Jako každý koncept, i pětidveřový subkompaktní seat kombi nese řadu atraktivních prvků. I bez nich mu to ale v sériové podobě bude asi hodně slušet. Možná více, než hatchbacku.
Souhlasím, tento koncept se neskutečně povedl. Je jen škoda že až se dostane do sériové výroby tak přijde třeba o skvělá zrcátka, určitě o přední, pravděpodobně i o zadní světla, kola budou maličká a utopená pod masou karoserie...
Bude to jednoznacne najkrajsie kombi v triede malych aut :yes:
PS: A tie kolesa si mozes dat max 17" v reale a to uz utopene nevyzera... Problem je v tom , ze vacsina Ibiziek bude kupovana na nasom a vasom trhu taktiez vo vybavach kde bude aj radio s priplatkom... :no:
Jistý převis kapoty nad předními světly tam vidím pořád. Je vidět, že v Seatu nikoho netrápí aerodynamika, tedy ani spotřeba a ani nelícující se kvalita zpracování.
Řekl bych, že tento Seat má koeficeint odporu cx horší než 0,4.
Pvedený koncept.Pokud nechají větší část tohoto konceptu tak to bude kladivo na Škodu Fabia!V západní Evropě sice Škoda Fabia Combi zas tak moc nefrčí ale v naší kotlině a na Slovensku je pořád spousta magorů co dokáží dát přes 300 000Kč za auto ccombi s třívalcem a 1 pytlem v základu >:D .Tohle bude stejná třída ale narozdíl od Fabie to bude pohledný auto a ne uzoučká koza s maskou klauna!
Myslim, že hlavní konkurent je spíše v prodlouženym Cliu, ale o tom, že vypadá Seat výborně neni sporu :yes:
PS: FabiaII je s jedním pytlem v základu pouze v případě, že to hodíš 2x přes střechu a zbylý tři ti vylítnou. A takovou si může za 300 koupit jenom magor, to je pravda ;-)
koncept vypada skvele, kdyby takhle vypadala seriova ibiza...ale realita je takova ze z toho bude obyc ibiza s kufrem, skoda...ale nebojim se ze by to ,,v nasi kotline" ohrozilo fabku combi...jo a fabka ma pytle 4 (junior se uz nevyrabi), a HTP v zakladu zdaleka nestoji pres 300 litru,navic ma jeste dalsi 2 konkurenty, takze tvuj prispevek neni ani trochu zaujaty ze ne? ;-)
Ještě nedávno stála Fabia Combi cca 306 000Kč.Byl na ní test v SM tak před rokem a základní cena byla 306 000!Pochybuju že zas tak moc klesla.Pořád bude stát min 280 000.
no pred skoro 2 lety byl v SM test v kterym 1.2 12V s vybavou Ambiente stala 302 000, takze ta fabka cos videl musela byt se silnejsim motorem a (nebo) mnohem lepsi vybavou...nicmene dnes STOJI FABKA COMBI 224 900, ale je to fakt zaklad (ale ty 4 pytle fakt ma) ;-)
Takto ma vyzerat kombik!Som zvedavy na cenovky no ak ich nastavia rozumne tak Clio Grandtour a Fabka Combi pojdu dole.
Zase si ale nemyslim ze to bude konkurovat audi a3 sportback, to je ina trieda, ina cenovka, ini zakaznici.