Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 (991): Nová generace oficiálně odhalena (foto, tapety, video)

V Česku bude možné nový model zakoupit od prosince 2011.
Zpět na článek
23. 8. 2011 10:29
23. 8. 2011 15:39
23. 8. 2011 13:11
neregistrovaný "Valec10"
23. 8. 2011 13:27
23. 8. 2011 14:20
neregistrovaný "Winemaker"
23. 8. 2011 13:26
neregistrovaný "wordicek"
23. 8. 2011 18:31
23. 8. 2011 19:27
neregistrovaný "Valec10"
24. 8. 2011 13:02
24. 8. 2011 01:39
25. 8. 2011 00:07
25. 8. 2011 00:08
23. 8. 2011 10:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
23. 8. 2011 10:33
Re: stara 911
Co je na tom příspěvku k smíchu? Kromě tvé fotky "na občanku" mě vážně nic nenapadá... 8-s >:-[]
23. 8. 2011 10:52
Stále stejně?
Designérům v Proshe se často vytýká, že vlastně nic nedělají.
Jenže..jak brousit diamant? Tím, že se všechno zbrousí a začne na novo? Ne jen se s umem a citem doladí křivky k dokonalosti v kontextu doby.

Menší výška, větší rozvor a podle mě tu máme VELMI elegantní sporťák.
Za mě nejhezčí novodobé 911 a designérům jednoznačně :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
23. 8. 2011 12:45
Re: Stále stejně?
Souhlas, mě se to líbí moc, každá jednotlivá linka sedí, dohromady opět jedinečné vyjádření desítky let stejného zadání. :-) :yes: :yes:
23. 8. 2011 16:00
Re: Stále stejně?
:yes: souhlas! moje slova.
neregistrovaný "Valec10"
23. 8. 2011 13:11
hnus
nechutne, hnus....žiadne inovacie...hanba 8-s
Rozbalit vlákno
2
23. 8. 2011 13:27
Re: hnus
A cos cekal?

Masku z Dodge, zadek z Mercedesu a boky z i30? Pod kapotou 2.0 JTDM a sedadla z DS4? Kufr ze Superba?
Je tam na tebe malo modrejch LEDek a napisu "NouFir" a "Chciju na Opel"? Neboj, z toho tak za 10 - 15 let vyrostes. A v te dobe tu bude o tri generace novejsi 911 a i u te budes sam na sebe nasranej, ze na ni nemas a tak budes dal jen slintat a plivat jako to delaj vsichni sraci...

Zkus to nejak rozvest: Jak sis ty predstavoval nove Porsche 911?
neregistrovaný "Winemaker"
23. 8. 2011 14:20
Re: hnus
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "wordicek"
23. 8. 2011 13:26
Dokonalost se těžko zdokonaluje
Mě se líbí, je placatější, delší, širší a ten zadek nemá chybu. Interiér trošku moc Panamera, ale zase proč ne, když vypadá tak dobře. Taky jsem rád, že snad malinko spadnou ceny 996 a 997 jako ojetin, už dlouho po nich pokukuju a čekám co todle uděla s trhem. :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Kolouš
23. 8. 2011 13:55
Re: Dokonalost se těžko zdokonaluje
vis co tohle udela s trhem ojetin? vubec nic.
rocni, nebo petileta 911 bude stat stjne bez ohledu na uvedeni novyho modelu. alespon takhle to fungovalo doposud. treba s tim nepokole v libyji, unik radiace ve fukusime, chrlici popel z Eyjafjallajökull, nebo z nejaky jiny sopky letos neco udelaj, ale doposud ceny starejch 911 byly pevny jako skala. to je taky duvod proc jsou ty auta tak milovana...
23. 8. 2011 14:19
Re: Dokonalost se těžko zdokonaluje
Navic budes v ojetine za pako.
Radeji makej, at mas na novou! :yes:
23. 8. 2011 15:05
Re: Dokonalost se těžko zdokonaluje
Souhlasím a s tou cenou to něco udělá.. 911 si sice drží cenu dobře, ale majitelé 997 je dají pryč a koupí nové 991.. A díky tomu se bude snižovat cena.. Taky pokukuju a během 2 let snad 997 :-)
Avatar - Kolouš
23. 8. 2011 16:01
Re: Dokonalost se těžko zdokonaluje
911 princip zdraveho fungovani trhu zcela ignoruje. Prichodem 997 se cena 12-a vice mesicu jetych aut nijak razantne nepohla. Jedinou vyjimku tvorila mlada auta stejneho rocniku jako nova 997. to je realita. to co te boli pri koupi te tesi pri prodeji...
23. 8. 2011 16:10
Re: Dokonalost se těžko zdokonaluje
:yes:
23. 8. 2011 16:08
Re: Dokonalost se těžko zdokonaluje
Ono to az tak pravda neni. Ja svoji 997 za prvni generaci 991 nevymenim. A pokud, tak za neco lepsiho jako GT3. A ta prijde az za par let. Prioritou je manual. Zatim nemam sebemensi duvod auto vymenit.

911 si casto lide kupuji pro radost, jako konicka, neco s cim stravi treba celou sobotu sami na silnici. A nemeni ho jako ponozky, maji k nemu vztah. Rozhoduje i to, ze v civilnim zivote pouzivaji jako svoje hlavni auto neco jineho. To co maji na par kilometru tydne v garazi obmenovat hned nebudou. Stejne jako Skoda fans se nezbavi okamzite auta kvuli novemu faceliftu.

Zajiste se najdou lide, kteri po novem modelu sahnou okamzite. Neznamena to ale, ze se stareho zbavi, pokud na nej maji v garazi misto :-)
25. 8. 2011 22:23
Re: Dokonalost se těžko zdokonaluje
Něco na tom bude, nemůžu oponovat, zrovna s 911tkou nikoho neznám a sám ji ještě nemám.. :-) autíko v dobrém závidím :-)
Avatar - 3_diamanty
23. 8. 2011 16:58
doterajsia 911tka
bola krajsia, tato nova sa mi nepaci a nepripada mi tak dokonala ako ta predosla.

za prve, nova 911 v interiery uz nema ani rucnu brzdu nehovoriac o tom ze cely interier posobi akosi zbytocne luxusne a nema charizmaticky styl starej 911tky kde bo ldoraz na sportovost.

za druhe, auto je az prehnane uz rozplacnute nizke siroke, posobi uz disproporcne a svetla su stale dalej od predneho naraznika a ich vzdialenost ku prednemu kolesu sa zmensuje co mi nepripada ako dizajnovy krok dopredu.

Takisto zadne uzke svetla uz nemaju nic spolocne s carrerou ale vyzeraju ako nejaky novy pokus o uputanie avsak ovela viacej by sa mi pacili vzadu vyraznejsie objemnejsie masivne svetla co uz.

Mna teda nova Carrera aj napriek tomu ze je to iste dokonale auto vobec nezaujala. Takisto prechod roky osvedcenej kubatury 3,6 litra k mensej 3,4 litrovej kubature nevidim z hladiska imidzu a sportovosti a mena porsche ako krok dopredu aj ked je jasne ze mame dobu zmensovania objemov a trend este len zacina.

Interier ma star carrera omnoho krajsi , nie je co riesit ;-) treba stihnut kupit este novy stary kusok :yes:
Rozbalit vlákno
6
23. 8. 2011 17:32
Re: doterajsia 911tka
Ono to bude bohuzel take tim, ze v dobe, kdyz prisla na trh 997, tak jsi potkal Porsche jednou za rok.

Od te doby se zde objevili desetitisice Panamer, statisice Cayenne, ...

Fylozofie tovarny, VW koncernu se znacne zmenila. Rozhoduji vysledna cisla! Je treba priblizit model sirsi verejnosti.

---

Nejvetsi vitr jsem mel z interieru. Ale rikam si proc? Vzdyt je to vyvoj. Stejne jako mi srdce zaplesa nad pocitacovymi hrami na pocitaci 386, tak mi zaplesa nad spartanskym interierem 997. Ale kdo by si dnes 386 kupoval, kdyz mu novy hardware dovoli mnohem vice. Urcite ma i Porsche spousty duvodu, proc ten interier vypada jak vypada. A zase tolik cinkrdlatek navic tam neni ... a na rucni brzdu si za 5 let uz nikdo ani nevzpomene.

Osobne se moc tesim na to, jak bude vypada GT3! To je jine kafe ;-)
Avatar - 3_diamanty
23. 8. 2011 19:47
Re: doterajsia 911tka
suhlasim s nazormi ale zase s tou rucnou brzdou ze si na nu nikto za 5 rokov nespomenie to neverim, rucna brzda tu bude aj o 20 rokov a v sportovom aute by mala byt naveky a uz z principu.

interier terajsej starej carrery je pocnuc volantom budikmi a celkovym ponatim vo vsetkom krajsi aspon co pozeram fotky. Ten stredovy tunel bez rucnej brzdy ktory ma nova carrera je ako nepodareny vtip.
Avatar - Martin911Turbo
23. 8. 2011 21:27
Re: doterajsia 911tka
Ruční brzda - přežitek
Manuální řazení - přežitek
Obě věci v roce 2011, že přežili respektive o to hůře že stále převažují je s podivem...
Ano za 5 let bude klasická ruční brzda u minimum aut
Za 20 let bude 911 jezdit na elektřinu...
23. 8. 2011 17:35
Re: doterajsia 911tka
Btw, ja si myslim, ze toto [odkaz] vypada uzasne.

A zepredu to auto vypada mnohem kompatkneji nez soucasna 997. Bude v konecne jednoznacne rozlisitelna od miniCaymanu a miniBoxteru.
Avatar - Astene
23. 8. 2011 19:06
Re: doterajsia 911tka
Pokud se ti líbí Aston s "kalhotama" spadlejma do půlky zadku, tak je to ok:-) A předek podle mě naopak díky rozpláclé střeše a světlům jako by Caymanu z oka vypadnul. A u interiéru mi nevadí, že je modernější, ale proč musí připomínat Panameru? Osobitost 991 je částečně pryč aneb vítej AstonoCaymanoPanamero :-(
23. 8. 2011 20:14
Re: doterajsia 911tka
Co pořád máte s tou ruční brzdou? Má jí McLaren MP4-12C? Má jí Ferrari 458 Italia? Nebo California? FF? A co Lamborghini Aventador? Je to zkrátka trend doby. Spíš bych čekal námitky k posilovači řízení.

Luxusní interiér mi nevadí, otázka spíš je, jak bude vypadat ve vykleštěné verzi. 911 je auto vhodné na každodenní ježdění. Dokáže jet rychle, dokáže poskytnout zábavu, ale pro mě je její hlavní síla v tom, že s ní mohu jezdit každý den. Na sportování jsou tu GT verze. Nemusel být tolik inspirovaný Panamerou, ale proč ne. Neuráží mě.

Zadní světla podle mě vychází z 918 Spyder. Už poslední verze světel zrovna na minulost moc neodkazovala. Tyhle jsou podle mě čistší. Mě se líbí.

Je dobře, že Porsche nezůstalo zaseknuté v minulosti. Staré 911 se mi líbí, hned několik generací. A tohle bude další z nich.
23. 8. 2011 18:31
Porše
911 po liftingu...jako jo, ale tajně jsem doufal, že půjde pod nůž, aspoň trošku. Je jasný že tady není nikdo na nějaký zásadní změny zvědavej, ale i tak si myslím že je na tý ikoně víc prostoru pro něco...odvážnějšího.

Auto je zas o něco vybroušenější a je vidět že v Porše pracujou s nesmrtelným dědictvím opatrně. Změny nejsou moc nápadný, ale jsou výborně provedený...zeštíhlení zadních světlometů, rovná linie oddělující zadní nárazník, decentní hrany stékající po splývavý zádi, kultivovanější uchycení zrcátek, úbytek prosklený plochy v profilu a tak dál...

Co bych ale vypíchnul (nevim jestli je to chyba, každopádně změna to je, i když pozvolná, zřetená je až z pohledu generačního vývoje) , je pomalý rozpouštění ikonickejch proporcí na přídi...světlomety se zase o něco víc vsákly do karoserie, a charakteristický tvarovnání se z mýho pohledu pomalu, ale jistě ztrácí. Porše tak začíná pomalu připomínat spíš novej Beetle (nebo Beetle začíná připomínat Porše, jak kdo chce)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
23. 8. 2011 19:04
Pokrok nezastavíš...
...a v každom prípade toto auto - ako celok - pokrok je ! :yes:
Skúste sa na to pozriet z trosku ineho uhla - Audi uhla pohladu:
V tomto momente , a to ovela viac ako kedykolvek predtým, si Audi bude musiet pohnut s Faceliftom R8, lebo ten husarsky kusok, ked Audi s R8 "ukradlo šou" Porschakom pri jej predstaveni, sa uz opakovat nebude !
R8 vtedy oproti 911 vypadala ako z ineho sveta - ako pravy supersport pre 21.storocie, 911-ako 30 rokov faceliftovane auto :-!
Toto sa teraz zmenilo - proporcie konecne sedia - dlhsie, sirsie, nizsie, kvalita interieru uz konecne nehra 2-horadu ulohu, silnejsie a uspornejsie motory, 7 stupnova prevodovka - pre pohodlne uspornejsie a tichsie cestovanie po dialnici...
za mna ma nova 911 100% :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Valec10"
23. 8. 2011 19:27
hnus
co som cakal ? cakal som konecne nieco nové....toto je len stara 911 v trosku novsom kabate....ved od 996 je to stale to iste....aj ked 996 bola nadherna...
Rozbalit vlákno
1
24. 8. 2011 13:02
Re: hnus
Aha - takze 996 byla podle tebe nadherna. A ty ostatni jsou podle tebe stejne jako 996. A ta posledni (taky stejna jako 996) je podle tebe hnus.

Ty se v tom nejak placas, ne? >:D

Nejprve se zkus ve skolce pani vychovatelky zeptat, jak se reaguje na vlastni koment a pak mi zkus vysvetlit, jak by podle tebe mela ta 911 vypadat.
Avatar - Ji/Ri
24. 8. 2011 01:39
REKAPITULACE
Je skvělá, ale neměním :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
24. 8. 2011 13:05
Re: REKAPITULACE
Taky zatím není za co, Bburago ani Maisto ji velmi pravděpodobně ještě nenabízí... :-O :*) >:-[]
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2011 00:07
Re: REKAPITULACE
Když myslíš, tygře... Dostals me, hombre... :'-( >:D začínáš psát jako cicinka Parda...nebo pipinka Carda? >:-[]
Avatar - Dylan McKay
24. 8. 2011 19:51
klub znalců
Vidím, že většině se 991 líbí. Těm co se nelíbí sice nechápu důvody, ale mě by se zase třeba nelíbily jejich holky. Každej má jinej vkus, ale mnohdy je v tom i dost velká neupřímnost.
Už jen z fotek a popisu jsem nadšenej! Nové fotky přinesly několik nových pohledů, a mě se o nové 911 začalo i zdát.

Já bych svoji 997 vyměnil, ale s ní bych musel vyměnit i manželku... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
25. 8. 2011 00:08
Re: klub znalců
Nemenim. Ještě na to nemají cingrlatka v Techartu.. ;-)
6. 4. 2012 08:40
...kombinovaná spotřeba by měla být 8.2 litru....
Když vezmeme fakt že ve městě si to vezme minimálně 12,takže mimo město by se s tím podle německých soudruhů mělo dát jet i pod 5 >:-[] >:-[] >:-[] Vidím že někdo se tu vůůůbec nestydí dělat z lidí blbce....
Rozbalit vlákno
0