Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Tak promo fotky nebyly ještě tak zlý, ale tohle je opravdu hnus. Nevím proč ale C-Maxu ten Kinetic design opravdu nesluší. Je to tak nějak ani Ford, ani Renault ani nic.... pro mě osobně velké zklamání, protože mám první verzi C-Maxe a myslím si že facelift ho dotáhl k dokonalosti. Ale tohle opravdu ne.
figurka
Tak mi připadá, že Ford do svého kinetic designu zabředl už pěkně hluboko a hledá cestu, jak a kudy pokračovat. Nejdříve new edge, teď kinetic design. 2 designové styly během 10ti (15) let. (?) No a korunu tomu nasazuje "kinetic" černá díra (tlama). V kontrastu s tím žlutým lakem opravdu "pecka".
No prostě se mi to nelíbí.
No prostě se mi to nelíbí.
Souhlas, toto je opravdu extrém. Dřív měly MPV vždy klínovitý profil s kapotou motoru lineárně navazující na přední sklo. Vypadalo to dobře a hlavně jinak než klasická auta. To co předvádí výrobci dnes, to je humus. Vysoký předek, dlouhý převis, skoro už přes to není vidět. Černá velká tlama jako pokus o rozbití hmoty a optické zmenšení mohutné přední části moc nevyšla. Snad někdy skončí ta trapná honba za body v pokřivených crash testech a auta se začnou vyrábět spíš s ohledem na lepší výhled z vozu a na aerodynamiku...
salamoon
Clovek,co ma zaujem o cmax si tak radsej kupi scenic,ako cakat rok.... ich chyba....
Takovej deadlift ten rok klidně bude chodit pěšky >😁
white label
Nedovedu si představit, že by např. VW dával kola ve shodném designu jako má GTI, jednak třeba na "všechny" Golfy a Pola, ale dokonce i prakticky na všechny své modely vůbec... 8-s
Opravdu Ford nemá na to, aby za tak dlouhou dobu "vytvořil" i něco jiného a použitelného. Tento design kol je sice povedený (inspirovaný Lambem), ale když jej člověk vidí na každém druhém Fordu, včetně budoucích modelů, musí se mu zákonitě "ohledět".
Ke kritice celkového designu těchto dvou kousků se rozhodně připojuji, ještě podobně "dodrbat" povedeného S-maxe a Ford začne dostávat děkovné dopisy přímo od konkurence...
Opravdu Ford nemá na to, aby za tak dlouhou dobu "vytvořil" i něco jiného a použitelného. Tento design kol je sice povedený (inspirovaný Lambem), ale když jej člověk vidí na každém druhém Fordu, včetně budoucích modelů, musí se mu zákonitě "ohledět".
Ke kritice celkového designu těchto dvou kousků se rozhodně připojuji, ještě podobně "dodrbat" povedeného S-maxe a Ford začne dostávat děkovné dopisy přímo od konkurence...
Zrovna Grand MAX ma uplne jine, nez zacnes zcestne kecat hluposti od VW, tak se nejdrive mrkni na foto, jinak Fiesta jasne ukazuje, ze dekovne dopisy od VW opravdu nehrozi ba naopak, Polo na Fiestu nestaci a stacit nebude.
Zdar lifte, já věděl, že tohle už tě prostě musí probudit... >😁
Psal jsem přece, že je má "jen" každý druhý Ford, takže to vlastně (i matematicky) sedí, ne...? >😒]
Polo vs. Fiesta... to je jen otázka času. Testy POLA určitě sleduješ, teď jich vyjelo opravdu hodně, všechny končí podobně: POLO je auto s jízdou, designem i zpracováním o třídu výš...a to nám teď ještě přibyla ještě krásnější 3dv. varianta... 😉
Měj se a drž se... 😄
P.S. A příště nás nenechávej tak dlouho na tebe čekat...
Psal jsem přece, že je má "jen" každý druhý Ford, takže to vlastně (i matematicky) sedí, ne...? >😒]
Polo vs. Fiesta... to je jen otázka času. Testy POLA určitě sleduješ, teď jich vyjelo opravdu hodně, všechny končí podobně: POLO je auto s jízdou, designem i zpracováním o třídu výš...a to nám teď ještě přibyla ještě krásnější 3dv. varianta... 😉
Měj se a drž se... 😄
P.S. A příště nás nenechávej tak dlouho na tebe čekat...
Ne nesedi. Zrova Fiesta ma take jine. Jinak ty kola jsou na vsech ST a ze by se STcka tak okoukala nemyslim.
Ford ma kupu dalsich designu kol...
[odkaz]
Pokud jde o Polo "POLO je auto s jízdou, designem i zpracováním o třídu výš..." to jsem takto necetl jeste ani v jednom.
Dulezite hlavne bude, jestli takovemu testu, kde je prezentovan trivalec jako neco dobreho, uveri i zakaznik.
Ford ma kupu dalsich designu kol...
[odkaz]
Pokud jde o Polo "POLO je auto s jízdou, designem i zpracováním o třídu výš..." to jsem takto necetl jeste ani v jednom.
Dulezite hlavne bude, jestli takovemu testu, kde je prezentovan trivalec jako neco dobreho, uveri i zakaznik.
Na STéčka patří... a těch opravdu nejezdí tolik aby se (jen na nich) okoukala.
Ale já přece nemyslím jen přesně tyhle 18" z ST. Podívej se kolik kol má Ford jako jejich různých variací a rozměrů, včetně designu pouhých krytů "plechových" kol..., zrovna na tom tvém odkazu je (na tom S-MAXU) jedna z těchto variací na stále stejné téma...
Tak asi ty testy nového POLA moc nečteš, zkus třeba poslední číslo české verze Autocaru, je tam s 1,6 TDI...
Zákazník si může vybrat... a je z čeho, kdo chce může mít dokonce i ten inovovaný třívalec, který tu čistě "náhodou" zmiňuješ...
Ale já přece nemyslím jen přesně tyhle 18" z ST. Podívej se kolik kol má Ford jako jejich různých variací a rozměrů, včetně designu pouhých krytů "plechových" kol..., zrovna na tom tvém odkazu je (na tom S-MAXU) jedna z těchto variací na stále stejné téma...
Tak asi ty testy nového POLA moc nečteš, zkus třeba poslední číslo české verze Autocaru, je tam s 1,6 TDI...
Zákazník si může vybrat... a je z čeho, kdo chce může mít dokonce i ten inovovaný třívalec, který tu čistě "náhodou" zmiňuješ...
Nechápu, proč tě to trápí? Copak ty by sis někdy koupil ford? No já tomu nevěřím 😉
Člověk by musel být opravdu velkej fanatik s V na levý půlce a W na pravý, aby odolal GéTéčku anebo Shelby GT a dal přednost vrcholu sportovní nabídky u VW a to Sciroccu R 😉
No, moc ti nerozumím, ale i ford má klenoty za který bych se nestyděl, ale v týhle rovině asi ne. 😉 Lejbl nee, to je kulantní tvor, co sází na kvalitní jistotu. 😉
V jiný rovině můžu jmenovat třeba F-150 😉 Že by měl to tetování? >😁 Ale nebudu se unáhlovat a počkám jak se vyjádří... 😄
F stopade a výš je ta jiná rovina... to je mazel ve svý kategorii a to jsou hovada o který bych nechtěl přijít. V rovině lejbla se bavím o klasice...
Taky už zrovna tebe živě vidím, jak trháš objednávku na X6 za volantem nového F-150... >😁
...prý nechtěl bych o ně přijít... >😒]
...prý nechtěl bych o ně přijít... >😒]
No jo, ale to GT, nebo Shelby mají do evropské Ford klasiky hooodně daleko..., ale myslím, že i z té bych některé Fordy "vydržel" mnohem pravděpodobněji než třeba zrovna Navtech... 😉 >😒]
blá blá blá
pro (nevěřícího) Deadlifta -
😉
Autocar (38/09) o POLU 1,6 TDI: "Na silnici se chová jako o třídu větší auto"..."Nejvíc vás ale ohromí kvalita jízdy."..."Navíc je tu dost místa - ve čtyřech jsme se v pohodě vešli a zvládli cestu do jižních Čech."...
😉
Autocar (38/09) o POLU 1,6 TDI: "Na silnici se chová jako o třídu větší auto"..."Nejvíc vás ale ohromí kvalita jízdy."..."Navíc je tu dost místa - ve čtyřech jsme se v pohodě vešli a zvládli cestu do jižních Čech."...
No vidiš to a přesto všechno je FIESTA lepšim a povedenějšim autem.
..."říkáš" (bez uvedení důvodů) ty... :-!
Je jedno, co si myslí svět. Podstatné je, že Fiesta je lepší než Polo >😁
Ten, kdo nepozná, že Fiesta je lepší, musí hledat chybu u sebe. Když všichni autorecenzenti vyřknou ortel, že Polo je lepší, znamená to, že nedokáží ocenit (ne)kvality Fiesty >😒]
Ten, kdo nepozná, že Fiesta je lepší, musí hledat chybu u sebe. Když všichni autorecenzenti vyřknou ortel, že Polo je lepší, znamená to, že nedokáží ocenit (ne)kvality Fiesty >😒]
Asi tak... 8-s 😉
FORD ma prostě lepši podvozky než VW groupe a to ne jen ve třidě FOCUSU a GOLFU ale i ve třidě malych vozu. FIESTA nabidne srovnatalny komfort jako POLO s lepšimi jizdnimi vlastnostmi ortel několika testu a tohle mužu potvrtit i ja.
Je to tvůj názor, ale já se nad tím "srovnatelným komfortem" Fiesty a Pola "musím" jen mírně pousmát...což je také nejen ortel několika testů, ale i mého osobního srovnání...
A to rozhodně není ten komfort jediné zřetelně lepší hledisko ve prospěch POLA...
A to rozhodně není ten komfort jediné zřetelně lepší hledisko ve prospěch POLA...
Nevim nad čim se pousmivaš když komfort jizdy je opravu velmi podobny zato při rychlejšim najezdu do zatačky nebo v serii zataček je hned jasne kdo ma zde navrch.
Jen dynamičtější charakter podvozku na "celkově" lepší auto (ze dvou) v této třídě, je sakra málo...(viz. o třídu níž F500vs.KA)
Pro někoho může být podstaný pro někoho naopak nikoliv, ale rozhodně to není něco co by bylo v této kategori primárně rozhodující/určující...pro celkovou kvalitu vozu
P.S. Komfort je velmi podobný podle tebe, podle mě a naprosté většiny testů, které jsem četl, nikoli...
Pro někoho může být podstaný pro někoho naopak nikoliv, ale rozhodně to není něco co by bylo v této kategori primárně rozhodující/určující...pro celkovou kvalitu vozu
P.S. Komfort je velmi podobný podle tebe, podle mě a naprosté většiny testů, které jsem četl, nikoli...
Nezlob se na mne, ale pokud si koupím malé auto, tak v něm budu jezdit pravděpodobně sám nebo ve dvou, nejčastěji po městě nebo budu důchodce, toť evropský model zákazníka. Takže prvně ocením po městě pohodlí, utlumení rázů od kol, snesitelný interiér s kvalitním zpracováním, spotřebu, agilitu v nižších rychlostech. Až pak někdy na závěr mě bude zajímat výsledek jízdy v serpentýnách kolem Azurového pobřeží.
Tohle si mnoho novinářů často neuvědomuje a každému předhazuje Forda jako nejlepšího, protože má dynamičtější podvozek.
Tohle si mnoho novinářů často neuvědomuje a každému předhazuje Forda jako nejlepšího, protože má dynamičtější podvozek.
V téhle kategorii jsou pro automobilku nejdůležitější prodeje a ne co napíšou různí pisálci. Kdyby se prodeje řídily testy, tak kdo by pak kupoval Kie, Hyundaie, Renaulty? A dřív se k moci vrátí komunisté než Polo trhne Fiestu v prodejích >😁
Navíc v téhle třídě se o nějakým zážitku z jízdy nedá ani mluvit, ať už je to Fiesta nebo Polo.
Navíc v téhle třídě se o nějakým zážitku z jízdy nedá ani mluvit, ať už je to Fiesta nebo Polo.
A to říkali, že se ten komunismus už nevrátí, socani zas*aní... 8-s >😁
Cos tu teď napsal si dobře zapiš "za uši", hned jak se začne v Evropě prodávat více POLO jak FIESTA, určitě se ozvu... :😉 >😒]
Pokud by stála Fiesta stejně jako POLO, ozval bych se už včera, takhle si ještě musíš "pár dní" počkat... 😉
Pokud by stála Fiesta stejně jako POLO, ozval bych se už včera, takhle si ještě musíš "pár dní" počkat... 😉
Za uši si to psát nemusím, stačí, že jsem to napsal tady 😄 A klidně se ozvi, budu čekat, ale abych se taky dočkal... >😁
Záleží taky odkud autor myslel myslel tu cestu do jižních Čech ve 4, z Ostravy asi ne. A z Benešova to zvládneš v Maluchu taky >😁
Při obecně známém pragocentrismu asi všichni dobře víme odkud jeli...a že to "v pohodě" bylo jem ma poměry dané třídy... 😉
Je mi jasný, že to "v pohodě" bylo myšleno v rámci třídy. Já to ale myslel obecně, tato třída není na nějaký dlouhý cesty..
To určitě ne, např. rozdíl prostornosti POLA a GOLFU je po odhadu z vnějšku, stále (trochu překvapivě) hodně velký...
Jasně, já ač jezdím 99% km sám anebo ve dvou považuju min. nižší střední třídu za nezbytnost. V menším autě se už nedokážu představit 😄
Na tom se shodnem...navíc mám raději tzv. buď, anebo...
Tedy velikostně zajímavé mi připadají auta mižší střední třídy (poměrem vnějších/vnitřních rozměrů), nebo když větší, tak raději už vyšší střední třídu z podobných důvodů...
Střední třída (především v prémii) pro mě není moc zajímavá poměrem ceny a prostoru...
Tedy velikostně zajímavé mi připadají auta mižší střední třídy (poměrem vnějších/vnitřních rozměrů), nebo když větší, tak raději už vyšší střední třídu z podobných důvodů...
Střední třída (především v prémii) pro mě není moc zajímavá poměrem ceny a prostoru...
Se střední třídou to vidím podobně, než střední (stejně se mi vyloženě líbí jen Mercedes C), tak bych volil vyšší střední. A6 i V70 jsou krásný kombíky, a mohl bych taky jednou svézt i psa 😄 Ale tohle zatím neřeším, nejdřív tak za 5 let...
Mě docela "bere" A6 allroad, ale ne jako nějaké "nízké" SUV z kombíku..., ale jako pěkný luxusní crossover...
Ja bych volil X6 od roztočene vrtule a k tomu něco od ASTNA.
To mě zaujal jiný crossover,sice ne vzhledem a luxusem už vůbec, ale jízdou předchozí generace Foresteru XT. Mohl jsi s tím na všechny cesty a na silnici ti nestačil žádný hothatch do 200km/h aniž bys řešil nějaký výmoly. Byl to ďábelskej nezmar,akorát mu chyběla šestka.
uhm, a kde je tam písané priame porovnanie s Fiestou?
V posledni době bylo v našich automobil. časopisech dost testu noveho POLA a tam kde zminili FIESTU tak napsali že POLO nema špatne jizdni vlastnosti ale kvalit FIESTY nedosahuje.
Ono je lepší ty testy číst celé (teda pokud jich čteš opravdu dost, jak píšeš), ne jen to co se tam případnému čtenáři líbí, nebo mu vyhovuje.
Jízdní vlastnosti Fiesty chválí jen po stránce dynamičtější jízdy, což je jediný podstatný argument pro ni, naopak u komfortu, zpracování a celkové kvality auta (odpovídající vozům o třídu výš) nemá Fiesta Polu prakticky čím konkurovat..., tedy kromě ceny a některých vybraných (především "nižších") motorizací...
Jízdní vlastnosti Fiesty chválí jen po stránce dynamičtější jízdy, což je jediný podstatný argument pro ni, naopak u komfortu, zpracování a celkové kvality auta (odpovídající vozům o třídu výš) nemá Fiesta Polu prakticky čím konkurovat..., tedy kromě ceny a některých vybraných (především "nižších") motorizací...
No nevim ale navrch ma nejen fiesta ale i sestra ibiza. Polo je takova měkota prostě nabizi pouze komfort kdežto jak fiesta tak ibiza jsou jak komfortni tak nabidnou i lepši jizdu tzn. lepe slazeny podvozek. Polo je auto dobre tak pro ženske a to naznačuje i řizeni ktere sice neni ani v jednom buhvijake ale polo ho ma jednoznačně nejpřeposilovanějši a ja osobně jsem si snim vubec nepokecal.
Řešíte podle mě zbytečnosti, kdo chce malé auto, stejně vybírá především podle designu a ceny a ne jestli je některé o trochu pohodlnější nebo rychlejší v zatáčkách...
Polo nebo Fiestu nekupují žádní fajnšmekři. Tohle srovnání si nechme až přijde Fiesta ST a Polo GTI 😉 😉
Polo nebo Fiestu nekupují žádní fajnšmekři. Tohle srovnání si nechme až přijde Fiesta ST a Polo GTI 😉 😉
Tady se přece řeší většinou "zbytečnosti" a neříkej mi, že zrovna ty sis toho ještě nevšiml... 😉
Ano, v této třídě je design a cena velmi podstatná, i proto také tvrdím, že jen "dynamičtější" podvozek není v této třídě celkově určující...
Ano, v této třídě je design a cena velmi podstatná, i proto také tvrdím, že jen "dynamičtější" podvozek není v této třídě celkově určující...
Hold VW se nepovedlo to co FORDU a chapu že u nas si to hodně lidi neumi přiznat.
Co se VW nepovedlo? Nové POLO? >😒]
Je tam i teorie o novinářské konspiraci...
Tobě to POLO nějak těžce leží v žaludku... 😉
[odkaz]
Je tam i teorie o novinářské konspiraci...
Tobě to POLO nějak těžce leží v žaludku... 😉
[odkaz]
Neleži. Jen pišu jak se věci maji. POLO je dobre auto ale neni to nic světoborneho jak se předpovidalo a co se od něho očekavalo a mě navic i sklamalo některymi vlastnostmi a upřimně mě jako mužske časti se vice zamlouva IBIZA. Od AUTO.CZ je pro mě vice testem ikdyž to neni 100% test [odkaz] než ten ktery si dal ty a teměř se me pocity s nim shoduji.
Ty první jízdní dojmy dobře znám...
Je pod nima docela žhavá diskuse... 😄
A co poslední test POLA 1,6TDI ve čtvrtečním Autocaru (ze kterého jsem tu stručně citoval Deadliftovi...)
Ten dopadl velmi dobře...
Četl jsi ho?
Je pod nima docela žhavá diskuse... 😄
A co poslední test POLA 1,6TDI ve čtvrtečním Autocaru (ze kterého jsem tu stručně citoval Deadliftovi...)
Ten dopadl velmi dobře...
Četl jsi ho?
To ne nečetl ale v posledni době je těch testu opravdu dost a ja je čtu ve čtenařskych klubech jako TESCO apod >😁. Ja vybiram auto z nižši středni ale auta z B segmentu mě taky zaujala protože velky kufr nepotřebuji a mista je v nich dost. Když mam byt upřimny tak FIESTU bych nebral protože mi nevyhovovaly sesle jinak opravdu vyborne auto. PoLo to bylo pro mě opravdu sklamani protože mijizdně nic moc neřeklo opravdu spiše ženska zaležitost. Řidil jsem ale i IBIZU a ta mi sedla nejvic opravdu parada jak jizdně,dostačujicim komfortem,řizenim,paradni sedadla,skvěly volant ten v polu nic moc moli použit z golfa a řazenim. Řazeni v POLU bylo promě taky sklamanim protože potom co jsem všude četl chvalu na vw převodovky jsem čekal opravdu vic a např. ibiza je natom lip což se divim a navic tvar a vzhled řadičky v polu je opravdu opruz.
Já ti to řeknu taky upřímně...😒br />
POLO (ani jiné auto v této třídě) bych si taky nekoupil, protože se tam jednak skoro nevejdu (193cm) a za mě už si nesedne ani dítě..., ale hlavní důvod je ten, že za velmi podobné peníze můžu mít skvělý Golf, který je jen o něco větší zvenku, ale nesrovnatelně větší uvnitř..., ale toho Golfa bych taky nakonec nekoupil, protože za o něco větší obnos můžu mít rovnou Golfa GTI, což je i proti výbornému Golfu, auto o level výš a ve své třídě a ceně nemá konkurenci ani u prémie...
No tak mi řekni proč vlastně nejdeš do té Ibizy...
Mimochodem ty křesla byly opravdu jediná věc, která ti vadila v interiéru Fiesty...?
No tak mi řekni proč vlastně nejdeš do té Ibizy...
Mimochodem ty křesla byly opravdu jediná věc, která ti vadila v interiéru Fiesty...?
Stejně asi nakonec zustanu u te nižši středni. Jinak vzhled exterieru se mi libi u všech třech ikdyž každy je je uplně jiny. V interieru už je to jine tam mě nejvic oslovuje nejmeně prakticka ibiza kterou hodně lidi považuje za přeplastovanou ale mě se sportovnějši vzhled prostě libi. S fiestou nemam orpvadu problem a plati u ni že ve skutečnosti je to lepši než na foto až na divnějši budiky. Nejhuř je natom polo ktere je nejpraktičtějši opět skvěle hlavně pro ženy a jejich drobnosti ale přpada mi že interier byl navrhovan v 90 letech. Nudny bez jakehokoliv napadu prostě něco čim by zaujal což je škoda protože zvenku je to jina kava.
To jo, ale tohle už je zbytečná "zbytečnost" 😄
V téhle třídě nechť určí prodeje, kdo je nejlepší 😉
V téhle třídě nechť určí prodeje, kdo je nejlepší 😉
Já bych neřekl, že POLO je auto jen pro ženy, naopak co se např. designu a celkového dojmu z auta týče, určitě bych si jako chlap připadal méněnepatřičně v novém Polu, než ve Fiestě, i když o autu v této třídě bych obecně ani neuvažoval...
Na druhou stranu tahle velikost aut, už se i u nás prodává dost i pro "manželky s dětma" a těm zmiňovaný komfort podvozku i celého auta bude spíš vyhovovat...
A ta měkkost Pola (kterou tak trochu zveličuješ) může být zrovna na českých cestách (a ve větších městech kam také patří) i výrazná výhoda, zvlášť v této relativně lehké a malé třídě...
Na druhou stranu tahle velikost aut, už se i u nás prodává dost i pro "manželky s dětma" a těm zmiňovaný komfort podvozku i celého auta bude spíš vyhovovat...
A ta měkkost Pola (kterou tak trochu zveličuješ) může být zrovna na českých cestách (a ve větších městech kam také patří) i výrazná výhoda, zvlášť v této relativně lehké a malé třídě...
VW udělalo čistě komfortni auto takže tak je to dobře ? Kdyby si fiesta s polem prohodily podvozky tak by opět polo bylo natom lip protože ma vyvaženějši jizdni vlastnosti. Kdyby polo mělo podvozek předchozi fiesty tak by bylo opět nejlepši protože.......
Z testu POLA (o podvozku)😒br />
"To je důsledek modifikovaného a výborně nastaveného podvozku s vynikající schopností vyžehlit i velké nerovnosti. Posunutí přední nápravy a přepracování předního a zadního zavěšení způsobilo, že Polo nyní poskytuje snad největší komfort ze všech malých hatchbacků, ale stejně dobře si vede i z hlediska jízdní stability. Že má Polo našlápnuto stát se nejkomfortnějším, ale zároveň nejzábavnějším malých hatchbackem dokazuje i skutečnost, že se mi prakticky nepodařilo rozblikat stabilizační systém. Snahy postavit auto na čumák a vyvést v zatáčce z míry končily většinou sporadickým zapískáním pneumatik."
Nevim jestli si řidil i fiestu protože jestly ano tak bys poznal určitě rozdil ve prospěch fiesty ktera jak už jsem psal je jak komfortni tak se s ni da i vice "vyblbnout" jen ji k tomu zatim chybi motor tak jako polu. A jsou to auta ktere jsou u nas zatim nejprodavanějši takže neslouži pouza jako druhe auto do rodiny.
PS: když je u nas vice než jinde třeba komfortnějši podvozek tak proč sis nepořidil nějakeho frantika ?
PS: když je u nas vice než jinde třeba komfortnějši podvozek tak proč sis nepořidil nějakeho frantika ?
Frantíci mě obecně neberou, ale já si přece nevybírám auto primárně jen podle podvozku, ty snad ano? To je jen část auta...mnohem podstatnější je určitá harmonie celku a to neplatí jen u aut...
To by se potom musely prodávat např. v prémii jen BMW, ale ani tam jak vidíš (podle prodejů) není podvozek (u BMW dokonce podvozek + motor) "všechno"....
To by se potom musely prodávat např. v prémii jen BMW, ale ani tam jak vidíš (podle prodejů) není podvozek (u BMW dokonce podvozek + motor) "všechno"....
No a pravě ta harmonie podvozku mi u pola chybi jako např. u focusu ktery jsem měl možnost řidit nebo u golfu ktery jsem sice neřidil ale věřim že tam to bude taky vyrovnanějši než u toho pola. Ale u těchto aut je jizda vubec na jine urovni.
...a proto opusť vody "malé" třídy a lov raději o třídu výš, v kompaktech...a začni třeba tím svezením v Golfu6...
a já psal přece o celkové harmonii auta, nejen o harmonii samotného podvozku...
a já psal přece o celkové harmonii auta, nejen o harmonii samotného podvozku...
Si piš že opustim ale vyběr začne začatkem přištiho roku tak uvidime jaka bude nabidka a jak moc zasahne druha pulka protože posledni dobou se nějak moc interesuje. Asi ji koupim psa a bude klid. >😁
Jako že koupíš psa a ten ji sežere i s tchýní... 8-s >😒]
To bude muset být hodně ostrá čivava >😁
To zas ne kdo by se o mě staral a i chuť na sex mě ještě nepřešel ale na druhou stranu si mužu zvolit vlastni tempo. >😁
To každopádně a navíc si přece vezmeš fenku, neee... :😉 >😁
A navíc jak říká Bolek: "...šuk.ání je pro děcka...chlapi si vypijou..."
8-s >😒]
A navíc jak říká Bolek: "...šuk.ání je pro děcka...chlapi si vypijou..."
8-s >😒]
Nakonec skončim v golfu s fenkou na sedadle spolujezdce. No necham se překvapit co si na mě připravy budoucnost kterou mi zde předurčuješ.
Lepší v Golfu jen s fenkou na sedadle spolujezdce, než s babou a 2-3mi "sousedovými" haranty napsanými na tebe... >😒]
Tak to už je horror nehorazny ale bohužel znam takovy připad dobraka od srdce. Jinak jsme rozjeli slušne OT a ja to vzdavam a padim za fenkou do boudy. GOOD NIGHT.
Do nákupu auta si nenech mluvit, ale nakonec stejně pořídíš kombíka, když už plánuješ psa >😁
Nenech si mluvit vůbec do ničeho...a neboj, auto i dítě (místo psa) ti stejně vybere žena... >😒]
Uvidíme, za...... podle mě to historie zhodnotí jako přehmat.
Zdroj😒br /> [odkaz]
Doufám, že stačí. Uznávám, že "potenciální" by bylo naprosto nekonfliktní, ale snad se tolik nestalo :-!
(Stejně je to hnusný!)