Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW a Suzuki spolu nemluví

Zatímco minulý rok to vypadalo, že silné alianci VW-Suzuki nestojí nic v cestě, nyní se stahují mračna.
Zpět na článek
Avatar - Aladeen
14. 1. 2012 20:31
Suzuki robí dobre
Keď bude mat VW suzuki tak prídeme o jednu fantastickú značku ;-\
8. 9. 2011 15:14
Re: Bussines hry
to jsem nerekl ale mam na mysli neco konkretniho napr sx4, swift... celkove ale suzuki neni zadny vrchol automobilove evoluce
neregistrovaný "lamopes"
7. 9. 2011 20:59
Re: Bussines hry
Suzuki je low end?
7. 9. 2011 20:47
Re: Bussines hry
Každou smysluplnou reakci/konekturu (což tato je) vítám... :yes:
Jen na začátek... Osobně děsně nemám rád škatulkování tipu rejže boy, koncernista atd.. Snažím se být ke všem objektivní (zjevně se mi ještě nedaří :-( )... Přesto bych ještě s něčím z tvého příspěvku nesouhlasil... Podle mně 6 (Hyundai) a 8 (Kia) místo v USA neznamená, že by se nacházeli na chvostu a jestli jim 2 lowendové modely dokážou dát milion vozů, tak to je si myslím taky slušný... V Evropě jsou sice až v polovině druhé desítky, ovšem vzhledem k nadvládě evropských značek je i tato pozice celkem ucházející (3 a 4 nejprodávanější neevropská značka)... Jinak je asi pravda, že jsem to s tím "velkým globálním hráčem" asi přehnal (každopádně potenciál na to v budoucnu mají)... Ještě ohledně té Již. Ameriky. Pokud vím, tak zde nadvláda Fiatu skončila před pár lety - právě na úkor VW (ale uznávám, že se možná mýlím)...
PS: V poslední větě si asi měl na mysli asi Chevrolet, ne Chrysler :-)
7. 9. 2011 16:57
Re: Analytik?
Ták ták...
Volkswagen koupí všechno co vidí..., jen jim jaksi nikdo nic neprodává... >:-[]
7. 9. 2011 16:56
Re: Bussines hry
No udělám ti malou korekturu (zřejmě si rejže boy)

Korejci v USA ještě neprorazili, to že tam celkem úspěšně prodávají celkem 2 lowendové modely ještě není proražení. Korejci si dobře vedou díky ochranářskému přístupu vlastního trhu. V západní Evropě jsou stále na chvostu a v USA jakbysmet a v Jižní Americe neprodávjí vůbec...(tím nepopírám, že jejích tržní podíl roste, rozhodně však ještě nejsou nějakým extra globálním hráčem)

V jižní Americe je VW až druhý za Fiatem (ano vím, tahle mylná informace se zde objevuje každý náhodný měsíc, kdy náhodou VW prodá víc aut než Fiat) i zejména s tím ohledem, že Fiat má v top ten asi 5 modelů, zatímco VW asi dva (Gol a Fox). Uznávám, že se Gol prodává dobřě, ale jedničku to z něj nedělá. Fiat je v Jižní Americe domácí značkou a spolu s Chryslerem tam má dominanci na trhu.
7. 9. 2011 16:14
Re: Analytik?
A nezapomeň na to, že GTI nebo VW, si můžou Toyotu koupit stejně snadno jako ty nové ponožky >:D >:D Prostě rutinní výdaj >:D
7. 9. 2011 16:12
Re: Bussines hry
vw jede pres mrtvoly? >:D co pak asijske automobilky (hlavne korejske) staci si vyguglovat pocet zamestnncu vs. pocet vyrobenych aut....pak tady mluvte neco o mrtvolach....sam v korejske automobilce pracuji (ne u "pasu") do vw vetsinou rypou ti co na neho nemaji a musi jezdit v suzuki low end...
7. 9. 2011 16:07
Re: Bussines hry
Ale právě korejci jsou (na rozdíl od Suzuki) velkými globálními značkami, které mají silné postavení téměř na totožných trzích s VW (krom Korei a USA). Navíc, korejci (Hyu/Kia) snad ani od dob, kdy dělali licenční auta s nikým nespolupracují. K tomu se navíc přidává to, že VW považuje HKAG za svého největšího konkurenta... Ne, korejci podle mně nejsou ideálním partnerem VW... Ještě reakce na GS... Jak to, že VW není globální značka?... V USA zatím sice nezáří, ale zde je pouze na začátku svého útoku (Japonci nebo Korejci zde také neprorazili za rok). O Africe příliš zpráv nemám, ale nemyslím, že patří mezi nejvýznamnější automobilové trhy. Co se týče Již. Ameriky, tam je VW nejprodávanější značkou (před Fiatem a Chevroletem). To samé platí i o nejdůležitějším trhem Asie - Číně...
7. 9. 2011 15:33
Re: Analytik?
Bojím se, že na tuto otázku odpověď nedostanete... Už jsem po přečtení podobné subjektivní blbosti autora tuto otázku sám položil... a přiznám se, že sem nenašel odpověď..., páč buď ten hráč (bude-li menší než Suzuki bude skutečnou myší) a nikdo větší než Suzuki už není, co by šel do holportu s VW...

Stále mě napadá Mahindra (a to je teda výhra).

Nissan je s renaultem, Honda je a bude samostatná (je to prototyp společnosti co by se s VW nidky nespojila a dovolím si říct s nimi na ničem nespolupracovala, přičemž má úplně jiné zájmy a cíle než VW), Mazda je ráda, že se zbavuje vlivu Fordu (i když kdo ví, když ohlásili spolupráci s Audi na Wanklech, ale myslím, že z toho nakonec sejde), Tata je s Fiatem... Kdo další se nabízí? (myslím z hráčů co by stáli za článek, či za rozbor?) Tak asi koupíme tu Toyotu... :-)
Avatar - ryman
7. 9. 2011 15:24
Analytik?
“Volkswagen může ze společného projektu velmi snadno vystoupit a poohlédnout se po jiném spojenci pro Japonsko a Indii." Tak a teď mi pane analytiku ještě řekněte, po kterém jiném spojenci pro japonsko a indii, který je na úrovni Suzuki.. >:D Nebo že by snad VW koupil Toyotu? >:D
7. 9. 2011 14:26
Re: Bussines hry
Ona to především není hra obra s mravencem. Suzuki je sice menší než VW, ale jeho produkce je něco víc než třetina produkce VW. Suzuki patří do top10 světových výrobců. Tzn., že Suzuki je pořád hodně silný hráč. ;-)
7. 9. 2011 13:48
Re: Bussines hry
VW má proste svoje plány a plne chce využiť pozíciu silnejšieho. To Japoncom nevyhovuje, preto sa stavajú na zadné. Čo je na tom divné, že to nefunguje?
7. 9. 2011 12:43
Re: Bussines hry
Cituji:
"Plánovaná spolupráce mezi oběma automobilkami měla mít podobu komplexní aliance, jejíž součástí bude spolupráce v oblasti hybridních vozidel a elektromobilů, ale i managementu."

Diskuze je od slova diskutovat, to že Vaše parta má jiný názor než já jsem ochoten respektovat a popravdě nečekal bych nic jiného, zejména s ohledem na to, že se v těchto názorech diametrálně lišíme..., ale očekával ybch smysluplné rea¨kce, případně argumenty.

Chtěl bych tedy vědět, pokud se mnou někdo nesouhlasí, aby mi odpověděl, jaký přínos a jaký um má pro Suzuki VW ve výše citovaných oblastech.

Znovu podotýkám novou smlouvu o dodávkách motorů Suzuki podepsalo s Fiatem a hádám, že v takovéto oblasti se nejedná z trucu, ale s chladným technicko-ekonomickým kalkulem.
V oblasti hybridního pohonu mi VW nepřijde jako nějaký premiant, či průkopník (skoro bych řekl, že tady se slovo nic neumí hodí a není to ani hanlivé, je to jen konstatování faktu, že je na tom jako téměř všichni ostatní)

Management má japonská firma min. stejně dobrý jako Němci...
A o elektromobilech platí totéž co o hybridech..
Avatar - dicky
7. 9. 2011 12:31
Re: Bussines hry
ze se vubec davali dohromady s temi od Vw to uz radsi at se spoji s korejci.
Avatar - KANKUNEN
7. 9. 2011 09:45
Re: Bussines hry
Kdyby VW uměl, tak okamžitě zruší Audi a nechá jen A1 a A3. Založil by firmu na nálepky a škodovky byly přelepené Geely. Místo po mrtvolách by měl jet na sliby, jak známo, když 2x slíbiš nový model, tak to jako by už byl.
Wolffswagene, ta tvá nenávist z tebe plodí úplné bludy.
Avatar - kari.laz
7. 9. 2011 09:38
Re: Bussines hry
"- nic neumí"

Wolffíku, ty jsi komik. >:D >:D >:D
7. 9. 2011 08:51
Re: Bussines hry
No ,já si také myslím, že VW je hlavně evropská automobilka, nikoliv globální. O tuto pozici se teprve snaží, protože Evropa je již VW malá. Jak jsem ale četl, v USA či Kanadě se ji příliš nedaří, v Africe také nic moc, tak snad Jižní Amerika. Ale uvidíme. V Asii to budou mít kruté, protože tam budou mít pod nohama stejné klacky, jako mají asijské automobilky díky clu v EU. Kromě toho je tam globální Toyota, Hyundai...... no, fakt jsem zvědavý.
7. 9. 2011 08:33
Re: Bussines hry
A já to vidím úplně jinak...
Vidím to tak, že VW není vhodným aprtnerem pro nikoho.
- nic neumí
- všechno chce
- jede přes mrtvoly

Suzuki z tohoto projektu vycouvá, což jde a není to problém. Jak je vidět Suzuki má svůj zaběhlý trh..a s prodeji na těch ostatních jim VW evidentně pomoct nechce a ani nepomůže.To je celé, nehledal bych za tím nic extra.

Otázka pro redakci? Jaké vhodné partnery myslíte pro spolupráci VW v Asii?
Mě napadá snad jen Mahindra (ale ta je už i pro VW příliš bezvýznamná) Kdo další? Karty jsou víceméně rozdané. I v Asii.
7. 9. 2011 08:20
Bussines hry
Hra obra s mravencem, tak už to bývá.Jde o prachy, budoucí vliv a hrajou se tu hry,kdo získá do budoucna lepší pozici.Získat maximum co v dané době jde.Suzuki je jednoznačně v horší pozici,koncern ale něco chce...no hlavně ne konkurenci v EU.