Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeep Wrangler 3,6 V6 Pentastar: Nový šestiválec i pro Evropu

Chrysler dává nový Pentastar do všech možných modelů. Neunikl mu ani terénní klasik Jeep Wrangler, který si budou moci koupit také Evropané.
Zpět na článek
4. 9. 2011 09:51
4. 9. 2011 11:11
4. 9. 2011 15:12
4. 9. 2011 21:12
4. 9. 2011 21:54
4. 9. 2011 13:05
Avatar - Machýrek
4. 9. 2011 09:51
Konecne!
..no konecne, uz se tesim. ..vetsimu rozsireni techto vozu u nas krome utilitarniho zamereni (a tomu odpovidajicimu zpracovani a moznosti vybavy) brani zejmena stavajici motorizace a prevodovky, ktere po vyzkouseni musely odradit nejednoho zajemce. Takze za me palec nahoru :yes:
Rozbalit vlákno
8
4. 9. 2011 11:11
Re: Konecne!
Nechápu proč jásáš. Tobě snad něco vadilo na předchozí motorizaci a převodovce? Většímu rozšířění hlavně schází dva válce, kůže a automatická klima - pak už to bude bez jediný chyby
Avatar - Vencos
4. 9. 2011 15:12
Re: Konecne!
No, italskej chrochták. To by soudnej člověk nechtěl ani v traktoru,natož v autě.
Dva válce navíc nikdy nedostane, páč je ani nikdy neměl a jsou tam vlastně na nic :-)
4. 9. 2011 21:12
Re: Konecne!
Ty budeš dobrej eda. Co je na italských motorech špatného? Vsadím se, že si v životě s žádným nejel.
Avatar - Vencos
4. 9. 2011 21:54
Re: Konecne!
Na italských benzínových motorech od italů samozřejmě není nic špatného. Mají krásný zvuk, rádi se vytáčí a vůbec jsou úžasné. Proti těm nemůžu říct B. Sám jsem měl Fiat 127 a ten byl úžasný, potažmo nám Garáží projde sposuta jen italských aut (všichni kamarádi jsou na "italy", jen já jsem ten "amík")

S VM Motori dýzlem jsem jel, párkrát a ve 2000 voyageru,ale jel. No, typickej trkator, kraválu na špunty do uší a tak dále,klepe se to jak patnáctka před prvnim sexem. Jedním slovem hrůza. Což není vlastně nic špatného, takové jsou vlastnosti dýzlu,ať je z němec,nebo třeba ze Států.

Upřímně, myslím že nový VM motori dýzl je určitě v rámci (ne) možností téhle slepé vývojové koleje osobních aut, jistě velice dobrý motor. ASpoň ten co teď dávaj do Grand Cherokee. Prý je to i docela kultivovaný a tak podobně.

Ruku na srdce, vy byste si koupili americké terénní auto se smrdutým chrochtákem? (že je z itálie vypustme) Wrangler s dýzlem? Vždyť to by bylo jako ženská s penisem, prostě to tam nepatří. A kolikrát to i smrdí,že? (nafta)

Takže já jásám taky. Konečně si i evropani můžou koupit Wranglewra s normálním motorem a nemusej čuchat ten smrad.
Avatar - Glaukos
4. 9. 2011 13:05
Re: Konecne!
Pentastar je určitě skvělý motor, ale tak do Švýcarska, jinak by to chtělo stejný výkon, ale v naftě
Avatar - Barrichello
5. 9. 2011 09:23
Re: Konecne!
Ten nebude ale, takže smůla.
Avatar - Barrichello
5. 9. 2011 09:22
Re: Konecne!
Stávající motor, který tvoří 99% ofiko prodejů tam zůstane, tedy 2,8 CRD VM Motori jen mírně vylepšen.

Akorát bude místo 4st. převodovky 5ti.

Většímu rozšíření brání nulová reklama, bídný marketing a lži, polopravdy a dogmata kolem US aut.

To první se po příchodu fiatu nezměnilo, to druhé je boj na dlouhou trat a bez osvěty to nepůjde.
Náštěstí Wranlger má řadu příznivců a existuje i mnoho klubů sdružujících tyto fandy.

Takže si nedělej žádné iluze.
to by se na to muselo jít jinak, ne tak jak dosud fiat předvádí
5. 9. 2011 22:07
Re: Konecne!
Příchod Pentastaru, stejně jako novou (konečně ne 4stupňovou) převodovku oceňuji. To je určitě správný krok... Reklamu podle mně Wrangler nepotřebuje, to auto je legenda, reklama by podle mně skoro až degradovala automobil jako takový... Jinak lži, polopravdy a dogmata je sice problém US aut, ale nikoliv právě Wrangleru - ten si na nic nehraje a to, co u něj majitel dostane, je vidět na první pohled... Navíc, Wrangler nikdy nebyl masově prodávaný (alespoň ne v Evropě), na tohle auto musíte jinak smýšlet (jaksi americky :-) ), u něj se jedná o zkrátka volbu srdcem, ne rozumem... Takže proč měnit jeho počty na silnicích pomocí nějakých "násilných" metod typu reklamy? Já bych to nechal tak, jak to je...