Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Riio2
Páni bratia, je to bieda... nepomôžu tomu ani diódové pásy okolo celého auta. VW by sa mal asi naozaj vážne zamyslieť, čo s touto fabrikou. Kde sú tie časy toleda 1. a 2. generácie.... to boli pekné autá, a aj sa predávali. Zaráža ma tiež, ako už písal kolega vyššie, relatívne vysoká cena. So good luck Seat!
Preco by sa mal zamyslat, co bude s tou fabrikou? Pozri sa, ako sa v Europe predava Ibiza.
Lenze jeden alebo dva ako-tak predajne uspesne modely SEAT nezachrania. A z toho co VW robi je zjavne, ze ani sami ako so SEATom dalej. Nedari sa im ho prebudit k zivotu, a projekty typu "Exeo" su len vyjadrenim na jednej strane uplneho zufalstva (co so SEATom?) a na druhej strane nezdraveho optimizmu (taku cenu na generaciu stare rebrandovane audi, to je teda dost silny ulet).
Nielen ze SEAT nasadil cenu rovnocennu inym vozom strednej triedy, ale navyse Audi ma porovnatelne modely len o malo drahsie.
Nielen ze SEAT nasadil cenu rovnocennu inym vozom strednej triedy, ale navyse Audi ma porovnatelne modely len o malo drahsie.
Toledo se velmi brzo vrati a fabrika Seatu se beztak pouziva k vyrobe ostatnich koncernovych aut.
overnight
Exeo s novými světlomety docela prokouklo. Nicméně vyšším prodejům to asi nepomůže. Namísto neustálých modifikací by to chtělo snížit cenu (i přes moderní motory a líbivý design je to pořád starý model Audi).
Ted je otazka co udelaji s odchazejici A3 ? Taky dostaneme novy model ale A3 prokapotovany a-la Seat ? Hmm mmm
doufám, že ne >😁
v nemecku se za červenec prodalo 790vozu exeo je to dobry auto ale ty ceny mohli by být o 150000 levnejší.
IPace
Exeo se me docela libi, ale ta cena je desna, jen tak pro zajimavost jsem si nakonfiguroval Alfu Romeo 159 Sportwagon 1750 TBi a skoncil jsem na 817tisicich, ExeoST se stejnym vykonem z 2.0 TSI a obdobnou vybavou, a jsem na 828 tisicich? o Seatu bych pri teto konkurenci zacal uvazovat mozna tak pri cene o 200-250 tisic niz , ale takto fakt ne 8-s
Arese
Seat Exeo, resp. jeho ceníkové ceny jsou zcela mimo mísu. Ovšem i s cenovkou podstatně nižší bych s koupí velmi váhal. To auto sice působí festovně a interiér je kvalitně postavený, ale tím jeho přednosti končí. Základní problém je stará koncepce audi, kde je podélně uložený motor snad metr před nápravou (nové audiny ho mají o trochu víc posunutý dozadu díky úpravám na převodovém ústrojí). Exeo je proto při ostřejší jízdě zoufale nedotáčivé, ovšem na rozdíl od svého předka se nedodává jako čtyřkolka. Se špatným využitím obestavěného prostoru souvisí také velmi málo místa pro nohy zadních cestujících. Při poslední (resp. teď už minulé) modernizaci to řešili zeslabováním opěradel, přesně jako v dobách Octavie I ;-\. Další, co mě vadí, je spojení dynamického seťáckého designu přídě a zádě s naprosto vodorovnou boční linií typickou pro Audi. Strašně se to vzájemně tluče. Suma sumárům, Exeo v této podobě je opravdu jen velmi nouzové řešení, které asi nebude mít dlouhého trvání. Myslím si, že kdyby jako základ nového sedanu Seat použil minulou generaci Jetty, bylo by to po stránce jízdních vlastností, možností úprav designu i nabídky vnitřního prostoru mnohem lepší řešení.
:yes: 😄
PS: Pěkně, seriozně a hlavně "výstižně" a správně napsáno (u vw zkusili "jestli to projde" - a ono to, snad i trochu překvapivě - je to přece jen audi - spíš NEprošlo.. 😉
PS: Pěkně, seriozně a hlavně "výstižně" a správně napsáno (u vw zkusili "jestli to projde" - a ono to, snad i trochu překvapivě - je to přece jen audi - spíš NEprošlo.. 😉
jozephko
Ak to takto pôjde ďalej, tak recyklovaná A4-ka, teda Seat Exeo môže byť po skončení u Seatu znovu recyklovaná, napríklad ako Suzuki, s ktorou má VW určité vzťahy. >😒]
A4-ka - večne živá! S A4-kou na večné časy a nikdy inak! Vyrábať a chrániť A4-ku - buď pripravený!
A4-ka - večne živá! S A4-kou na večné časy a nikdy inak! Vyrábať a chrániť A4-ku - buď pripravený!
tak nevím jestli zrovna A4 ale je to klidně možné, podívej se kolik stařečku perou koncerny do Brazilie, Indie a dalších rozvojových zemí a vystačí si mnoho desítky let starými modely z 60-70 let (když zůstatneme u VW tak třeba brouk nebo Jetta) takže 20 let stará A4 to by mohla být bomba, samozřejmě ne za tu šílenou cenu co chce bláznivý Seat.
bonoslav
co spravia svetlomety s autom, mozno by nemali az tak setrit a trosku prerobit aj kapotaz,
hlavne bocny profil je velmi stary. A tiez spravit kapotu viac plasticku.
Inak dobre auto, je to audi, to nemoze byt zle 😄
hlavne bocny profil je velmi stary. A tiez spravit kapotu viac plasticku.
Inak dobre auto, je to audi, to nemoze byt zle 😄
Protože to asi NEbylo myšleno jako vtip (".. je to audi, to nemoze byt zle.." 😉 )
.. odkázala bych vás na pěkný "souhrn"/příspěvek od ARESE z 18:16 :yes:
Příjemné počtení a pěkný den 😄
.. odkázala bych vás na pěkný "souhrn"/příspěvek od ARESE z 18:16 :yes:
Příjemné počtení a pěkný den 😄
galerida
toto auto je iba pre dvoch pasazierov - vzadu sa nezmesti ani moj 8 rocny syn. Cista tragedia a vyhodene peniaze - za tu cenu sa daju kupit podstatne hodnotnejsie vozy...
Nakonec aby vyprodali alespoň skladovky, budou muset na to nalepit čtyři kruhy a udělat z toho nový model Audi Outlet 😉
Teda ako písal RS, ani ledky okolo celého auta či podsvietené prahy >😒] Exeu nepomôžu, ak je cena vysoká. Radšej by to mali odpískať ako Alfa.
Když nemají na nový model, tak je asi lepší když prodají kolem 20 tisíc ks Exea za rok než kdyby neprodali žádné, no ne?
Největším problémem Seatu je jeho nevyužitá kapacita továrny (Seat jede jen asi na 60 😖, kde by vyšší výroba určitých modelů, jak jistě víš, snižovala fix. náklady a zvyšovala zisk celé továrny.
PS jossalito: Tie rožky som myslel ironicky - to auto sa predáva mizerne. 😉 >😁
Nemám přesná data, ale myslim, že i středně úspěšný Superb se prodával mnohem lépe než tento Seat.
Velká podobnost A4 a Exea je podle mne záměr - Seat se od počátku chlubil, že je to stará A4 - a že zákazník za dobré peníze získá kvalitu Audi. Myšlenka to nebyla špatná, kdyby ho opravdu nabízeli za dobré peníze - zde jejich strategie selhala.
PS: Ale BEZ ironie, ten současný Superb je OPRAVDU "ok" :yes: 😄