Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jeep Wrangler: 3,6 V6 Pentastar pro modelový rok 2012

12 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
a i přechod na pětistupnovou převodovku je fajn. Je na čase dát 4stupnovým převodovkám u všech modelů sbohem.....

Wrangler se prodvá výborně nejen v USA a tohle jeho prodeje ještě posílí....
Avatar - Dinar
Dinar
...posílí, co by ne, cest k navýšení prodejů je spousta, např. takový Fiat Rubicon by byl docela vhodný název pro tohle auto. >😁 😉
Avatar - cri-cri
cri-cri
přesně tak nebo i Lancia Rubicon když bude v lepší výbavě s kuží [odkaz] 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Haha. Jeep a RAM jako jediné zančky Chrysler Group tahle kanibalizace naštěstí nepostihne......
Avatar - Dinar
Dinar
Veškerý odpor je zbytečný... oni z tebe toho fijata nakonec udělají, tohle už je jen postmrtné škubání. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
To nehrozí, neboj.......

Já své názory neměním jako někteří ostatní o 180 stupnů.
Mr.Murphy
Já bych z toho udělal i Maserati, ať je nějaká prd*l >😁
Nebo bych aspoň udělal nějaký článek, že to Marchione chce udělat. Ať je aspoň na diskusi veselo.... Barik je poslední dobou v defenzivě, utrpěl těžké ztráty v boji za Fiat-Jeep Grand Cherokee Hemi 5,7 😉
wolff
No jo se nediv.. auto uplne na houno..., které nestačí ani na to kija...
A to BMW díky nejen běžnému zrychlení, ale také příčnému zrychlení a dalších parametrů (prémiová spolehlivost, spotřeba na úrovni 1,2 HTP atd..) nasazuje od příští sezony 3 X5 na Le Mans... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Já žádné ztráty neutrpěl, ty utrepěl Dinar.
Těch 8,7 s je fajn, bohužel to paltí pro Jeep GrandCherokee 3,6 V6; zatímco 5,7 V8 má zrychlení 6,9 s a 7,3 (Durango).

Takže smolík soudruzi....
Mr.Murphy
mimochodem ta řeka Rubicon leží v Itálii, takže ten název by fakt seděl.... 😉
jossalito
Kostky jsou vrženy.
Veškerý odpor je marný. >😒]
Mexican82
s Wranglerom som odjazdil asi 1000km na Big islande (Havai`i) este so starym 3,8 a 4st A/T. V terene spicka, vykon bohate stacil (by voko 200 koni), prevodovka radila slusne. Novy pentastar by som hrozne rad vyskusal, pretoze staremu motoru +prevodovke proste pri snahe o akceleraciu docchadzal pri rychlostiach od 60km/h trochu dych (resp bolo treba fakt slapat na krk). . Spotreba ma byt tiez lepsia, my sme jazdili so starym motorom za 12,3 (vratane lahsieho a stredne tazkeho terenu). Vsetky tie pseudo SUV, haldexoidne v dvojlitroch sa mozu zahrabat.