Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Fluence: Další snížení cen, základ za 279.900,-Kč

Renault plošně snížil ceny všech stupňů výbav a motorizací sedanu Fluence o dalších 10.000,- Kč.
Zpět na článek
5. 9. 2011 11:14
neregistrovaný "RayBan"
5. 9. 2011 17:23
neregistrovaný "RayBan"
5. 9. 2011 18:58
5. 9. 2011 11:00
Bravo Renault
Neskutečný kus auta vybaveného auta za tyhle peníze. Narozdíl od Logana či Thalie v něm člověk ani nevypadá jako zchudlý příbuzný či důchodce co jede na chalupu. Renault je bravurní v tom, jak umí efektivizovat náklady a v Turecku vyrobit velký auta za peníze, za které to v Evropě nejde. A dealerům jak umí osekat marže (z jednoho kusu budou mít maximálně 5000 Kč, u Thálií měli jen 2000,-Kč).
Rozbalit vlákno
17
5. 9. 2011 11:11
Re: Bravo Renault
Zjevně se Renault trefil na cílovou skupinu - vzhled především a hlavně nevypadat jako chudý příbuzný ;-\
5. 9. 2011 15:53
Re: Bravo Renault
Ano, máš naprostou pravdu. Je to proto, že taková cílové skupina existuje. Nekoupis by sis Fluence? Fajn. Upřímně, já také ne. Ale co ti na tom, probůh, tak vadí?

Za cenu hluboko pod 300t si zájemce může koupit lowendový vůz, hybrid předchozí a dnešní generace Meganu, s délkou přes 4,5 m, plnou, opakuji plnou bezpečností výbavou, s klimou a rádiem. Laskavě si uvědom, co jsi za tyto peníze mohl mít před třemi lety...

Jediné, co mě osobně na tomto marketingovém postupu vadí je smazávání odlišného vnímání lowendových Genaration a Fluence vs. plnohodnotný Megane.
5. 9. 2011 16:54
Re: Bravo Renault
Mně jenom přijde smutné, že si někdo nekupuje auto pro sebe, ale obdiv sousedů. Za to auto nemůže, já proti němu obecně nic nemám. Docela se mně líbí, není to vůbec žádná ultra***. Jenom ta touha "nebýt chdým příbuzným" je nepochopitelná a vůbec snaha dělat z něho limuzínu.
5. 9. 2011 17:02
Re: Bravo Renault
Tyto pozéry také opravdu nemusím. Nicméně si nemyslím, že těchto kupců je většina. Naopak - pokud se vžiješ do role někoho, kdo kupuje nové auto jednou za 8-10 let (za +/- 300t), vezmi si, v čem dosud jezdil. První Thalia, osekaná, základní Fabie apod. Pro tyto lidí je Fluence úplně jiný vesmír. Jejich přehnané nadšení umím pochopit.

Limuzínu z toho dělá Renault svou reklamní kampaní, která je příšerná. Nemyslím, že by tomu jakýkoli rozumný člověk věřil.
5. 9. 2011 21:26
Re: Bravo Renault
Ale nesmysl. To není jen vzhled. Pokud by to byl vzhled, bylo by to jaké ve své době Octavia 1.4, která ale před x lety stála o sto tisíc víc. Objektivně, je umění navrhnout, vyrobit, dovézt z Turecka a prodat přes dealerskou síť auto, které je takto velké, takto vybavené, má takto silný motor a tuto výbavu. Vyrobit luxusní AMG C63 s cenovnkou 2 miliony mi připadá o dost snazší. Největší umění automobilismu bylo vymyslet a zorganizovat výrobu Fordu T, ne vyrobit Bugatti Royale.
5. 9. 2011 23:13
Re: Bravo Renault
Naprostý souhlas. Mimochodem, to Bugatti Royale jsem na vlastní oči viděl v muzeu v Mulhousu (či jak se to píše) - famózní setkání. To je král aut.
neregistrovaný "RayBan"
5. 9. 2011 11:14
Re: Bravo Renault
Osekat dealerům marže je prasárna největšího kalibru. Renaultu ČR patří :no:

Líbilo by se ti, kdyby ti manažer snížil plat na 2.000 Kč/měs. jen proto, že chce levně prodávat zákazníkům ?
Avatar - Ricardo
5. 9. 2011 12:07
Re: Bravo Renault
Když z toho prodejce dostane třeba 200 korun, tak mu stačí měsíčně prodat takových 200-300 thálií >:-[] 8-s
5. 9. 2011 16:01
Re: Bravo Renault
A proč jsou tedy showroomy Renaultu v každém větším městě? Nevšiml jsem si, že by jich nějak hromadně ubývalo. Takže se to majitelům stále vyplatí, ne? Nefunguje náhodou takhle nějak trží ekonomika?
5. 9. 2011 16:54
Re: Bravo Renault
Teoreticky, nikdo ty dealery nenutí prodávat přímo a jen Renaulty, nemýlím-li se?
neregistrovaný "RayBan"
5. 9. 2011 17:23
Re: Bravo Renault
Právě že nutí, opět Renault ČR pod hrozbou ztráty dealerství.
Avatar - Dinar
5. 9. 2011 12:34
Re: Bravo Renault
"...v něm člověk ani nevypadá jako zchudlý příbuzný či důchodce co jede na chalupu." Zajímavé, já si, vidím-li na silnici fluence, říkám naopak přesně tohle. Totiž, tu variantu v černé perleti se sníženým podvozkem, osmnáctkami, chromem kam se podíváš (myslím tu z reklam ve stylu, "do klubu, Alfréde") jsem ještě naživo neviděl. ;-)
5. 9. 2011 16:03
Re: Bravo Renault
Já bych si tedy nikoho v zemi s průmernou čistou mzdou pod 20t, kdo si pořídí nové auto, nikdy nedovolil považovat za zchudlého. To je přinejmenším hloupé.
5. 9. 2011 18:58
Re: Bravo Renault
Souhlasím, kromě toho, vlastníctví auta toho kterého auta je také otázkou životních priorit. :yes:
5. 9. 2011 23:27
Re: Bravo Renault
To rozhodně :yes:
5. 9. 2011 16:55
Re: Bravo Renault
Co jsem slyšel, a po pohledu na stránky německého Renaultu, tak jde spíše o agresivní cenovou politiku Renaultu v ČR, než celkově.
5. 9. 2011 17:05
Re: Bravo Renault
To je to, co zde řada lidí neumí, nebo nechce, pochopit. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
5. 9. 2011 12:42
Rendlík kráčí od deseti k pěti
Víte, ono vyrobit takove auto take neco stoji... A neustaly tlak na snizovani ceny produktu, ktery ma na trhu relativne spatnou povest vede nutne k poklesu schopnosti vyrobce splacet sve zavazky a tedy k nutnym usporam ve vyrobe (mezi jinymi byva pravidlem predevsim nahrazovani zkusenych pracovniku levnymi neumeteli) coz vede k dalsimu snizeni kvality, s tim souvisejicimu opetnemu snizeni zajmu zakazniku - a s tim se u rendliku opet bojuje snizenim ceny...
Je to spirala upadku, ze ktere obvykle je jen jedno konecne vychodisko - bankrot.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - KANKUNEN
5. 9. 2011 12:53
Re: Rendlík kráčí od deseti k pěti
Renault se cpe tam kde patří Korea a Korea se dostane na místo Renaultu. Vlastně vlajková loď Renaultu je korejec.
5. 9. 2011 13:05
Re: Rendlík kráčí od deseti k pěti
hmmm to by, ale niekto musel vedieť čo je Fluence zač. Megane II v inej krabičke, kde vývoj je už 5x zaplatený, diely sú skoro zadarmo plus lacná pracovná sila v Turecku. Tí robotníci sú podľa mňa to najspolahlivejšie čo je na tom aute.
Mám Tháliu vyrobenú v Turecku a za 6 rokov žiaden problém. Naproti tomu pri dvojročnom Megane III (vyrobenom v španielsku) poznám cestu do servisu naspamäť.
Avatar - petrumr
5. 9. 2011 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 9. 2011 15:58
Re: Rendlík kráčí od deseti k pěti
Tak teď si nám to vysvětlil, ekonome...
Avatar - Ronault.
5. 9. 2011 18:27
Re: Rendlík kráčí od deseti k pěti
Ádo, jsem tu již pár let, přesně čtyři roky, a už tehdy jsi říkal, že dáváš Renaultu rok, maximálně dva, pak příjde bankrot. Dovoluji si tvrdit, že nepracuješ v prognostickém ústavu, viď? >:-[] >:D
5. 9. 2011 19:04
Re: Rendlík kráčí od deseti k pěti
Tvrit takový odvážný názor o jedné z největších evropských automobilek by mělo být podepřeno relevantními důkazy. Ty jaksi chybějí, čili -hospodské žvásty! :no: :no:
Poku někomu francouzské auta tak lezou krkem, že se namáhá psát blbosti, je to na druhé straně v pořádku. :yes:
Avatar - ryman
6. 9. 2011 04:14
Re: Rendlík kráčí od deseti k pěti
jeste ze spokojene majitele rendliku nejaka povest a cenovy targeting vubec netrapi. a tve predpovedi o bankrotu jsou jaksi liche uz z toho duvodu, ze renault byl v minulem roce evropskou dvojkou a kdo se trochu vyzna v byznysu vi, ze at je firma sebevic zadluzena, tak pokud porad financuje svuj majetek z urcite casti ze sveho, prodava tisice kusu a vyroba bezi, nemuze zbankrotovat. takze zanech svych prognostickych analyz a radeji se nadale venuj rozborum na tema kompresni pomer a efektivita TDIcek.
5. 9. 2011 19:27
No nevypadá nejhůř...
... ale pokud bych se rozhodl koupit sedan (což neni pravděpodobné) a rozhodl bych se právě pro Fluence, asi bych vybíral mezi 1.5dCi Privilege a 2.0 16V Privilage. Nejspíš bych nakonec šel do toho benzinu. Tak nějak mi to jde v tomuhle autu líp než ten diesel...
Rozbalit vlákno
1
5. 9. 2011 23:25
Re: No nevypadá nejhůř...
Pokud bych měl na 1,5DCi nebo na 2,0, šel už bych do plnohodnotného Meganu. Asi kombík, ten je opravdu pěkný. ;-)