Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Rozhovor Auto.cz: O budoucnosti Kia Europe s Benny Oeyenem

18 komentářů

Avatar - Katikakus
Katikakus
Takze jste na tom ted oba stejne... >😒]
Avatar - Katikakus
Katikakus
A jak to souvisi s tim, co jsem napsal???
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
Ztratil jsi poslední soudnost?
figurka
Passat je prémie ?
Dixik2
Jeden kamarád má hodně věrohodné informace,jak od škodovky,tak od Kie. :-!
Michal Stehnij
Nevím co je k smíchu, představením i40 na toto pole Hyundai vstoupila, uvidíme jak se jí bude dařit, kvalitou zpracování a použitými plasty v interiéru se může Passatu směle rovnat. Pak už je to jenom o tom, jestli se někomu líbí uhlazené linie Passatu, nebo Fluidic sculpture Hyundai. Sám jsem na prodeje tohoto modelu zvědavý. Navíc nechápu, proč by ta která značka neměla mít ambiciozní cíle, takže váš posměšek není ničím jiným než důkazem vlastní hlouposti.
Avatar - Guttalax
Guttalax
[odkaz]
_patrik
Měl by, ale u automobilové konfekce to zas tak doslova neplatí, nejsou to žádná grand turisma a už vůbec ne supersporty, žejo, ale normální převažedla na lidi a bagáž. Takže já rozlišuju svůj pocit nespokojenosti např. u Velosteru, který byl avizovaný jako kvazi-kupé se sportovním duchem, od tolerance vůči normální produkci. Nějaké ty dynamizující prvky pentlí designéři na běžná auta u Fordu, Renaultu, Opelu, tak proč ne u Kie. Prozatím se o něčem takovém dá trochu mluvit u nového Ria (když vynecháme povinné svaly nasazené na Sportage a Sorento) a s přivřeným okem u (dožívajících) Forte Coupé a evropského bratrance pro_cee'du. Na Riu je ta stylizace imho zcela v pořádku, protože se ukazuje, že podvozek byl naladěný pečlivě a dobře a bude schopen dalšího vývoje směrem ke sportovnímu chování. Není nutno ani vteřinu pochybovat, že Schreyer má na prkně (jestli ne už někde v modelárně a dál) něco s výrazně sportovnější koncepcí, protože sporťáky jsou jeho oblíbený šálek. Myslím, že brzy uvidíme ve Frankfurtu, co má za lubem. Je to celé samozřejmě posun filozofie designu značky, protože ještě před nějakými 5 lety stála na filozofii "cihly", ale v poslední době zřetelně sílí tendence ji dynamizovat.
100oktanu
Na tuhle blbost jsi přišel kde?
_patrik
Hyundai přišel s konceptem "modern premium" už někdy loni v zimě. V zásadě jde o to, že Hyundai se chystá těžit ze stále rostoucích prodejů a povědomí o značce a přesunout váhu prezentace z argumentu "cena" na argument "kvalita". Je to samozřejmě podpořené tím, že se v Asii a US velmi dobře prodává Genesis a (trochu kupodivu) také Equus. Už jsme se tady o tom bavili a mně se nechce to znova překládat, tady je odkaz pro anglicky gramotné: [odkaz] Je tam i zajímavá poznámka o aerodynamickém tunelu v Namyangu. O té dvouspojce už jsme si tady říkali několikrát: je z vlastního vývoje a už se montuje. Zatím jsem ale neviděl zprávu, kdy se objeví v produkci dodávané do Evropy.
za morom sa dvojspojka ponuka uz s Velosterom, ked sa nemylim, tak ma 6 stupnov
Avatar - Katikakus
Katikakus
Precti si to jeste jednou😒br />
"Pro_cee’d představuje čtvrtinu prodejů, hatchback a kombi se dělí o zbytek přibližně na půl."
ponco84
Hyundai je prémia.... >😁
Dixik2
Měl by být 7 a 8 stupňový.Proč se nezeptali,nevím.
Avatar - Starfighter
Starfighter
Tak jsme se u Ceedu dozvěděli, že 1/4+1/2+1/2=1. A dále, že Hyundai je prémie :😉
Proč nepadla otázka dvojspojkový automat?
pogo26
Je k tomu třeba něco dodávat ? Design by měl přece na venek vyjádřit celkovou podstatu. Takhle je to opravdu jen trapné divadýlko. :no: :no:
Dixik2
Nová Kia Ceed bude uvedena v ČR v dubnu 2012.Je to potvrzené.