasavec, ale naco mi je hezká kára, když to nepojede.... ;-\ No a pak cena -------------- např. xenony jsou možné až ve vrch. verzi, která vyjde v bratru na bezmála 9kil....a to za rýžohrnec nedám. Je mi líto, moje první a jedno z nej auto bylo Hyundai Pony.... přesně jak je psáno - malý krok v segmentu, velký skok pro hyundai.

Já to nechci.
1. Nejede
2. Drahé

Avatar - Ji/Ri
Inteligentní 40cátník
Ji/Ri
| 22. 8. 2011 11:18
....zapoměl jsem na Mondeo Enterprise.... ve všech parametrech lepší a levnější.... tak proč tohle....? A pak za ty samé prachy je i Superb..... nene. :no:
Inteligentní 40cátník
Icescent
| 22. 8. 2011 17:43
Autoexpress.uk: "In short, this handsome car is spacious, comfortable, well equipped, and has a good engine and chassis. Ford should definitely be concerned!" ;-)

"... Ford by měl být jistojistě znepokojen." :-)
Inteligentní 40cátník
Dextrone
| 22. 8. 2011 17:51
Forda Mondeo už ne, s jeho TDCi jsem si užil až až, jo prostorné to bylo, ale spolehlivost byla k pláči a byla to masovka, takže nic extra.Tehdy jsem ještě vyčkával na nové motory EcoBoost, hlavně na ten přeplňovaný benzínový dvoulitr, ale výsledek byl zklamáním.
Inteligentní 40cátník
bordeaux
| 23. 8. 2011 07:37
ja by som v tej triede jednoznacne mondeo, taky pomer ceny a kvality nema ziadny konkurent.
Inteligentní 40cátník
Jinoch123
| 28. 8. 2011 14:00
Tak Mondeo má asi 2 hlavní vady: 1. Stáří vozu, projevující se hlavně v interieru (i když se to po fl. zlepšilo) a za 2. Celkem kontroverzní design... Jinak se jedná o model, který nabízí momentálně asi nejlepší poměr cena/prostornost/jízdní vlastnosti/super 1.6 Ecoboost v segmentu...
Inteligentní 40cátník
kuny
| 23. 8. 2011 09:14
... Je to pochopitelně pouze moje subjektivní hodnocení, ale než Ford Mondeo je hnusnější už snad jen Renault Laguna. To i tento Hyundai vypadá proti Mondeu hezky :-)).
Inteligentní 40cátník
Romza
| 22. 8. 2011 13:18
Co se týče cen, zkusmo jsem nakofiguroval Passat Variant na úroveň i40 a vyšlo mi asi takhle: Passat: 921 000 Kč, i40 756 900 Kč. A ceny u Hyundaie rozhodně nejsou konečné, co nevidět přijdou slevy a rozdíly budou ještě markantnější. A u Passatu si za rozšířenou záruku ani nepřiplatíte...

Jenom taková perlička ohledně předražených Hyundaiů. Třeba H1 vs Transporter: 600 000 vs 900 000 ve stejných výbavách....
Avatar - strýček BOB
Inteligentní 40cátník
strýček BOB
| 22. 8. 2011 14:39
Víš v čem je ten kouzelný rozdíl, koncernový vůz bude po 0.3mio (číslovku doplň dle chuti) km stále jezdit bez nějakých zásadních problémů a ten Huyndai budeš po stejném proběhu km mít již druhý...
Inteligentní 40cátník
Romza
| 22. 8. 2011 15:00
Mám přesně opačnou zkušenost. Sonata po 200 000 km naprosto bez problémů. Passat už nechal v servise v nespotřebních věcech asi 60 000 Kč po ujetí stejných kilometrů.
Inteligentní 40cátník
Mixo
| 22. 8. 2011 15:01
To platilo před 10-20 lety. Dnes už bohužel ne...
Inteligentní 40cátník
Icescent
| 22. 8. 2011 17:35
Tady pořád někdo opakuje totéž snad po x-té!!! Naráží na ne-kvalitu automobilky Hyundai... Pak se diví, že někdo tady dává stále tytéž odkazy, když "komu není rady, tomu není pomoci." A tak to zopakuji i já po x-té "Hyundai exceloval v žebříčku Auto Bild Qualitätsreport 2010" - [odkaz]

Přečtěte si už někdo i to, co vše a jak se tam hodnotí... hovořit tady posměšně, a přitom naprosto nepravdivě že "po stejném proběhu km mít již druhý..." - nechť se podívá, která značka zde v tomto testu vyhrála před kterými! To už snad ani není možné... :-)
Inteligentní 40cátník
Dextrone
| 22. 8. 2011 17:42
To víš, Bobík tady masíruje schválně, já už jsem si zvykl a jeho bláboly čtu jen zřídka.
Avatar - Katikakus
Inteligentní 40cátník
Katikakus
| 23. 8. 2011 01:10
Na strejdu BLBa je nejlepsi nereagovat.
Inteligentní 40cátník
_patrik
| 23. 8. 2011 07:28
Voňáku, neber strejdu moc vážně - a sebe taky ne, zužuje to optiku :-)
Avatar - abacus
Inteligentní 40cátník
abacus
| 23. 8. 2011 10:41
Keď už tu dávame tie štúdie, čo tak širšie spektrum vlastností automobilu. Na pozíciu prvého to asi tak skoro nebude. :-)
J.D.Power a časopis What Car? - UK [odkaz]
J.D.Power a časopis Auto test (skupina Auto Bild) - Germany: [odkaz]

Auto si kupujem ako celok vlastností a nevyberám si len to najlepšie z jednotlivých modelov či značiek.
Inteligentní 40cátník
bordeaux
| 23. 8. 2011 07:40
to su len mokre sny vas, koncernistov, v dnesnej dobe su passaty rovnako nekvalitne ako vsetko ostatne, jedina vec v com su naozaj dobre je ich drzanie ceny medzi jazdenkami.
Inteligentní 40cátník
kuny
| 23. 8. 2011 09:15
Hm, tak tohle je pěkný blábol.
Inteligentní 40cátník
Dixik2
| 22. 8. 2011 19:32
U Passatu rozšířená záruka je od MY 2012 a to 8453 Kč za 2 roky nebo 180 000 km. :-!
Inteligentní 40cátník
100oktanu
| 23. 8. 2011 10:47
Teď si všichni sedli na zem, dát desítku za 4 letou záruku omezenou kilometrama... >:-[]
Inteligentní 40cátník
Icescent
| 22. 8. 2011 17:41
Souhlasím, "krasavec" - a nejen to! Autoexpress.uk: "In short, this handsome car is spacious, comfortable, well equipped, and has a good engine and chassis. Ford should definitely be concerned!" ;-)

"... Ford by měl být jistojistě znepokojen." :-)
Avatar - Ronault.
Inteligentní 40cátník
Ronault.
| 23. 8. 2011 01:26
Ford určitě... >:D
Avatar - Ji/Ri
Inteligentní 40cátník
Ji/Ri
| 23. 8. 2011 10:45
Ty ten Hyundai buď prodáváš nebo žereš..... jinak to nevidím >:D ale proti gustu.... :yes:
Avatar - Ronault.
Inteligentní 40cátník
Ronault.
| 23. 8. 2011 01:28
A dodej, že je to hlučné, tuhé odpružení a bídné řízení... v čem je tedy dobrý? Relativně dobře "zatáčí"? Lépe jako Laguna GT? Lépe než zbytek třídy?
Máš pravdu, proč za 900 tohle, když za tyto peníze je 508 GT a o dost levnější velmi dobré Mondeo?
Avatar - Ji/Ri
Inteligentní 40cátník
Ji/Ri
| 23. 8. 2011 10:55
No jasně že jo. A to je navíc s mr.dko.snim motorem. Jak v tom bude ten silnější nebo nejsilnější ropák, tak tu máme lechtání kolem mega a to za rýžovar je příliš.
Jsem ochoten za i40 v této konfiguraci dát max. 500klacků s daní. Za silnější variantu max. 600 s daní. Seděl jsem v tom a je to překombinované - jak říkám celek na mě působil pře - krásně. A výhled z auta je na prd - proto je nutné kamery a parkováky minimálně. Neřeším jestli je to 1,7 nebo něco jiného, ale 136 koní a 320nm kroutinka je na takový tank máááálo. Pokud budu jezdit s tímhle v čele smutečního průvodu tak ano, ale jinak ne. Na dálnici to bude dýchavičné v dlouhým táhlým, předjíždění skoro nemožné..... a pak tu máme tu kalkulačku, která řve a ukazuje prstíkem na ostatní.
A ano, máme tu za ty peníze 508GT - špička, Lagunu GT - špička, C5 v plné, pasáta v henlajnu, mondeo v entrprajzu o více než 2 kila levněji a insignii se 160 koni, 4x4 a taky v plné...... TAK PROČ PROBOHA BYCH MĚL KUPOVAT PŘEDRAŽENÝ DÝCHAVIČNÝ A NE UPLNĚ NEVONÍCÍ KOMBÍK OD RÝŽÁKŮ, i když musím uznat - krásný je.
Tak mi prosím, inocente, odpověz, ne tapetami, ale argumenty, .... důvody, pls.... ;-)
Avatar - Ronault.
Inteligentní 40cátník
Ronault.
| 23. 8. 2011 11:41
Jaké argumenty potřebuješ, vždyť tam máš odkaz na názor boha :-) 8-s

Tak nějak, trh je široký... a to ještě dodejme, že největším ovladačem se ovládá rychlost ventilátoru. To už pak vypadá jako nedodělek. 8-s
Inteligentní 40cátník
Icescent
| 23. 8. 2011 11:08
Hlučné, tuhé odpružení?: "Bumps and abrasions are easily absorbed..."
Bídné řízení? "Ride & handling: 4 hvězdičky z 5-ti - VELMI dobré!"
- [odkaz]

Ne každý to vnímá asi stejně... :-)
Inteligentní 40cátník
Icescent
| 23. 8. 2011 11:35
Donutilo mě to pročíst si znovu a znovu různé recenze, test-drivey... nevím nevím... Laguna NIC MOC! ;-)

Laguna: [odkaz]

A je toho více... nic moc... řízení atp.: "Our advice? Test one for yourself and see if the ride quality and powertrain/drivetrain package agree with you." :-)

Citroen C5?: "Handling is a little dull." (Řízení poněkud těžkopádné, mdlé)... (Fifthgear review)...

Opel Insignia? - Designově hodně pěkné, však ale taky mají společné design centrum s Hyundai i i40: "Designed and engineered at Hyundai's European R&D centre in Rüsselsheim..." >:D

Takže asi tak: určitě tady bude třeba u i40 trochu počkat... nechť se nějakou dobu prodává... ceny půjdou dolů... Laguna, Citroen - nic moc... (Laguna vyloženě se mi nelíbí... Citroen bych snad i zvažoval)... Opel moc hezký... ale nejvíce se mi prostě líbí i40... :-)

Nakonec snad ona rada: "Test one for yourself and see..." :-)
Avatar - Emel
Inteligentní 40cátník
Emel
| 23. 8. 2011 12:37
Co jsi chtěl říct tím citátem u Laguny? Pokud chceš po Laguně jízdní agilitu, musíš sáhnout po 4control... s ním se může směle postavit těm nejlepším ve třídě (nemyslím Hyundai ;-) )
Inteligentní 40cátník
Icescent
| 23. 8. 2011 13:02
Směle postavit??? Bez 4 control určitě NE! Takže k Laguně ještě jednou: "Ride & Handling - 2 out of 5 stars - Mediocre handling and a jolting ride." ... Jízdní vlastnosti a řízení: jen dvě hvězdičky z pěti!!! - Průměrné řízení a drkotavá - kodrcavá jízda." - [odkaz]

"Plenty of other family estates are more enjoyable and more comfortable to drive." - Spousta jiných rodinných estates je více příjemnějších a více komfortnějších k řízení." - [odkaz]

4 control system: "V jediné situaci se 4Control nechá nachytat. Při rychlém pootočení volantu a okamžitém návratu do původního směru si ovládací mechanismus dává načas s narovnáním zadních kol. Takové chování může řidiče překvapit... Při obdivuhodných schopnostech podvozku tak zamrzí, že Laguna nedokáže poskytovat onu příslovečnou řidičskou zábavu. Zpětná vazba v řízení... sice není úplně smazána a pečlivě odfiltrované informace dávají řidiči určitou představu o dění pod předními koly. Víc ale Laguna neumí..." AUTO.cz --- za ty peníze k tomu NIC světoborného!
Inteligentní 40cátník
marcvs
| 23. 8. 2011 14:58
Spousta jiných rodinných estates je více > estates su kombiky ...., salloons sedany
Avatar - Emel
Inteligentní 40cátník
Emel
| 23. 8. 2011 15:58
Vždyť píšu s 4Control ;-), takže první půlku příspěvku sis mohl klidně odpustit.

Třeba v mastertestu AMS vyhrála Laguna s 4Control většinu jízdních disciplín (losí test a vyhýbací manévry, slalom, stabilita v zatáčce, mikrosplit), a to i proti BMW 3 a Audi A4. Například v slalomu je Laguna rychlejší naložená, než ostatní auta prázdná.

[odkaz]

Hypotetická situace s rychlým srovnáním volantu se v reálném životě nijak neprojevuje. Zpětná vazba od předních kol je řekněme průměrná. Horší jsou nedostatky v odpružení, ale to je jiné téma.

A konečně, "Za ty peníze"... za jaké? 4Control s 2.0dCi 131kW je za 609.000. Přijde ti to moc?
Avatar - "Brňák"
Inteligentní 40cátník
"Brňák"
| 23. 8. 2011 22:55
:yes: :yes: :yes:
Avatar - strýček BOB
Kvalitní korejský vozík...
strýček BOB
| 22. 8. 2011 12:09
Mno, u konkurence ten motor moc nešetří [odkaz] Sám se velmi těším na předváděčku, kterou budu konfrontovat s orgastickými výkřiky místních kimči žroutů.

Další ukázku špičkové korejské techniky v modelu i40 máte zde [odkaz]

Stále tvrdím, že korejci vyrábí opravdu výborná auta :no:
Kvalitní korejský vozík...
Icescent
| 22. 8. 2011 17:37
Napsal, ironicky: "výborná auta" - jenomže Hyundai opravdu to výborné místo vyhrálo - a není v tom ani náznak ironie! ;-)

Pak se diví, že někdo tady dává stále tytéž odkazy, když "komu není rady, tomu není pomoci." A tak to zopakuji i já po x-té "Hyundai exceloval v žebříčku Auto Bild Qualitätsreport 2010" - [odkaz]

Avatar - palokalo
pekne
palokalo
| 22. 8. 2011 12:11
Auto je dizajnovo podla mna krasne. Tento motor je ako zakladny OK. Ale chcelo by to nieco silnejsie v nafte to neni o com. A cudujem sa ze s tym neprisli hned od zaciatku predaja. To je skoda... ;-\
Avatar - strýček BOB
pekne
strýček BOB
| 22. 8. 2011 12:25
Jenom tě poopravím, testovaná motorizace není základní motor, ale nejvýkonnější naftový motor v nabídce Hyundai >:-[]
Avatar - HEMI
pekne
HEMI
| 22. 8. 2011 12:58
dúfam, že si to myslel v ponuke i40... keďže tu je ešte Santa Fe s 2,2 CRDi a potom ešte ix55 s V6 3,0CRDi (predpokladám, že si myslel len u i40, ale opýtať som sa musel)
Avatar - palokalo
pekne
palokalo
| 22. 8. 2011 14:26
ano je este slabsia nafta ale skor som to myslel vykonovo slusny zaklad. Myslim ze ta slabsia verzia je poddimenzovana trosku na dnesnu dobu. Ale neviezol som sa s nou tak realne posudit neviem.
Avatar - HEMI
pekne
HEMI
| 22. 8. 2011 15:15
ja som reagoval na strýčkaBOB-a, ale v pohode,
inak viem, že je aj 85kw nafta, ten istý motor mám ja v ix35 Style, píšem to o pár komentárov nižšie, takže viem ako sa s tým jazdí a poddimenzovaným motorom by som to nenazval ani náhodou. Avšak veľa ľudí si myslí, že je 1,7 strašne slabé, no opak je pravdou, je to len o predsudkoch a zvyku na (nie len) koncernové 2,0. S i40 sa zveziem budúci týždeň, tak uvidím ako je to sprevodované tam a môžem to ihneď porovnať s mojim.
pekne
Mixo
| 22. 8. 2011 16:08
mohol by si po svojej jazde hodit nejake postrehy sem na forum? hlavne o tom motore...osobne ma to tiez velmi zaujima.
Avatar - HEMI
pekne
HEMI
| 22. 8. 2011 16:21
samozrejme, uvidím, či sa mi náhodou nepodarí zviesť sa v oboch výkonnostných variantách.
Avatar - palokalo
pekne
palokalo
| 22. 8. 2011 16:22
Je pravda ze je to skor o tom co ocakavas a na co si bol zvyknuty doteraz. Pre cloveka co mal doteraz 150 koni je to malo ale pre cloveka co nieco slabsie to bude raketa. Skor som to mal na mysli vseobecne. Citroen tiez do C5 dava 1.6 hdi a je to vraj slusne zvezenie. Neskusal som ale zavodnik to nebude tiez. Snad bude test aj slabsej verzie 1.7 crdi. To bude asi najpredavanejsia verzia.
Avatar - HEMI
pekne
HEMI
| 22. 8. 2011 17:00
s týmto úplne súhlasím. Inak chýba tu tá možnosť voľby niečoho silnejšieho- teda osobne by mi stačila aj 1,7, ale aj do C5 sa montuje V6 HDI, takže tam je z čoho vyberať, od 1,6 cez 2,0 2,2 až 3,0 V6
pekne
Mixo
| 22. 8. 2011 17:07
jasne, aj v superbe je 1.6 tdi 77 kw, co je snad najmenej v strednej triede + je superb snad najvacsie auto strednej triedy...a funguje to.
Avatar - kari.laz
pekne
kari.laz
| 23. 8. 2011 09:49
Jenže v Suberbu je to základní motor a vybrat si můžeš z dalších dvou výkonnějších dvoulitrů.
Avatar - Katikakus
pekne
Katikakus
| 23. 8. 2011 09:55
Coz budes casem samozrejme moci i u Hyundaie. Uz to tady bylo napsano x-krat, ze Hyundai potrebuje dostavet dve motorarny, protoze nestiha vyrabet motory - viz patrickuv prispevek nize. ;-)
Avatar - kari.laz
pekne
kari.laz
| 23. 8. 2011 10:40
až ...až... až... až ... až to bude, tak to bude, zatím to není.
Avatar - Katikakus
pekne
Katikakus
| 23. 8. 2011 11:51
Brzo, neboj, dockas se... ;-)
pekne
_patrik
| 23. 8. 2011 12:46
Bude to příští rok, zatím ten bicykl, jak říkám, aspoň budeš ve formě ;-)
Avatar - kari.laz
pekne
kari.laz
| 23. 8. 2011 12:50
Já radši svýho sedana
Avatar - Ji/Ri
pekne
Ji/Ri
| 23. 8. 2011 10:57
ale s těmito motory to bude stát jak a6 >:D
pekne
Dextrone
| 22. 8. 2011 17:28
Opravím tě strejdo Bobe. Nejedná se o vrcholný motor a ani nikoliv o nejvýkonější naftový motor v nabídce Hyundai. Motor 1,7 / 100kW je opravdu základní naftový přeplňovaný čtyřválec osazovaný do vozů i40, i pro mě bohužel z nepochopitelných důvodů, neboť Hyndai má daleko výkonější naftové motory ,které by se do i40 hodily a to např. nové motory konstrukčí řady R, což je přeplňovaný naftový motor o objemu 2,0L se 135kW a momentu 392Nm a ještě silnější 2,2L se 146kW a momentu 436Nm. Takže kdo chce silnější pohonnou jednotku, bude si muset bohužel počkat. S motorem 1,7 i40 těžko může v dynamice konkurovat.
Avatar - Katikakus
pekne
Katikakus
| 23. 8. 2011 01:14
Prosimte, prestan se blamovat. Chvilku to bylo vtipne, ted jenom opakovane trapne ukazujes nedostatek intelektu. Zjisti, si, jake motory ma Hyundai v portofliu a pak neco pis o nejsilnejsi motorizaci, troubo. 8-s :no:
Zapomente na Sonatu (a i40)
Atila_
| 22. 8. 2011 12:30
Takze se opet potvrdilo, ze neexistuji levna kvalitni auta. Hyundai byl levny kdyz vyrabel sranda vozitko, vozidla srovnatelne s moderni Evropou stoji v podani Korejcu vice nez ta moderni Evropa. Stejny problem je i s i30, kde spickove vybavene modely stoji rane a i s ix45, no a ted tu mame i40, jiste kvalitni auto ale za cenu vyssi nez konkurence.
Avatar - HEMI
Zapomente na Sonatu (a i40)
HEMI
| 22. 8. 2011 12:56
prepáč, ale aký model si myslel, keďže žiadna ix45 neexistuje.
Sám mám doma čiernu ix35 1,7CRDi 85kw s panoramatickou strechou vo výbave Style, pozrite si na oficiálnych stránkach rozsah výbavy a porovnajte s konkurenciou... Motor na normálne a svižnejšie jazdenie aj na takéto auto stačí, samozrejme, že človek musí auto cítiť a nie capnúť na plyn na 6. prevodovom stupni pri 70 a čakať čo sa stane alebo radiť nahor pri 1500 rpm. i40 som si "omakal" ešte na autosalóne v apríli a minulý týždeň u predajcu, na jazdu sa chystám na ten budúci. Je pravda, že cenovo je i40 dosť vysoko, avšak ak by som si mal znova kupovať auto, voľba by padla práve na i40 1,7CRDi Style 100kw s manuálom+ nejaké príplatky. Auto je vo vnútri priestranné, kufor obrovský, dizajn pre mňa osobne tiež vynikajúci, jedine mi v interiéri vadil plast okolo rádia, takže by som nechal namontovať navigáciu. O motore nemám dôvod pochybovať, auto je nižšie, aerodynamickejšie než moja ix35, predajca povedal, že v motore 100kW sú zmenené diely, nie len software a taktiež sprevodovanie je odlišné. Takže ozvem sa po testovacej jazde.
Avatar - Katikakus
Zapomente na Sonatu (a i40)
Katikakus
| 23. 8. 2011 01:18
1) za cenu vyssi nez konkurence - tady musis byt konkretni - jaka konkurence, jaka motorizace, jaka vybava...
2) Hyundai je ctvrta nejvetsi automobilka na svete a diky pokroku, ktery udelala za poslednich 10 let nechce byt nadale vnimana jako levna znacka, takze postupne zvysovani cen je pochopitelne a zadouci - diky technice a durazu na kvalitu si to mohou dovolit. Viz Genesis Coupe
Avatar - Ji/Ri
Zapomente na Sonatu (a i40)
Ji/Ri
| 23. 8. 2011 10:58
Nebuď líný a najdi si to..... to zvládneš - vkládám do tebe své naděje ;-)
Avatar - "Brňák"
Zapomente na Sonatu (a i40)
"Brňák"
| 23. 8. 2011 22:59
:yes:
Průměrné bodové hodnocení...
Provocateur
| 22. 8. 2011 14:09
...7,65 mi nějak nesedí k tvrzení ve článku, že i40 bude útočit na zákazníky Superbu, Mondea a Passatu. Toto jsou všechno na našem trhu osvědčený značky se silným jménem a předpokládám, že jen mizivé procento vlastníků (včetně firem, které jsou drtivou většinou logicky proevropsky zaměřené) těchto značek by přešlo na i40.

Konkurenci i40 bych hledal ve Francii, ale i vůči francouzské trojce to bude mít hodně těžký.
Avatar - Ronault.
Průměrné bodové hodnocení...
Ronault.
| 23. 8. 2011 01:29
Útočit bude, ale jen proto, že se Korejcům u nás daří díky tomu, že jsou to "vlastně česká auta" 8-s Jinak souhlas.
Průměrné bodové hodnocení...
augustin
| 23. 8. 2011 22:30
Korejcom sa dari i v Rakusku a Hyundaiu I40 prekvapujuco dobre. Ved len za jul predaj 74 ks.
???
dederon00
| 22. 8. 2011 14:15
7.65 voci slovnemu hodnoteniu v clanku mi pride ako dost nevyrovnane. inak vzhladovo velmi pekne, v bielej vyniknu jeho sik tvary :-)
nie,
objekt21
| 22. 8. 2011 16:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
i40
body_mb
| 22. 8. 2011 17:30
Strýček BOB...na Teba nemá ani zmysel reagovať, si úplne zmagorený. Absolútne ani len netušíš o čom i40 je a Tvoja ješitnosť Ti bráni na Hyundai napísať aj niečo pozitívne....
K autu: i40 je OK. Najazdil som na 1,7 CRDi 100 kW odhadom 100 km. Je to dobré auto. Motor je svižný, ale nie je to trhač asfaltu. Netvrdím, že by sa nehodila nejaká silnejšia motorizácia, pre niekoho kto jazdí štreky, 5 ľudí, batožina... Ale keď je niekomu na bežnú jazdu 100 kW málo, tak je mimo. To auto má raz dva 140-150 km/h na tachometri. Určite to nie je premiant triedy ani v spracovaní, ani výbave...(zárukou áno). Ale skúste si nakonfigurovať auta rovnakých parametrov, napr. ten úžasný Passat. Bude za rovnakú cenu?Áno? Lebo strašne veľa ľudí píše, že vlastne sa už ten Hyundai neoplatí. Lenže tárajú. Cenová úspora tam je stále. A porovnávať to s Mondeom, fajn, ale to auto je na konci životného cyklu.
Pre všetkých: najprv sa zvezte, myslím, že budete príjemne prekvapený. Ak nemáte v garáži niečo za 40.000 EUR:-)
i40
Dextrone
| 22. 8. 2011 17:47
Já už obdržel od Autocentrum Háša pozvánku na předváděcí jízdu s i40, tak až budu mít více času, tak tam zajedu. Na štěstí mám s čím srovnávat, takže stejnou trasu co jezdím se svojí Sonátou pojedu i s i40 a pak budu referovat. Na štěstí jsem docela Sonátou zhýčkaný, takže budu soudit objektivně a náležitě přísně.
Avatar - strýček BOB
i40
strýček BOB
| 22. 8. 2011 18:06
No vidíš, testér konkurenčního webu tím také něco najezdil a výsledek máš tady [odkaz] Přečti si to pomalu a několikrát, zvláště pak doporučuji odstavec věnující se motoru, ano, chválího tam, ale ne v i40. Huyndai i40 s motorizací 1.7CRDi má pravděpodobně problém v tom, že pod 2000ot./min. není výkon jaksi dostatečný. , to bude ten detail, který ty schováváš do slov cituji: "...ale nie je to trhač asfaltu."
i40
body_mb
| 22. 8. 2011 18:41
Úprimne - je mi úplne jedno čo nejaký novinár napísal. Choď na jazdu a potom sa vyjadri, hm? Nemám poznatok, že výkon "není jaksi dostatečný". Adekvátny motoru s objemom 1,7 litra pri ťažkom aute, aké i40 je.
Ešte raz: netvrdím, že by sa nehodil silnejší motor, ale ani s týmto nie je i40 žiadna brzda premávky. Jazdil som na ňom bezprostredne po Superbe 2,0 TDi a nemôžem povedať, že by bol Superb niečo extra.
A stále to treba vyvážiť cenou...
Avatar - Ronault.
i40
Ronault.
| 23. 8. 2011 01:44
Když ti to je jedno, tak proč to tady čteš? Teda čteš to vůbec?
i40
GS
| 23. 8. 2011 07:25
Já také posuzuji auto když se v něm svezu, než dle toho, co píšou noviny. Třeba na AutoCZ., to by si člověk nekoupil nic jiného, než něco od koncernu, protože to ostatní má šíííííílené nedostatky!
Jako příklad si namátkou vzpomínám na vysoce "objektivní" test Roomstra s ix 25.
Takže, na závěr, počkejme si všichni, až se v tom svezeme, a pak se vyjádřeme. :yes:
i40
Dute
| 22. 8. 2011 19:53
Ten test som precital, Janda hyundai velmi chvali. i40 sa zacala predavat s jedinym naftovym motorom a to uplne zakladnym. Budu nasledovat dalsie, silnejsie. Skus si tak v duchu na oplatku predstavit, ako by znamy pretekar Janda rozniesol motor v teste passatu variant 1.6 tdi 77kw, co je tiez zakladna nafta.
Avatar - Katikakus
i40
Katikakus
| 23. 8. 2011 01:20
Ne, tohle pochopit je nad jeho intelektualni moznosti.
i40
_patrik
| 23. 8. 2011 08:44
Přesně, jak říkáš. Debatovali jsme přesně o tomhle už v květnu ([odkaz] ) - nejde o to, jestli se 1.7 CRDi hodí do i40, ale pro koho se hodí - čili, jakou cílovou skupinu si s tímhle motorem chce Hyundai vygenerovat. Andy333 v té debatě tenkrát popsal, jak to je a bude s dalšími motory pro i40, tak si ho dovolím ocitovat: "koncern Hyundai momentalne trpi obrovskym nedostatkom 2,0 L dieselu rady R montovaneho do ix35 (cakacia doba je podla poslednych info okolo 6-8 mesiacov) a jednoducho pre i40 volne motorarske kapacity nema (tieto spickove motory sa robia len v Korei). Preto zaciatok bude z 1,7 L 85 a 100 kW, zaciatkom 2012 pride 1,7 Biturbo 118 kW/160 k a 2,0 L diesel podla situacie okolo dopytu SUV modelov. Situacia by sa mala zlepsit aj dostavbou novej motorarne opat v Korei." Tady je k tomu na potvrzení ještě jiný citát: "Five engines will be offered at launch; a pair of 1.7 litre CRDi in both 113bhp and 134bhp, 1.6 GDI (gasoline direct-injection) 125bhp, 1.6 GDI 140bhp, and a powerful 175bhp 2.0 GDI. The 113bhp diesel model will emit a class-leading 113g/km, while the 134bhp variant emits 124g/km. The 175bhp 2.0 GDI will emit 156g/km. All will be linked to a 6 speed manual and automatic transmission. In 2012, Hyundai will release a twin-turbo 160bhp 1.7 CRDi and a 173bhp 2.0 CRDi, which will be mated to Hyundai’s in-house dual-clutch gearbox, bringing the overall number of i40 engines variants to eight. (odkaz: [odkaz] Čili, kdo neusne bez naftového dvoulitru, dočká se příští rok. Navíc se do té doby usadí ceny. Zatím může jezdit na kole, je to fakt zdravé ;-)
Avatar - pario
Fluidný dizajn
pario
| 22. 8. 2011 20:30
Podľa mňa okopírovaný Avensis. Aj ceny rovnaké, ale ten fluidný interier, no neviem. Uvidíme predajné čísla, ale prvú päťku v strednej triede neohrozí.
Fluidný dizajn
TondaR
| 23. 8. 2011 10:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Fluidný dizajn
Klaudius
| 23. 8. 2011 11:09
Dnes sa kopíruje dizajn a ceny? Kokso, túto myšlienku si daj patentovať.
Nic proti....
Mr.Murphy
| 22. 8. 2011 21:48
.... třeba je to dobrý auto.... ale myslí si snad někdo, že evropani vymění své Laguny a Mondea za korejské auto, které stojí stejně a nebo ještě víc peněz....? Já si to teda nemyslím....

aby se Korejci prosadili o třídu níž, potřebovali na to nizoučké ceny a dlouhé záruky. O třídu výš to je ještě těžší, takže fakt pro i40 nevidím nějakou zajímavou budoucnost, ikdyž auto to může být parádní....
Nic proti....
andy333
| 22. 8. 2011 22:24
na 1,7 100 kW som sa viezol asi 30 km pred 2 tyzdnami a na mna to auto urobilo dojem - motor mal najazdenych pod 2 tisic km a tahal slusne (to samozrejme neznamena, ze to islo ako Mondeo s 2,2 TDCi a 200 k za 39 000 Euro). Podvozok tichy a stabilny, interier porovnatelny s tymi najlepsimi a kufor takmer ako v Superbe. Akurat to sedadlo vodica mohlo ist este o trochu nizsie a studeny motor aml trochu hrubsi zvuk. Avsak skusana i40 stala pred zlavou 26 000 Euro a mala dualnu klimu, ESP, VSM, dazdovy senzor, elektricke nastavovanie sedadla, diodove svetla vpredu aj vzadu, kozeny volant, 9 airbagov s 5 rocnou zarukou bez obmedzenia km atd.

Suhlasim s tou rozumnejsou castou diskuterov, ze ani nahodou vybavou porovnatelny Superb, Mondeo a uz vobec nie Passat dostanete za rovnaky peniaz ako i40 - na to zabudnite. Ich cena je od 3000 do 6000 Euro a to uz stoji za uvahu.

Este zopar postrehov - Korejci maju plan byt v 2012 na 6.mieste v tejto triede - kazdemu je jasne, ze Passat, Mondeo aj Superb mozu byt este par rokov v klude. Avensis, Mazda 6, Accord, Laguna, C5 aj 508 sa vsak maju coho obavat.

O 2-3 roky si to povieme.

Rovnako sme sa pred 10 rokmi smiali ked prisli prve korejske SUV a vsetci vratane mna im neverili. Dajte korejcom cas a rovnako ako Samsung, LG v elektronike aj Hyundai/Kia v autach budu raz absolutna svetova spicka.
Avatar - pario
Nic proti....
pario
| 22. 8. 2011 22:51
No povedz úprimne, máš 25000 Eur. Tvoje našetrené. Z tých aut, ktoré si popísal, naozaj by si kúpil i40-ku? Lebo je iné teoretizovať na nete a iné v skutočnosti všetko premyslieť ( rokmi preverená kvalita,zabehnuté značky v tejto triede a pod.) Ja som tým prešiel, to mi ver a nie je to také jednoduché keď už máš naozaj vybrať :-)
Avatar - HEMI
Nic proti....
HEMI
| 23. 8. 2011 00:12
za seba ti rovno vravím, áno- Style výbava 100kW a príplatky -strecha určite a navigácia zrejme.
Aj keď by som určite zašiel do Citroenu vyskúšať C5 v hydraulike, druhé auto máme doma tiež Citroen, takže by sme možno oblišli po dohode s predajcami (ktorí nás dobre poznajú) k nejakej super cene... Ale o Passate, Mondeu, Insignii a Superbe Combi by som určite neuvažoval- cenovo sa nedajú zrovnávať, nie základnými cenami, ale ako-tak/ viac-menej podobne vybavenými ako i40.
Podobný výber som zažil teraz, akurát cena bola 23 300€, tiež našetrené a výber nastavený na SUV- skončil som v ix35 a vôbec neľutujem, ba naopak, som strašne rád, že v ňom mám takú výbavu akú mám- a to som si myslel, že vyhrievanie všetkých sedadiel nepotrebujem a že bezkľúčový vstup a štartovanie by som oželel, ale keď to bolo všetko v cene tak čo??? Navyše som priplácal len za čiernu metalízu a panoramatickú strechu...
Teraz si už len užívam, a tá 1,7 85kw na to vážne stačí...
Takže osobne by som určite preferoval výbavu a cenu pred značkou na kapote.
Avatar - Katikakus
Nic proti....
Katikakus
| 23. 8. 2011 01:29
Ta "rokmi preverena kvalita" je dosti problematicky pojem. Majitele Passatu a Octavek 2.0TDI by ti o om neco rekli. Ja tim prosel pred lety take a po Octavce a Passatu, s kterymi jsem si zazil sve, jsem skoncil u japonce a byl jsem s nim absolutne spokojeny. Korejci dlouhodobe pracuji na kvalite, podobne jako predtim japonci, a jejich tazeni nese ovoce. Ano, vybirat dnes ve stredni tride, tak rovnocenymi kandidaty v mych ocich jsou Mondeo, Avensis, Accord, M6, 3er, i40, Laguna, 508, Legacy a Optima, s tim, ze kazdy z kandidatu ma proti zbytku v necem navrch a v necem ztraci. Ale nemel bych zasadni problem utratit sve penize za ktereholi z nich.
Nic proti....
Klaudius
| 23. 8. 2011 09:45
25 tisíc za slabšie vybavenú "značku" alebo za dobre vybaveného Kórejca - to chce intermezzo na zváženie. Ver, že je veľa ľudí, ktorí dajú peniaze radšej za výbavu ako za image.
Avatar - pario
Nic proti....
pario
| 23. 8. 2011 09:49
Nemám nič proti Kórejcom, ale veľa ľudí má presne tohto chrobáka v hlave včetne mňa.
Nic proti....
Klaudius
| 23. 8. 2011 10:15
Imidž je na nič, počúvaj smäd. Image, ak nejde o služobáka, hrá nulovú rolu. Resp. v úlohe súkromného auta je jeho absencia vítaná - vyhneš sa prípadnej závisti okolia a zlodejskej nenásytnosti a ich možných dôsledkov.
Ja som si, keď som hľadal nové auto, stanovil priority. A boli to cena, priestor, praktičnosť a pohodlie, prevádzkové náklady. Konkrétne - cca 15 tisíc, odvoziť ešte nejaký materiál na stavbu domu, 3 detské sedačky dozadu, veľký kufor na dovolenky. Rozumná spotreba, mäkký pohodlný podvozok (nie som v aute žiadny športovec). Vyšiel mi z toho Renault Kangoo a som maximálne spokojný. Sused jazdí s VW Caddy a jeho preoblémy s autom a večné stáže v servise mu nezávidím. mage? Kvalita? Každý si to asi vykladá inak, v tomto prípade Renault stojí vysoko nad VW. Kto hovorí, že iným modelom sa to nemôže stať? ;-)
Avatar - Andromeda
Nic proti....
Andromeda
| 23. 8. 2011 11:18
Jsi pro marketéry oříšek - víš co a proč chceš ;-) -> to jim nedělej . Obzvláště v kombinaci s upozaděním "imáže" chlape >:-[] ...
Jinak samozřejmě za střízlivý a reálný pohled palec hore. Kouzlo individuální volby ...
Nic proti....
bordeaux
| 23. 8. 2011 12:15
dobre hovoris, suvisle az mi je to divnuo. Ked mam ako sukromnik peniaze predsalen si rozmyslim ci si kupim image bez vybavu soc verziu alebo si kupim nieco menej image ale s vybavou ktora mi ulahci cestovanie a budem si uzivat komfort. A v tomto pripade moze hyundai zabodovat, lebo nema taky handicap ako napriklad zla povest laguny a podobne.
Avatar - Emel
Nic proti....
Emel
| 23. 8. 2011 12:43
V principu ok... jenže ta i40 je prostě drahá. Stejně drahá jako Passat. Dražší než Laguna nebo C5.
Nic proti....
bordeaux
| 23. 8. 2011 13:07
jedna vec je oficialny cennik noveho modelu a druha vec zlavy a ceny ktore bude mat ta i40 o rok ci dva a akcne modely.
Avatar - Emel
Nic proti....
Emel
| 23. 8. 2011 16:00
O rok či dva se o tom můžeme znovu pobavit, při troše štěstí bude v i40 nová dvoulitrová nafta za nižší ceny a pak si klidně napíšeme, že tohle je už slušná nabídka.
Sonata
nastran
| 23. 8. 2011 07:38
Škoda, že se u nás neprodává ta zmíněná Sonata. V USA je v prodeji a je to hodně pěkné auto. Převodovka se sice nemůže rovnat s VW, ale jinak pěkné.

[odkaz]
Všetko chce čas.
Klaudius
| 23. 8. 2011 08:25
Uvidíme, ako sa nový i40 zapíše. Zákazníci Hyundaia sú obvykle menej nároční ľudia ako tí, čo škúlia po Mazde 6 alebo Passate, a skôr rozvážnejší a seniori - ak si všímam dobre, tak rôzni rýchlici, machri a páni ciest málokedy sedia v kórejskom aute. Čiže im môže napriek slabšej motorizácii a odťažitému riadeniu toto auto ulahodiť - majitelia kórejských vozov oceňujú skôr ich bezproblémovosť a nízky výskyt porúch (čo je realita, bez ohľadu na blábolenie strýčka BOBa). A nejde len o posledné modely, známy denne behá po meste aj na dlhšie cesty so Shumou, a tá mrcha nie a nie sa pokaziť... A to má aspoň 10 rokov, ak nie už viac, menil na nej len žiarovky a nejaké poistky, inak bežná údržba - pokiaľ si aj nové modely Hyundai/Kia udržia takýto štandard, nemám obavy o ich odbyt. Ak to, pravdaže, nepokazí cena - sebavedomie by nemalo predbiehať ponúkané kvality (v porovnaní s konkurenciou) - v prípade i40 možno kvapku prestrelili.
Všetko chce čas.
_patrik
| 23. 8. 2011 09:09
Souhlas. A bezproblémovost ti klidně potvrdím i ze zkušeností, o kterých vím já. Jinak je fakt, že Hyundai zatím nevyrábí žádná "auta pro řidiče", ale slušné lidové vozy pro většinového spotřebitele - a to jsou právě ti fotři od rodin a mladší i starší senioři, kteří neřeší přes auto svoje ego. Čekalo se, že změnu přinese Veloster, aby si užili taky mladí a neklidní, ale premiéra v tomhle směru nedopadla, uvidíme, jestli přijde reparát. Měl by, protože existuje skupina potenciálních zákazníků, kteří by něco se sportovním charakterem (a ne jenom se sportovním lookem) od Hyundaie rádi brali - a až vyrostou, v pohodě by pak přesedli do těch rozvážných taťkovských modelů ;-) Hyundai při umisťování i40 na evropském trhu si tentokrát prohodil úlohu s Kií (cee'd a i30) a bude na něm, aby předvedl nápor a prorazil díru do zdi - na to jsem hodně zvědavý, protože zatím si marketingově v posledních letech vedou téměř bezchybně.
Všetko chce čas.
ten nejkrásnější
| 23. 8. 2011 10:52
Jen drobná poznámka. Hyundai s uvedením i40 v kombíku jako první verzi karoserie, též zkouší prorazit na "hřiště" koncernu, tedy do fleetů. Sám jsem zvědav víc na to, zda-li se mu to výrazně podaří, než na cokoliv jiného. Oni koncernu jeho cca 70ti procentní prodeje produkce této kategorie do fleetů závidí a vůbec se jim vlastně nedivím.
Jinak dle mých informací celý koncern H/K bohužel urputně přemýšlí nad tím, jak vycouvat z, v této chvíli již nastoupené, evropské cesty k lepším zítřkům na poli "sportovních imidžovek"(veloster, genesiss .....). Bohužel prý zvítězila ekonomika a když namodelovali cashflow utopené v předváděcích vozech, náhradních dílech, dovybavení servisů, povinné reklamy .... a proti položili předpokládané prodeje, tak ... ! Platí to i pro Kia, ta prý již pro Evropu počítá pouze s nadupanou 1,6kou turbo pro nový Ceed(Hot hatch), a to je vše.
Avatar - Emel
Všetko chce čas.
Emel
| 23. 8. 2011 11:23
S těmi fleety tomu nerozumím, kombíky se přece kupují spíš pro rodinu než do fleetu.
Všetko chce čas.
ten nejkrásnější
| 23. 8. 2011 11:38
No je to opravdu tak(interní info z VW), až 70% Passátů a Golfů kombíků jde to firem. Soukromníci si je kupují až jako ojeté. U limuzín je to číslo dokonce nižší(Passát, Jetta)
Všetko chce čas.
neregistrovaný "zulyk"
| 23. 8. 2011 11:43
pokial sa nemylim, vyse 50% v tejto triede tvoria kombiky a urcite sa kupuju aj do fleet-u. kolega to uz naznacil, ja len jeho slova potvrdim, tiez si myslim, ze toto auto ma za hlavnu ulohu prerazit hlavne vo firemnej oblasti, kde mu k tomu ma pomoct aj balicek komplexnych zaruk (3x5). v prvom plnom roku (2012) chce HK predat okolo 60 000 ks modelu i40 a dostat sa na piate miesto v tejto triede, hlavni konkurenti by mali byt predovsetkym japonci (avensis)
Všetko chce čas.
_patrik
| 23. 8. 2011 13:15
Baže, v tom je anomálie Evropy (nebo naopak Ameriky?), že střední třída není ani tolik rodinné auto, jako fleetové krmivo. Já jsem v tomhle ohledu trochu skeptický, ale možná Hyundai vypracuje speciální fleetovou nabídku pro firmy, která bude mocnější než rozepnuté tři horní knoflíčky holky za barem. Máš pravdu, že je to z celé té penetrace úplně nejzajímavější zadání.
S tím ochlazením na imageovém flashy and sporty poli jsi mě překvapil, to bych nečekal, když se konečně dohrkali k premiéře Velosteru. Je ale pravda, že ten projekt byl tak trochu vedlejší produkt, zřejmě osobně tlačený dopředu některým big wheelem z HKAG, plus vznikl v době, kdy ještě žádná krize nehrozila. Myslím ale, že podobně jako té Genesis by mohli nějaké slušné množství k umoření nákladů v US a Asii prodávat, ne? Je fakt, že Schreyerovi postačí učesat pro_cee'd/Forte Coupé, a když se pořádně naladí podvozek, funkci horkého kupátka to splní vrchovatě. Hyundai ostatně má v přípravě 3D verzi Elantry, takže by to vyšlo z jedné vody načisto. On je Hyundai asi opravdu trochu na doraz svých kapacit, ten růst za poslední pětiletí byl vyčerpávající, jako začít spurtovat cílovou rovinku kilometr před cílem.
Všetko chce čas.
ten nejkrásnější
| 23. 8. 2011 14:28
Vše, jak to já chápu, vychází ze současného ekonomického statu quo, stále nikdo veliký nedostal "černého petra" a korejci se začli bát, že je v tom ti ostatní s úsměvem nechají, tak šetří jak se dá - zkrátka někdo to odnést musí a nikomu se nechce. Logicky, kdo by rád a dobrovolně zkrachoval. Všichni mysleli/doufali, že to bude GM a ono nic. Z kola ven prostě ještě reálně nikdo velký nevystoupil.
Vztah H-K se radikálně změnil ve chvíli, kdy syn/nejvyšší Kia odešel na Hyundai do stejné pozice a otec již jen vše "pozoruje z dáli".... Ten "čerstvý vítr" v Kia byl oslaben na úkor Hyundai a jeho budoucí luxusní dcery Genesis.
Pro ceed a ceed mají dostat 1,6turbo/200k jako vrcholnou benzínovou motorizaci s tím, že pro ceed bude prezentován jako HH. Optima bude letos jen v pár kouscích a příští rok to vlastně bude vůz před FL. Pokud jsem informován, tak i nadále jsou ceed a forte dvě svébytné řady. Sice to nechápu, ale je to prý tak.
Všetko chce čas.
_patrik
| 23. 8. 2011 20:36
Ano, myslím, že jednu chvíli už se všichni opravdu těšili, jak půjde alespoň Opel do kolen. Ne trhu je přecpáno a ještě se tam odzadu tlačí Číňani, kteří se chystají místo přímých exportů investovat do automobilových výrob v zájmových teritoriích (= v Evropě atd), navíc mají neuctivé poznámky, že celá slavná EU destabilizuje světové hospodářství. Nervozita je veliká, druhá vlna krize za bukem.
S tou 1.6/200 hp se asi shodneme, že by byl pro_cee'd (neřkuli cee'd) přemotorizovaný, pokud se pořádně nesáhne do podvozku. Já tedy původně myslel, že právě takovou platformu přinese Veloster.
To schizma cee'du/Forte je stejného data jako Elantra/i30, vzniklo tím, že se HKAG rozhodl dát Evropě evropské auto. Taky to moc nechápu a přijde mi to jako luxus - nejenže skupina nerebadguje sesterské modely svých dvou značek (to budiž a imho je to spíš chvalitebné), ale navíc dokonce vytváří další dvě paralelní sestry. Teď už se nahlas mluví o tom, že Forte začíná být zastaralé (na konci modelového života), takže minimálně je tu ekonomicky nepříjemná "povinnost" zaplatit vývoj alespoň nového exteriéru,,, jenže to nebude stačit, pokud si má Kia udržet/posílit pracně vybudovanou lepší pověst.
Mno..auto asi povedene, ale
nasua23
| 23. 8. 2011 09:23
je tu snad nekdo, kdo by radsi 850 nedal za Passata, Mondeo, Superba?
Mno..auto asi povedene, ale
Klaudius
| 23. 8. 2011 09:40
Nikdy nehovor nikdy. Myslím, že napriek tunajším rečiam za tie peniaze dostaneš u Hyundai predsa len viac. Meno a image značky nepočítam.
Mno..auto asi povedene, ale
Mr.Murphy
| 23. 8. 2011 10:02
současné (a defacto výběhové) Mondeo je patrně ve všem lepší než i40 a jeho akční ceny jsou srovnatelné, spíš nižší..... (srovnávat podle ceníku se mi to nechce, to přenechám jiným).

Tak proč i40? (když odhlédnu od designu, preferencí značky atd. atd.)
Mno..auto asi povedene, ale
Klaudius
| 23. 8. 2011 10:23
Dočkaj času. Akčné ceny voči cenníkovým je trochu nefér porovnanie, ale pokiaľ je práve taká realita, dá sa použiť ako argument. i40 tiež časom upraví ceny rôznymi akciami a potom to bude vyrovnanejšie. Naviac i40 je novinka, Mondeo má už jeden facelift za sebou...
Je každého vec, čo uprednostní. Niekto si radšej priplatí za značku, niekto za iné veci.
Mno..auto asi povedene, ale
nasua23
| 23. 8. 2011 11:18
dovolím si nesouhlasit.

Pokud zaplatím za auto cca 700 000, je mi úplně jendo jestli je to za akční cenu, nebo ne.
Prostě zaplatím cca 700 000.
Avatar - kari.laz
nevidím pro ní důvod
kari.laz
| 23. 8. 2011 10:04
Za mě nevidím důvod pro pořízení jakéhokoliv korejce z nové doby. O designu se nebudu vyjadřovat. Tam to u mě patří k tomu nejhnusnějšímu, co dnešní automobilový svět produkuje (obzvláště ix35, veloster, Sportage, picanto...) to je u mě opravdu na hranici odpudivosti. Naproti tomu měli korejci velice pěkná auta jako třeba Santa Fe. Důvod ke koupi byl asi jediný a to nízká cena se slušnou výbavou. Dnes u nových modelů to už neplatí. Tak se zamýšlím nad tím, proč pořídit například tento zvlněnec s křivou stříbrnou tyčí přes celou palubovku a ne třeba P508, C5, Passat, Superb, Mondeo ....
Avatar - Katikakus
nevidím pro ní důvod
Katikakus
| 23. 8. 2011 10:20
A tak je to v poradku - kdyby se nam vsem libili stejne veci, tak by to byla nuda. Napis do Hyundai, aby si te skrtli ze seznamu...

Urcite se najde dost lidi, kteri proste maji jiny vkus nez ty.

PS: Treba ja bych Superba do skupiny tebou vyjmenovanych pohlednych aut vubec netahal: [odkaz] - ten bocni profil je smrtici, rozslapnuta zaba hadr.

PS2: Na zacatku pises, ze se o designu radsi vyjadrovat nebudes a zbytek prispevku neni v podstate o nicem jinem - az na jednu kratkou vetu 8-s Navic to same pises do kazde diskuse, dnes ti pouze vypadla kostka masla.
Avatar - kari.laz
nevidím pro ní důvod
kari.laz
| 23. 8. 2011 10:43
To že je hyundai prostě zmuchlanec je pravda. S tím nikdo nic nenadělá. Někomu se to líbí, někomu ne. Já jsem ta druhá skupina.
Avatar - Katikakus
nevidím pro ní důvod
Katikakus
| 23. 8. 2011 11:41
Zmuchlancem je pouze v tvych ocich, spousta lidi ma jiny nazor... :-!
Avatar - kari.laz
nevidím pro ní důvod
kari.laz
| 23. 8. 2011 11:44
To auto je samá křivka, samý prolis, samá vlnka. To je prostě holý fakt a i kdyby jsi se přeskočil, tak to tak bude. To, že se to někomu líbí nepopírám.
Avatar - Katikakus
nevidím pro ní důvod
Katikakus
| 23. 8. 2011 11:49
Ano, auta jsou z pohledu designu exterieru smesici krivek, prolisu a vlnek. Otazkou je, nakolik se designerovi povede tyto krivky a prolisy doladit do libiveho a vyvazeneho celku. Tady stoji designeri pred nelehkym ukolem, protoze kolik lidi tolik chuti. Tomu se libi to, jinemu zas vubec. A proto je svet krasny, protoze je rozmanity.
Avatar - kari.laz
nevidím pro ní důvod
kari.laz
| 23. 8. 2011 12:00
Výjimečně se shodneme.
Avatar - HEMI
nevidím pro ní důvod
HEMI
| 23. 8. 2011 11:53
a mne sa napríklad súčasný fluidný dizajn Hyundaiu (aj keď nie všetkých) páči omnoho viac ako VW, Škoda alebo Peugeot. To by ti malo stačiť na pochopenie prečo chce niekto i40...
Napríklad by som oveľa radšej jazdil v novej Elantre ( u nás je len v jednej výbave-Style, takže je ako tak tá najvyššia) ako v Octavii. A tu by sa tých dôvodov prečo nie Octaviu dalo vypisovať podobne ako u i40. Možno od nesympatií k značke, cez slabú výbavu až po...
S cenou je to u i40 trochu iné ako u ostatných Hyundaiov (okrem Genesisu a Velosteru), nasadili vyššie ceny, keďže sa snažia dvíhať nielen kvalitu ale aj "image značky". Veď keď si napr. Škoda môže za Superba Combi účtovať toľko a toľko (teda HODNE VEĹA) a podobne VW s Passatom, tak prečo by nemohli zmeniť povedomie ľudí o značke, navyše keď je to auto natrieskané výbavou??? Samozrejme, že zmena povedomia a nazerania ľudí na značku nepôjde len tak ľahko. Ľudia si na to musia zvyknúť, tak ako na to, že Volkswagen, je ľudovým autom len v názve (a v Nemecku aj naozaj, ale o tom sa nebavíme)
Avatar - kari.laz
nevidím pro ní důvod
kari.laz
| 23. 8. 2011 12:05
To že se někomu to Fluidum líbí je bohužel asi fakt. Tak bylo je a bude. To jak se v Evropě podaří hyundai prosadit s vyšší cenou se ukáže. Nechal by jsem tomu tak dva roky, aby se projevily nějaké ustálené prodeje.
Jinak co se týče Superbu kombi za takové a takové peníze, tak tam dokonce byla Škoda v situaci, kdy zavedla novou nejvyšší výbavu, protože více než polovina Superbů se do té doby prodávala v nejvyšší výbavě.
Avatar - HEMI
nevidím pro ní důvod
HEMI
| 23. 8. 2011 12:37
a o to ide, že sa to niekomu páči a bodka. S presadením- resp. novým vyprofilovaním značky by som si tiež rád počkal, ako to ľudia pochopia (najmä za aký čas).
S tým Superbom kombi, osobne sa mi tiež páči (a dosť) no i40 mi "sadla" viac a usvedčila výbavou, ktorá cenu síce vymrštila dosť vysoko, no v porovnaní so Superbom kombi Elegance je stále nižšie o 3000€ a viac...O.T-Inak sa tu už ale bavíme o čiastkach jedného milióna korún, a tu už by som zrejme skončil v ix55 s odpočtom DPH, ale to len na okraj.
Avatar - kari.laz
nevidím pro ní důvod
kari.laz
| 23. 8. 2011 12:55
Sice se mi některá SUV líbí, třeba se mi líbí Yeti. Hodně lidem nesedne, ale mě se líbí. Naopak mi moc nesedí Peugeot 4007 (ta tlama tam je moc velká) ale líbí se mi třeba citroen C-Crosser. Ale na druhou stranu dávám přednost nějakému sedanu, nebo kombi. Na mé cesty převážně po dálnici mi je SUV na nic. Takže pokud by jsem měl k dispozici milion, tak by jsem radši sáhnul po nějakém sedanu, nebo kombi.
Avatar - HEMI
nevidím pro ní důvod
HEMI
| 23. 8. 2011 13:02
no vidíš, tak to je správne, tebe sedí to a to, no a za milión by si skončil v sedane resp. kombi.
Ja by som bral ix55 a bol by som rovnako šťastný, ako ty so svojím sedan/kombi, našťastie v dnešnej dobe si môžeme autá vyberať, nie všetci sme rovnakí, a to je len a len dobre. Preto netvrdím, že nová i40 by mala drtiť nemeckú konkurenciu a neviem aké bludy,TO NIE. Je tu od toho aby si niekto mohol zvoliť inú cestu akú razí mainstream (supermainstream) Osobne si myslím, že i40 sa určite nebude predávať tak ako zavedená konkurencia, sme predsa v Európe. Ale čo už, ľudia raz budú musieť pochopiť, že sa veci menia. (Hyundai z nekvalitnej a lacnej, na drahšiu, kvalitnejšiu a vybavenejšiu značku) Ak to ľudia nepochopia ani za pár rokov, tak sme stratení (alebo Hyundai) >:D >:D >:D
nevidím pro ní důvod
Mixo
| 23. 8. 2011 17:23
to, že se ti líbí Yeti si měl říct hned na začátku...pak bych tu diskusi o designu ani nečetl.
Avatar - Blue Sun
nevidím pro ní důvod
Blue Sun
| 23. 8. 2011 10:22
Proč? A proč ne? Stejná odpověď jako na otázku "proč Passat nebo XY".
nevidím pro ní důvod
Klaudius
| 23. 8. 2011 10:29
Lebo medvede? >:D
Avatar - kari.laz
nevidím pro ní důvod
kari.laz
| 23. 8. 2011 10:44
Protože "ZA MĚ" prostě ne. Komu se to líbí tak mu nic nebrání. Já jsem uvedl důvod, proč "ZA MĚ" ne.
nevidím pro ní důvod
Klaudius
| 23. 8. 2011 10:28
Dizajn je vecou vkusu. Nad tým ostatným sa možno netreba zamýšľať, treba vecne a reálne zhodnotiť plusy a mínusy. Potom možno zistíš, že celá plejáda konkurencie je +/- na rovnakej úrovni, treba si len, ako som už spomenul vyššie, ujasniť priority. Prečo to delíš - kórejci a tí ostatní? Hoď ich do jedného vreca všetkých a potom vyberaj a zvažuj. Nepáči sa? O.K., daj stranou.
Tvoje vyjadrenie mi príde ako taký automobilový rasizmus...
Ale kľudne sa môže stať, že si aj tak nevyberieš dobre.
Avatar - kari.laz
nevidím pro ní důvod
kari.laz
| 23. 8. 2011 10:50
Pro mě je součastný design Korejců natolik nestravitelný, že i kdyby technicky konkurenci převyšovali a cenou byli pod konkurencí, tak si je stejně nevyberu. Sice sedím stejně převážně v autě, takže by se dalo říct, že vnější design "vem čert" ale mě dokonale nesedí ani interier. Podobně jako v novém FoFo III, kde je možná kvalitativní posun v materiálech a zpracování od předchozí generace, ale designově je to pro mě nestravitelné.
Ale díky tomu máme na trhu více aut a v součastné době vidím jako jeden z vrcholů meinstreemu P508. Ale ani i Superb kombi se mi jevý jako velice zdařilé auto.
nevidím pro ní důvod
Klaudius
| 23. 8. 2011 11:06
V tom prípade sa nemusíš pýtať, prečo i40 nie. ;-)
Avatar - kari.laz
nevidím pro ní důvod
kari.laz
| 23. 8. 2011 11:29
To byla spíše vyložená myšlenka, než otázka.
nevidím pro ní důvod
Klaudius
| 23. 8. 2011 20:44
O.K., v tom prípade ušetríš aj tú myšlienku. ;-) Keď som sa obzeral po novom aute, tiež som niektoré značky vynechal bez veľkého uvažovania...
nevidím pro ní důvod
neregistrovaný "zulyk"
| 23. 8. 2011 11:21
prave si napisal, ze sa ti to auto nepaci a bodka. preto predpokladam, ze urcite dokazes pochopit, ze niekomu sa proste nepaci superb, passat, mondeo a siahnu po tomto aute. je to jednoduche ;-)
Avatar - HEMI
nevidím pro ní důvod
HEMI
| 23. 8. 2011 11:44
presne o tom to je, niekto chce to (Hyundai) a niekomu je odporné (VW, Škoda, Peugeot), niekomu stačí holátko v Passate, iný chce lepšiu výbavu a kašle na značku.
Avatar - Ronault.
nevidím pro ní důvod
Ronault.
| 23. 8. 2011 11:50
Jenomže Passat, Mondeo a další jsou zavedení hráči na trhu, mají jisté kvality a určitou cenu. U i40 se kari-laz opravněně ptá, proč má brát i40, když není nikterak lepší, dokonce starší Mondeo po všech stránkách i40 převyšuje, nemá dostatečnou paletu motorů a až bude mít, tak stejně nenabídne nic lepšího. Člověk by řekl, že nabídne cenu, ale ani to ne. Je to prostě jednoduchá otázka na místní Hyundai fans a i na prodejce, kteří se tak mlátí do prsou, že tohle je drtič německé a jiné zavedené konkurence.
nevidím pro ní důvod
neregistrovaný "zulyk"
| 23. 8. 2011 12:07
ja myslim, ze som to napisal celkom jasne, proste tu ide o dizajn, chapem, ze niekomu sa to auto nepaci, ale najdu sa aj ludia, ktori proste budu chciet iba tento Hyundai a nic ine pretoze sa im paci, oni nebudu riesit, ci su nejaki zavedeni konkurenti na trhu, ci su lepsi, ci su horsi ;-) (kolko sa takych zakaznikov najde, to uz je otazne, nechame sa prekvapit)
Avatar - HEMI
nevidím pro ní důvod
HEMI
| 23. 8. 2011 12:45
no a tu aspon vidíš, aká skostnatená je tá stará hnusná Európa Ronaulte >:D A čo, že sú zavedení hráči na trhu, osobne ma nijako neinteresujú, sú na každom rohu, nepáčia sa mi, sú drahé (v porovnaní s inými) a pri/platiť za niečo osvedčené a zavedené sa mi vážne nechce. Radšej by som skočil po novinke na trhu, ktorá mi sadla vo všetkom. (aj keď cenu by som bral o 2000€ nižšiu- jéminkote už aj ja som taký skostnatený, že som si ešte neuvedomil, že Hyundai treba brať ako kvalitnejšiu značku než bola kedysi a že sa už nemusí podbízet cenou, ktorú si bohate vykompenzuje poskytnutou výbavou)
Inak prepáč, ale ako už môžeš tvrdiť, že i40 není lepší, než zavedené modely??? Ak si sa s ňou viezol a nesadla ti tak rozumiem, no ale nedá sa kecať takto od kompu. Ak by sa na to všetci pozerali tvojimi očami (i40, když není nikterak lepší, dokonce starší Mondeo po všech stránkách i40 převyšuje, nemá dostatečnou paletu motorů a až bude mít, tak stejně nenabídne nic lepšího. Člověk by řekl, že nabídne cenu, ale ani to ne) tak všetci jazdíme maximálne dve značky a modely- v tomto prípade Passata a Mondeo. Lenže chvalabohu nie je tomu tak.
A to, o čo sa tu snaží zastúpenie značky Hyundai, alebo ultra-skalní priaznivci značky H, beriem ako snahu o vysvetlenie a "ospravedlnenie ceny". Osobne sa s takýmto vysvetľovaním i40 nestotožňujem.
Hyundai poskytol alternatívu, ďalší model na trhu, poskladal ho tak a tak, cenu mu dal takú. No a je na ľuďoch, či ho budú kupovať alebo nie. Je to o tom, či chcú radšej vyskúšať niečo nové, nechať sa presvedčiť a utvrdiť, že peniaze "vyhodili" dobre. Preto ti hovorím, mne i40 sadla, Passat, Mondeo, Insignia, 508 nie sú autá pre mňa. C5 je trochu ako UFO- preto ju zbožňujem.
nevidím pro ní důvod
Mr.Murphy
| 23. 8. 2011 14:23
můžeš na to téma napsat třeba román, ale realita je taková, že to auto konkurenci nepřevyšuje absolutně ničím.... bodové hodnocení 7,65 je dost tragické, myslím že podobnou bídu ve střední třídě tady na ACZ hnedtak nenajdeš....
Navíc to auto nemá žádnou aktuální klientelu, takže začíná z bodu 0 a nevidím jediný argument, který by mě měl motivovat k tomu, abych o něm uvažoval....

Aby byl korejec úspěšný, musí nabídnou víc (o dost) než ostatní. To se tady neděje....
Já nevím, jak jednoduššeji to říct....

Jestli jsi fanda Hiundaye, tak to prostě přiznej a řekni, že to auto chceš, protože si ti líbí a hotovo. Ale neokecávejme to tady, racionálně nikoho nepřesvědčíš.... :'-(
Avatar - HEMI
nevidím pro ní důvod
HEMI
| 23. 8. 2011 21:30
tak prepáč, ale rozhodovať sa pri kúpe auta a hodnotiť ho podľa číselného hodnotenia na tejto stránke (aj keď ju navštevujem už pekných pár rokov a pokladám ju za jednu z najlepších v ČR a SR) je prinajmenšom "čudné". Aspoň keby si mal nejaké osobné skúsenosti, ale len takto kecať do vetra, na základe testu novinára a vynášať súdy, no dovoľ >:D
Tvoj druhý odstavec je nejaká generálna pravda alebo čo??? A prečo by to kórejec v súčasnosti mal robiť, v mojich očiach (a ani AutoBild či kto) sa nesťažoval, keď sa Hyundai stal najkvalitnejšou značkou... To, že ty stále odmietaš pochopiť, že sa Hyundai snaží o zmenu nazerania na značku je už aj zrejme jedno. Navyše, ak to obrátime, čo by ma malo presvedčiť a primäť ku kúpe Passata alebo Superba kombi??? Nesnaž sa ani odpovedať, tie autá ma totálne neoslovili a nikdy neoslovia. i40 sa to podarilo.BODKA. A to, že by som si ako ďalšie auto vybral i40 som písal už nie 100 ale miliónkrát... Ty by si skončil v Mondeu, Passat, Superbe, Insignii, 508. FAJN. Mne to osobne nevadí a nebudem sa tu oháňať ťým čo mi to a to auto poskytne. Jednoducho ich nechcem a HOTOVO. Tak prosím ťa pochop, ýe niekto si nemusí vyberať auto s kalkulačkou v ruke a podľa tabuliek v exceli alebo v tomto prípade podľa hodnotenia v tabuľke tu na auto.cz
Avatar - Katikakus
nevidím pro ní důvod
Katikakus
| 23. 8. 2011 21:45
Tak ti nevim, neni lepsi si to auto vyzkouset na vlastni kuzi, nez se ridit pouze hodnocenim nekoho tretiho?

Navic, co se tyce bodoveho hodnoceni, jiz nekolikrat tady bylo poukazovano na fakt, ze auta tejne tridy dostavaji za stejne, objetivne meritelne hodnoty, ruzne body. Nesmis to brat jako modlu, kazde hodnoceni je do jiste miry ovlivnene subjektivnimi pocity. Nejlepsi obrazek si udelas diky vlastni zkusenosti.
Avatar - Ronault.
nevidím pro ní důvod
Ronault.
| 23. 8. 2011 15:23
Asi trpíš schizofrénii, nebo jsi až tak zabedněný fans, že to nevidíš. Ve dvou po sobě jdoucích větách si odporuješ. Evropská konkurence je předražená av další větě si za neevropskou rád připlatíš. Nezlob se na mě, vypadá to hůře než strojeně.
Tvoje vnímání H/K je naprosto irelevantní, na západ od nás ještě zdaleka nemá dostatečný potenciál.
Nikdo ti neříká, že se i40 prodávat nebude, ale vaše úvahy o plnohodnotném konkurentovi,který bude drtit evropskou konkurenty zůstane jen u úvah, protože jak píšu, chybí paleta motorů a auto nenabízí nic, co zákazníka přesvědčí odcházet od něčeho, co mu vyhovuje, ani cena, neb je vyšší. To znamená být zavedený na trhu.
Příklad: Jsi spokojený s Mondeem po všech stránkách, chceš ale nové auto. Nové Mondeo ti vyhovuje taky, po všech stránkách, máš s ním dobré zkušenosti. Je levnější než slabší i40, i40 je pro tebe stále hádanka... a teď mi řekni, proč bys měl své těžce vydělané peníze riskovat a jít do dražšího auta?
Pokud tohle nejsi schopen pochopit, prosím.
Jel jsem s dost zástupci střední třídy, v i40 jsem zatím měl jen statické dojmy a tento test mne rozhodně nepřesvědčil, že mu mám dát přednost před Mondeem nebo 508 se silnějším motorem. A ty tu budeš plácat něco o tom, že mám zkusit něco nové?
Avatar - HEMI
nevidím pro ní důvod
HEMI
| 23. 8. 2011 20:11
tak prepáč/te, ale nikde som nepísal o "plnohodnotném konkurentovi,který bude drtit evropskou konkurenty", práve naopak, neviem či si/ste nečítal môj príspevok vyššie, ale píšem, že s touto štruktúrou výkladu i40 sa NESTOTOŽŇUJEM! Celý môj príspevok, na ktorý si/ste reagoval, bol o tom, že i40 je ALTERNATÍVOU k zavedeným konkurentom. Nikto nikoho nenúti si ju kupovať a dávať prednosť pred ostatnými. To, že sa snažíte nájsť všade racionálne dôvody prečo uprednostniť i40 pred Mondeom trebárs, je fajn, no možno zabúdate na fakt, že niekomu stačí to auto chcieť len tak (ja neviem ako je kto vychovaný a ako ho to život naučil, tak zrejme tak nezmýšľa a má problém ma pochopiť o čom hovorím)
Teraz vám poviem príklad ja, som spokojný so svojou ix35 s 1,7CRDi, na ktorú sa peniaze (a že ich tiež nebolo málo...) tiež nevyhrali v športke, a ak by som si mal kupovať ďalšie auto, skončím v i40- ak by som naň mal zarobené peniaze a je mi totálne ukradnuté čo ponúka Mondeo, Passat, či je to výkonnejšie a či nie. Toto do tejto diskusie už píšem stý-krát dookola, tak neviem, čomu nerozumiete. Keď je niekto spokojný s Mondeom pokojne nech si kúpi novšie, no a keď sa chce niekto rozhodnúť pre i40, možno už len preto ako vyzerá, tak nech si ju kúpi. Ak niekomu spraví radosť, že si auto (bavíme sa tu o autách za 23 000€ a vyššie) kúpi rozumom, že je výkonnejšie než to a to a neviem čo ešte, prosím. Mňa rodičia učili, že mám ísť za tým, čo chcem( a čo mi tým pádom prinesie radosť).
K tomu prvému odstavcu, to, že mi nadávate do schizofrenikov mi nevadí, avšak nerozumiem v čom je problém, európsku konkurenciu nechcem a chcem i40. Kde je pes zakopaný?
Avatar - Ronault.
nevidím pro ní důvod
Ronault.
| 24. 8. 2011 16:33
Rodiče tě učili, že máš jít za tím, co chceš, i když to nedává smysl? Racionalita nic? 8-s
Avatar - HEMI
nevidím pro ní důvod
HEMI
| 24. 8. 2011 17:35
nedáva to zmysel TEBE. Za racionálne niekto považuje to a niekto tamto, nemôžeš takto generalizovať.
Avatar - Ronault.
nevidím pro ní důvod
Ronault.
| 24. 8. 2011 22:02
Nemáš pravdu... hodnoty jako poměr cena/hodnota se racionalizovat dají... a o tom tady je řeč.
Avatar - HEMI
nevidím pro ní důvod
HEMI
| 24. 8. 2011 23:01
S tou hodnotou by som bol ale veľmi opatrný, to sa nedá zovšeobecniť( za tím si stojím), je to veľmi abstraktný pojem, pod ktorým si každý predstavuje niečo iné. Pre mňa osobne, i40 poskytuje v plnej výbave takú konfiguráciu, ktorú by som u konkurencie za daných okolností (nie len cenových) nedostal. Aj tak neviem čo riešime. Niekto si autá kupuje jedným spôsobom, druhý iným. Osobne som tu vyjadril názor, že by som i40 uprednostnil pred uvedenými konkurentmi, voči ktorým mám XYZ výhrad. Nikomu tu nevnucujem, že je i40 super bomba mašina drtiaca zavedenú konkurenciu. Nikomu neberiem, že si môže konfigurovať Passata a Superba do poslednej prkotiny, za čo si samozrejme zaplatí, a nikoho neznásilňujem v presvedčení, že je i40 lepšia ako ostatní. No pre mňa osobne predstavuje lepšiu voľbu, takže pomer cena/hodnota je u mňa vyššia ako u ostatných konkurentov, kde mi vadí milión vecí, pre ktoré by som si ich nikdy nekúpil, aj keď ty tvrdíš, že predstavujú lepší pomer cena/hodnota, u teba áno, u mňa ani náhodou.
Snáď to bolo zrozumiteľné. Vyjadrujem tu svoj názor, nezovšeobecňujem ani neprehlasujem, že je i40 najlepšia v triede a rozdrví konkurentov bez mihnutia oka.
Avatar - Katikakus
nevidím pro ní důvod
Katikakus
| 23. 8. 2011 11:44
Tak mi prave volali z Hyundai, ze si te skrtli, takze muzes byt v klidu, nikdo te nebude do i40ky nutit. Super, ne? ;-)

PS: Neni zac
Avatar - kari.laz
nevidím pro ní důvod
kari.laz
| 23. 8. 2011 12:07
V jedné písničce Landa zpívá "Vůl zůstane Volem" tak si to vem k srdci.
Avatar - Katikakus
nevidím pro ní důvod
Katikakus
| 23. 8. 2011 14:01
Neboj, to ja uz o tobe davno vim, takze v pohode, necekam, ze bys v tomhle ohledu prekvapil. Ale nadeje umira posledni, jsem optimista a verim ti... ;-)
nevidím pro ní důvod
Provocateur
| 23. 8. 2011 14:57
Když to tady tak čtu, tak to aby si škrtli všechny občany ČR >:D

Ale na SLovensku by to mohlo mít úspěch, nejmíň 7 virtuálních kupců najdou tady >:-[]
Avatar - strýček BOB
Huyndai buduje motoránu...
strýček BOB
| 23. 8. 2011 15:06
Zvolejme třikrát, SLÁVA. Někdy se možná dočkáme důstojné naftové motorizace v i40 >:-[] Nestačím zírat, jak místní rejže klub omlouvá decentní tápání koncernu Hyundai. Tak, hoši, šup do montérek a hybaj na brigádu na stavbu nové korejské motorárny...

Hyundai :yes: >:D
Huyndai buduje motoránu...
Klaudius
| 23. 8. 2011 20:51
Ten príspevok z 12:07 mal kari.laz napísať pod tento tvoj výplod... :-!
Avatar - Ji/Ri
KAPR ŽUŽLÁK....
Ji/Ri
| 23. 8. 2011 22:15
...který z vás, Rýžobijci, který z vás si vezme do igelitky osumsetpadesát tyček a pujde to vyložit na stůl za tuhle krasavici? Anebo vezmeš půl mega až šest kil (tolik stojí u konkurence srovnatelný vůz) a vyrazíš k renclu, citrákům, pižmákům, vw, atd....?
Odpověď znám.
Zvenku je to krasavec.
Uvnitř by byl nadšen Dart Vader
Z motoru by byl nadšen možná Hery Po.ser....
Z ceny by se i Hery Po.ral.....
Ale tapety by nám šli, že "icesente"? ;-)
Čekal jsem štiku v rybníce, ale zatím je to jen Kapr Žužlák.... >:D
KAPR ŽUŽLÁK....
Klaudius
| 23. 8. 2011 23:40
Necítiš sa trápne? Čakal som niečo inteligentné, a on to len zúfalý pokus neštudovaného glosátora...
Avatar - Ji/Ri
KAPR ŽUŽLÁK....
Ji/Ri
| 24. 8. 2011 01:38
Co je na tom trapného? Copak tys koupil své auto dráž? Ne. Co Ti přijde trapné, Klaudie? Design je otázka vkusu - neřeším. Řeším to ostatné.... a na tom trvám. Rýžovar za tyhle peníze ne e. Ale..... máš možnost střelit svoje a jít si pro 8 a půl kilového Žužláka..... tot vsjo.
Anebo Ti přijde cena za tohle adekvátní?! Nebo motor je přiměřený velikosti vozu?! Nebo možnost xenonů jen v plné za bezmála 9kil?!
Na tohle jim se.re Bílý Tesák.... koupím si ho, až tu nebude Peu, Ren, Cit, VW, .....
Vždyt i Subaru vyjde na stejno ne-li levněji.... a to, uznej sám, je už moc i na Klaudia.....
;-\ ;-)
Avatar - Ronault.
KAPR ŽUŽLÁK....
Ronault.
| 24. 8. 2011 16:35
Myslím, že nemá důvod. Některé ohlasy místních, že je to jedno, co je pod kapotou a stejně by si i40 koupili jsou daleko zoufalejší
Avatar - "Brňák"
800 tisíc?
"Brňák"
| 23. 8. 2011 23:04
Audi A4, BMW 3. Není co řešit.
800 tisíc?
Klaudius
| 23. 8. 2011 23:40
Myšlienka dňa, kokso... :-!
Avatar - "Brňák"
800 tisíc?
"Brňák"
| 24. 8. 2011 11:35
S čím máš problém ?
Avatar - Ronault.
800 tisíc?
Ronault.
| 24. 8. 2011 16:38
Klaudie, haló... na tebe spadla jakási Korejská zaslapenost? Ta cena ti nepříjde moc? Za ty peníze s tímto motorem? Nic? Možná je to zaváděcí cena, ale Hyundai se nemá šanci uchytit s i40 za ceny srovnatelné, ne-li vyšší, než Passat, když nenabídne tolik, co Passat nebo o dost levnější Mondeo. Objektivně by i40 měla začínat někde na 420 000 se základem, s dieselem tak za 450 000, plně vybavená 650-700.
Avatar - "Brňák"
800 tisíc?
"Brňák"
| 24. 8. 2011 16:57
Přesně jak píšeš s těma cenama!! :yes:
800 tisíc?
webpaja
| 24. 8. 2011 07:22
je mi, líto, ale to je klasicky brněnské. ;-)
Avatar - "Brňák"
800 tisíc?
"Brňák"
| 24. 8. 2011 11:35
Co je na tom brněnskýho?
Avatar - Katikakus
800 tisíc?
Katikakus
| 24. 8. 2011 08:53
No, jeste ze sis zvolil nick, jaky sis zvolil...
Avatar - "Brňák"
800 tisíc?
"Brňák"
| 24. 8. 2011 11:37
Proč? Ty máš třeba "nádhernej" nick že? >:D
Avatar - Katikakus
800 tisíc?
Katikakus
| 24. 8. 2011 16:33
No minimalne je originalni, narozdil od tveho. Ale z tveho clovek alespon hned vi, s kym ma tu "cest". Tak proto...
Avatar - Ronault.
800 tisíc?
Ronault.
| 24. 8. 2011 16:38
Máš nějaký problém s Brňáky? Já nejsem teda Brňák, ale tyhle kecy mám tak rád.
Avatar - Ji/Ri
800 tisíc?
Ji/Ri
| 25. 8. 2011 00:16
:yes:
Avatar - Katikakus
800 tisíc?
Katikakus
| 25. 8. 2011 14:09
Klid Ronaulte, nikoho neurazim a proti brnakum nic nemam. Pouze mne zaujalo to, ze si nekdo zvoli nick "Brnak".
Avatar - "Brňák"
800 tisíc?
"Brňák"
| 24. 8. 2011 16:48
Tvoje jednoduchost je směšná. Napíšu svůj názor (ať je takovej nebo makovej) , nikoho neurazím a ty se tady začneš kopat nožičkama , jak malý děcko a "urážet" brňáky. Asi nějakej komplex z dětsvtí co?
Avatar - Ji/Ri
800 tisíc?
Ji/Ri
| 25. 8. 2011 00:17
Klid jo? Kup ryzovar a bud h appy... ;-)
Avatar - Katikakus
800 tisíc?
Katikakus
| 25. 8. 2011 14:09
Ty neumis uvarit rejzi v normalnim hrnci?
Avatar - saldy
Tyhle
saldy
| 25. 8. 2011 10:47
malý dýzly jsou fajn ale do střední navíc kombi nepatří, auto je podmotorované, s AT to je ještě horší kombinace. Že maj nedostatek motorů je jejich problem, nezbejvá než počkat na dvoulitr, tak to je. Auto je mi zatím jinak sympatické a těším se na sedánek.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku