Mohli by tu šaškárnu na území EU zrušit, bohatě by stačilo aby dovezené auto(Po zaplacení výpalného státu) prohlédlo STK jestli neohrožuje bezpečnost provozu a splňuje normy a ať si každý jezdí třeba tuk-tukem.
Asi je za tím lobby evropských automobilek v čele VW , kterému by se nelíbil dovoz passatu z USA, jehož základní výbava a motorizace se nedá srovnávat s tím holobytem co za neuvěřitelnou cenu nabízejí na starém kontinentu.
Kylie, ja som sa už bál, že článok je o Tebe (Češka v Reichu...) a že si si odskočila z C5 do niečoho exotickejšieho (nejaký prototyp Bristolu). >:D >:-[]
Přesně..., mě zase napadlo, že Kylie podlehla proslule naléhavým příspěvkům Barrichella a nakoupila (na "šedo") něco z automobilové produkce USA, co bylo původně určeno pro domácí zaoceánský trh... >:D
Jo to se ti v prémiové plechovce stát nemůže vid. To je fakt. Ta má ty správné náleky , éčka v koružku, certifikáty a vůbec tuny dalšího blastu co z toho dělaj to správné auto, které vyhovuje všemu, co RVHP-EU na zákaldě lobistů z nejmanovýných koncernů byrokraticky schválila.
Příště tě zvařou, že nemáš certifikovnaou pláštěnku vyhovující předpisu EU-RVHP.
PS: už si poslal nějaký euro na záchranu řecka, irska, španělska, itálie, portugalska a rumunska?
>:-[]:-):-):-)
Se podívej, v jakým srabu je tvoje milovaná emerika.
Mimoto, jestli víš něco o schvalování techn. způsobilosti povozů v USA, tak víš, že tam na silnici může prakticky všechno. Ale on to v některých případech není zrovna ideální stav.
Tak by možná stálo zato změnit včas kabát a jít plácat po zádech čínany. Ty maj nejvíc volných finančních prostředků. Uvažujte o tom hoši, doba měničů názorů točících se korouhviček a lidí co si nestojí za svým názorem právě nastává.
Pokud to brzdí, svítí, zatáčí a splnuje předepsané emisní limity, co by nepustili.
Stejně tak má za povinnost to pustit EU. protože je to jinak omezování volného světového obchodu.
Jestli je na světlech DOT nebo E je putna, to samé pásy atd.
To nemá žádný vliv na funkčnost, pouze byrokratický výmýsly.
Chápu věci jako sou jiná barva blinkrů, jako byla dřív nesklopná zrcátka atd.
Ale ne řešit nálepky a loga.
Navíc když zůstaneme u ameriky, tyhle díly sou v tom stejně cizí - světla Valeo, pásy sem měl v Sebringu švédské Autoliv, další věci od Lucase atd.
Takže to sklopné zrcátku od Lucase z USA je špatné, že, ale to z USA co bylo na evropské verzi, bylo 100% totožné jen mělo vyryto E4 - v tom si viděl lepší vid, hahaha.
jen byrokracie a snaha vydělat na tom prachy a ztítžit sem dovoz aut, aby evropští výrobci nepřišli o chlebíček....
Vy abyste se NEsnažil každé slovíčko "překroutit"! ;-)
To "možná" je k tomu že o amerických autech NEmám až TAK přehled (jako o těch v evropě prodávaných - ale jejich "negativní" vnímání mnoha lidmi NEní na místě..)
tak amíci by za nějaké VW za cenu co si ho kupujeme tady ty prachy nikdy nedali...když tolik nebo mnohem víc u nich stojí tuzemská produkce jako cadillac, buick nebo ford...a to je pro nich z jejich pohledu jistě vejš než potomci bulliho a brouka...
Co jsem si četl o americké verzi passatu, tak je to tam něco na způsob fluence v Evropě, jen tady mi někteří vnucují že passat je luxusní auto hodné králů.Cenovka je hodně nadsazená vzhledem ke evropské konkurenci a jediný důvod je, aby ji mohli postupně snižovat.
Proč myslíš, že cenovka pasátu je nadsazená? Poptával jsem cenu na 2,0 TDI v Comfortline a dostal jsem se na 550 tis.. Samozřejmě si můžeš nakonfigurovat pašíka za 1,5 mega a přepadat si jako král "nenápadný" :-) ....
Díval jsem se na oficiální ceník nejnovějšího passatu a tam je ten motor co píšeš od 646 tisíc.Ano dají se hledat leasingovky, referenční vozy, smlouvat jak blbec s prodejcem(To je tak maximálně 10 tisíc a jak u koho) ale já vycházím z toho co nabízí zastoupení VW na našem trhu.
Maximálně 10 tisíc? Mě se letos stačilo jen zeptat, proč si mám auto koupit u nich a ne u konkurence a bez reptání mi prodejce VW sundal cenu z 1.200.000,- na 1.050.000,- :-)
Holt líná hubá, holé neštěstí...
Samozřejmě že ho tady jmenovat nebudu, aby se do něj ostatní prodejci pustili. Když mi pomohl s cenou, tak já ho neshodím před ostatními.
Je to prostě na Vás, abyste si slevu "odpracoval", nic není zadarmo. Ani sleva, jak říkával Šimek s Grossmanem. :-)
Tak TAKHLE "se to dělá"? No šéf servisu i majitel dealerství jsou docela fajn, tak že bych příšte "zkusila ušetřit"?? (za 100.000 kč - to .. to by možná STÁLO zato .. :-)
No, takhle jsem to zrovna nemyslel, ale čekal jsem, kdo se první ozve. :-) Otázkou je, zda ten Váš způsob "odpracování" jim stojí za tu 100tisícovou slevu, profi holka by je přišla jistě levněji. >:D
Mě stačilo nemlčet a jen se ptát. :-)
Popravdě nedávno jsem byla v servisu a (nevím jestli to je nějaká "letní" akce) aktuální sleva na C5 je zrovna 4000€ :-)
PS: I když to teď s někým tady jistě "sekne", tak C5 V6 v (téměř) maximální výbavě vyjde na 50.000€ (mínus ty 4 t. ;-)
Ne fakt, sleva 10.000 je směšná, tu ti může dát v autosalonu i vrátnej mezi dveřma. Kupoval jsem auto za 1.000.040 a prodejci bez řečí nabízeli slevu 40 až 80 tis. Já ale stejnak tolik neměl, tak jsem si objednal auto do výroby u německého prodejce a bylo to levnější o 300 tis. Jenom jsem musel tři měsíce čekat, než to ty kluci japonský poslali.
Oficiální ceník je věc hezká ... pokud se podíváš na skladové vozy - např. v Autodružstvu Podbabská nebo v Opavě ho mají za 599 s xenonama (paket Business zadarmo), parkpilotem a dalšíma blbinama .... já chtěl základní verzi, platba v hotovosti a objednávku do výroby ....
Specifikaci verze passatu pro staty jsem nevidel, ale nekde jsem cetl, ze co se tyce kvality zpracovani, je na tom hur, nez verze evropska, cemuz bych se ani nedivil.
Passat NMS má horší interiér než klasický evropský Passat. Na trzích, na které je určený, to nevadí. Nicméně nižší cena není dána horšími materiály a zpracováním. To je jen cesta, jak na něm víc vydělat.
Někdo posuzuje kvalitu zpracování podle plastů v interiéru a není jich, vezmu-li v úvahu zdejší diskuze, málo.Rozhodně to nebude šmejd, protože v USA má konkurenci mnohem větší než v Evropě.
Možná jsem divný patron, ale já s radostí odřídím všechno.Je mi jedno jestli to má výfuk co mi vykouří, nejmodernější zadní nápravu co mi uvaří a dveře na kterých můžu skákat jak někteří tvrdí že se bez toho nedá jezdit.No a co že to může používat technické prvky minulé generace?Auto jezdilo stejně dobře v té době a bude jezdit i teď.
Líbí se mi moc, jak dokáží místní plkaři ke všemu přidat ohromné lobby VW >:D Ty musíš mít z VW neskutečný mindrák, že?
K článku. Nevím nad čím se tady vzrušujete. V článku není napsáno de facto nic, jeho informační hodnota je nulová, spíš takový tip žvástů bleskaha. Víme, že to byla češka a že měla bohatého přítele. Nevíme nic o tom autě (což je gro problému), nevím proč ji zastavili atp. Já nevím jak vy, ale já pokud znám fakta jen z poloviny, tak se k problému moc nevyjadřuji, ale to tady po vás chtít nemůžu. Nabídla se možnost poplkat si o VW, tak honem do toho >:D
A proč bych měl mít mindrák?Ty máš zase mindrák z toho že ho někdo zmíní...
VW group je největší konsorcium v Evropě, a jako snad jediná evropská automobilka má zastoupení mezi osobními vozy pro nižší vrstvu v USA.Proto je absolutně logické že porovnávám v rámci jedné značky s takovým rozsahem a vlivem.Mimoto nedávno tu byl článek jak varují před dovozem z USA, protože se prý to nevyplatí.Kdyby si nemysleli že kanibalizuje evropskou produkci, tak se nesníží k takovému jednání a proto jsem to také zmínil.
Ne, ty jsi se úplně mimo mísu zmínil o VW v naprosto nesmyslné souvislosti, tohle je prostě ubohost >:D Neskutečně stupidní, nevíš o případu nic, prostě nějaký německý Semir vzal zákon vážně a napařil borce flastr. A hle, místní moulové to vidí jako lobby VW, neskutečné, tomu se snad musí člověk jen smát.
Ty zákony někdo vydal a někomu se moc hodí do krámu. Stačí se přečíst za co lobují tkaové SDA, hnutí sova nebo jak se ten spolek jemnuje atd.
Ono se to evropských výrobcům (samo nejen VW, vozí se halvně mb, porsche a bmw + sportáky) hrozně líbí, že, když sem tahaj lida auta z usa a nekupujou tu ofiko prodávané (předražené).
Pokud sem si všiml tak vydávaj pomalu varující zprávy tpu nekupujte si nic z usa, protože budete mít nebetyčné rpoblémy a vůbec ty auta můžou být nebzepečný a kdesi cosi, prost samý plky aby odradili lidi a ty si nekoupili stejný auto co tady stojí ofiko 1 390 000 Kč za 1 020 000 Kč
Teta, domýšlet si ze svých bájí nějaké závěry opravdu není mým hobby, to na sebe rád povím, jestli ty si ráda zanotuješ v hospodě s troubama o kruté vládě EU a VW, jak nás drží zkrátka a ni auto nás nenechají dovézt, tak prosím...
Za to ty všechno víš nejlíp.Když je automobilismus hlavní tahoun ekonomiky napříč světem(Stačí si vzpomenout na poslední události v ekonomice), tak je úplně logické že se podílejí na vytváření zákonů, norem a nařízení.Na to že máš 21 let si moc nepobral.
Zato ty jsi sežral všechnu moudrost světa a krmíš nás tady svými úvahami, které si cucáš z prstu a jako hlavní mocenářský nástroj všeho zlého používáš koncern. Tak já ti nevím kdo toho kolik pobral, jo a je mi 20...
Já neříkám, že velké automobilky se podílejí na více věcech, než je jen výroba aut (zvlášť v Německu), ale přijde neskutečně vtipné, že zrovna plkař, jako jsi ty si hraje na soudce a hned má ve všem jasno. Své tvrzení nemůžeš podložit důkazy, takže pouze vaříš z vody a ze svého zakomplexovaného přesvědčení o krutovládě VW v EU ;-)
Já si myslím že plkař si hlavně ty a snažíš se být proti všemu, Kylie ti nahoře radila dobře.Právě si předvedl že si tvrdohlavej náfuka.Gratuluji >:-[]
Já mám z toho spíš pocit, žeš si jen myslíš, že opravdu myslíš... a pokud se chceš řídít zrovna radami Kylie, tak se z toho asi hned tak nevyhrabeš... ;-)
>:-[]
Už zase myslíš a vidíš jak to dopadá. Radami tvými ani Kylinými se rozhodně řídit nehodlám.
Já se zde nemám problém pobavit s kýmkoli, ale vadí mi plkaři jako ty šířící své smýšlené teorie o ničem doufajíc, že jim to někdo sežere. A bavit se o něčem bez faktů, tak jako to předvádíš ty, taky o něčem svědčí.
Jak jsem řekl, já mám ve zvyku bavit se na rovinu o věcech podpořenými fakty a ne nějakými smyšlenými teoriemi a bláboly o lobby, jež nepochybně existuje, ale nikdo už nedokáže v čem, kde a už vůbec ne, jestli má něco do činění s "našim" problémem, o němž je tahle diskuze.
Pokud bys mi chtěla radit, tak raď, rád si to přečtu. Jestli si z té rady něco vezmu uvidíme.
Sou lidi co tu jezdí s veterány 35 let starými pravidelně v běžnémm provozu, ty auta nesplnují ani jednu eu vyhlášku a normálně jezdí, brzdí, zatáčí, svítí.
A častou jsou v lepším stavu než ty rozpadající evropské šunky za pár drobných, které so ohnilé, nesvítí, maj sjeté gumy nebo jsou to svařené a slátané vraky ze 3 ks aut a ještě když je řídí nějaký expert, tak se může bavit o tom co je v provozu víc nebezpečný...
Tak odlišnosti mezi těmito světy byl vždy. Já rozhodně EU nemám za zlé, že brání červeným blinkrům. A jestli je pravda v tom, co říkáš, že EU vadí stejný typ světel, z nichž na jedno ečko je a na druhém ne, tak je to smutné a zbytečná byrokracie, ale nenaděláme s tím nic.
Je to tak. Na americkém 300C jsous tejná světla (xenony + halogeny jako dálka).
Zkus přijet na STK kde sedí rejpavý proškolený úředník s evropskou verzí co tam má E a pak s americkou verzí co tam nemá E. Uvidíš ten rozdíl.
Světla jsou jinak 100% totožné vč žárovek.
Halt bruselský ouřadá má zato, že ty s E svítí víc....
Co je na tom divného, má snad o homologacích rozhodovat každý jeden ouředníček z STK podle svých "schopností" a nálady? >:-[]
Myslíš si, že naopak všechny evropské produkty mohou bez nejmenších problémů okamžitě na USA trh?
Např. bez návodu s textem typu: "za žádných okolností nestrkejte zapálenou sirku do nádrže s palivem..." by si v USA nikdo ani neškrtl... >:D
A jsou ty světla fakt lautr stejný? V USA není u xenonu povinná autonivelace, tak se stává že když někdo doveze auto bez toho, tak pak mění za halogeny.
Já se nejvíc směju jednoduchým lidem jako ty.Myslíš že eura v motorech jsou výmysl úředníka, co se v noci probudí a napíše normy?Ne, to je probíráno s přednímy automobilkami a ty mají v tomhle případě konečné slovo.
Jednoduchý člověk? Pokud se jednoduchý člověk pozná podle toho, že se řídí fakt a logickým myšlením, tak jím asi jsem, ale já na rozdíl od tebe nežiji nějakými smyšlenými teoriemi. Na ty své bláboly jsi přišel jak? Máš pro své tvrzení nějakou podporu? Nebo sis to v té své hlavičce prostě jen usmyslel? Euro normy je zásluha ekonomického blázince, který panuje všude na světě a určitě ne výmysl automobilek. Větší blbost jsem už dlouho neslyšel.
Čím nás tvá moudrá hlavička obdaří teď?
Ty mi připomínáš doktorku z dědictví aneb ***hošigutntág a známý rozhovor na téma víry.
Evidentně si nedokážeš připustit že by to mohlo být možné.Útočíš a nadáváš.Opravdu jsem se nespletl v tvé jednoduchosti, já mám věcné argumenty ty máš v rukávu dvakrát přejeté lejno.Eura se spolu vytvářejí s automobilkami, aby bylo možné je zavést bez větších problémů.Pokud si myslíš, že ne ty exote, tak mi vysvětli proč experti nehodí ihned nějakou přitaženou normu a jdou na to postupně?Myslíš že jsou tak chytří?
Tak předně já neurážím, do jednoduchým lidí mi tady nadáváš ty, já tě pouze nazval plkařem.
Věcné argumenty? Předveď mi je. Definuj mi vliv VW na případ češky za volantem vozu bez homologace. Na tohle zde šíříš leda své teorie ze své hlavičky, jež mají nulovou vypovídající hodnotu.
O euro normách si tvrdil, že je to výmysl automobilek, teď mluvíš o úpravě norem, jež je s automobilkami samozřejmě konzultována. Formulace svých myšlenek ti dělá očividně problémy. Jasně, že musí být hodnoty pro tu danou škodlivinu probírány s experty od automobilek a lidí do problému zasvěcených. Asi by nešlo vydat normu, jež by byla nesmyslná a nesplnitelná. Ostatně toto je logické a asi každému jasné. Kdežto ty jsi to ve svém příspěvku podal tak nešikovně, jak bys chtěl říci, že si automobilky samy na sebe tvoří tak přísné euro normy, což je samozřejmě blbost.
No alespoň že já "odděluji" vw a "zlo všeho světa" jménem F. Piëch ;-)
Ne vážně - lobby vw (i jiných "obrovských koncernů/firem) pochopitelně EXISTUJE (a tak jako si českou vládu dají některé firmy "k svačině"/dělají si co chtějí, tak v evropském měřítku to platí pro giganty typu vw - a samozřejmě NEjen vw/platí to pochopitelně i pro VŠECHNY ostatní..
Neříkám, že není, to jsem nikdy neřekl, ale uchvacuje mě, jak z jedné, ne zrovna povedené a "vše říkající" zprávy z auto.cz, zdejší osazenstvo kecalů ví vše a hned má jasno i ve viníkovi. Tohle mě prostě uchvacuje.
Ahoj jsem ten plkař, chci poradit od neplkaře co všemu rozumí.Mám přístě uvést nějakou garážovou automobilku o 2 kusech za rok?Nebo největší automobilku světa?
Já si tady nehraji na demagoga a netlačím zde své z vody uvařené teorie, tak jako ty. Že jsem si dovolil zapochybovat na tvými podivnými myšlenkovými pochody neznamená, že jsem vševědoucí, ale pokud si za tím stojíš, nebráním ti ;-)
Poradím ti, přestaň se řídit svými teoriemi a řiď se raději fakty. A mindrák z VW si taky běž léčit jinam. Stačí, plkaři?
Nějak moc používáš slovo mindrák a plkař, evidentně používáš to co ti je nejbližší.A nevím kde jsi přišel na ten můj mindrák z VW...
Mimoto zkrotni hormony, frajere :no: .
A jak ti mám říkat? Zkrátka jsi plkař, tak tě tak nazývám a slovo užívám často, neb spolu stále diskutujeme, tak je to nasnadě. Jsem totiž zvyklý nazývat věci pravými jmény ;-)
Mindrák z VW máš, jelikož dáváš VW do souvislosti, o které nemáš absolutně žádné tušení a už vůbec nevíš o žádné spojitosti problému s VW a přesto koncern zmiňuješ. Zkrátka zamindrákované plky nám zde servíruješ celý den ;-)
Ta poslední věta měla být urážka? Třinec není až tak daleko... :-)
Proč já bych měl za tebou jezdit, jsi normální?
Druhému řádku nerozumím, co chceš soudit, jaký ekvivalent na tři vozy? Jak se říká mezi mládeží- ty už to nehul... :no:
Protože si napsal Třinec není až tak daleko a evidentně mi chceš dát nějakou do držky.Tím jsem ti chtěl naznačit že bych vysoudil peněžní částku tvého ojetého báva v trojnásobné hodnotě, kterou bys jinak strčil do další bazarovky.
To spojení už to nehul neznám, asi jsi z nějaké zajímavé partičky feťáků.
Evidentně ti chci dát do držky, na to jsi přišel jak? Ty jsi fakt velký myslitel, jednou smýšlíš teorie o VW, potom o tom, jak ti chci namlátit. Proč bych to dělal? Navíc v naznačování jsi to začal ty tím svým důležitým upozorněním, že mám krotit hormon, takže pomlč. Mimoto bys na mě vysoudil kulové, tady nejsi v USA, ale já lidi bezdůvodně nebiji. Jedině, že bys mě naštval, kdežto teď jsi mi svým "myslitelstvím" leda pro smích ;-)
Příště se lépe vyjadřuj, máš velký problém poskládat smysluplnou větu.
Já mám ojeté BMW, na které jsem si vydělal sám, co jsi mě ty v 18 letech a co máš teď, když už tady házíš rameny, hm?
Výraz "už to nehul" se všeobecně používá mezi mládeží, mezi niž se zatím ještě řadím. To ale neznamená, že jsem feťák, navíc jsem jasně napsal jak se říká mezi mládeží, ne já říkám, takže další problém chápání psaného textu?
18 jsem auto neměl, ale zdědil jsem byt a zahrádku v hodnotě nové alpiny B3S biturbo.Nejsem tak blbej abych to prodal, tak to pronajímám a už mám svoje nové auto...
Je uvedeno, ze auto nebylo schvalene k provozu v EU a plkari uz maji jasno, ze je vyrobene v USA.
Je napsano, ze dostala flastr a plkari uz vidi lobby evropskych automobilek.
Kdo neumí číst mezi řádky by neměl číst vůbec...Nic nepíšu o USA, jen dávám příklad.Lobby?Je snad normální, aby byl takový problém si dovést auto z ciziny a to následně přihlásit, když nebylo homologováno?Proč to v jiných zemí není jako v USA?
Většinou ti co se smějí nemají co říct a tak zakrývají svoji hloupost.
Takoveho kazatele jsme tu potrebovali, tak honem - pojd do toho naplno a bez osobnich utoku:
Zkus mi treba vysvetlit, kdes ty mezi radky vycetl ten plk o lobby evropskych automobilek! >:D
A ja te ujistuju, ze kdyby nebylo systemu cel a norem, tak tady vsichni - vsichni do jednoho - jezdime v cinskejch bastlech. To by ale tobe, ktery odridis cokoliv, nedelalo problem, ze?
Opět vaříš z vody. Základní fakta jsou v článku a tam opravdu není z podstatného napsáno vše. Spoustu informací chybí, ale to si ty, místní soudce, plkař a demagog, jistě rád domyslíš, že? ;-)
Já jsem mimoň? Čím jsem si zasloužil takové oslovení? Že nemám typickou českou podezíravost jako ty? Že se řídím podloženými fakty a ne něčími domněnkami? Že nemám mindrák z VW a nevidím ho za vším špatným, co se ve světě děje?
NE, tak takhle jsem to OPRAVDU NEmyslela.. ;-)
Myslela jsem tím že "frekvencí použití" slovo "plkař" začíná dohánět zde často používané "mimoň" (psychologie je "mrška", když VY jste si na sebe "dosadil" slovo MIMOŇ, tak to znamená že "plkař" asimožnánejspíš "přisuzujete někomu jinému ... někomu KONKRÉTNÍMU :-)
(obě jsou to slova "ne běžná" a jejich frekvence je zde "velmi vysoká" - na TO jsem upozornila - ok? ;-)
Pěkný den (bez mindráků, mimiňů a plkání - a s nějakým PĚKNÝM autem, třeba WIESMANNem :-)
Zajímalo by mě, v čem ta kočka asi jela...? Ale pokuta 39tis určitě neodpovídá dani z přidané hodnoty, když auto stálo 127tis. To je normální zlodějina. A já furt, kde bere šéfová z Cobry 11 prachy na nový auta. Platí je asi prachatí Švýcaři >:-[]
Proč nápadné? Všimne si toho hlídka při kontrole. Asi těžko přehlídnou, že auto není schválené k provozu v EU. Jen by mě zajímalo, proč může jezdit ve Švýcarsku.
Já mám tendenci pozorovat že ke kontrole vždy staví auta co vybočují standartu.Buď nějaký starý křáp, plně naložené nebo vyzývavé nejmodernější auto.
DPH je v německu 20% a celková částka vozu bez DPH byla okolo 5 milionů.Evropské auto to nemohlo být a čistě americká seriově vyráběná auta nedosahují takové částky.Ještě mě napadl LEXUS, či Infinity ale ty mají zastoupení v Evropě a tak očekávám že jsou homologována.
"... automobil v hodnotě 127 tisíc Eur však nebyl schválen k provozu na silnicích Evropské Unie."
Vůz stál zhruba 3 miliony. Takže poplatek je vyšší než jen daň. Jak jsem napsal v druhém příspěvku, daň z přidané hodnoty je minimální výše.
Může to být úpravou, která nemá homologaci. Některé ameriky se v EU neprodávají oficiálně, takže nemusí mít homologaci. Když nenapíšou detaily, tak tu můžeme spekulovat klidně do Vánoc.
Daň z přidané hodnoty je minimální výše poplatku. Legalizace bývá většinou levnější, ale je možné, že by to ani nešlo, nebo bylo neúnosně nákladné. Zkrátka, majitel si má vybírat milenky mimo EU. ;-)
to je pěknej hnus...škodárny 120, a trabanty tady jezdit nechaj bez problémů...ale když si člověk doveze auto odjinud než z EU a nesejde na tom, že nové tak ho oškubou...jestli jde o emise...tak výše uvedené vozy maj emise 4 nových nákladáků mercedes actros >:D
Tady bych si dovolila .... (myšlenka/důvod "založení") EU byla je (a asi i "navždy" bude) SPRÁVNÁ. Jiné je to s konkrétními politiky/vysokými úředníky EU, tam je :no:8-s:no: ZCELA namístě!
:-) - to je sice "správněffftipná" poznámka, ale jejich "výplod" zkrachoval neb "hezky vypadal" ale funkčně ..
Co se týče EU, tedy "potřeby" evropských státečků táhnout za jeden provaz, ten byl JASNÝ už před 50ti lety a vzrůstající (ekonomická) moc Číny, Indie, Brazilie atd. jen potvrzuje že ta původní analýza byla správná. Pokud evropané NIC NEudělají (nebo budou úředníci "vládnoucí" EU dál takhle "blbnout"), jednou se probudí a zjistí že jsou "out" (politicky i ekonomicky - a evropané na to NEjsou připraveni/NEzvládli by to..
Ano to je pravda, Evropa musí táhnout za jeden provaz. Ale bohužel, momentálně nás táhnou dolů vlastní utopické ideály o fungování demokracie, otevřenost vůči jiným kulturám atd. A otěže drží v ruce prototyp byrokrata, který nám ještě háže pod nohy klacky ve formě nesmyslných nařízení, norem...
Ale tady jsme na serveru o autech, tady se má relaxovat, tak dost už bylo EU ;-)
Ja jsem obecne na silnici dost tolerantni (dokonce i na ty chude duchem, co si koupi rendlika), ale jednu vec opravdu nesnasim - pokud si nekdo doveze nejake ojete emericke faro a potom tu jezdi v beznem provozu s cervenymi blinkry, ktere jsou sdruzeny do jedne zarovky s brzdovymi svetly. Pokud totiz vuz pred vami brzdi prerusovane (prerusovane sviti dve brzdova svetla) a do toho prerusovaneho dobrzdovani zacne prerusovane poblikavat jedno z tech cervenych svetel trochu jinak a dotycny najednou takovy vuz znenadani postavi napric do vasi cesty, je to nejen na bouracku, ale take na pecku cenichovku. Naprosto nechapu, jak nejaky podplaceny urednik muze takovy kram u nas pustit do provozu. :no::no::no:
BTW: od roku 2004 jsou v USA doporuceny a nyni u novych vozu jiz vyzadovany oranzove blinkry oddelene od brzdovych svetel!
Já jsem majitel renaultu a jsem ješte víc tolerantní na ty co pomocí haldexu udělají nebezpečnou myšku a za pomocí načipovaného dieselu v čele s 1.9 Tdi mi zašpiní auto a zase o krok blíž přiblíží rakovině.
Jo a ty znalče, když chceš auto přihlásit tak musí mít blinkry a světla podle evropských norem.Buď to byl vykuk co to neměl oficiálně přihlášené, nebo si hrál GTA 4...
No jo, chlapce, asi jsi toho na silnici jeste moc nezazil. Tvuj vuz tomu odpovbida. Podplaceny strejda zapise do velkeho technicaku vyjimku, ze blinkry jsou cervene a je to...
Pokud nevidíš tu červenou lampu jak bliká a je vidět na 5 kilometrů, tak to chce nový brejle. Zvlášt v noci to nejde přehlédnout.
Jinak nechápu proč by někdo brzdil přerušovaně, když ABS má každá amerika už 25 let nebo jak dlouho... Tzv. pumpování není třeba a bud brzdím nebo nebrzdím. Brzdím přerušovaně jen při popojíždění v kolonách a tam jedu 15 km/h.
Jo a říká ti něco bezpečný odstup od vozidla jedoucího vpředu nebo si typ co jezdí někomu 3metry za nárazníkem? >:D
No v podstatě máš recht ale nejsme tady na červený blinkry zvyklý, proto nás to hned netrkne a v tom tkví ta nebezpečnost. Mě teda ty červený blinkry dost krkaj.
Víš, že teď jezdím Renaultem a chudý duchem si nepřipadám. Opravdu si myslíš, že se inteligence jedince měří podle značky dopravního prostředku?
Jen jestli se ta chudost ducha neprojevuje spíš v jiném projevu.
Jinak autu asi jen chybělo to schválení pro EU a Němci jsou holt ještě pořád národ předpisových byrokratů, schopní řídit se zákony a poslouchat slepě nařízení nebo v minulosti i jednoho"Adu".
Ta druhá část vaší poslední věty - "nic moc" (asi to NEbudete chctít slyšet, ale MÁM trochu "praxe" a "úřednictvo" stojí všude na světě "za", nicméně v přímé soutěži by to české nad německým ... ;-)
je kde? Je to napsané tak, že by se v tom pes s kočičkou při pečení dortu vyznali.....
Takže - vyjděme Vážení přátelé detektivek z toho, že: přítel je Švýcar...... Lady je češka - pomiňme čistou lásku a přátelství mezi mužem a ženou a vraťme se do Švýcarska - to není členem EU - tedy jestli mi něco neuniklo..... A slečnu chytila nejspíš Kobra 11 někde v Reichu. Celé kouzlo bude asi v tom, že sponzor - švýcarský statný mládenec, si přivezl vůz do své rodné, ementálem a Milkami protkané, země, v níž jaksi nezaplatil, proč taky, EU výpalné, za dovoz automobilu z území mimo toto Exemplárně Utáhnuté, království. Povšimněme si, že stateční Bundes úředníci nechtěli clo........ No a lepá diva ve sportovním voze nejspíše častěji dlela v Německu, což je nám pohůnkům sudetským, tak nějak bližší, přičemž asi neváhala vůz provozovat - a teď to přijde na Německých značkách - jinak si nedovedu vysvětlit - možná chybně - že na ní stateční Unijní úředníčci, vrhli svůj přísný pohled. Protože, kdyby jezdila na švýcarských - co by komu bylo po tom? Zřejmě ji přítel v návalu rozněžnění vůz daroval a ona ho natáhla do Německa, s tím, že zkrátka překročením hranice - byla povinna platit...... To je celé kouzlo, z něhož článeček výše udělal neskutečný gulášek............
PS: Nelze nepostřehnout takovou tu malou bulvární nitku, táhnoucí se příspěvkem jako otřešničkovaný had malé české závisti - slečna získá drahý vůz(jak asi?), ještě k tomu americký(odporní imperialisté z Wallstreetu), nezaplatí daň(bohatá a ještě okrádá systém sociálních dávek a olupuje tak hladem umírající děti evropských dávkařů, které tak nutí krást a olupovat poslušné eu ovce), a k dovršení všeho - představte si - ten buržoa přijede a vyplázne celou částku v řádech desítek tisíců EUR - cash - no to by z toho prostému občanovi praskla žilka ........... ne?
Psssstttt... neber jméno Koncernové nadarmo...... Nechtěl jsem se o tom rozepisovat, ale na třetí vrátnici ve Wolfsburgu - když se podíváš ve 12:12:12hod dne 12.12.2012 - zjistíš, že pod obrázkem prvního brouka na omítce asi 12 cm vlevo dole je obraz veliký asi jako brouček. Budeš-li sledovat GPS souřadnice z tohoto obrazu - dovedou Tě do čtvrté vrátnice těsně vedle židle, kde sedá údržba - a tam - toho 12.12.2012, kdy Mayský kalendář předpověděl Apokalypsu a konec našeho světa......... v tu chvíli Ti bude zjeveno obrovské tajemství................ Je to tam napsáno.......... Všichníííííííííííí budou jezdit ve Volkswágenech....................
Ale neříkej to nahlas. Křižáci koncernu vraždí všechny, kteří na to přijdou. Stejně tak tvrdě jdou po všech, kdo jen zmíní závady na turbech či předních nápravách prvních Passatů .............
áááááááááááá --------neměl jsem to říkat...........už slyším za okny ševelení W12tek a statní muži ve Wolfsburgských kápích seskakují z Amaroků........áááááááááááá
no pak tedy jaksi nechápu, co je do toho německým úřadům? Selský rozum mi to nebere. Je občanka BRD? Když uvádí , že je češka? A jestli mělo registraci ve Švýcarsku - co je po tom soudruhům z EU? Jsem zmaten 8-s
něco málo světla do temného tunelu...... Zkrátka a dobře chybí další informace o tom, jak to celé proběhlo.... Jaké bylo pozadí(ne slečny), ale toho, kde je hlášena, čí je občankou, čím jezdí, proč tím jezdí, na základě čeho tím jezdí...... Třeba, když jedu služebním do Rakouska či Reichu, tak nás firma vybavuje německy psanou plnou mocí na auto a jeho užívání........
Díky, ale nešprechtím ;-)
Přesně jak říkáš a já to říkám od začátku. Chybí zásadní informace, zpráva zde na auto.cz je asi tak vypovídající a smysluplná jako ta, že malý Artur nemá peníze od maminky na sešity...
;-) Na tebe jsem čekal ty motolico >:D Nepotřebuji vlastnit auto. Asi je na tebe moc ,když nepochopíš,že když chceš jezdit,tak nemusíš být majitelem vozu. Ale mě to nevadí . Já tě neznám a tvá jednoduchost mi nevadí >:-[] >:D >:D >:D
v CH není problém, např. v USA není problém - jinak by museli pokutovat i Obamu při státní návštěvě za jeho limo a nebo poslední případ - problém - slečna je občan EU a jela vozem neschváleným v EU (jak se píše v článku), kdyby řídil Švýcar tak problém není protože není občan EU. Jen mi není jasné když přijede známý z Ruska a půjčí mi auto, které není schválené v EU a já pojedu třeba nakoupit, tak můžu po cestě zaplatit daň z přidané hodnoty ? V tom případě nechápu diplomatická vozidla, která se provozují v EU a nejsou tu pro provoz schválená a co víc mají diplomatickou značku vydanou státem EU, hmm asi by to chtělo nějaký právní rozbor.
Uvažuješ dobře, dle mého je to asi jednoduchý problém, o čemž by nás přesvědčil někdo zasvěcenější, ale vinou špatně podané zprávy, kde auto.cz řeklo A, ale zapomnělo na B vznikají dohady a teorie lidí, jež si léčí mindráky. Ale je to sranda ;-)
Mě to taky přijde poněkud nestandardní (asi část informací chybí). Na jednu stranu je fakt, že vozy dovezené např. z Ameriky mívají na evropské poměry nevyhovující brzdy a osvětlení (méně výkonné chladiče apod. nyní pomineme), což jsou záležitosti, které se musí před přihlášením napravit. Ovšem jestli ho ve Švýcarsku skutečně regulérně přihlásil, tak mu do toho nikdo nemůže kecat, protože auto musí akorát vyhovovat předpisům země, kde je registrováno. Podle mezinárodních úmluv pak smí jezdit kdekoli.
diplomatický vůz je ale výsostným územím příslušného státu - značku má pouze tzv. registrační - aby byl "dohledatelný". Tzn. ten vůz nepodléhá místním právním předpisům.... tedy pokud zrovna diplomat nebrázdí ulice v BVPéčku....
Diplomatická vozidla mají v zákoně výjimku, taky už jsem to řešil. Nemusí mít schválenou technickou způsobilost v zemi provozu. Ale na jejich STK stejně musíš aby ti pak mohli vydat místní techničák a CD číslo.
staci si precitat lokalne online noviny zo Stuttgartu, alebo Badenska, tato sprava je aj v nich. (clanok je povodne od DPA) Samotni nemci v diskusii namietaju, ze to je blud, ze nieco novinari neuviedli spravne, lebo ciste jazdenie autom registrovanym v CH, nech je riadene kymkolvek a schvalene kdekolvek (aj v CH), nedava vzniknut nutnosti doplacat DPH ci ine poplatky v EU! To by bolo jedine v pripade ze by sa dotycna pokusila auto preregistrovat, predat, alebo auto bolo v nemecku prerobene/upravene a tym vznikla nejaka podivna povinnost doplatit DPH na rozdiel v cene. Citou jazdou alebo tranzitom cez EU nevznika ziadna povinnost doplacat cla a dane!
nejpravděpodobnější varianta je ta(ale nemusí to tak být), že slečna je rozená češka, německá občanka, která dostala od přítele ze Švýcarska vůz darem, který byl pak jejím vlastnictvím a tento nepřihlásila v příslušné lhůtě, jako svůj...... - to mne jediné napadá, aby se to dalo "napasovat" na porušení povinností..... Jinak jsem s rozumem v koncích - čímž nechci naznačit, že by moudrý EU úředník nemohl vymyslet něco, na čem by EUO - zkratka pro občana - eurounijníovci......, ještě neoškubal....