Podle me velmi dobre ba vynikajici, hlavne spotreba 5.1 l s CVT prevodovkou je naprosto fascinujici. Donedavna mela vsechna auta s CVT spotrebu aspon o 0.5 l vyssi nez s manualem. U Toyoty nevidim duvod nejit do CVT, komfort jizdy po meste je uzasny. Po Micre dig-s od Nissanu dalsi uzasne male auto z Japonska. :yes:
2 kroku spat.sucasny model ma snad najlepsi interier,aky som v malom mestskom aute videl.pred vodicom velka schranka,pred spolujazdcom dokonca dve,budiky v strede su fantastickym bezpecnostnym prvkom,ovladace na stredovej konzole pekne pokope. :yes:
ten mix,ktory dali do noveho yarisu mi pripomina korejcov 2 generacie dozadu a staru micru. :no: ;-\
Určitě je pravda, že II (a i I) generace měli interier řešený velmi chytře prakticky, ale Toyota se vydala pouze směrem, který je v této třídě běžný (osobně jsem pro klasické uspořádání budíků, i když je pravda, že je to dost na úkor praktičnosti interieru)... To, co mi vádí víc, je cena, kdy je 5dveřový základ dán až na 240tis., navíc jen s litrovým motorem... Na druhou stranu musím Toyotu pochválit za nálož výbavy, a to už od základu...