Novinky
pelikoš
0
musíš vzít v potaz,že ten motor je taky lehčí.a pro normální ježdění stačí i ta 1,5(ikdyž žádný letec)
Přejít do diskuze
jo,qashqai zraje jako víno(už se těším na novou genenraci)výborná cena,velká výbava,prostě leader třídy...
p.s.jak poznáš z fotek kvalitu materiálu mě udivuje 😉
p.s.jak poznáš z fotek kvalitu materiálu mě udivuje 😉
Tych 20 koni mu ale bude chybat. 2.0dCi je o radosti a bezpecnosti.
Ja sa na +2 verzii pohybujem na jar a jesen okolo 6,8 a v lete/zime 7,3.
Tieto nove cisla vyzeraju sice super, ale aj tak - 20 koni dole, no neviem neviem...
Ja sa na +2 verzii pohybujem na jar a jesen okolo 6,8 a v lete/zime 7,3.
Tieto nove cisla vyzeraju sice super, ale aj tak - 20 koni dole, no neviem neviem...
Mam ho skoro rok, design interieru je fakt zly, ale co sa tyka kvality, nie je to az tak zle.
Pre chlapa, ale rozhodne +2 verziu - tak ako u nas 😄
Pre chlapa, ale rozhodne +2 verziu - tak ako u nas 😄
Je pravdou, že Nissan v současné době dle aktuálního ceníku, od 1.9.2011, model Qashqai s motorem 1,6 dCi a převodovkou CVT nemá v nabídce, ale domnívám se, že tento model bude brzy následovat, protože Nissan pro model Qashqai v současné době nenabízí ani systém Around View Monitor, přitom dle zveřejněných fotografií se tento systém na modelu Qashqai nachází, takže je jen otázkou času, kdy se model Qashqai 1,6 dCi Pure Drive s převodovkou CVT objeví na trhu. Převodovka CVT je v současné době nabízena pro motorizaci 2,0i, nikoliv 1,6i, jak je uvedeno ve článku, motor 1,6i je v současné době možno pořídit pouze s funkcí Stop/Start. Což mě opět přesvědčuje o budoucím modelu Qashqai 1,6 dCi Pure Drive CVT se systémem Around View Monitor. P.S.: Kdo si počká, ten se dočká. Pokud bych chtěl kupovat Qashqai, tak bych si počkal. Zdravím všechny čitatele. J.
Tohle je moc povedené auto, jak designem, tak jízdně - ideální SUV pro manželku. Co ale prostě nemůžu překousnout je ten interiér - plasty jsou hnusný už z fotek, v reálu to tak špatné není, ale bojím se, že se hodně rychle opotřebují.
Zatím to tak je, ale třeba má Auto.cz lepší informace. jinak je ale tento článek zavádějící. U Nissanu jde o označení standardního motoru. Proto srovnání s nějakými eko verzemi, kde se úspor dosahuje výše ucedenými fintami je trochu mimo. Navíc mně osobně přijde zpúsob, kdy se nižší spotřeby dosáhne díky motoru složitější než finty s pneu, převodovkou, snížení podvozku,....
Prostě v tomto případě nejde o nějakou eko verzi, ale o standardní model se standardním motorem. Auto.cz to jen trochu pomotalo.
Prostě v tomto případě nejde o nějakou eko verzi, ale o standardní model se standardním motorem. Auto.cz to jen trochu pomotalo.
hmmm, tak se s autorem domluvte, jak to je, a dejte vedet, diesel s cvt by me zajimal...