Fiesta do terenu - dlouho jsem se tak nezasmál >:D >:D >:D >:D si asi myslíš že Fusion má stejnou karoserii jako stará fiesta a jenom zvedlej podvozek ne >:D >:D >:D. Ale tedˇ vážně musejí mít přece model zapadající mezi fiestu a focuse a to je v současné době dosluhující šampion - fusion takže B-MAX dost důležitý model pro Ford,jinak si myslím že ty Bsloupky tam budou.
kto chce male auto kupi si fiestu a kto chce aspon trosku rodinny van kupi si C-max, stvormetrovy B max dopadne podobne ako modus od renaultu = bez uspechu.
keby ford radsej zapracoval na nejakom peknom SUVecku vacsom od Kugy to by sa mi viacej pacilo ako vytvarat umelo nejaky model Bmax ktory bude zbytocny, rodinne auto to nebude a ani male.
stvormetrova bola aj minula meriva, aktualne je to napr. c3 picasso. Nemyslim si, ze by boli neusesne. Ak by si skusil porovnat vnutorny priestor vyssie uvedenych s fiestou, mozno by si zistil, ze rozdiel je zasadny ( poradim ti- v neprospech fiesty). K tomu si pripocitaj zopar vyhod ako vysii posed, lahsie nastupovanie, lepsi vyhlad, lahsia manipulacia s detmi ked ich hadzes do autosedacky. Samozrejme aj nevyhody - jazdne vlastnosti, spotreba, a vyssia cena
Tato diskusia je uz asi off, ale male MPV mna osobne aspon velmi zaujali, jedno aj mame. Ich existencia je podla mna velmi opodstatnena. Maju mnoho vyhod. Vonkajsou velkostou su na urovni malych aut, vnutornym priestorom je to nieco medzi hatchom a kombi nizsej strednej. Ich vyhoda je ze spajaju vyhody maleho auta v meste a priestranneho auta na dlhych cestach. Za mna mozem povedat, ze jazdne vlastnosti Merivy B urcite nie su handycapom toho auta a prekonavaju mnohe klasicke hatche.
Ford si zřejmě hodně věří v použití (staro)nových technologií svařování kovů a v použití nových vysokopevnostních materiálů (a to je asi dobře), přesto jsem strašně zvědavý na chování (deformace) této karoserie (relativně vysoká, bez "B" sloupků) v nárazových testech (hlavně offset a boční náraz). 8-s
Doufám, že mě přesvědčí a tím ukáže i konkurenci, že investice do vývoje technologií, materiálů, geometrie, ergonomie a celkové mechanické konstrukce vozu je minimálně stejně důležitá jako investice do elektronických asistentů, konektivity či komfortních prvků - pro mě spíše důležitější.
Taky jsem rád, že (nejen) Ford začal brát vážně tepelnou účinnost spalovacích motorů a řeší maximalizaci (nebo aspoň zvýšení) využití spalování fosilních paliv. Upřímně se těším na první svezení s popisovaným motorem. V souvislosti s touto snahou, dostat z kapky benzínu (nebo nafty) co nejvíce ve prospěch člověka, mi však přijde úsměvné, že na opačné straně vah stojí nejprodávanější vůz v USA - Ford F-150, který si s podobnými starostmi vrásky opravdu nedělá. :-!
Pokud v reálu bude toto auto vypadat také tak dobře jak je popisováno v tomto článku, pak věřím, že může dohnat (možná i překonat) svého předchůce v prodejních rekordech. Držím palce. :yes: