Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jízda neschváleným vozem: Češka dostala pokutu 970 tisíc Kč

Za jízdu vozem neschváleným pro provoz v EU dostala řidička z Česka v Německu pokutu téměř milion korun.
Zpět na článek
30. 8. 2011 10:53
30. 8. 2011 10:59
30. 8. 2011 11:02
neregistrovaný "bukowski"
30. 8. 2011 11:03
30. 8. 2011 11:12
30. 8. 2011 11:22
30. 8. 2011 11:32
30. 8. 2011 11:51
30. 8. 2011 12:02
30. 8. 2011 11:53
30. 8. 2011 11:47
30. 8. 2011 14:29
30. 8. 2011 14:40
30. 8. 2011 14:45
30. 8. 2011 14:53
30. 8. 2011 15:42
30. 8. 2011 15:36
30. 8. 2011 11:56
30. 8. 2011 11:56
30. 8. 2011 12:06
30. 8. 2011 12:17
30. 8. 2011 12:42
30. 8. 2011 14:27
30. 8. 2011 14:29
30. 8. 2011 14:31
30. 8. 2011 15:17
30. 8. 2011 15:32
30. 8. 2011 15:52
30. 8. 2011 16:09
31. 8. 2011 08:09
31. 8. 2011 09:45
31. 8. 2011 09:23
31. 8. 2011 11:34
31. 8. 2011 12:08
30. 8. 2011 21:16
31. 8. 2011 12:33
neregistrovaný "single"
30. 8. 2011 14:50
30. 8. 2011 12:00
30. 8. 2011 12:15
30. 8. 2011 12:17
30. 8. 2011 12:47
30. 8. 2011 13:12
30. 8. 2011 13:27
30. 8. 2011 13:29
30. 8. 2011 15:20
30. 8. 2011 15:31
30. 8. 2011 15:34
30. 8. 2011 16:29
30. 8. 2011 16:07
30. 8. 2011 13:43
30. 8. 2011 15:18
30. 8. 2011 16:10
30. 8. 2011 16:12
30. 8. 2011 16:22
31. 8. 2011 12:40
neregistrovaný "single"
30. 8. 2011 13:24
30. 8. 2011 15:30
30. 8. 2011 12:58
30. 8. 2011 13:34
30. 8. 2011 13:35
30. 8. 2011 17:10
30. 8. 2011 21:27
31. 8. 2011 01:02
31. 8. 2011 22:13
30. 8. 2011 13:49
30. 8. 2011 14:06
30. 8. 2011 14:30
30. 8. 2011 17:13
30. 8. 2011 18:28
30. 8. 2011 18:48
30. 8. 2011 14:25
30. 8. 2011 15:40
30. 8. 2011 11:43
30. 8. 2011 11:55
30. 8. 2011 12:11
30. 8. 2011 12:30
30. 8. 2011 13:48
30. 8. 2011 14:10
30. 8. 2011 20:55
30. 8. 2011 12:09
30. 8. 2011 11:54
30. 8. 2011 12:05
30. 8. 2011 13:26
30. 8. 2011 12:35
31. 8. 2011 22:16
31. 8. 2011 12:45
neregistrovaný "single"
30. 8. 2011 13:51
30. 8. 2011 13:52
30. 8. 2011 20:26
31. 8. 2011 09:43
neregistrovaný "Hooonza"
31. 8. 2011 12:54
neregistrovaný "single"
30. 8. 2011 10:53
Hmm
Mohli by tu šaškárnu na území EU zrušit, bohatě by stačilo aby dovezené auto(Po zaplacení výpalného státu) prohlédlo STK jestli neohrožuje bezpečnost provozu a splňuje normy a ať si každý jezdí třeba tuk-tukem.

Asi je za tím lobby evropských automobilek v čele VW , kterému by se nelíbil dovoz passatu z USA, jehož základní výbava a motorizace se nedá srovnávat s tím holobytem co za neuvěřitelnou cenu nabízejí na starém kontinentu.
Rozbalit vlákno
95
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 10:59
Re: Hmm
>:-[] :-) >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "bukowski"
30. 8. 2011 11:02
Re: Hmm
:yes: >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 11:03
Re: Hmm
Souhlasím - tohle je opravdu "moc" :no: 8-s
Avatar - iudex
30. 8. 2011 11:12
Re: Hmm
Kylie, ja som sa už bál, že článok je o Tebe (Češka v Reichu...) a že si si odskočila z C5 do niečoho exotickejšieho (nejaký prototyp Bristolu). >:D >:-[]
Avatar - white label
30. 8. 2011 11:22
Re: Hmm
Přesně..., mě zase napadlo, že Kylie podlehla proslule naléhavým příspěvkům Barrichella a nakoupila (na "šedo") něco z automobilové produkce USA, co bylo původně určeno pro domácí zaoceánský trh... >:D
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 11:32
Re: Hmm
HAHAHA.

Jo to se ti v prémiové plechovce stát nemůže vid. To je fakt. Ta má ty správné náleky , éčka v koružku, certifikáty a vůbec tuny dalšího blastu co z toho dělaj to správné auto, které vyhovuje všemu, co RVHP-EU na zákaldě lobistů z nejmanovýných koncernů byrokraticky schválila.

Příště tě zvařou, že nemáš certifikovnaou pláštěnku vyhovující předpisu EU-RVHP.

PS: už si poslal nějaký euro na záchranu řecka, irska, španělska, itálie, portugalska a rumunska?
>:-[] :-) :-) :-)

Nadační fond RVHP čeká :o)
30. 8. 2011 11:51
Re: Hmm
Se podívej, v jakým srabu je tvoje milovaná emerika.

Mimoto, jestli víš něco o schvalování techn. způsobilosti povozů v USA, tak víš, že tam na silnici může prakticky všechno. Ale on to v některých případech není zrovna ideální stav.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 12:02
Re: Hmm
Tak by možná stálo zato změnit včas kabát a jít plácat po zádech čínany. Ty maj nejvíc volných finančních prostředků. Uvažujte o tom hoši, doba měničů názorů točících se korouhviček a lidí co si nestojí za svým názorem právě nastává.

Pokud to brzdí, svítí, zatáčí a splnuje předepsané emisní limity, co by nepustili.

Stejně tak má za povinnost to pustit EU. protože je to jinak omezování volného světového obchodu.
Jestli je na světlech DOT nebo E je putna, to samé pásy atd.
To nemá žádný vliv na funkčnost, pouze byrokratický výmýsly.

Chápu věci jako sou jiná barva blinkrů, jako byla dřív nesklopná zrcátka atd.
Ale ne řešit nálepky a loga.
Navíc když zůstaneme u ameriky, tyhle díly sou v tom stejně cizí - světla Valeo, pásy sem měl v Sebringu švédské Autoliv, další věci od Lucase atd.

Takže to sklopné zrcátku od Lucase z USA je špatné, že, ale to z USA co bylo na evropské verzi, bylo 100% totožné jen mělo vyryto E4 - v tom si viděl lepší vid, hahaha.
jen byrokracie a snaha vydělat na tom prachy a ztítžit sem dovoz aut, aby evropští výrobci nepřišli o chlebíček....
30. 8. 2011 11:53
Re: Hmm
Rumunsko potřebuje nějaký eura na záchranu ??? :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 11:47
Re: Hmm
A víte že bych si tam možná (opravdu) VYBRALA? ;-)
Avatar - white label
30. 8. 2011 14:29
Re: Hmm
Proč jen "možná"??? Že to na tebe prásknu Barikovi! :-O >:-[]
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 14:40
Re: Hmm
V USA se toho prodává tolik, že tam si vybere opravdu každý, stejně jako v anglii každý kdo má rád sportovní auta.

Pokud teda není postižen berlínským syndromem :-)
Avatar - white label
30. 8. 2011 14:45
Re: Hmm
To napiš hlavně autorce toho "možná"... ;-) >:-[]

Berlínský syndrom je co? Nestraš, že je to skoro tak nebezpečné jako USA svndrom? >:D
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 14:53
Re: Hmm
Je to nebezpečnější než USA+GB+Russian snydrom dohromady :-) >:D

Tak si dej bacha.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 15:42
Re: Hmm
Vy abyste se NEsnažil každé slovíčko "překroutit"! ;-)
To "možná" je k tomu že o amerických autech NEmám až TAK přehled (jako o těch v evropě prodávaných - ale jejich "negativní" vnímání mnoha lidmi NEní na místě..)
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 15:36
Re: Hmm
.. tedy do PROTOTYPu Bristol bych si odskočila MOC ráda .. ;-)
PS: A vzhledem k tomu že jí je 24 let, tak DÍKY :-)
Avatar - Bristol
30. 8. 2011 11:56
Re: Hmm
tak amíci by za nějaké VW za cenu co si ho kupujeme tady ty prachy nikdy nedali...když tolik nebo mnohem víc u nich stojí tuzemská produkce jako cadillac, buick nebo ford...a to je pro nich z jejich pohledu jistě vejš než potomci bulliho a brouka...
30. 8. 2011 12:06
Re: Hmm
Co jsem si četl o americké verzi passatu, tak je to tam něco na způsob fluence v Evropě, jen tady mi někteří vnucují že passat je luxusní auto hodné králů.Cenovka je hodně nadsazená vzhledem ke evropské konkurenci a jediný důvod je, aby ji mohli postupně snižovat.
30. 8. 2011 12:17
Re: Hmm
Proč myslíš, že cenovka pasátu je nadsazená? Poptával jsem cenu na 2,0 TDI v Comfortline a dostal jsem se na 550 tis.. Samozřejmě si můžeš nakonfigurovat pašíka za 1,5 mega a přepadat si jako král "nenápadný" :-) ....
30. 8. 2011 12:42
Re: Hmm
Díval jsem se na oficiální ceník nejnovějšího passatu a tam je ten motor co píšeš od 646 tisíc.Ano dají se hledat leasingovky, referenční vozy, smlouvat jak blbec s prodejcem(To je tak maximálně 10 tisíc a jak u koho) ale já vycházím z toho co nabízí zastoupení VW na našem trhu.
30. 8. 2011 14:27
Re: Hmm
Maximálně 10 tisíc? Mě se letos stačilo jen zeptat, proč si mám auto koupit u nich a ne u konkurence a bez reptání mi prodejce VW sundal cenu z 1.200.000,- na 1.050.000,- :-)
Holt líná hubá, holé neštěstí...
30. 8. 2011 14:29
Re: Hmm
A nebyl to referenční vůz?U jiných automobilek je vážně tak těch 10 tisíc, tak se divím těm čachrům.
Avatar - white label
30. 8. 2011 14:31
Re: Hmm
Samozřejmě, že "referenční", jako každý VW! :-O >:-[]
30. 8. 2011 15:17
Re: Hmm
Ne, auto šlo normálně do výroby, žádná skladovka ani předváděčka to nebyla.
30. 8. 2011 15:32
Re: Hmm
Dej mi odkaz na prodejce, 100 000 dolů za nakonfigurovatelnou funglovku se už se vyplatí :-) .
30. 8. 2011 15:52
Re: Hmm
Samozřejmě že ho tady jmenovat nebudu, aby se do něj ostatní prodejci pustili. Když mi pomohl s cenou, tak já ho neshodím před ostatními.
Je to prostě na Vás, abyste si slevu "odpracoval", nic není zadarmo. Ani sleva, jak říkával Šimek s Grossmanem. :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 16:09
Re: Hmm
Tak TAKHLE "se to dělá"? No šéf servisu i majitel dealerství jsou docela fajn, tak že bych příšte "zkusila ušetřit"?? (za 100.000 kč - to .. to by možná STÁLO zato .. :-)
31. 8. 2011 08:09
Re: Hmm
No, takhle jsem to zrovna nemyslel, ale čekal jsem, kdo se první ozve. :-) Otázkou je, zda ten Váš způsob "odpracování" jim stojí za tu 100tisícovou slevu, profi holka by je přišla jistě levněji. >:D
Mě stačilo nemlčet a jen se ptát. :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2011 09:45
Re: Hmm
Popravdě nedávno jsem byla v servisu a (nevím jestli to je nějaká "letní" akce) aktuální sleva na C5 je zrovna 4000€ :-)
PS: I když to teď s někým tady jistě "sekne", tak C5 V6 v (téměř) maximální výbavě vyjde na 50.000€ (mínus ty 4 t. ;-)
Avatar - white label
31. 8. 2011 09:23
Re: Hmm
Tak od těch 100 tis. ještě odečti investici tvého Buřtíka do střešního okna, aby pak s těma parohama mohl jezdit dál v autě... >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2011 11:34
Re: Hmm
A kruciš - není TOHLE důvod proč tak rád jezdí se sundanou střechou? ;-)
Avatar - eLzyx
30. 8. 2011 21:16
Re: Hmm
když Flajzi kontakt nedá, tak sem napíšu jiný. Je to firma mého kamaráda ... vozyvyhodne.cz Dokážou velice zajímavé slevy
neregistrovaný "single"
31. 8. 2011 12:33
Re: Hmm
Ne fakt, sleva 10.000 je směšná, tu ti může dát v autosalonu i vrátnej mezi dveřma. Kupoval jsem auto za 1.000.040 a prodejci bez řečí nabízeli slevu 40 až 80 tis. Já ale stejnak tolik neměl, tak jsem si objednal auto do výroby u německého prodejce a bylo to levnější o 300 tis. Jenom jsem musel tři měsíce čekat, než to ty kluci japonský poslali.
30. 8. 2011 14:50
Re: Hmm
Oficiální ceník je věc hezká ... pokud se podíváš na skladové vozy - např. v Autodružstvu Podbabská nebo v Opavě ho mají za 599 s xenonama (paket Business zadarmo), parkpilotem a dalšíma blbinama .... já chtěl základní verzi, platba v hotovosti a objednávku do výroby ....
Avatar - Machýrek
30. 8. 2011 12:00
Re: Hmm
Specifikaci verze passatu pro staty jsem nevidel, ale nekde jsem cetl, ze co se tyce kvality zpracovani, je na tom hur, nez verze evropska, cemuz bych se ani nedivil.
30. 8. 2011 12:15
Re: Hmm
Passat NMS má horší interiér než klasický evropský Passat. Na trzích, na které je určený, to nevadí. Nicméně nižší cena není dána horšími materiály a zpracováním. To je jen cesta, jak na něm víc vydělat.
30. 8. 2011 12:17
Re: Hmm
Někdo posuzuje kvalitu zpracování podle plastů v interiéru a není jich, vezmu-li v úvahu zdejší diskuze, málo.Rozhodně to nebude šmejd, protože v USA má konkurenci mnohem větší než v Evropě.

Možná jsem divný patron, ale já s radostí odřídím všechno.Je mi jedno jestli to má výfuk co mi vykouří, nejmodernější zadní nápravu co mi uvaří a dveře na kterých můžu skákat jak někteří tvrdí že se bez toho nedá jezdit.No a co že to může používat technické prvky minulé generace?Auto jezdilo stejně dobře v té době a bude jezdit i teď.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 12:36
Re: Hmm
Líbí se mi moc, jak dokáží místní plkaři ke všemu přidat ohromné lobby VW >:D Ty musíš mít z VW neskutečný mindrák, že?

K článku. Nevím nad čím se tady vzrušujete. V článku není napsáno de facto nic, jeho informační hodnota je nulová, spíš takový tip žvástů bleskaha. Víme, že to byla češka a že měla bohatého přítele. Nevíme nic o tom autě (což je gro problému), nevím proč ji zastavili atp. Já nevím jak vy, ale já pokud znám fakta jen z poloviny, tak se k problému moc nevyjadřuji, ale to tady po vás chtít nemůžu. Nabídla se možnost poplkat si o VW, tak honem do toho >:D
30. 8. 2011 12:47
Re: Hmm
A proč bych měl mít mindrák?Ty máš zase mindrák z toho že ho někdo zmíní...

VW group je největší konsorcium v Evropě, a jako snad jediná evropská automobilka má zastoupení mezi osobními vozy pro nižší vrstvu v USA.Proto je absolutně logické že porovnávám v rámci jedné značky s takovým rozsahem a vlivem.Mimoto nedávno tu byl článek jak varují před dovozem z USA, protože se prý to nevyplatí.Kdyby si nemysleli že kanibalizuje evropskou produkci, tak se nesníží k takovému jednání a proto jsem to také zmínil.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 13:01
Re: Hmm
Ne, ty jsi se úplně mimo mísu zmínil o VW v naprosto nesmyslné souvislosti, tohle je prostě ubohost >:D Neskutečně stupidní, nevíš o případu nic, prostě nějaký německý Semir vzal zákon vážně a napařil borce flastr. A hle, místní moulové to vidí jako lobby VW, neskutečné, tomu se snad musí člověk jen smát.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 13:12
Re: Hmm
Ty zákony někdo vydal a někomu se moc hodí do krámu. Stačí se přečíst za co lobují tkaové SDA, hnutí sova nebo jak se ten spolek jemnuje atd.

Ono se to evropských výrobcům (samo nejen VW, vozí se halvně mb, porsche a bmw + sportáky) hrozně líbí, že, když sem tahaj lida auta z usa a nekupujou tu ofiko prodávané (předražené).

Pokud sem si všiml tak vydávaj pomalu varující zprávy tpu nekupujte si nic z usa, protože budete mít nebetyčné rpoblémy a vůbec ty auta můžou být nebzepečný a kdesi cosi, prost samý plky aby odradili lidi a ty si nekoupili stejný auto co tady stojí ofiko 1 390 000 Kč za 1 020 000 Kč
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 13:17
Re: Hmm
Pro mě jsou tohle jen plky moulů, nic víc...
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 13:27
Re: Hmm
Pozor! (abyste toho o sobě neprozradil "až moc" ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:12
Re: Hmm
Teta, domýšlet si ze svých bájí nějaké závěry opravdu není mým hobby, to na sebe rád povím, jestli ty si ráda zanotuješ v hospodě s troubama o kruté vládě EU a VW, jak nás drží zkrátka a ni auto nás nenechají dovézt, tak prosím...
30. 8. 2011 13:29
Re: Hmm
Za to ty všechno víš nejlíp.Když je automobilismus hlavní tahoun ekonomiky napříč světem(Stačí si vzpomenout na poslední události v ekonomice), tak je úplně logické že se podílejí na vytváření zákonů, norem a nařízení.Na to že máš 21 let si moc nepobral.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:09
Re: Hmm
Zato ty jsi sežral všechnu moudrost světa a krmíš nás tady svými úvahami, které si cucáš z prstu a jako hlavní mocenářský nástroj všeho zlého používáš koncern. Tak já ti nevím kdo toho kolik pobral, jo a je mi 20...
Já neříkám, že velké automobilky se podílejí na více věcech, než je jen výroba aut (zvlášť v Německu), ale přijde neskutečně vtipné, že zrovna plkař, jako jsi ty si hraje na soudce a hned má ve všem jasno. Své tvrzení nemůžeš podložit důkazy, takže pouze vaříš z vody a ze svého zakomplexovaného přesvědčení o krutovládě VW v EU ;-)
30. 8. 2011 15:20
Re: Hmm
Já si myslím že plkař si hlavně ty a snažíš se být proti všemu, Kylie ti nahoře radila dobře.Právě si předvedl že si tvrdohlavej náfuka.Gratuluji >:-[]
Avatar - white label
30. 8. 2011 15:31
Re: Hmm
Já mám z toho spíš pocit, žeš si jen myslíš, že opravdu myslíš... a pokud se chceš řídít zrovna radami Kylie, tak se z toho asi hned tak nevyhrabeš... ;-)
>:-[]
30. 8. 2011 15:34
Re: Hmm
Je rada a rada, ty taky nejsi zrovna bez poskvrny.
Avatar - white label
30. 8. 2011 16:29
Re: Hmm
Jo tak bez poskvrny tu není asi nikdo... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:59
Re: Hmm
Už zase myslíš a vidíš jak to dopadá. Radami tvými ani Kylinými se rozhodně řídit nehodlám.
Já se zde nemám problém pobavit s kýmkoli, ale vadí mi plkaři jako ty šířící své smýšlené teorie o ničem doufajíc, že jim to někdo sežere. A bavit se o něčem bez faktů, tak jako to předvádíš ty, taky o něčem svědčí.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 16:07
Re: Hmm
Vzhledem k tomu, že já "naprosto decentně" radila de facto jen: "Opatrněji" - tak vaše REZOLUTNí odmítnutí tohoto doporučení ... no, je vaše věc ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 16:36
Re: Hmm
Jak jsem řekl, já mám ve zvyku bavit se na rovinu o věcech podpořenými fakty a ne nějakými smyšlenými teoriemi a bláboly o lobby, jež nepochybně existuje, ale nikdo už nedokáže v čem, kde a už vůbec ne, jestli má něco do činění s "našim" problémem, o němž je tahle diskuze.
Pokud bys mi chtěla radit, tak raď, rád si to přečtu. Jestli si z té rady něco vezmu uvidíme.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 13:43
Re: Hmm
Pro mě zas plky výrobců.....

Sou lidi co tu jezdí s veterány 35 let starými pravidelně v běžnémm provozu, ty auta nesplnují ani jednu eu vyhlášku a normálně jezdí, brzdí, zatáčí, svítí.
A častou jsou v lepším stavu než ty rozpadající evropské šunky za pár drobných, které so ohnilé, nesvítí, maj sjeté gumy nebo jsou to svařené a slátané vraky ze 3 ks aut a ještě když je řídí nějaký expert, tak se může bavit o tom co je v provozu víc nebezpečný...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:13
Re: Hmm
Tak tech. stav vozidel na českých cestách je věc jiná...
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 15:18
Re: Hmm
Ale s tématem souvisí neb výrobci se nám tu snaží namlvuti že americký světlo bez éčka je horší jakevropský a po cestách jezdí vraky....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:56
Re: Hmm
Tak odlišnosti mezi těmito světy byl vždy. Já rozhodně EU nemám za zlé, že brání červeným blinkrům. A jestli je pravda v tom, co říkáš, že EU vadí stejný typ světel, z nichž na jedno ečko je a na druhém ne, tak je to smutné a zbytečná byrokracie, ale nenaděláme s tím nic.
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 16:10
Re: Hmm
Je to tak. Na americkém 300C jsous tejná světla (xenony + halogeny jako dálka).
Zkus přijet na STK kde sedí rejpavý proškolený úředník s evropskou verzí co tam má E a pak s americkou verzí co tam nemá E. Uvidíš ten rozdíl.

Světla jsou jinak 100% totožné vč žárovek.

Halt bruselský ouřadá má zato, že ty s E svítí víc....
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 16:12
Re: Hmm
Otázka je PROČ (to tak je). Tohle si (nejspíš) NEvymyslel ten úředník "jen tak protože neměl co dělat" ;-)
Avatar - white label
30. 8. 2011 16:22
Re: Hmm
Co je na tom divného, má snad o homologacích rozhodovat každý jeden ouředníček z STK podle svých "schopností" a nálady? >:-[]
Myslíš si, že naopak všechny evropské produkty mohou bez nejmenších problémů okamžitě na USA trh?
Např. bez návodu s textem typu: "za žádných okolností nestrkejte zapálenou sirku do nádrže s palivem..." by si v USA nikdo ani neškrtl... >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 16:38
Re: Hmm
>:D taky fakt, je třeba se na věci dívat i z druhé stránky ;-)
neregistrovaný "single"
31. 8. 2011 12:40
Re: Hmm
A jsou ty světla fakt lautr stejný? V USA není u xenonu povinná autonivelace, tak se stává že když někdo doveze auto bez toho, tak pak mění za halogeny.
30. 8. 2011 13:24
Re: Hmm
Já se nejvíc směju jednoduchým lidem jako ty.Myslíš že eura v motorech jsou výmysl úředníka, co se v noci probudí a napíše normy?Ne, to je probíráno s přednímy automobilkami a ty mají v tomhle případě konečné slovo.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:19
Re: Hmm
Jednoduchý člověk? Pokud se jednoduchý člověk pozná podle toho, že se řídí fakt a logickým myšlením, tak jím asi jsem, ale já na rozdíl od tebe nežiji nějakými smyšlenými teoriemi. Na ty své bláboly jsi přišel jak? Máš pro své tvrzení nějakou podporu? Nebo sis to v té své hlavičce prostě jen usmyslel? Euro normy je zásluha ekonomického blázince, který panuje všude na světě a určitě ne výmysl automobilek. Větší blbost jsem už dlouho neslyšel.
Čím nás tvá moudrá hlavička obdaří teď?
30. 8. 2011 15:30
Re: Hmm
Ty mi připomínáš doktorku z dědictví aneb ***hošigutntág a známý rozhovor na téma víry.
Evidentně si nedokážeš připustit že by to mohlo být možné.Útočíš a nadáváš.Opravdu jsem se nespletl v tvé jednoduchosti, já mám věcné argumenty ty máš v rukávu dvakrát přejeté lejno.Eura se spolu vytvářejí s automobilkami, aby bylo možné je zavést bez větších problémů.Pokud si myslíš, že ne ty exote, tak mi vysvětli proč experti nehodí ihned nějakou přitaženou normu a jdou na to postupně?Myslíš že jsou tak chytří?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 16:07
Re: Hmm
Tak předně já neurážím, do jednoduchým lidí mi tady nadáváš ty, já tě pouze nazval plkařem.
Věcné argumenty? Předveď mi je. Definuj mi vliv VW na případ češky za volantem vozu bez homologace. Na tohle zde šíříš leda své teorie ze své hlavičky, jež mají nulovou vypovídající hodnotu.
O euro normách si tvrdil, že je to výmysl automobilek, teď mluvíš o úpravě norem, jež je s automobilkami samozřejmě konzultována. Formulace svých myšlenek ti dělá očividně problémy. Jasně, že musí být hodnoty pro tu danou škodlivinu probírány s experty od automobilek a lidí do problému zasvěcených. Asi by nešlo vydat normu, jež by byla nesmyslná a nesplnitelná. Ostatně toto je logické a asi každému jasné. Kdežto ty jsi to ve svém příspěvku podal tak nešikovně, jak bys chtěl říci, že si automobilky samy na sebe tvoří tak přísné euro normy, což je samozřejmě blbost.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 12:58
Re: Hmm
NEstává se slovo MINDRÁK pomalu "nejfrekventovanějším" na auto.cz :-)
(je to jen NÁHODA, že skoro VŽDY je použito v souvwislosti s... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 13:02
Re: Hmm
Náhoda to nebude. Já za to nemohu, prostě tyto pocity mám. Zdejší plkaři vidí za vším zlem světa VW, tohle se prostě jinak než mindrák popsat nedá!
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 13:34
Re: Hmm
No alespoň že já "odděluji" vw a "zlo všeho světa" jménem F. Piëch ;-)
Ne vážně - lobby vw (i jiných "obrovských koncernů/firem) pochopitelně EXISTUJE (a tak jako si českou vládu dají některé firmy "k svačině"/dělají si co chtějí, tak v evropském měřítku to platí pro giganty typu vw - a samozřejmě NEjen vw/platí to pochopitelně i pro VŠECHNY ostatní..
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:23
Re: Hmm
Neříkám, že není, to jsem nikdy neřekl, ale uchvacuje mě, jak z jedné, ne zrovna povedené a "vše říkající" zprávy z auto.cz, zdejší osazenstvo kecalů ví vše a hned má jasno i ve viníkovi. Tohle mě prostě uchvacuje.
30. 8. 2011 13:35
Re: Hmm
Ahoj jsem ten plkař, chci poradit od neplkaře co všemu rozumí.Mám přístě uvést nějakou garážovou automobilku o 2 kusech za rok?Nebo největší automobilku světa?

Porad mi to jsem bezradný :-! ...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:26
Re: Hmm
Já si tady nehraji na demagoga a netlačím zde své z vody uvařené teorie, tak jako ty. Že jsem si dovolil zapochybovat na tvými podivnými myšlenkovými pochody neznamená, že jsem vševědoucí, ale pokud si za tím stojíš, nebráním ti ;-)
Poradím ti, přestaň se řídit svými teoriemi a řiď se raději fakty. A mindrák z VW si taky běž léčit jinam. Stačí, plkaři?
30. 8. 2011 17:10
Re: Hmm
Nějak moc používáš slovo mindrák a plkař, evidentně používáš to co ti je nejbližší.A nevím kde jsi přišel na ten můj mindrák z VW...
Mimoto zkrotni hormony, frajere :no: .
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 18:19
Re: Hmm
A jak ti mám říkat? Zkrátka jsi plkař, tak tě tak nazývám a slovo užívám často, neb spolu stále diskutujeme, tak je to nasnadě. Jsem totiž zvyklý nazývat věci pravými jmény ;-)
Mindrák z VW máš, jelikož dáváš VW do souvislosti, o které nemáš absolutně žádné tušení a už vůbec nevíš o žádné spojitosti problému s VW a přesto koncern zmiňuješ. Zkrátka zamindrákované plky nám zde servíruješ celý den ;-)

Ta poslední věta měla být urážka? Třinec není až tak daleko... :-)
30. 8. 2011 21:27
Re: Hmm
Dobře přijed a projev se jako chlap, jsem zvědav kdo se bude smát poté až vysoudím peněžní ekvivalent tvých ojetých báv na tři vozy dopředu.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 8. 2011 00:45
Re: Hmm
Proč já bych měl za tebou jezdit, jsi normální?
Druhému řádku nerozumím, co chceš soudit, jaký ekvivalent na tři vozy? Jak se říká mezi mládeží- ty už to nehul... :no:
31. 8. 2011 01:02
Re: Hmm
Protože si napsal Třinec není až tak daleko a evidentně mi chceš dát nějakou do držky.Tím jsem ti chtěl naznačit že bych vysoudil peněžní částku tvého ojetého báva v trojnásobné hodnotě, kterou bys jinak strčil do další bazarovky.

To spojení už to nehul neznám, asi jsi z nějaké zajímavé partičky feťáků.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 8. 2011 12:05
Re: Hmm
Evidentně ti chci dát do držky, na to jsi přišel jak? Ty jsi fakt velký myslitel, jednou smýšlíš teorie o VW, potom o tom, jak ti chci namlátit. Proč bych to dělal? Navíc v naznačování jsi to začal ty tím svým důležitým upozorněním, že mám krotit hormon, takže pomlč. Mimoto bys na mě vysoudil kulové, tady nejsi v USA, ale já lidi bezdůvodně nebiji. Jedině, že bys mě naštval, kdežto teď jsi mi svým "myslitelstvím" leda pro smích ;-)

Příště se lépe vyjadřuj, máš velký problém poskládat smysluplnou větu.

Já mám ojeté BMW, na které jsem si vydělal sám, co jsi mě ty v 18 letech a co máš teď, když už tady házíš rameny, hm?

Výraz "už to nehul" se všeobecně používá mezi mládeží, mezi niž se zatím ještě řadím. To ale neznamená, že jsem feťák, navíc jsem jasně napsal jak se říká mezi mládeží, ne já říkám, takže další problém chápání psaného textu?
31. 8. 2011 22:13
Re: Hmm
18 jsem auto neměl, ale zdědil jsem byt a zahrádku v hodnotě nové alpiny B3S biturbo.Nejsem tak blbej abych to prodal, tak to pronajímám a už mám svoje nové auto...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 8. 2011 23:43
Re: Hmm
To je sice moc hezké, ale nic to nevypovídá o tobě. Jelikož dědit umí každý ;-) Ale vypracovat se sám bez podpory rodiny je těžší, to mi věř.
30. 8. 2011 13:49
Re: Hmm
Presne tak:

Je uvedeno, ze auto nebylo schvalene k provozu v EU a plkari uz maji jasno, ze je vyrobene v USA.
Je napsano, ze dostala flastr a plkari uz vidi lobby evropskych automobilek.

Ja se taky smeju >:D
30. 8. 2011 14:06
Re: Hmm
Kdo neumí číst mezi řádky by neměl číst vůbec...Nic nepíšu o USA, jen dávám příklad.Lobby?Je snad normální, aby byl takový problém si dovést auto z ciziny a to následně přihlásit, když nebylo homologováno?Proč to v jiných zemí není jako v USA?
Většinou ti co se smějí nemají co říct a tak zakrývají svoji hloupost.
30. 8. 2011 14:30
Re: Hmm
Takoveho kazatele jsme tu potrebovali, tak honem - pojd do toho naplno a bez osobnich utoku:

Zkus mi treba vysvetlit, kdes ty mezi radky vycetl ten plk o lobby evropskych automobilek! >:D

A ja te ujistuju, ze kdyby nebylo systemu cel a norem, tak tady vsichni - vsichni do jednoho - jezdime v cinskejch bastlech. To by ale tobe, ktery odridis cokoliv, nedelalo problem, ze?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:29
Re: Hmm
Opět vaříš z vody. Základní fakta jsou v článku a tam opravdu není z podstatného napsáno vše. Spoustu informací chybí, ale to si ty, místní soudce, plkař a demagog, jistě rád domyslíš, že? ;-)
30. 8. 2011 17:13
Re: Hmm
Kolikrát ješte řekneš plkař?Za každé slovo dostaneš korunu nebo co?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 18:21
Re: Hmm
Jak jsem řek, nazývám věci pravými jmény a v rámci slušnosti. Kdežto ty stále ne a ne diskutovat k věci s fakty.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 18:28
Re: Hmm
Koukám že "plkař" se snaží dohnat "mimoně" :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 18:41
Re: Hmm
Já jsem mimoň? Čím jsem si zasloužil takové oslovení? Že nemám typickou českou podezíravost jako ty? Že se řídím podloženými fakty a ne něčími domněnkami? Že nemám mindrák z VW a nevidím ho za vším špatným, co se ve světě děje?
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 18:48
Re: Hmm
NE, tak takhle jsem to OPRAVDU NEmyslela.. ;-)
Myslela jsem tím že "frekvencí použití" slovo "plkař" začíná dohánět zde často používané "mimoň" (psychologie je "mrška", když VY jste si na sebe "dosadil" slovo MIMOŇ, tak to znamená že "plkař" asimožnánejspíš "přisuzujete někomu jinému ... někomu KONKRÉTNÍMU :-)
(obě jsou to slova "ne běžná" a jejich frekvence je zde "velmi vysoká" - na TO jsem upozornila - ok? ;-)
Pěkný den (bez mindráků, mimiňů a plkání - a s nějakým PĚKNÝM autem, třeba WIESMANNem :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 8. 2011 00:39
Re: Hmm
Ok... Mě nic jiného jako přirovnání k OndroviH nenapadá, tak proto to časté užití.
Avatar - white label
30. 8. 2011 14:25
Re: Hmm
...a stejně tak poslední dobou na slovo mindrák reaguješ nečastěji ty, že by ta pověstná "potrefená husa"... ;-) >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:27
Re: Hmm
Ham jsi to dal s jedním plkařem kdesi v diskuzi jednou sežrat, tak na to slovo asi raguje jako býk na červenou >:D Není divu ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 15:40
Re: Hmm
Hezký "pokus" ;-)
PS: Já jen "nestranně" komentuji "zvýšenou" frekvenci (a že "Kdo neskáče není čech", zde: "Kdo nevw je mimoň" :-)
30. 8. 2011 11:43
zloději
Zajímalo by mě, v čem ta kočka asi jela...? Ale pokuta 39tis určitě neodpovídá dani z přidané hodnoty, když auto stálo 127tis. To je normální zlodějina. A já furt, kde bere šéfová z Cobry 11 prachy na nový auta. Platí je asi prachatí Švýcaři >:-[]
Rozbalit vlákno
7
30. 8. 2011 11:55
Re: zloději
Těžko říct nějaká maloseriovka z USA nebo tzv. mastodonti z Ruska.Muselo to vzhledem být dost nápadné, aby si toho zamindrákovaný ouředníček všiml.
30. 8. 2011 12:11
Re: zloději
Proč nápadné? Všimne si toho hlídka při kontrole. Asi těžko přehlídnou, že auto není schválené k provozu v EU. Jen by mě zajímalo, proč může jezdit ve Švýcarsku.
30. 8. 2011 12:30
Re: zloději
Já mám tendenci pozorovat že ke kontrole vždy staví auta co vybočují standartu.Buď nějaký starý křáp, plně naložené nebo vyzývavé nejmodernější auto.
DPH je v německu 20% a celková částka vozu bez DPH byla okolo 5 milionů.Evropské auto to nemohlo být a čistě americká seriově vyráběná auta nedosahují takové částky.Ještě mě napadl LEXUS, či Infinity ale ty mají zastoupení v Evropě a tak očekávám že jsou homologována.
30. 8. 2011 13:48
Re: zloději
127 tis. USD 5 mil. ? Nám ten dolar nějak přitvrdil
30. 8. 2011 14:10
Re: zloději
;-) .1 milion kč je 20% z 5 milionů.To že auto stojí tolik jsem nevědel.
30. 8. 2011 20:55
Re: zloději
"... automobil v hodnotě 127 tisíc Eur však nebyl schválen k provozu na silnicích Evropské Unie."

Vůz stál zhruba 3 miliony. Takže poplatek je vyšší než jen daň. Jak jsem napsal v druhém příspěvku, daň z přidané hodnoty je minimální výše.

Může to být úpravou, která nemá homologaci. Některé ameriky se v EU neprodávají oficiálně, takže nemusí mít homologaci. Když nenapíšou detaily, tak tu můžeme spekulovat klidně do Vánoc.
30. 8. 2011 12:09
Re: zloději
Daň z přidané hodnoty je minimální výše poplatku. Legalizace bývá většinou levnější, ale je možné, že by to ani nešlo, nebo bylo neúnosně nákladné. Zkrátka, majitel si má vybírat milenky mimo EU. ;-)
Avatar - Bristol
30. 8. 2011 11:54
trapárna
to je pěknej hnus...škodárny 120, a trabanty tady jezdit nechaj bez problémů...ale když si člověk doveze auto odjinud než z EU a nesejde na tom, že nové tak ho oškubou...jestli jde o emise...tak výše uvedené vozy maj emise 4 nových nákladáků mercedes actros >:D

prostě EU :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 12:00
Re: trapárna
Tady bych si dovolila .... (myšlenka/důvod "založení") EU byla je (a asi i "navždy" bude) SPRÁVNÁ. Jiné je to s konkrétními politiky/vysokými úředníky EU, tam je :no: 8-s :no: ZCELA namístě!
30. 8. 2011 12:05
Re: trapárna
Marx s Engelsem to jistě taky mysleli dobře, ale jak to dopadlo ;-)
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 12:17
Re: trapárna
Marx s Englesem totiž nesěděli u kormidla >:D

Navíc moc a peníze dokáže spoustu lidí zničit a značně pokřivit charakter >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 13:03
Re: trapárna
:-) - to je sice "správněffftipná" poznámka, ale jejich "výplod" zkrachoval neb "hezky vypadal" ale funkčně ..
Co se týče EU, tedy "potřeby" evropských státečků táhnout za jeden provaz, ten byl JASNÝ už před 50ti lety a vzrůstající (ekonomická) moc Číny, Indie, Brazilie atd. jen potvrzuje že ta původní analýza byla správná. Pokud evropané NIC NEudělají (nebo budou úředníci "vládnoucí" EU dál takhle "blbnout"), jednou se probudí a zjistí že jsou "out" (politicky i ekonomicky - a evropané na to NEjsou připraveni/NEzvládli by to..
30. 8. 2011 13:26
Re: trapárna
Ano to je pravda, Evropa musí táhnout za jeden provaz. Ale bohužel, momentálně nás táhnou dolů vlastní utopické ideály o fungování demokracie, otevřenost vůči jiným kulturám atd. A otěže drží v ruce prototyp byrokrata, který nám ještě háže pod nohy klacky ve formě nesmyslných nařízení, norem...

Ale tady jsme na serveru o autech, tady se má relaxovat, tak dost už bylo EU ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 13:35
Re: trapárna
Ano - také se sem chodím "odreagovat" ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Ada je zase tady
30. 8. 2011 12:29
Blinkry
Ja jsem obecne na silnici dost tolerantni (dokonce i na ty chude duchem, co si koupi rendlika), ale jednu vec opravdu nesnasim - pokud si nekdo doveze nejake ojete emericke faro a potom tu jezdi v beznem provozu s cervenymi blinkry, ktere jsou sdruzeny do jedne zarovky s brzdovymi svetly. Pokud totiz vuz pred vami brzdi prerusovane (prerusovane sviti dve brzdova svetla) a do toho prerusovaneho dobrzdovani zacne prerusovane poblikavat jedno z tech cervenych svetel trochu jinak a dotycny najednou takovy vuz znenadani postavi napric do vasi cesty, je to nejen na bouracku, ale take na pecku cenichovku. Naprosto nechapu, jak nejaky podplaceny urednik muze takovy kram u nas pustit do provozu. :no: :no: :no:
BTW: od roku 2004 jsou v USA doporuceny a nyni u novych vozu jiz vyzadovany oranzove blinkry oddelene od brzdovych svetel!
Rozbalit vlákno
11
30. 8. 2011 12:35
Re: Blinkry
Já jsem majitel renaultu a jsem ješte víc tolerantní na ty co pomocí haldexu udělají nebezpečnou myšku a za pomocí načipovaného dieselu v čele s 1.9 Tdi mi zašpiní auto a zase o krok blíž přiblíží rakovině.

Jo a ty znalče, když chceš auto přihlásit tak musí mít blinkry a světla podle evropských norem.Buď to byl vykuk co to neměl oficiálně přihlášené, nebo si hrál GTA 4...
Avatar - Ada je zase tady
30. 8. 2011 18:02
Re: Blinkry
No jo, chlapce, asi jsi toho na silnici jeste moc nezazil. Tvuj vuz tomu odpovbida. Podplaceny strejda zapise do velkeho technicaku vyjimku, ze blinkry jsou cervene a je to...
31. 8. 2011 22:16
Re: Blinkry
Tvůj strejda, to se pak nedivím ničemu...Nerozlišuj podle auta, já vám s tím svým dokážu zahulit pěkně...
Avatar - Barrichello
30. 8. 2011 12:54
Re: Blinkry
Pokud nevidíš tu červenou lampu jak bliká a je vidět na 5 kilometrů, tak to chce nový brejle. Zvlášt v noci to nejde přehlédnout.

Jinak nechápu proč by někdo brzdil přerušovaně, když ABS má každá amerika už 25 let nebo jak dlouho... Tzv. pumpování není třeba a bud brzdím nebo nebrzdím. Brzdím přerušovaně jen při popojíždění v kolonách a tam jedu 15 km/h.

Jo a říká ti něco bezpečný odstup od vozidla jedoucího vpředu nebo si typ co jezdí někomu 3metry za nárazníkem? >:D
Avatar - Ada je zase tady
30. 8. 2011 18:05
Re: Blinkry
No asi jsi toho jeste po trochu vetsim meste moc nenajezdil... Auto pred sebou, ktere bylo vzdalene 5 kilometru jsem videl naposled v Nevade.
neregistrovaný "single"
31. 8. 2011 12:45
Re: Blinkry
No v podstatě máš recht ale nejsme tady na červený blinkry zvyklý, proto nás to hned netrkne a v tom tkví ta nebezpečnost. Mě teda ty červený blinkry dost krkaj.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 13:04
Re: Blinkry
Pry chudé duchem, mě snad klepne >:D :yes:
30. 8. 2011 13:51
Re: Blinkry
Amici delaj pokroky... :-O
30. 8. 2011 13:52
Re: Blinkry
Pokud auto za kterým jedu začne blikat (jakkoliv, čímkoliv, v jakékoliv barvě), tak jsem ve střehu a čekám co bude.
30. 8. 2011 20:26
Re: Blinkry
Víš, že teď jezdím Renaultem a chudý duchem si nepřipadám. Opravdu si myslíš, že se inteligence jedince měří podle značky dopravního prostředku?
Jen jestli se ta chudost ducha neprojevuje spíš v jiném projevu.
Jinak autu asi jen chybělo to schválení pro EU a Němci jsou holt ještě pořád národ předpisových byrokratů, schopní řídit se zákony a poslouchat slepě nařízení nebo v minulosti i jednoho"Adu".
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 20:37
Re: Blinkry
Ta druhá část vaší poslední věty - "nic moc" (asi to NEbudete chctít slyšet, ale MÁM trochu "praxe" a "úřednictvo" stojí všude na světě "za", nicméně v přímé soutěži by to české nad německým ... ;-)
30. 8. 2011 14:17
Podstata problému?
je kde? Je to napsané tak, že by se v tom pes s kočičkou při pečení dortu vyznali.....
Takže - vyjděme Vážení přátelé detektivek z toho, že: přítel je Švýcar...... Lady je češka - pomiňme čistou lásku a přátelství mezi mužem a ženou a vraťme se do Švýcarska - to není členem EU - tedy jestli mi něco neuniklo..... A slečnu chytila nejspíš Kobra 11 někde v Reichu. Celé kouzlo bude asi v tom, že sponzor - švýcarský statný mládenec, si přivezl vůz do své rodné, ementálem a Milkami protkané, země, v níž jaksi nezaplatil, proč taky, EU výpalné, za dovoz automobilu z území mimo toto Exemplárně Utáhnuté, království. Povšimněme si, že stateční Bundes úředníci nechtěli clo........ No a lepá diva ve sportovním voze nejspíše častěji dlela v Německu, což je nám pohůnkům sudetským, tak nějak bližší, přičemž asi neváhala vůz provozovat - a teď to přijde na Německých značkách - jinak si nedovedu vysvětlit - možná chybně - že na ní stateční Unijní úředníčci, vrhli svůj přísný pohled. Protože, kdyby jezdila na švýcarských - co by komu bylo po tom? Zřejmě ji přítel v návalu rozněžnění vůz daroval a ona ho natáhla do Německa, s tím, že zkrátka překročením hranice - byla povinna platit...... To je celé kouzlo, z něhož článeček výše udělal neskutečný gulášek............

PS: Nelze nepostřehnout takovou tu malou bulvární nitku, táhnoucí se příspěvkem jako otřešničkovaný had malé české závisti - slečna získá drahý vůz(jak asi?), ještě k tomu americký(odporní imperialisté z Wallstreetu), nezaplatí daň(bohatá a ještě okrádá systém sociálních dávek a olupuje tak hladem umírající děti evropských dávkařů, které tak nutí krást a olupovat poslušné eu ovce), a k dovršení všeho - představte si - ten buržoa přijede a vyplázne celou částku v řádech desítek tisíců EUR - cash - no to by z toho prostému občanovi praskla žilka ........... ne?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:32
Re: Podstata problému?
>:D :yes: jo a představ si, že všechno to celé řídí VW, ti šmejdi...
30. 8. 2011 16:54
Re: Podstata problému?
Psssstttt... neber jméno Koncernové nadarmo...... Nechtěl jsem se o tom rozepisovat, ale na třetí vrátnici ve Wolfsburgu - když se podíváš ve 12:12:12hod dne 12.12.2012 - zjistíš, že pod obrázkem prvního brouka na omítce asi 12 cm vlevo dole je obraz veliký asi jako brouček. Budeš-li sledovat GPS souřadnice z tohoto obrazu - dovedou Tě do čtvrté vrátnice těsně vedle židle, kde sedá údržba - a tam - toho 12.12.2012, kdy Mayský kalendář předpověděl Apokalypsu a konec našeho světa......... v tu chvíli Ti bude zjeveno obrovské tajemství................ Je to tam napsáno.......... Všichníííííííííííí budou jezdit ve Volkswágenech....................
Ale neříkej to nahlas. Křižáci koncernu vraždí všechny, kteří na to přijdou. Stejně tak tvrdě jdou po všech, kdo jen zmíní závady na turbech či předních nápravách prvních Passatů .............
áááááááááááá --------neměl jsem to říkat...........už slyším za okny ševelení W12tek a statní muži ve Wolfsburgských kápích seskakují z Amaroků........áááááááááááá
Avatar - white label
30. 8. 2011 17:00
Re: Podstata problému?
Jj, to bylo pohádka pro Kylie jako stvořená! >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 18:25
Re: Podstata problému?
Byl náhodou móóóóóóc PĚKNÁ :yes: :-)
Avatar - white label
30. 8. 2011 17:00
Re: Podstata problému?
:yes: ;-)
Avatar - white label
30. 8. 2011 16:35
Re: Podstata problému?
:yes:
Ještě ti ovšem unikla ta "jasná" diskusní souvislost s nejmenovaným koncernem, co požírá děti těch evropských "dávkařů"... >:-[]
Avatar - eLzyx
30. 8. 2011 21:20
Re: Podstata problému?
údajně jela na švýcarských značkách
30. 8. 2011 21:32
Re: Podstata problému?
no pak tedy jaksi nechápu, co je do toho německým úřadům? Selský rozum mi to nebere. Je občanka BRD? Když uvádí , že je češka? A jestli mělo registraci ve Švýcarsku - co je po tom soudruhům z EU? Jsem zmaten 8-s
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 8. 2011 00:42
Re: Podstata problému?
Pokud je to pravda, tak je to nějaké divné...
31. 8. 2011 10:06
Re: Podstata problému?
[odkaz]

[odkaz]

něco málo světla do temného tunelu...... Zkrátka a dobře chybí další informace o tom, jak to celé proběhlo.... Jaké bylo pozadí(ne slečny), ale toho, kde je hlášena, čí je občankou, čím jezdí, proč tím jezdí, na základě čeho tím jezdí...... Třeba, když jedu služebním do Rakouska či Reichu, tak nás firma vybavuje německy psanou plnou mocí na auto a jeho užívání........
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 8. 2011 12:10
Re: Podstata problému?
Díky, ale nešprechtím ;-)
Přesně jak říkáš a já to říkám od začátku. Chybí zásadní informace, zpráva zde na auto.cz je asi tak vypovídající a smysluplná jako ta, že malý Artur nemá peníze od maminky na sešity...
Avatar - Guttalax
30. 8. 2011 14:51
je to nějaké divné
;-\ Já bych takové auto nikdy nepůjčil. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
30. 8. 2011 16:55
Re: je to nějaké divné
Ty hlavne zadne auto nemas, takze nic pucovat nemuzes... :-!
Avatar - Guttalax
30. 8. 2011 20:23
Re: je to nějaké divné
;-) Na tebe jsem čekal ty motolico >:D Nepotřebuji vlastnit auto. Asi je na tebe moc ,když nepochopíš,že když chceš jezdit,tak nemusíš být majitelem vozu. Ale mě to nevadí . Já tě neznám a tvá jednoduchost mi nevadí >:-[] >:D >:D >:D
Avatar - Katikakus
31. 8. 2011 08:02
Re: je to nějaké divné
Samozrejme, ze vlastnit auto nemusis. Kdyz te maminka posadi do autosedacky a da do ruky plastovy volant, jezdis jako Schumacher...
30. 8. 2011 15:04
Záleží kde to auto bylo přihlášené -
v CH není problém, např. v USA není problém - jinak by museli pokutovat i Obamu při státní návštěvě za jeho limo a nebo poslední případ - problém - slečna je občan EU a jela vozem neschváleným v EU (jak se píše v článku), kdyby řídil Švýcar tak problém není protože není občan EU. Jen mi není jasné když přijede známý z Ruska a půjčí mi auto, které není schválené v EU a já pojedu třeba nakoupit, tak můžu po cestě zaplatit daň z přidané hodnoty ? V tom případě nechápu diplomatická vozidla, která se provozují v EU a nejsou tu pro provoz schválená a co víc mají diplomatickou značku vydanou státem EU, hmm asi by to chtělo nějaký právní rozbor.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Parda71 (BMWfans)
30. 8. 2011 15:34
Re: Záleží kde to auto bylo přihlášené -
Uvažuješ dobře, dle mého je to asi jednoduchý problém, o čemž by nás přesvědčil někdo zasvěcenější, ale vinou špatně podané zprávy, kde auto.cz řeklo A, ale zapomnělo na B vznikají dohady a teorie lidí, jež si léčí mindráky. Ale je to sranda ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
31. 8. 2011 09:43
Re: Záleží kde to auto bylo přihlášené -
Mě to taky přijde poněkud nestandardní (asi část informací chybí). Na jednu stranu je fakt, že vozy dovezené např. z Ameriky mívají na evropské poměry nevyhovující brzdy a osvětlení (méně výkonné chladiče apod. nyní pomineme), což jsou záležitosti, které se musí před přihlášením napravit. Ovšem jestli ho ve Švýcarsku skutečně regulérně přihlásil, tak mu do toho nikdo nemůže kecat, protože auto musí akorát vyhovovat předpisům země, kde je registrováno. Podle mezinárodních úmluv pak smí jezdit kdekoli.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 8. 2011 12:07
Re: Záleží kde to auto bylo přihlášené -
Přesně jak říkáš, navíc nechybí část informací, chybí jich mnohem víc. Výsledek je, že se tady bavíme o ničem a jen spekulujeme ;-)
30. 8. 2011 16:56
Re: Záleží kde to auto bylo přihlášené -
diplomatický vůz je ale výsostným územím příslušného státu - značku má pouze tzv. registrační - aby byl "dohledatelný". Tzn. ten vůz nepodléhá místním právním předpisům.... tedy pokud zrovna diplomat nebrázdí ulice v BVPéčku....
neregistrovaný "single"
31. 8. 2011 12:54
Re: Záleží kde to auto bylo přihlášené -
Diplomatická vozidla mají v zákoně výjimku, taky už jsem to řešil. Nemusí mít schválenou technickou způsobilost v zemi provozu. Ale na jejich STK stejně musíš aby ti pak mohli vydat místní techničák a CD číslo.
31. 8. 2011 09:58
Nieco tu nesedi...
staci si precitat lokalne online noviny zo Stuttgartu, alebo Badenska, tato sprava je aj v nich. (clanok je povodne od DPA) Samotni nemci v diskusii namietaju, ze to je blud, ze nieco novinari neuviedli spravne, lebo ciste jazdenie autom registrovanym v CH, nech je riadene kymkolvek a schvalene kdekolvek (aj v CH), nedava vzniknut nutnosti doplacat DPH ci ine poplatky v EU! To by bolo jedine v pripade ze by sa dotycna pokusila auto preregistrovat, predat, alebo auto bolo v nemecku prerobene/upravene a tym vznikla nejaka podivna povinnost doplatit DPH na rozdiel v cene. Citou jazdou alebo tranzitom cez EU nevznika ziadna povinnost doplacat cla a dane!
Rozbalit vlákno
2
31. 8. 2011 10:13
Re: Nieco tu nesedi...
nejpravděpodobnější varianta je ta(ale nemusí to tak být), že slečna je rozená češka, německá občanka, která dostala od přítele ze Švýcarska vůz darem, který byl pak jejím vlastnictvím a tento nepřihlásila v příslušné lhůtě, jako svůj...... - to mne jediné napadá, aby se to dalo "napasovat" na porušení povinností..... Jinak jsem s rozumem v koncích - čímž nechci naznačit, že by moudrý EU úředník nemohl vymyslet něco, na čem by EUO - zkratka pro občana - eurounijníovci......, ještě neoškubal....
Avatar - v3jc3
31. 8. 2011 11:32
Re: Nieco tu nesedi...
jako správná vychytralá holka chtěla auto v DE střelit >:D