Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Flavia: Italský Chrysler 200 nakonec přijde jen jako kabrio

Otevřená verze Lancie Flavia bude nabízena pouze s benzinovými motory.
Zpět na článek
30. 8. 2011 08:26
30. 8. 2011 09:59
30. 8. 2011 10:20
30. 8. 2011 13:02
30. 8. 2011 14:05
31. 8. 2011 05:01
30. 8. 2011 08:26
Správný krok
Podle mě je to správné rozhodnutí. Jakkoliv je to auto "neitalské", bude to asi ještě dlouho jediný dostupný kabriolet s italským brandem. Takže za tuto možnost :yes: , ale co nejdříve by mělo přijít i něco s otevřenou střechou, co bude italsky také vypadat.
Rozbalit vlákno
35
Avatar - CHerokee
30. 8. 2011 09:03
Re: Správný krok
Ten pentastar je sice dobrý, ale jde taky o to, jestli na něj bude stačit zastaralý podvozek. Ale jinak to vypadá zajímavě... ;-)
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 09:23
Re: Správný krok
Zastaralý podovozek tvoří zadní víceprvková náprava (u těchto modelů již od roku 1995), vpředu klasický mpcherson, kotouče na všech 4, ABS+EBD + kontrola trakce + ESP.....

To je otázka jestli existuje nějaký šílenec, co si koupí tohle auto aby s tím vymental kokořínský okresky na plnej plyn....

Na vše ostatní to auto bohatě stačí, nabídne pohodlnou jízdu a výkonné motry s velmi nízkou spotřebou.
V téhl káře má Pentastar totiž průmět 9-9,5 L na sto... >:D
S 2,4 GEMA to jezdí lehce pod 8 na sto..

Na 4místný kabrilet, jeden z mála na trhu je to super.

otázka je jaká bude cena....

No a pokud by někdo brečel po sedanu, jde samo zakoupit originál - Chrysler 200C - [odkaz]
Avatar - Dinar
30. 8. 2011 09:59
Re: Správný krok
Nádhera >:D ten interier je taky z roku 95? Jinak ano, jako levný Chrysler tohle auto může dávat smysl, jako Lancia se slavným jméneme FLAVIA... :-O to je jen a jen ostuda, můžou se bazalkáři zaklínat čím chtějí. I když po té, co jsem si přečetl o Chrysleru DELTA, už mě nemůže nic překvapit. Podle mého se konec další značky blíží, recyklace a přelepovačky u čehokoliv jen trochu postaveného na image více než na užitkovosti nefungují nikdy a nikde. RIP Lancia. :-!
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 10:04
Re: Správný krok
Haha, mam tu tu vytáhnout nějaký hezký interiér VW, abysme se zasmáli? Nejlépe v základu?
Jo a pozor Dinare, už sou tam vaše oblíbené měkčené plasty, pro fetišistické úchylné ochmatavače palubek....
30. 8. 2011 10:08
Re: Správný krok
Bariku, konečně začínáš za tu Lančku trošku bojovat >:D
Ale zatím bych to nehrotil.... nemá cenu jít do bitvy kvůli autu, o kterém nikdo neví, jestli vznikne....
Jinak jak souvisí interiér VW v základu s tím, do chce Fiat dávat do své "lepší" (záměrně neříkám prémiové) značky? A měkčené plasty v interiéru jsou fajn, říkej si co chceš.... Prostě vylepšují pocitový dojem z interiéru a ten je pro většinu lidí důležitý....
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 10:25
Re: Správný krok
Na měkčený plasty ti s**e pes, na to to nejezdí.

Taky seš úchylnej ohmatávač palubek?
Bože to je národ >:D

Lancie je prémiová asi jako UAZ, akorát si na to hraje a vytváří naprosto ubohý reklamy typu Ypsilon, snažíc se to vnutit bohatejnm paničkám jako doplněk ke kabelce....

Sem zvědav, komu budou nutit Flavii a Thesis, že by Flavie ala Gucci?
Trochu cinkrlátek, a co zvyšuje pocit luxusu, hodit to do černý barvy, nějakou lacinou třyptku, udělat fajn reklamu a ted čekat, která ovce se na to chytne....
Možná ještě růžová verze pro barbíny by še šikla, to by mohli udělat i pro fiatku pětikilo v USA - místo vlaječek USA, itošky a kanady na střechu - růžový pětiklo by Mattel, určitě by to mělo velkej úspěch. Protože tohle je cílová skupina těhle nákupních tašek. Stejně jako Mini v USA. Pošli to Serjožovi jako zlepšovák, amico :o)
Avatar - Dinar
30. 8. 2011 10:14
Re: Správný krok
Já píšu něco o vw? Už jsem to tu psal naší tetě, vy antivwkoncernový bojovníci máte fakt těžký život, volkswagen na vás číhá za každým rohem. >:D

Že se tobě ten interier zdá na výši mě nemůže překvapit, jezdíš-li dobrovolně uvnitř 300c jsi zvyklý na lecos. ;-)
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 10:34
Re: Správný krok
No to je fakt, že ty plečky stojí na každým rohu....V tom máš pravdu.

Jo někdo má prémiový interiér a pod kapotou zdejchlej dehet a snaží se mě předjet v kopci se zánovní ropnou A6, někdo má pod kapotou HEMI....

Otázka je, co je v tom kopci lepší.... Bohužel chlapec neměl šanci, navíc to HEMI má ještě o 25% vyší krouták co ten moderní výplod sazínkářů sídlících v baště Lidlu >:D

Je blbý číst zdejší periodika a pak si říct, sakra, předemnou jede amerika, no to je kopa šrotu s archivní německou převodovkou použitou ještě u modelu Horch, litrový výkon to má jako Multikára a americký archivní podvozek z roku 1940 - jdu do toho. To přejedu jako trabanta.
Ejhle slavný Neckarsulme, ta kupa šorotu mizí za obzorem rychlostí blesku. A kupodivu i zatáčí.

Halt skutečnost je trochu jiná že, než žvásty germanofilů o tom že co není prémie je šrot.
To pak musí být po kravátka pospíchajícího zřejmě z budějek do práglu, aby stihl důležitej meeting dost smutný no.

Ale zas může ho hřát pocit že má měkčený plast a může si jej pohladit. O moje milováná palubko, jak já si tě polaskám :o)
30. 8. 2011 10:58
Re: Správný krok
Ty jsi ukázkový případ frustrace z osobního pocitu méněcennosti. :-!
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 11:13
Re: Správný krok
Já?

Ne, jen tady z toho mam vánoce. Už tak posledních 5 let.
Vždycky žašnu nad výplody zdejšího osazenstva, resp. Klubu vyznavačů ohně.
Výplod společnosti, prémioví lidé v prémiových škatulkách co ty plecháčky berou jako nějaký výraz svého postavení, úspěchu nebo snad osobnosti.

Kdo nemá prémii je nula a ubožák. Pohrdání majitely korejců, renaltů, prostě všeho mimo dojče klub a milovanou domácí šáde.

Ubohost na entou, spolek katalogových slintačů, milovníků oturbených prdítek co jezděj za pět litrů si hraje na vyšší ligu a je jim líto pětikornu na palivo.
Hlavně aby to bylo prímové mělo sportovní podovzek a moc to nezralo.
Někdo mi tu psali že vyrůstali s plakáty Porsche, BMW a Capri nad psotelí.
Je hezký vyrůstat s plakátem Poresche apk si jít koupit otubernou 1,4ku ve spláclým golfu jako splnění dětských snů:
Asi jako já kdybys si dal nad postel plakát Viperu a pak si šel koupit Caliber 1,8 ku s fofrklackem....

Já sem příklad méněcenosti?

No když si to myslíš, jistým jedincům nemá smysl odporovat - furt lepší než pokrytecký maloměštácký namachrovaný egoista, myslící si že on je lepší jak všichni ostatní a všechny převyšuje, zbytek je povl.
Co mi to jen připomíná, ajo.

Starou filosofii vyznavačů ohně, my jsme elita a ostatní podnárody smeteme z povrchu zemského. Tento klub je automobilová elita a kdo s nimi nejí presbuřt, tak je automobilový vyvrhel a ubožák.
HEHEHEHE.
30. 8. 2011 11:18
Re: Správný krok
V každém příspěvku ukazuješ na ostatní, v každém exceluje tvůj chudý duch.

No, koupil sis olítanou velkou ameriku a myslíš si, jak si to všem nandal.
Nechtěj vědět, co si o tobě myslí... ale to je vlastně jedno. Těm si u zádele...
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 11:27
Re: Správný krok
Já si nemyslím že sem někomu něco nandal.
Nepotřebuju nikomu nic nadavat a obvykle s nikým ani nezávodím. To bych asi nejezdil s HEMi za 11-13 že....

Brát 4 auta přes dvojitou plnou není muj styl. Narozdíl od řady prémiových soudruhů.
Ale někdy nejde odolat, když se na teb zezadu * černé Audi co už půl kilometru předem dává blinkr na předjetí :o)))

Jo a mysli si co hrdlo ráčí - mě je naprosto jdno co si o mě kdo myslí. Tvuj problem - moje zbytečná starost.
Tenhle národ je stejně akorát národ těch co ti do očí nic neřeknou a za bukem jeden pomluvá druhého, pomluvy sou mi mezi členy prémiového klubu, tuny špíny kydat kolem sebe ale všechno jen bokem.
Na rovinu nikdy nic :-)
30. 8. 2011 11:31
Re: Správný krok
No, on hlavně reagoval na tebe a další místní rádoby "odborníky" a machry přes automobilový průmysl a řekl to docela výstižně. Samozřejmě tím nechci házet všechny majitele vw či škody do jedné kupy, pár procent majitelů těchto vozů je ještě normálních
30. 8. 2011 11:35
Re: Správný krok
On reaguje především na svůj mindrák.
Vystrčte hlavu ze zádele a možná zjistíte, že drtivá většina lidí, co jezdí v autech, tak neřeší kraviny toho typu, co zde vyplodilo Barrichellovo ušlápnuté já.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 11:50
Re: Správný krok
Potrefená husa vždcyky nejvíc kejhá.
Abys nebyl náhodou ušlápnutej ty :-)

Já si narozdíl od někoho nepotřebuju léčit komplexy "rádobyluxusní" károu. To sem si mohl to BMW, Mercedes atd. taky koupit, ale proč bych to dělal. Nikdy nevybírám podle tohoho jestli je to auto in, nebo dostatečně společnesky na úrovni. Kdyby si o tom miliarda lidí myslela že je to šrot a mě se to líbilo, tak si to koupím.
Nebudu si kupovat věci protože ve stádu je to cool když mě to ničím neoslovuje.
Je to nudné, unylé, bezchrakterní - možná dokonalé.
Jenže právě dokonalé věci sou nudné.

Nemáš to žádný styl, charakter a mnohdy ani tradici.

Vámi posmívanej Jaugar je o světelné roky dál v tomhle.
To je ten správný gentlemen club, když už si chcete hrát na hogofo. Až budu mít krizi středního, no spíš pozdního středníhověku, tak si ten Jaguar půjdu klidně koupit.

Já nemam potřebu si hrát na hogofogo, mě zajímá jen to železo a to zda mě auto něčím osloví. Když se na něj po roce podívám, řeknu si jo pořád má svuj styl.
A ne jo ta prémovika už mě nudí, ale určitě jí prodám za dobrý prachy a půjde ten pro tu, co frčí, abych byl zas ten správnej frikulín >:D
30. 8. 2011 11:56
Re: Správný krok
Dinár to napsal dobře.
Ale ty potřebuješ na svou obhajobu vždycky neskutečný kvanta písmenek...
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 12:14
Re: Správný krok
Já jen vysvětluju.

Njn, Dinár ví všechno nejlíp. Vo tom žádná.
Hlavně si umí správně ověři informace kluk ušatá.
Když mu napíšou že Jeep GC 5,7 HEMi zrychluje za 8,7 s, hned to přijme za své, bo se mu to hodí do krámu.

Ale že reálné číslo je 6,9 s bo těch 8,7 s je údaj patřící 3,6 V6, to už si neověřil.
Takže pak kdo je tu ten automobilový expert. Jo a jel v CRD a podle toho posuzuje V8ku že je to podřadný aušus. Tomu se říká pořádný kopec umění.

Asi si půjčím E280 a pak udělám recenzi na AMG podle toho :o))

TAK HONEM

Ještě přizvi WL a GTI, ten už tu dlouho nebyl at je vrchní rada komplet >:D
Možná se pak zase zasměje někdo jiný.....
30. 8. 2011 12:19
Re: Správný krok
Nesnaž se, já ty tvoje litanie ani v podsatě nečtu...
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 12:48
Re: Správný krok
Takže píšeš reakce na to co nečteš, HEHE.

Koukám tady bude dneska zábava.

Jeden argumentuje lživými a neověřenými informacemi, druhý reaguje na to co nečte :-)
Tomu se říká Liga vyvolených.

>:D
30. 8. 2011 13:57
Re: Správný krok
Hm, na to, aby jsi "sundal" jednu z nejběžnějších motorizací (nebo chceme-li ze středu nabídky), potřebuješ skoro top co je k dispozici.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 14:33
Re: Správný krok
Problém je, že ty základní motorizace má v těch prémiovkách cca 60% majitelů a ty střední motorizace tam má 38% a ty TOP zbyvá 2% které potkám na silnici jednou za pětiletku.

A na ty základní mi stačí pořád x let starej americkej vehikl a s půlkou s těch středních pořád drží krok.
Akorát je v čr nepochopitelný, jak někdo může jezdit osmiválcovým benzínem místo naftáku.
To musí být nějakej blázen nebo podivín. Tohle si přeci nikdo nekupuje, maxmálně v TOP luxusu ale ne v běžným autě.
JoJo, to všem vrtá v kouli - dyt to tolik žere, táákovejch peněz Mařko......

:o)))
30. 8. 2011 14:37
Re: Správný krok
Nějak přestávám chápat, co pořád řešíš.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 14:51
Re: Správný krok
Já neřeším nic. Já se směju těm co řeší kolik to žere a jak si to mohl někdo koupit.A hlavně věčné téma kolik to žere.

Jezdit v nečem jen že to málo žere je hodně smutný kor při dnešních možnostech....

Ale gro toho co sem chtěl říct a čím sem reagoval na tvuj post je, že na tu prémii mi to pořád stačí jízdními výkony.
A to jakou má kdo motorizaci je čistě jeho problém, můžu já za to nemůžu že si celá evropa kupuje naftu?

A jelikož já:

1) naftu nesnáším
2) nemam rád turba
3) nemam rád fofrklacky

si toho jaksi v EU produkci moc nevyberu i kdybych chtěl.
No a to jak tak asi všechno co k tomu dodat.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 12:58
Re: Správný krok
Bariku, rád bych tě upozornil, že Dinar se ani slůvkem o VW nezmínil a ty zase kolem sebe pliveš antiVW kecy, to je dnes nějaká móda? V článku o kočce, co ji dali flastr za míč za to může VW, tady ve článku o obludě 200C se opět tahá VW, je to celkem komedie nemyslíš? Asi ti musí ten tvůj oblíbený koncern hodně ležet v žaludku jak tak vidím
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 13:03
Re: Správný krok
No dinar měl poznámky o interiéru, tak sem zminil jaké má hezké interiéry VW:
Sand nechceš 200ku provnávat s MB nebo Mercedes, to bych se zasmál.....

Tohle je nádhera že [odkaz]

V čom je ten rozdíl?
Při ošahání?
To je dnes moda osahávat palubky?
Sem netušil...

tohle je taky plastová lahůdka [odkaz]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 13:14
Re: Správný krok
No to opravdu nechci, to bysme se zasmáli velice.
To auto není hezké jak zvenku, tak zevnitř. Čekal jsem, že vytáhneš nějaký základní interiér Golfa nebo Pola a tys vytáhl Eose v plné a GVI v R-line, to nevím jestli si tak trošku nekálíš do vlastního hnízda...VW hraje v interiérech v Evropě prim, zato Ameriky jsou svými strašnými interiéry známe, teda do nedávna to platilo. Dnes už to bude jinak, ale pro 200C to díky svému mládí (konstrukčně auto staré 8 let) platí dodnes.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 13:32
Re: Správný krok
Asi máme každý jiný vkus, ale to co sem nadl an fotky je pro mě hnus fialovej a ne hezkej interiér. Hezkej interiér je tohle - [odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Ne šedárna, která právě bývá vyčítána amerikám minulých let.....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:39
Re: Správný krok
O tom to je, každý mí jiný vkus... Ale nějaká obecná fakta zde platí a jedním z nich je, že VW má hodnotné interiéry, kdežto americké vozy donedávna měly pouze kus zbouchaného tvrdého plastu místo přístrojovky. Neříkám však, že tomu tak je pořád, ale 200C je přeci jen blíž tomu, než moderním americkým hezkým vnitřkům.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 15:45
Re: Správný krok
Hodnotné leda tím že tam nebyly ty tvrdé plasty. Zbytke je polatné době a taky potřebám, kategorii těch aut a vkusu.

Ono zas ty tvrdé plasty jdou snadno udržovat což se v autech typu Cherokee(Liberty), patriot či compass mohlo někomu líbit když to prohnal nějakou lesní zablácenou cestou.

Samozřejmě interiéry byly u amerik v 90. a 00 letech slabším článkem, o tom žádná. Nebudem si lhát, že. Ale už se to obrátilo nebo pomalu obrací k lepší, za nejslabší konec ovšem ted tahá Lincoln, tam sou ty interiéry děs....
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 13:39
Re: Správný krok
A američani už taky umí pěkné interiéry :

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 12:55
Re: Správný krok
Jak říkáš, je to k blití. 200C je absolutní designový odpad, s novým Meganem soupeří o post nejošklivějšího auta na trhu a oni na to ještě chtějí přilepit znak Lancia a pojmenovat to Fulvia, velebnosti...
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 12:58
Re: Správný krok
Každý má právo na názor.

Oproti Sebringu 2007-2010 je dvoustovka designový skvost.

Já zas považuju za designovou příšernost tohle [odkaz]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 13:08
Re: Správný krok
V pořádku, ale 200C je odpad, to je teda mi bližší starý Sebring, ten co jsi měl ty.
Myslím, že kdyby to tady nakonec prodávali pod Lancií, tak by stejně nic neprodali. To auto prostě je ošklivé a bez nafty by šlo rychle k šípku. Leda za 350 s čtyřhrnkem a 450 s pentastarem >:-[] ;-)
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 13:18
Re: Správný krok
Jo s tím souhlasím.
Ten co sem měl já byl lepší než 07-10. Na tom se shodneme.

Jenže u 200 bylo většina těch neduh:
jmenovitě
1) starý, nevýkonný motor V6
2) šedý plastový interiér
3) šílený design zadní části
4) špatný podvozek

upravena a vylepšena použitím nových dílů, přepracováním a vylepšením.

Jistě úplně dokonalé to není, ale za tu chcíli nešel vyvinout nový model. Je to však výrazně lepší jak u sebringu 07-10 a prodeje v USA to potvrzují, o ten vůz je tam zájem. Podpořily to i verze 200S které vypadají desgnově ještě líp.
Ten přijde na trh v roce 2014. Tak se necháme překvpait....
30. 8. 2011 09:59
Fiat
"Tak, v téhle rodině je vždycky všechno jinak" :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lonestarstate
30. 8. 2011 10:14
Míšenec
Jo, míšenci to měli vždycky u rasistů nejtěžší. Nechtěl se k nim znát ani jeden tábor. :-) Proto zdejší hardcore fans automobilů na tapetách, co se vyrovnají zhruba tak "fanouškům" fotbalových týmů, nenechají na 200/Flavia nit suchou.

Vždyť přece hlavním měřítkem kvalit automobilu je země původu. A ta může být jen jedna. Když je jich víc, tak to někomu narušuje černobílé vidění světa. Např. 4 nohy dobré, 2 nohy špatné. Evropská auta dobrá, americká auta špatná. Nebo naopak. To je fuk.

Posuzovat jednotlivé případy odděleně a na základě osobní zkušenosti je nad mentální a odborné znalosti většiny zdejších mozkových gigantů. >:D

ps: osobně mi přijde design přídě takový "slepý" - nevýrazné světlomety, nevýrazné nové logo atd. Ale třeba si zvyknu.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Dinar
30. 8. 2011 10:20
Re: Míšenec
>:D Jenže míšenec není transvestita, gigante. ;-)
Avatar - Lonestarstate
30. 8. 2011 10:34
Re: Míšenec
Zajímavá paralela ;-) Když už něco, tak jsou dnešní auta tedy spíš takoví mutanti nebo frankensteini poskládaný z mnoha univerzálních dílů. Ty šaty (design a loga) už jsou oproti tomu detail. Samozřejmě značky, které to umí lépe zakamuflovat, mají výhodnější marketingovou pozici. Z výše zmíněných důvodů.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 10:46
Re: Míšenec
To máš marný vysvětlovat dinarovi. Ve skutečnosti se totiž jmenuje rotmistr Rudolf Nusle nejml. a zatímco jeho děd uznával jen to co bylo zelené jako dobré a ostatní byl šmejd.
Tak nový zastánce rodové lajny uznává jen to co je vyrobné ve slavné řiši germáni, to je dobré, zbytek je podřadný šunt.

Takže milý Nusle nejmaldší jistě uznává jen neměcký pivo a moooožná český, zajídá to sejrem a knekebrotem, k tomu nějakej kus germánský klobásky a ráno snídá jovo od starého Fred Mullera spolu s njakou echt dojče buchtou a to vše nakupuje výhradně v Lidlosu, bo musí podpořit Neckarsulm, město kruhů.

Jak snadný život mají Vyznavači ohně >:D :-)
Avatar - Lonestarstate
30. 8. 2011 12:46
Re: Míšenec
Tak Lidlu se musím zastat. Mají tam dobrý levný džusy a čokolády >:D

K měkčeným plastům - fakt zajímavý téma no. Pohladit většinu VW z roku 2001 je jako dřít rukou o šedivý struhadlo. Pak si člověk přesedne do Dodge Grand Caravan 2001 (což je v USA něco jako Fabia - auto pro chudinu) a uvnitř jsou měkčený plasty v jednom z vybraných odstínů - v případě, který máme v rodině konkrétně krásně tmavomodré.

Potom si člověk fakt připadá jak na Marsu a že netuší o čem je vlastně řeč. Udělat z nejslabšího místa auta (nudný šedý interiér) to nejsilnější - (všichni kromě VW mají nudný šedý interiér) chce fakt silný žaludek. Stejně jako dávat dvě dekády do nadpisů sousloví "kultitovaný turbodiesel". Holt Goebbels proti tomu hadr. ;-) Opakovná lež se asi má stát pravdou.
Avatar - Dinar
30. 8. 2011 13:02
Re: Míšenec
Koukám, že ti pěkně hýbu žlučí, ty kruhová klobáso. >:D ;-)
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 13:05
Re: Míšenec
Běž si zjistit reálné informace o zrychlení GrandCherokee jo....nebo nás chceš zas potěšit nějakým neověřeným blábolem co sis přečetl a vydáváš ho za svuj?

Abys nám ukázal jak na prémii nikdo nemá? :-) >:-[] >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 13:16
Re: Míšenec
Smiř se s tím, na prémii nemá nikdo. BMW/MB je světová špička co se týká výroby aut a tak to prostě je a bude. Něco jiného si může namlouvat jen blázen.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 13:23
Re: Míšenec
Když něco stojí 1,5-2x tolik, obvykle to bývá lepší.
Otázka je zda by BMW umělo za ty prachy co Jeep postavit o tolik lepší auto - tedy za umí za rovný 1 mega (cena šedého dovozu) postavit X5 s motorem o výkonu 350 HP, benzín, bez turba (sem zákazník co turbo nechce) a aby bylo lepší.
Silně se obávám že by to doapdlo špatně.....kdyby s tímhle zadáním začli něco prémioví kluci tvořit....

A další věc sou schopnosti v terénu, promin, ale tam prémie typu Q7 a X5 na grandcheroke nemá, ale ni v největším omylu a kdo si to myslí je blázen :-)

jestli nevěříš, projed si nějaký lom a testni si to. Resp. dej to otestovat někomu kdo umí v terénu jezdit. Uvidíš kde zůstane X5 stát, tam GC jede.
Avatar - Dinar
30. 8. 2011 14:05
Re: Míšenec
Mít nějakou zkušenost s SUV věděl bys, že jestli se někam hodí turbo, je to právě velké suv. Benzinový motor atmo. se v suv jen trápí, aby ne, musí to být nějaká V8, jenže to je záležitost okrajová, jak z hlediska ceny, tak provozních nákladů. Proto je tu naprostá dominance dýzlů v segmentu velkých suv. Ano, jasné jak facka, ovšem ne pro ignoranty tvého typu.

A terénní vlastnosti nového GC raději nezmiňuj, takový propadák v testu autocaru v tomto směru nečekal asi nikdo, že bude lepší Disco, fajn je to LR, teréňák, ale že GC v terénu rozcupuje touareg, který je pak mnohem lepší i na silnici, to je na ručník. Jinými slovy, premii nech spát, na GC stačí volkswagen. >:D ;-)
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 14:21
Re: Míšenec
Turbo se nehodí abolutně nikam.
A nafta patří do kombajnu.
Nikdy nechci ani jedno do baráku.
S naftáky sem měl tu čest jak se 4válcema různých značek, tak s pětiválcema - nepřesvědčilo mě ani jedno. Chrochták se zvukem Transita, turboefektem v káře s střední a vyšší střední zvlášt s cenovkou kolem 700-1 mega - řídit luxusní traktor mě fakt nebaví.

Pro mě motor začíná V6 benzínem atmosféra končí V12 atmosféra. Konec.
Možná trošku konzervatní pohled, ale prostě je to tak.
Si ty turba užijte, ale každýho koho znam s tím měl jen problémy.

Včera když sem odjížděl zrovna vedle chlapci u Seatu Leon řešili reklamaci turba, že prý je to na garančku bo to na diagnostice hlásí závadu.
No a já to natočil, chlapci se jen tak ootočili když uslyšeli zvuk a já s úsměvem že mi nějaké turbo může být víš kde ladně odplul do pryč.

Tak na mě prosímtě nechod s turbem jo. Myslím si o něm své :o)))
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:43
Re: Míšenec
Haníš lidi, co mají názory na ameriky ve stylu žere to 30 na sto, nezatáčí to, je to ošklivá krabice, přitom sám si nepoddajný a nechceš akceptovat fakt, že moderní turbomotory strčí atmosféry do kapsy a jen si při tom zafoukají. Chce to víc sebereflexe ;-)
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 15:54
Re: Míšenec
Akorát že ty ameriky už těch 30 na sto řadu let nežereou, mimo Heavy Duty pickupy a věci jako byl Ford Excursion, kdežto ty turba se pořád rozbíjej dál. A nikdy to nebude mít ten zvuk jako atmosféra.

Jistě, jdou tím nahnat koně, ale ty jdou nahnat i objemem.
Jasně, o něco méně to žere.
Ale živnotnost nejde porovnat.

Sebreflexe? No nějak se nemůžu vyrovnat s tím že by měl být v pětimetrovým sedanu či kupé turbo motor. Proč? K čemu? XY let tam nebyl a jaký to byly super káry....
Když už milujete tu evropu - Mercedes 450 SEL 6,9; B ; Jaguar XJ8 atd.
Jojo, zlatý časy....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 16:23
Re: Míšenec
Já si tak teď touto diskuzí s tebou trošku kálím do vlastního hnízda, protože pro mě je atmosféra taky to nejlepší co může být, ale lidstvo se taky postavilo na dvě nohy, i když se jim po čtyřech určitě hopsalo dobře >:D Blbý příklad, ale snad jsi mě pochopil.
Hodil jsi moc dobré příklady, 450 SEL je božský stroj, dál třeba BMW 850Ci, všechny M3, Jag XJR, MB SL 63 AMG, Viper, Vette, M5 E60 s V10 motorem a takhle bych mohl pokračovat do nekonečna... ALE! Doba se vyvíjí, nic není napořád a ropa už vůbec ne. Nic z těch aut, které jsem vyjmenoval, se už vyrábět takhle ultimativně nebudou a přijdou nástupci, jež budou rychlejší a úspornější (o hodně), ale ty vlastnosti, pro které se tyhle auta milují na celém světě, již nenabídnou. Není to vina automobilek, je to hold dobou a faktem, že ropy není nazbyt a je jí třeba i na jiné věci. I ta amerika časem od full size motorů bude muset chtě nechtě ustoupit. Viz. prohlášení Obamy o snižování průměrné spotřeby amerických aut. Zkrátka jak říkáš, zlaté časy, zlaté auta, ale doba jde a dál a my v ní žijeme a faktem je, že atmosférický motor na přeplňovaný nestačí snad krom zvuku a průběhu výkonu v ničem.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 16:03
Re: Míšenec
No a slovo moderní turbomotor - turbo přeci není nic moderního, pořád sou tam lopatky jako v 60.letech :-)
A pořád mršky odcházejí >:D
Majitelé oktávek 1,8 by mohli vyprávět romány...Nebo Saabů....Ted jde o to že to asi nebyl moderní turbomotor, že :o))))
Po 110 tis Km KO....a byly případy kdy i dřív.

Když sme u přeplnování, srovnat splehlivost turba vs kompresor - taky zajímavý porovnání :-) Na jeden rozbitý kompresor tak 45 turb :-)

No ale když se evropa vydala tou turbocestou a downsizingem...........
V USA je ještě pár let atmosféry udrží a i kdyby ne, nějakej veterán půjde koupit určitě.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 16:32
Re: Míšenec
By ses divil, jak se přeplňování vyvíjí. chtělo by to větší rozhled ;-)
Motor 1.8T je velice spolehlivý, nevím kde si přišel na to, že tam odchází turba. Jo pokud byl majitel hovado, neměnil olej a honil to za studena, tak to opravdu není chyba motoru. Tohle není žádná světobornost, nic převratného a těžkého ani nového, ale já to říkám pořád a divil by ses kolik lidí to dělá a pak se diví, jak jim ti šnečci odchází. Další případ je long life interval vs TDI PD motory, ale to by bylo na delší diskuzi.
Ty máš názor, že turba odcházejí po 110tis km, což platilo možná za dob Saabů 99 nebo BMW 2002 turbo, ale dnes určitě ne. Dnes pokud máš v hlavě mozek a né slámu, tak tě turbo přežije. Je to jen o chování k autu, tj nehonit to za studena, dochladit to po kalupu na dálnici, měnit olej co 15tis., sem tam ho dolít mezi výměnami a není možné, abys měnil turbo po 100tis.km, o to se vsadím. Jasně, znám případy kdy je v Octavii TDI PD třetí turbo a auto má 170tis. km na hrbu, ale taky znám podobnou Octavii co má 450tis. km s původním turbem. A tipni si, která z těch Octavii jezdila s bezmozkem a která s člověkem, který dodržoval to, co čem píšu výše...
31. 8. 2011 05:01
Re: Míšenec
Jasně, že je to o tom, jak se k motoru chováš, ale já chci nastartovat, jet a zhasnout motor. Nezlobte se, ale nechci přemýšlet o tom, zda už se turbo ochladilo, že už mohu motor zhasnout nebo ještě ne ? V trktoru mám diesel, v autě V6 benzín a jinak to nikdy nebude...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 8. 2011 11:57
Re: Míšenec
Jasně, to je nejlepší možnost, jaká může být. Taky bych si strašně přál mít na ježdění limuzínu s V8, na víkendy kabrio s V6, ale na to člověk musí mít samostatný fond na benzín. Kdežto turbodiesel tohel neřeší, ale zas je jízda s ním nuda, co naděláme...
Každopádně ti rozumím :yes:
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 12:10
Re: Míšenec
LPG pokud toho nejazdíš hodně, neboidáelně auto s LPG i E85.
Nepotřebuješ fond.
A u akbria na víkendové projíždky snad nikdo neřeší kolik to bere.
To už pak je blázen a ne člověk co si chce vychnutat radost z jízdy.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 9. 2011 21:21
Re: Míšenec
No v budoucnu plánuji trojku s R6 v LPG. Kámoš má E46 330i na LPG, nejnovější systém, hrdlo ve víčku, úbytek výkonu neznatelný, smrad žádný, nemá žluto nálepku= auto je stále funny jako na benzín, ale jezdí neporovnatelně levěji a ještě to nemá šanci absolutně nikdo poznat, paráda.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:50
Re: Míšenec
BWM/MB zde není od toho, aby dělali auta za prachy jako Jeep. Tyto značky si drží své standarty a právě proto dělají ve svých třídách ta nejlepší auta na světě.
Co se týká terénu, no já nevím, ale kdyby se zákazníci na světě chtěli brodit močály, zdolávat příkré svahy, zkrátka jezdit v těžkém terénu, tak by to marketingové oddělení BMW/MB vědělo jako první a takové vozy by udělalo, co to kecám, MB takový vůz má- třída G. A nejde jen o BMW/MB. Proč myslíš, že po Pajeru nebo Patrolu neštěkne ani pes? Z LC se stala bodyguard pro paničky, takže de facto posledními opravdu off roady na světě zůstávají třída G,Defender a Wrangler. Co z toho plyne? 98% zákazníků nepotřebuje u svých vozů terénní vlastnosti, proto se dělají SUV. Takže je sice fajn, že to GC v terénu X5 natře, ale je mu to víš k čemu...
Avatar - Barrichello
31. 8. 2011 12:08
Re: Míšenec
Nejlepší auta na světě. Odávžná teze, co pak dělá RR, Bentley, Aston atd.
Ale budiž.

Problém je že Jeep umí vyrobit za poloviční cenu auto, které doshauje svými parametry cca 60-70% prémie.

No řada majitelů jeepů v tom terénu jezdí, at už rpacovně či pro zábavu,enb jsou fandové offraodingu.
A ona stačí i pořádná zima, tam se rozdíl mezi Jeepem a tkaovu Q7 projeví taky naprosto dokonale.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
2. 9. 2011 21:18
Re: Míšenec
Tak samozřejmě nejlepší auta myšlená mezi přeci jen dostupnými značkami. Ferrari nebo Astona opravdu k BMW neřadím.

Jak můžeš vidět na prodejích, tak pro evropské kupce je nízká cena Jeepů nerozhodující, V této kategorii se asi hledí na korunu méně, takže proto si je tolik zákazníků ochotno připlatit za prémii.

Kolik majitelů nového GC jezdí do terénu? Nevím no, terénní schopnosti aut prostě dnes lidi nezajímají, tak proto se dělají SUV a pravé off road vymírají. Neříkám ale, že to platí pro všechny.